
ممنونتون میشم
سلام مامان جان
لطفا سونوگرافی ان تی را ارسال می کنید؟

اینم فکرکنم سونو انومالیم یاهمون ان تی

اینم سونو اخری ای که انجام دادم

اینم غربالگری اول
ممنونم مامان جان 💕💕
عزیزم اگرچه پارامترهای رشدی با هم همخوان نیستند و اندکی تاخیر رشدی در برخی پارامترها دیده شده که ما را به محدودیت رشد داخل رحمی یعنی IUGR مشکوک می کند اما مجموعا فعلا هایپوکسی یعنی اختلال در اکسیژن رسانی رد شده است. بنابراین شرایط بحرانی نیست. دو راهکار پیش روی پزشک شما است. انجام زایمان هرچه سریعتر و یا صبوری و نظارت مداوم بر شرایط که هر دوی این راهکارها مناسب هستند و انتخاب نهایی با پزشک شما است. خوشبختانه وزن نسبت به سن مناسب است 💕💕
ی دنیا ممنون فقط ی سوال به نظر خودتون اگه سزارینم همون ۱۷مهر انجام بشه خطری که واسه پسرم نیست؟البته اگه درد زایمان زودتر سراغم نیاد
بنظر من بهتر هست طی همین هفته یا حداکثر هفته بعد زایمان انجام شود و بیشتر به تاخیر نیفتد. طی این مدت هفتگی تست NST و بیوفیزیکال پروفایل انجام دهید و هر روز مولتی ویتامین بخورید.
خیلی ممنونم بابته پاسخگوییتون