بستگی داره دقتش چقدر باشه؟
۷۹ پایینه
اگر تنگی نفس هم داری بهتره بری بیمارستان با دستگاه های دقیق تر چک کنی
از بیمارستان رفتن میترسم وضعیت الان جالب نیست به خصوص که اراک وضعیت قرمزش به سیاه تبدیل شده
اگه دستگاهش دقیق باشه خیلی کمه گلم حتما برو بیمارستان
۷۹ ک باشه ک ۴ تا دیگ بیاد پایین میبرن آی سیو ک
زیر ۸۰و خورده ای باشه بستری میکنن عزیزم.خطرناکه
نرمافزارش چجوریه؟از کجا دانلود کنم
عزیزم مطمعنن نرم افزارتون دقیق نیست
اگه تنگی نفس داری حتما ب دکتر مراجعه کن درمونگاهم کفایت میکنه اونجا دارن دستگاه ک بگن چنده
زیر ۹۴ یا تهش ۹۰ نباید پایینتر بیاد
حتما برو اگ خدایی نکرده پایین باشه اکسیزن کمکی بگیری برای جنین خطرناک نباشه چون مسلما به اونم اکسیژن کمتری میرسه و اینکه متوجه بشی خیلی بهتره از ندونستنش ولی حتما رعایت کن هرجا ک رفتی
من خواهرشوهرم کپسول اکسیژن کرایه کردن اوردن تا نره بیمارستان
فکر نکنم نرم افزار دقیق باشه
والا پدر من اکسیژن خونش 75بود بردنش آی سیو
اگه میبینی خیلی حالت بده برو درمونگاهی چیزی اکسیژن خونتو چک کن
سلام در حالت عادی اگر اکسیژن خون زیر ۹۰ باشه باید پیگیری کنید ، این نرم افزار خطا داره ،تنکی نفس در بارداری طبیعی است اگر علائم دیگری هم دارید مراجعه کنید