اگه بااستراحت خوب میشه که طبیعیه
دراز هم میکشم درد داره یعنی نمیتونم اینور اونور برگردم
ببین منم قسمت کشاله رانم درد میکرد تو بارداریم که طبیعی بود.هرچی ماه بالا تر میره به این قسمت ها فشار بیشتری میاد ولی اگه کمردردت با استراحت خوب نمیشه با دکترت یه مشورت کن که خیالت راحت بشه
سلام مامان جان به روی قشنگتون
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ شدت کمردرد با گذشت زمان بیشتر شده؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟ از کی شروع شده ؟