بدنیا اومده باشه من نمیتونم چرا اینقدر ترس دارم سه روز تو دستگاه بود بعد اوردن یه قسمت دیگه بدون دستگاه و فقط بهش سرم وصل بود یه چیزای تونت خوندن نگرانم اگر شما تجربه ای دارید بهم بگید تا ار استرسم کم بشه ممنون
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
سلام عزیزم پسرآبجی من ب دلیل کمبود آب ک کیسه آب داشت زود زایمان کرد و باوزن2800رفت دستگاه یکهفته،و بهش اول فقط کلاه اکسیژن وصل بود،و بعد دارو ریه براش زدن و گذاشتن تودستگاه مخصوص که مثل شیشه بود و اکسیژن رو ار طریق دماغ لوله وصل کردن کلا یک هفته شد خوبه خوبش شد شکرخدا،استرس اصلا ب خودت راه نده،فقط بذار بمونه تابهتربشه انشاالله زوده زود میاد خونه
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
نی نی تو خوبش شده که از دستگاه آوردنش بیرون چون بچه آبجی منم وقتی خوبش شد اوردنش بیرون و وفقط سرم وصل بود بعد گفتن24ساعت تحت نظر باشه ک بدونیم خوبه خوبش شده
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم اینا چیه تو نت نوشته کلافم خواب و خوراک ندارم
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
چی نوشتن مگه؟؟اینترنت مذخرف خیلی مینویسه بهترین کار اینه ک اصلا نری داخل اینترنت،براش حدیث کسا بخون و از خدا بخواه که زوده زود خوب بشه
آبجی من اصلا نمیذاشتیم داخل اینترنت بخونه یا بره
آبجی من اصلا نمیذاشتیم داخل اینترنت بخونه یا بره
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
نی نیت خوب شده ک فقط سرم بهش وصله و دیگه دستگاه اکسیژن وصل نیس،زود دنیا اومده؟؟؟
0
1400/05/29
سوال کننده
نوشته ممکنه مشکل حرکتی یا گفتاری ممکنه پیدا کنن
0
1400/05/29
نسیم م
سلام عزیزم، پسر منم همینطوری به دنیا اومد، ده شب بیمارستان بودیم باهم. عکسش رو ببین، الان 12 سالشه. دقیقا همین مراحل رو طی کرد که گفتی. مامانهایی که داشتند بچه هاشون رو مرخص میکردند هرچی میگفتند که خوب میشه من باورم نمیشد و خیلی ترسیده بودم. ولی خدا رو شکر حل شد و آوردیمش خونه و چاق و چله و صحیح و سلامت
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم تا زایمان کردم گذاشتن رو سینه ام شیرش دادم بعد بردن گفتن اکسیژن کم میارد تا عصری بهش سرم وصل کرده بودن که اگر خوب شد بیارنش دیدن خوب نشده گذاشتن تو دشتگاه سه روز تو دستگاه بود شیر خودما میدوشیم در حدکم میومد ولی بهش میدادن تو اون دستگاه چیزی ندیدم که لوله اگسیژن داخلش باشه بعد سه روز اوردن تو یه قسمت دیگه فقط انگار سرم قندی بهش وصل بود دو روز اونجا بود اجازه دادن با سینه بهش شیردادم و درنهایت با رضایت شخصی ترخیص کردیم
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم شما چه جوری بود شرایط بستریش
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ن بابا اینا الکیه چ ربطی اصلا بهم دارن
0
1400/05/29
سوال کننده
ماشالله خدا برات حفظش کند ممنون میشم شرایطشا برام بگی
0
1400/05/29
سوال کننده
باور کن تو اینترنت همینا زده
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خب دقیقا بچه ابجی منم همینطور شد،و وقتی بهتر شد شیر میدوشیدیم اولش با سرنگ و بعد باشیشه و بعدم مرخص شد،نی نیت سالمه سالمه الکی نرو اینترنت
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اینا الکی زدن عزیز من اینترنت همه چیو میزنه،شکر خدا بچه ابجی من خوبه خوبه خداروشکر
0
1400/05/29
سوال کننده
اره عزیزم منم دقیقا همینجوره
0
1400/05/29
نسیم م
پسر من ی کم زود به دنیا اومد، دیسترس تنفسی داشت. بردنش تو دستگاه و لوله تنفسی داشت، بعد سه روز رفت تو انکباتور و بعدم بخش. چند دوز انتی بیوتیک گرفت و بعدم راستش بعد ده روز خودمون رضایت دادیم آوردیم، از روز سوم من اونجا موندم و خودم شیر دادم و خیلی هم خوب میخورد خدا رو شکر. میگفتن زردی داره و مرخص نمیکردن، ولی ازمایشش 8 بود، با پزشکان خانواده مشورت کردیم گفتند بیار بچه رو.
