سلام دکتر عزیز.
من ۳۳ هفته هستم و از ابتدای بارداری به دلیل جفت سرراهی و لکه بینی استراحت هستم البته نه استراحت مطلق.
تزریق انوکسپلرین و مصرف آسپرین هم دارم.
طبق آخرین سونوگرافی داپلر ، جفت بالا رفته خداروشکر
ولی در کل نگران هستم که بچه زودتر بخواد بیاد. ولی دکتر آمپول بتا بهم ندادن. آیا لازمه خودم بگیرم و بزنم؟
ممنون🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



568
1401/04/03


