پسرم دوماهشه.از اول زایمانم تاالان هر دو هفته سینم رگ میکنه و بعد از اون بدن درد و حالت تهوع میشم.بهداشت رفتم گفتم گفتن ربطی نداره و کرونا داری.در صورتی که خودم میدونم وقتی رگ کنه اینطور میشم.کسی مثل من بوده؟من چیکار کنم همشم میدوشم اما باز اینطوره خسته شدم دیگ
پرسش (1400/03/08):
سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی ها.سینم رگ میکنه و بعد بدن درد میشم
379
21
1400/03/08
سوال کننده
0
1400/03/08
سوال کننده
ممکنه مشکلی داشته باشم که اینطور میشه مثل سرطان سینه یا غده؟
0
1400/03/08
♡♡ .
فک نکنم ای باشه.. حتما برو دکتر یه سونو بده
0
1400/03/08
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم من سینه هام هر دفعه که شیر میدم رگ میکنه ولی این علائم و ندارم، بعید میدونم ربطی به رگ کردن داشته باشه، فکرتم سمت زبونم لال غده و اینا هم نبر ولی یه دکتر برو
0
1400/03/08
marzi .sh
رگ کردن چجوریه
0
1400/03/08
MaMaNe Deniz❤Delana
وای سینه منم رگمیکنه بدجور ولی این علاعمای شما رو ندارم
کمر درد دارم هراز گاهی ک مال بارداری و زایمان هس
کمر درد دارم هراز گاهی ک مال بارداری و زایمان هس
0
1400/03/08
MaMaNe Deniz❤Delana

0
1400/03/08
MaMaNe Deniz❤Delana
اینجوریه
0
1400/03/08
marzi .sh
من تاحالا اینجوری نشده پس😅
0
1400/03/08
nahid nt
منم سینم رگ میکنه بدن درد نمیگیرم.اگه همون موقع شیر بدم یا بدوشم مشکلی پیش نمیاد اگه جایی باشم نتونم سینه و کمر تیر میکشه
0
1400/03/08
nahid nt
سینه یه دفعه پر شیر میشه و با فشار میریزه بیرون
0
1400/03/08
سوال کننده
ای بابا پس من چمه
0
1400/03/08
سوال کننده
من نصف شب سینم رگ میکنه وقتی خوابم
0
1400/03/08
سوال کننده
دیشب ساعتای پنج رگ کرده تا شیش و نیم اینا نتونستم شیر بدم پسرمو
0
1400/03/08
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم ماشالله شیرتون زیاده
0
1400/03/08
سوال کننده
اره خداروشکر اما برام دردسرسازه
0
1400/03/08
مامان دخترای قشنگم❤️
ببین چون بچه ت کوچیکه اینجوریه ولی بزرگ تر که بشه چون زیادتر میخورن، فکشون قویتر بشه، سینه ت کامل تخلیه میشه سبک میشی. من خودمم همینطوری بودم.
0
1400/03/08
سوال کننده
واقعا؟شما مث من بودی...چیکار میکردی سینت رگش خالی شه.من الان رفتم زیر دوش گرم دوشیدم اما هنوز سینم درد میکنه
0
1400/03/08
مامان دخترای قشنگم❤️
اوایل میدوشیدم ولی فایده نداشت، سینه م سنگ میشد درد میکرد، یادم میاد حموم میرفتم با دست روی سینه هامو داشتم آب بهش نخوره خیلی درد میکرد. بچه هرچی بزرگتر بشه بیشتر میخوره سبک میشن
0
1400/03/09
سوال کننده
دیگع کاری نکردی تا بچه بزرگتر شد خودش خورد؟
0
1400/03/09
پزشک اوما
سلام رک کردن و یا نشت شیر از سینه معمولا در مدت شش تا ۱۰ هفته پس از شیردهی از بین میرود. در این موارد دست را در عرض سینه قرار دهید و محکم فشار دهید ، درد کمر و کتف بعد از رگ شدن طبیعی است و احتمالا تهوع هم بعلت درد است
0
1400/03/09
مامان دخترای قشنگم❤️
نه عزیزم. کاری نکردم. دیگه از پنج شش ماهگی خیلی اوضاع بهتر میشه. منکه اینجوری بودم. البته این حجم زیاد رگ کردن هم خودش به مرور کمتر میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دوستای گلم این پودرشیر افزا برای مامانایی که شیر خودشون رو میدن و کمه بخورن واقعا تاثیر داره,خواستم کمکتون کنم 😊
- سلام دوستان بیاین این مطلب بخونید خاستم شماهم آگاه باشید که مشکل گرونی اجناس و گوشت و ....همش تقصیر خودمونه.از ماست که بر ماست
- خانما بیاین راهنمایی فوری لطفا
- ایا تست ااگر مثبت هم نباشه بعد از چند ساعت هاله میزنه
- سلام دوستان کسی جدیدا بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد زایمان کرده؟؟یا اطرافیان؟
- سلام خانوما من قراره سز بشم.میتونم خودم انتخاب کنم بیهوش بشم یا بی حس؟؟؟
- سلام بچها یه سوال برام پیش اومد
- خانومای اشپز کمک فوووری.دستور فسنجون برای ۳ یا ۴ نفر
- یه متن زیبا در باره فرزند خوندم گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم
- سلام دیوونه شدم از بس فکر کردم.اونایی که هفته ۳۸ هستن و سز هستن