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خب دیگه درسته اصلا نگران نباش،نگفتن کی مرخص میکنن؟دیگه امروز فردا باید مرخص کنن
1
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
نگهم میدارن زیادی بیشتر برا پول
0
1400/05/29
سوال کننده
تو یه تایپیک دیگه پرسیده بودم گفتن اگر دیربزارن تو دستگاه ممکنه پیش بیاد براش کلی خوب اینا دیر گذاشتن اول سرم وصل کردن ببینن بهتر میشه که نشده بعد گذاشتن تو دستگاه
1
1400/05/29
نسیم م
با شیدا موافقم
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اره بچه ابجی منم همینجور بود بجز زردی
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم پنج شنبه هفته پیش خودمون با رضایت خودمون مرخصش کردیم
0
1400/05/29
نسیم م
آخه زردی بچه منم الکی بود. زردی نداشت نیاز به بستری نداشت اصلا.
0
1400/05/29
سوال کننده
از یکشنبه تا پنج شنبه بستری بود
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خب مامان نورا خانم نی نی تو ک زود بردن دستگاه اصلا نگران نباش،نی نیه تو مطمعنم ک حالش خوبه خوبه اینا بیشتر بخاطر پول هم میبرن الکی،اگر دیدی بجز سرم معمولی چیزی بهش وصل نیس و راحت نی نیت شیر میخوره و سرمش قطعه مرخصش کنین ببرینش خوبه،ک سوراخ سوراخ بچه میکنن
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اون سه روزی ک بستری بوده براش کافیه و خوبش شده ک اوردنش بیرون
0
1400/05/29
سوال کننده
اره عزیزم اینم میگفتن یه دوره انتی بیوتیک مصرف کردن براش دکتر ترخیص نمیکرد پرستارهای اونجا هم چون حالش خوب میگفتن دکتر چرا ترخیص نکرد
0
1400/05/29
نسیم م
من متوجه نشدم عزیزم، مرخص کردید یا نه
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خب دختر پس نگران چی هستی،برو راحتتت عشق کن با نی نیت فکرتو بااین حرفای مذخرف اینترنت هدر نده استرسم نگیر برا شیرت خوب نیس میدی ب بچه
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
میگم ک خیلیاش الکی نگه میدارن کلا
0
1400/05/29
سوال کننده
اخه میدونید چی من اومدیم روز سوم مرخص کنیم با رضایت شخصی ترسوندم که باید پزشک قانونی بیاد یه موقع مشکل مغزی پیدا کرد کاری به ما ندارد این حرفا دیگه ما ترسیدم با رضایت شخصی مرخص نکردیم
0
1400/05/29
نسیم م
آره دیگه اگر مرخصه اصلا به هیچی فکر نکن.
البته خیلی بهت حق میدم و درکت میکنم.
ولی هیچی نمیشه اصلا فکرشم نکن
البته خیلی بهت حق میدم و درکت میکنم.
