سلام وقتتون بخیر
من ۳۶هفته و ۶روزم دیشب بخاطر دفع پروتئین بستری بودم ولی امرزو صب مرخص شدم
فشارم نرمال بود
دیشب بهم بتا زدن
گفتن امشبم بزنم
نیازه واقعا؟
من ۲۸ام نوبت عمل دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



586
1402/06/23


