قراره برم دکتر اینماه انتقال دارم نمیدونم اینا چیه زدم دوروز قبل روسینم بود خارش نداشت از دیشبه خارش داره رو پهلو شکمم و زیر گوشامم در اومده چیکار کنم میمیرممممم از خارش
0
1399/08/07
سوال کننده

0
1399/08/07
سوال کننده
🥺🥺🥺دستو پاهام نداره فقط دور سینه و شکم
0
1399/08/07
سوال کننده
عین تاول هس
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
عزیزم احتمال خیلی زیاد حساسیت دارویی هست. چه دارویی استفاده میکنین؟
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
تب هم دارین؟
0
1399/08/07
سوال کننده
من تازه از دیروز قرصامو استفاده کردم اینا بودن
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
چه قرصی مصرف میکنی الان؟
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
ببین اگه بیشتر شد حتما به دکترت بگو
0
1399/08/07
سوال کننده
نه اصلا علایم سرخچه ندارم خیلیییی میترسم باشه دکترم بخاطر من مونده انتقال بده ۲۲ پرواز داره کلا از کشور میره
0
1399/08/07
سوال کننده
نمیدونم چیکار کنم سرخچه باشه انتقال نمیدن؟
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
خب این که سرخجه نیست .دارم میگم احتمال خیلی زیاد حساسیت باشه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
چه قرصی مصرف میکنی؟ آمپول چی مزنی؟
0
1399/08/07
سوال کننده
دیروز نشون دادم گفت شبیه سرخچس برو پیش دکتر پوست دیر بود نرفتم
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
دکترت گفت شبیه سرخجه است؟
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
ببین دونه ها برآمده است؟
0
1399/08/07
سوال کننده
من پرانول داکسی ساکلین استرومارین
0
1399/08/07
سوال کننده
اره شبیه تاوله
0
1399/08/07
سوال کننده
چون اهدایی دارم خودم امپول نمیزنم
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
خب اگه شبیه تاوله من نظری ندارم. حتما امروز برو پیش متخصص پوست.
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
آمپول برا انتقال منظورم بود
0
1399/08/07
سوال کننده
اره بعد ظهر میرم فقط الان خاستم ببینم سرخچس یا نه خیلی حالم بده شانس بدمه😭
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
امیدوارم سرخجه نباشه
0
1399/08/07
سوال کننده
خدا کنه😫
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
پزشک اوما معمولا یکی دو روز بعد جواب میده
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
شانس بیاری زود جوابت بده
0
1399/08/07
سوال کننده
من ۲۳ ساله سرخچه در نیوردم الان هفته انتقال نمیدونم این چ گوهیه در اومده🥺😭😭😢
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
درد هم داری؟
0
1399/08/07
سوال کننده
خارش شدیددد
0
1399/08/07
سوال کننده
میخام پوستشو بکنم
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
به دکترت نگفتی ببینی اگه سرخجه باشه انتقالت چی میشه؟
1
1399/08/07
سوال کننده
نه نگفتم معلومه انتقال نمیده میره خارج🥺😭😭میگه سرخچه جنینو پس میزنه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
حوله بزار تو آب سرد بعد خب بچلونش بزار رو دونه ها.یا بو دوش آب سرد بگیر.این طوری یکم آروم میشن
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
آره منم نظرم همینه.برا خودتم بهتره انتقال نده
0
1399/08/07
سوال کننده
اخه سرخچه باشه تشدید پیدا میکنه میترسم
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
با آب سرد؟
0
1399/08/07
سوال کننده
سرخچه آب بخوره بیشتر میریزه بیرون
0
1399/08/07
سوال کننده
نمیدونم والا بچگی امپولشم زدم باید برم دکتر بگه برم حموم اینجوری یکم ترسناکه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
فکر نکنم سرخجه باشه برو تو نت بزن تصاویر رو نگاه کن. هیچ کدوم شبیه دونه های تو نیست
0
1399/08/07
یلدا 😊
سلام شانار جان پیدا کردی تخمک به سلامتی
0
1399/08/07
سوال کننده
چی بگم والا میسوزن میخام پوستمو بکنم
0
1399/08/07
سوال کننده
سلام یلدا جون آره پیدا کردم یکی رو معرفی کردن بردم دکتر گفت خوبه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
تب داری؟ یکی از نشونه های سرخجه تب هست
0
1399/08/07
