سلام به دکتر اوما و دوستان اومایی،،بدلیل داشتن چسبندگی جفت دیروز برای بار دوم سونو انجام دادم میشه سونو رو کامل تفسیر کنید.
0
1402/05/04
سوال کننده

0
1402/05/04
رها ایمانی
به نظرم سونوی بیوفیزیکال هست که حرکات واندازه ی جنین بررسی کرده وبچه تون شماه ۸ نمره ۸ گرفته که یعنی حرکاتش خوب هست وجای نگرانی داره آب دور جنین هم نرمال وزن اش هم خوبه
0
1402/05/04
سوال کننده
اما چسبندگی جفت دارم😢
0
1402/05/04
رها ایمانی
ببخشید جای نگرانی نداره از بابت حرکات بچه تو پیام قبلی بد تایپ شده
0
1402/05/04
رها ایمانی
چسبندگی جفت تو عمل رفع میکنن سزارین دومتون هست
0
1402/05/04
سوال کننده
منظورتون رو فهمیدم عزیزم
0
1402/05/04
سوال کننده
بهم گفتن احتمال زیاد رحمتو در میاریم😔
0
1402/05/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم سطح قند خون آخرین بار کی کنترل شده ؟بالا نبوده؟
عزیزم سطح قند خون آخرین بار کی کنترل شده ؟بالا نبوده؟
0
1402/05/04
سوال کننده
نه نرمال بوده
0
1402/05/05
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم چون دلبندتان تپل است،و متاسفانه همانطور که میدانید شک به چسبندگی وجود دارد، و شدت آن هم به نسبت زیاد است باید در بیمارستان پیشرفته و مجهز زایمان کنید
0
1402/05/10
سوال کننده
بله خانم چسبندگی هم دارم🥺الانم بستری هستم تو یه بیمارستان علوم پزشکی تا موقعی که سی و چهار، سی و پنج هفتم بشه و ختم بارداریم بدن
0
1402/05/10
سوال کننده
خانم دکتر بنظرتون چند درصد احتما خروج رحمم هست؟
0
1402/05/10
سوال کننده
بله خانم دکتر چسبندگی هم دارم🥺الانم بستری هستم تو یه بیمارستان علوم پزشکی تا موقعی که سی و چهار، سی و پنج هفتم بشه و ختم بارداریم بدن
1
1402/05/10
پزشک اوما
عزیزدلم کار خوبی کردید که تحت نظر هستید حقیقتا قابل پیش بینی نیست اما در مواردی مانند شما که پزشک اطلاع دارد و. بعد جراحی میکند امید بیشتری برای حفظ رحم وجود دارد
0
1402/05/10
سوال کننده
خانم دکتر یعنی این عمل رو تو بیمارستانای خصوصی انجام نمیدن اخه میگین تو بیمارستان علوم پزشکی سزارین کنید و میترسم دانشجوها عملم کنن
0
1402/05/10
پزشک اوما
جان دلم اگر بیمارستان مجهز سطح 3 باشد انجام میشود در بیمارستان علوم پزشکی هم شرایط خاص توسط اساتید اداره میشود نه دانشجویان ار پزشکتان برای بهترین بیمارستان جویا شوید
0
1402/05/14
سوال کننده
خانم دکتر بله این بیمارستان مجهز به سطح 3 هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فوری لطفا یه نگاه ب سونو بیومتری من بندازین
- تفسیر سونو سی دو هفتگی
- میشه لطفا سونو منو تفسیر کنید
- تفاوت سن بارداری اوما و سونو
- میشه لطفا سونو دخترخالمو تفسیر کنید خیلی نگرانه
- تفسیر سونو انومالی غربالگری مرحله دوم
- جواب سونو IUGR هفته ۳۴ و روز ۷
- سوال درباره متن سونوگرافی هفته ۲۰
- تفسیر سونو لگن
- سلام میشه سونوم رو تفسیر کنید ممنون میشم



522

