نه چیزی نیست که همون باعث عطسه شده قلقلکش داده
بنظرم از کیسه آب باقی مونده بوده
چه خوب که براحتی با عطسه بیرون اومده
حدس میزنم عزیزم
منظورمموقع تولدشه
از کیسه آب رفته تو دماغش مونده تو حفره های بینیش حالا با ترشحات بینی و اینا قاطی شده سفت شده
با عطسه اومده بیرون
چ جالب..دخترمنم اوایل ی بار عطسه ک کرد دقیقا ی همچی چیزی اومد بیرون.منم ترسیدم.ولی طوری نبود.مامانمم گف طوری نیس
سلام مشکلی نیست نگران نباشید