ولی هیچی نمیشه اصلا فکرشم نکن
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ما هم بچه ابجیمونو خودمون رضایت دادیم اوردیم خونه الکی نگه داشته بودن حتی سرمم بهش وصل نبود
0
1400/05/29
سوال کننده
بله عزیزم با رضایت شخصی ترخیصش کردیم
0
1400/05/29
سوال کننده
فک نمیکردم اینقدر مادر شدن سخت باشه
0
1400/05/29
نسیم م
به سلامتی و دل خوش عزیزم.
برو کنار بچت لذت ببر
اصلا هم نگران نباش و فکر بیخودی نکن.
چند سال دیگه هم به این روزا لبخند میزنی
برو کنار بچت لذت ببر
اصلا هم نگران نباش و فکر بیخودی نکن.
چند سال دیگه هم به این روزا لبخند میزنی
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
وقتی اینجوری میگن معمولا ینی نگه داشتن برا پول🙄چون براماهم همینطور میگفتن همش
0
1400/05/29
نسیم م
قربونت برم، همینه عزیزم. خدا درکنار هم حفظ کنه شما رو.
1
1400/05/29
سوال کننده
الهی امین عزیزم برام دعا کنید واقعا این حجم از استرس دارد نابودم میکنه
0
1400/05/29
سوال کننده
ممنون ان شالله شما هم همینطور
0
1400/05/29
نسیم م
آره لعنتیا هیچی براشون مهم نیست نمیگن مادر تازه زایمان کرده چه حالی داره...
من بعد یک ماه تازه از پا افتادم. سزارین بودم بخیه هام عفونت کرد. حسابی ضعیف شدم
من بعد یک ماه تازه از پا افتادم. سزارین بودم بخیه هام عفونت کرد. حسابی ضعیف شدم
0
1400/05/29
سوال کننده
برام دعا کنید حال دلم خوب شه نمیتونم تو خونه خودم اصلا برم
0
1400/05/29
سوال کننده
من دیسک کمر هم داشتم چقدر برام سخت بود اونجا بودم همش با شیافت سر پا بودم
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اره خدا لعنتشون ابجی منم همینجور بود طفلک ضعیف دوتا بچشم پشت سرهم بود دوتاشم سزارین،دوتا دوتا شیاف میذاشت ک بتونه دوساعتی پیش بچه بمونه بیمارستان
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
انشاالله که زوده زود خوب میشه همه چی،فکرتو ازاد کن فکر بچت و خودت باش عزیزم
2
1400/05/29
نسیم م
الهی درد و بلا از همه دور باشه.
استرس نداشته باش و آرامش بگیر عزیزم
استرس نداشته باش و آرامش بگیر عزیزم
0
1400/05/29
سوال کننده
ان شالله عزیزم ممنون که جوابما دادین ،واقعا فکرام الکیه ؟
0
1400/05/29
سوال کننده
الهی امین ممنون عزیزم که جوابما دادین
0
1400/05/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
فکرای تو ن اون چیزایی ک تو اینترنت خوندی همش الکیه،بچه سالمه چرا باید الکی این فکرا کنی خانوم خوب,اصلا نگران نباش توکلت ب خدا باشه
0
1400/05/29
نفس2قلوها نفس
متاسفانه مشکل ما ی چیزی ک میشه سریع سرچ میکنیم من خودم از همه بدترم هزار تا دور از جون دردای جدید و تازه میگه ک علائم ما .نگران نباش خدا رو شکر حالش خوبه ک بهش سرم زدن و تو دستگاه نیست
0
1400/05/29
سوال کننده
شیدا جان ممنونم عزیزم
0
1400/05/29
سوال کننده
کاش واقعا اینجوری نبود
0
1400/05/29
سوال کننده
نسیم جان هستی یه سوال دارم ؟
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
عزیزم تا هر موقع گفتن بذار زیر دستگاه باشه عجله نکن بیاری خونه من تجربه کردم که میگم خیلی خطرناکه مشکل تنفسی
0
1400/05/29
masoome n
نگران نباش عزیزم دختره منم وزنش۲۴۰۰بود چون وزنش کم بود دیگه رشد نمیکرد ابه دورشم کم بود ۳۷هفته شیش روز اومد ولی تپش قلب داشتو با کمبود اکسیژن
یه سه روزی اکسیژنو سرم بهش بود بعد خوب شد
یه سه روزی اکسیژنو سرم بهش بود بعد خوب شد
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم تو این دستگاه شیشه ها بود؟
0
1400/05/29
