سلام پزشک محترم اوما
من دیشب ک تاریخ ۱۱ باشه آمپول رگام تزریق کردم ، پزشک برام ۶تا آمپول بتا هم نوشته، سوالم اینه که چند روز دیگه میتونم امپول بتا رو بزنم و اینکه این آمپول واسه بچه ضرر نداره؟؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



481
1399/12/12


