سوال دوستم آرزو مامان اردلان هرکسی میدونه بیاد لطفا جواب بده نگرانه
👇🏻👇🏻
سلام دخترا من رفتم آنومالی بعد امروز نشون دکتر دادم گفت چطوری دکتر سونو تشخیص نداده جفت جلو دردت برا همونه
گفت برو سونو کالر داپلر جفت ببینم بخیه چسبیده یا نه؟
به نظرتون الان باید این سونو رو رفت؟
اصلا داخل سونو مشکلی هست؟
اینم بگم درد موقع راه رفتن دارم جا بخیه هام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



454
1405/02/12