masoome n
ولی شانس بلافاصله زردی گرفت تا ۱۷روزگی یه لنگه پا با اونجای جر خورده پیشش بودم😅😅😅😅
0
1400/05/29
masoome n
اره عزیزم
0
1400/05/29
سوال کننده
اخی عزیزم واقعا تو بیمارستان خیلی سخته من بدنم خالی کرده بود
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
عزیزم اگه بیاد خونه ممکنه هی نفسش بگیره پس بذار تحت نظر باشه
0
1400/05/29
سوال کننده
واقعا این چیزهای که درمورد کمبود اکسیژن تو اینترنت نوشتن الکیه؟
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
نه مطالب اینترنت الکی نیس ولی تو هم به این فکر کن بیمارستان باشه بهتره
0
1400/05/29
masoome n

0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم از دستگاه درش اورده بودن تو بخش عادی اورده بودنش دو روز تو اون بخش بود با رضایت شخصی مرخصش کردیم
0
1400/05/29
masoome n
عکسه اون موقشه
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
اشتباه کردی
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
سلامت باشه
0
1400/05/29
سوال کننده
اخی عزیزم اره بچه منم با سرم به دست داخل همینا بود
0
1400/05/29
masoome n
اینترنت الکی شلوغش میکنه
سرماخوردگی سادرم بزنی توش میگه سرطان😅😂😂
سرماخوردگی سادرم بزنی توش میگه سرطان😅😂😂
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
این که آره موافقم
0
1400/05/29
سوال کننده
اخه خود پرستارا هم میگفتن مرخصش کن
0
1400/05/29
masoome n
نه درش نیار بزار تا صلاح میدونن باشه که خوبه خوب بشه
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
دکترش چی میگفت
0
1400/05/29
masoome n
میگفتی پس چرا رضایته شخصی بدن؟خوده دکتر مرخصش کنه
0
1400/05/29
سوال کننده
نه خودشون در اوردن کاری به من نداشت
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
نظر پزشک متخصص کودکان مهمه
0
1400/05/29
masoome n
قربانت همچنین
0
1400/05/29
❤️نوشین❤️ .
فدات
0
1400/05/29
سوال کننده
اخه چون تو دستگاه دیگه نبود و دو روز بود فقط سرم قندی بهش وصل بودهمین
0
1400/05/29
masoome n
اها اوووکی پس دیگه خوب شده بود که تو دستکاه نبوده
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزم حالا شما به عنوان یه مادر که بچت کمبود اکسیژن داشت این نگرانی های من الکیه
0
1400/05/29
سوال کننده
نگرانیم خیلی زیاده
0
1400/05/29
masoome n
اره والا
البته حقم داری منم تا سه ماهگی آوینا خخخخیییلی نگرانیای بی مورد داشتم
همش حس میگفتم نکنه بلایی سر بچم بیاد من ندونم ولی همش بیمورده اتفاقا این نگرانیا الکی بیشتر بچه اذیت میشه
البته حقم داری منم تا سه ماهگی آوینا خخخخیییلی نگرانیای بی مورد داشتم
همش حس میگفتم نکنه بلایی سر بچم بیاد من ندونم ولی همش بیمورده اتفاقا این نگرانیا الکی بیشتر بچه اذیت میشه
0
1400/05/29
masoome n
خوبه خوب میشه اوینا الحمدلله دیگه هیچ مشکلی نداره
1
1400/05/29
سوال کننده
خوب خداروشکر ان شالله تنش سلامت باشه
0
1400/05/29
masoome n
stk: |~|11|~|103_col
0
1400/05/29
نسیم م
جانم عزیزم
0
1400/05/29
نسیم م
اعلان رو روشن میذارم که سوالت رو بپرسی عزیزم
0
1400/05/29
سوال کننده
نسیم جون من فقط دخترم کمبود اکسیژن داشت فقط تو دستگاه انکباتور بود اونجا اکسیژن هست شما هم دیسترسی یعنی کمبود اکسیژن هم داشته؟من اطلاعی ندارم ممنون میشم بهم بگی
0
1400/05/29
نسیم م
دیسترس یعنی زجر تنفسی عزیزم، بله
0
1400/05/29
نسیم م
ولی اوضاع دختر شما بهترم بوده، چون پسر من سه روز لوله تنفسی داشت بعد رفت انکباتور.
