سلاممامانا و پزشک مهربون
من تو آزمایش غربالگری اولم اعداد mom Papp a و betaکم بود هر دو زیر نیم
ک سلفری دادم و داپلر و...خلاصه خداروشکر الان همه چی خوبه
فقط اونموقع گفتن ممکنه زایمان زودرس بشی
پریناتولوژیست گفت ۲۸هفته آمپول بتا بزن
دکتر خودم گفت چون علائمی نداری نیاز نیس
بنا به دلایلی هفته ۳۲دکترم رو عوض کردم بازم ایشون هم گفتن چون فعلا اوضاع خوبه نیاز به تزریق نیس
حالا منامروز شدم۳۵هفته و ۱روز
میخوام ببینم خطر تا کی هست؟
یعنی به چه سنی از بارداری برسی دیگه زدن و نزدن آمپول بتا اهمیتی نداره
همش استرس دارم زایمان کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



380
1402/08/08