یلدا 😊
خدارو شکر خوشحال شدم
0
1399/08/07
سوال کننده
نه اصلا
0
1399/08/07
سوال کننده
مرسی گلم زحمت دادم واستون ولی خب دکترم راضی نشد شرمندتون شدم
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
یکی دیگه از نشونه های سرخجه درد مفاصل هست .درد داری تو مفاصلت؟
0
1399/08/07
سوال کننده
این شانسه بدبخت و فلک شده ی منه باید هفته انتقال اینا در میومدن اینطوری باشه باید فریز کنم برم دکتر ببینم چی میگه
0
1399/08/07
سوال کننده
دیشب با شوهرم کلی عکس و مطلب خوندیم هیچکدوم شبیه سرخچه نیس اصلا علایمم ندارم فقط خارشه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
بابا احتمال زیاد سرخجه نیست آخه شما تب هم نداری. شاید چیز دیگه باشه. ولی حتی اگه حساسیت هم باشه سیکلت کنسله
0
1399/08/07
سوال کننده
واقعا😢چرا حساسیت مگه چیکار میکنه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
منم فکر نمیکنم سرخجه باشه. الان دکترا باید باز باشن .پاشو برو دکتر
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
خب اگه حساسیت باشه احتمالا بدنت به داروهات حساسیت نشون داده که خب داروها باید قطع بشن تا این حساسیت هم یطع بشه .وقتی دارو قطع بشه سیکل هم کنسله تا سیکل بعدی که داروی جدید برات تجویز بشه احتمالا
0
1399/08/07
یلدا 😊
شرمنده دشمنت گلم واسه اینکه پیدا شده و دکتر قبولش کرده خدارو صد مرتبه شکر
0
1399/08/07
سوال کننده
مرسی فاطی ❤
0
1399/08/07
سوال کننده
یکم بعد برم دکتر ببینم چی میشه
0
1399/08/07
یلدا 😊
عزیزم اینا رو هم بید خورده میدونی دیگه تازگیا پیش کسی نشستی که از روستا اینا باشه
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
عزیزم حتما همین الان پاشو برو دکتر. بهترین کاریه که میتونی بکنی.الان دکترا دیگه همه بازن
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
ان شاالله که چیز خاصی نیست
0
1399/08/07
NiLA 🌿🌸🌿
عزیزم این سرخچه نیست. یا حساسیته یا خدای نکرده اگر بدن درد داری زوناست.یه نوع آبله بزرگسالی چون بابام و شوهر خواهرم این جوری بودن
0
1399/08/07
سوال کننده
اره واقعا معجزه خداسفک کن ۲۲ دکتر میره من ۲۱ انتقالمه
0
1399/08/07
یلدا 😊
منم همین جوری بودم رفتم دکتر گفت از روستایی ها بید اومده بهت خوردن چه خورده بودن منو
0
1399/08/07
سوال کننده
😱😱یوخ بابا مطمینی
0
1399/08/07
یلدا 😊
آره پاشو آبلیمو و نمک بزن روشوتو خوب میسه
0
1399/08/07
سوال کننده
نه بدن درد ندارم هیچچچچ درد ندارم اصلا
0
1399/08/07
فاطمه مرادی
نمیشه الکی تجویز کرد چیزی .بنظرم سر خود کاری نکن برو دکتر
0
1399/08/07
یلدا 😊
من رفته بودم سفره خونه قبل ما انگاری روستایی ها بودن رسماً هممون خوردن ها هنوزم که جاهاشو نرفته
0
1399/08/07
سوال کننده
اخه باشه موهام دونه سفید میشن اونطوری نیس
0
1399/08/07
سوال کننده
من یه بار دبستان گرفتم موهام تخم گذاشته بودن سفید بودن
0
1399/08/07
یلدا 😊
دختر شبش نه که تا حالا بید نشنیدی بعضی ها هم میگن بیره
0
1399/08/07
سوال کننده
هیه شنیدمممم همه جاتو خوردن ؟ یا قسمت خاص
0
1399/08/07
یلدا 😊
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣خخخ دختر شپش نمیخوره ادمو نگران نباش
0
1399/08/07
سوال کننده
بیره هست یعنی الان خونم؟
0
1399/08/07
یلدا 😊
همه جامو ولی یه جا که میمپند همه جامو خورده بود مثلاً یه قسمتی از دام پشتم به قسمتی زیر بغلم رو وسط بیکینی زیر سینه
0
1399/08/07
یلدا 😊
بیشتر از دور زنده نمیمونه تو خونه های ما
0
1399/08/07
یلدا 😊
اگه سوزش داره آبلیمو بزن
0
1399/08/07
یلدا 😊
اگه به داروخونه نشون بده میگن با که چیه یا اگه نگرانی بزو دکتر
0
1399/08/07
سوال کننده
نه واسه من فقط دور سینمه
0
1399/08/07
سوال کننده
اره پاشم اماده شم برم ترسیدمااا
0
1399/08/07
سوال کننده
میام میگم چی بود
0
1399/08/07
یلدا 😊
شایدم به دارو ها حساسیت کردی نگران نباشه
0
1399/08/07
یلدا 😊
بی خبر نزار
0
1399/08/07
مریم کمال
قرص تاوانکس بخور بخوابه حساسیته
0
1399/08/07
سوال کننده
سلام دوستای گلم رقتم دکت گفت حساسیت غذایی دادی سرخچه نیس 🌷🙏مرسی از راهنمایتاون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



192