0
1400/05/29
نسیم م
پس با این اوصاف اگر الان خوبه، اصلا نگران نباش
0
1400/05/29
نسیم م
متخصص کودکان خوب پیداکن، ببر نشون بده و تحت نظر باش تا خیالت راحت راحت باشه. من این کارو کردم عزیزم
0
1400/05/29
سوال کننده
واقعا تو هر کلمه دنبال یه امیدواری هستم لعنت به اینترنت که من نتونستم درست ازش استفاده کنم و باعث دردم شد
0
1400/05/29
سوال کننده
اصلا نمیتونم به شوهرم بگم میگد عیب روی دخترم نذار
0
1400/05/29
نسیم م
ببین نوزاد در شرایط عادی هم وقتی میاد خونه، باید تحت نظر متخصص باشه، ربطی به بستریش نداره
0
1400/05/29
سوال کننده
ان شالله یه چند روز دیگه که حال روحیمون خوب شد راضی میکنم حتما میبرمش نسیم جون به عنوان اخرین سوال دیگه نگران نباشم همه نگران هام بیخودیه؟
0
1400/05/29
نسیم م
انشاالله عزیزم
حتما باید ببری.
توکل به خدا کن
بچه ها امانت خدا هستند دست ما، خوب مراقبش باش خدا از تو هم مهربونتره براش. ما کاره ای نیستیم که عشقم
حتما باید ببری.
توکل به خدا کن
بچه ها امانت خدا هستند دست ما، خوب مراقبش باش خدا از تو هم مهربونتره براش. ما کاره ای نیستیم که عشقم
0
1400/05/29
نسیم م
نگرانی سودی نداره خودت رو ضعیف میکنه
0
1400/05/29
سوال کننده
بله حتما فقط خدا منم فقط به خدا سپردم ،من تو ۱۰ روز از فکر و خیال ۱۰ کیلو کم کردم ددصورتی که خیلیا را دیدم و برام گفتن تو دستگاه به خاطر کمبوداکسیژن ومن تو ذهنم بزرگ میکنم و اسیب میزنم به خودم و خانوادم
0
1400/05/29
نسیم م
منم مثل تو کلی وزن کم کردم داشتم میمردم بخدا.
نکن، خیلی بعدش پشیمون میشی
نکن، خیلی بعدش پشیمون میشی
0
1400/05/29
نسیم م
بچه هیچیش نیست.
متخصص ببینه خیالت راحت میشه
متخصص ببینه خیالت راحت میشه
0
1400/05/29
سوال کننده
عزیزمی ممنون
1
1400/05/29
نسیم م
به خدا می سپارمت. دلت رو قوی کن.
0
1400/06/21
سوال کننده
سلام خانم میرزایی هستید ؟سوال دارم ازتون؟ممنون میشم جواب بدی
0
1400/06/30
سوال کننده
سلام جانا هستی؟
0
1400/06/30
سوال کننده
معصومه جان هستی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



614

