طبق سونو من امروز تو ۶ هفته رفتم
و اطلاعاتم هم درست وارد شده
ولی اوما زده ۸ هفته
چجوری درست میشه؟
پرسش (1399/03/05):
من تازه امروز رفتم تو ۶ هفته ولی اوما زده ۸ هفته
489
42
1399/03/05
سوال کننده
0
1399/03/05
sharare menbari
منم تاریخ سونوم با تاریخ اوما دو هفته اختلاف داشت سونو کوچکتر بود
0
1399/03/05
sharare menbari
اوما با تاریخ پریودی سن بارداری رو محاسبه میکنه
0
1399/03/05
سوال کننده
حالا چیکار کنیم؟
0
1399/03/05
sharare menbari
میتونی تو تنظیمات سن بارداریتو کمتر کنی
0
1399/03/05
sharare menbari
منم همین کارو کردم
0
1399/03/05
سوال کننده
دکتر منم با تاریخ حساب کرد اختلافش با سونو فقط ۳ روز بود نه مثل اوما دوهفته
0
1399/03/05
sharare menbari
هر کی یه جور حساب میکنه
0
1399/03/05
star ka
اخرین پریودت کی بوده
0
1399/03/05
sharare menbari
همون سونو رو در نظر بگیر که با توجه به رشد بچه س فک کنم
0
1399/03/05
سوال کننده
درستش کردم ممنونم از راهنماییت تاحالا چشمم به اونجا نخورده بود😁
0
1399/03/05
sharare menbari
خواهش میکنم😘
0
1399/03/05
سوال کننده
۱۸ فروردین
1
1399/03/05
سوال کننده
ممنونم بله دکتر گفت سونو از همه بهتره
0
1399/03/05
سوال کننده
بچه ها من هیچ علائمی جز سینه درد ندارم اشتهام عین خرس شده میترسم نکنه پوچ باشه
0
1399/03/05
sharare menbari
نترس عزیزم زوده برای علایم
0
1399/03/05
sharare menbari
شایدم کلا نداشته باشی بعضیا تا اخر هیچ علایمی ندارن
0
1399/03/05
sharare menbari
اون ترسها برای همه هست اوایل
0
1399/03/05
sharare menbari
بارداری اولته؟
0
1399/03/05
star ka
طبق پریودت ۷ هفته ای
0
1399/03/05
star ka
اونی ک تو پرانتز زده بر حسب پریودته اون درسته
0
1399/03/05
سوال کننده
مامانم میگه هر کسی به مادرش میره ... چون مامانم نداشتم خواهرمم نداشت شاید منم نداشته باشم
0
1399/03/05
سوال کننده
میشه روش محاسبه رو به منم یاد بدی؟
0
1399/03/05
star ka
تقویم گوشیتو بیار اولین روز پریودت یک هفته یک هفته برو جلو تا امروز
0
1399/03/05
سوال کننده
۲۹ ام اردیبهشت رفتم سونو گفت ۵ هفته و ۳ روزی
طبق اون از ۲۹ ام شمردم اومدم جلو دیدم ۶ هفته میشه طبق سونو ... 😁😁 اینجوری درست نیست؟
طبق اون از ۲۹ ام شمردم اومدم جلو دیدم ۶ هفته میشه طبق سونو ... 😁😁 اینجوری درست نیست؟
0
1399/03/05
فرزانه بانو
سلام منم گیج شدم طبق پریودم ۸ هفته و ۳روزمه اما اگه هفته پریودو حساب نکنم ۷هفتهو سه روزمه
0
1399/03/05
سوال کننده
سونو رفتی؟
0
1399/03/05
فرزانه بانو
فعلن نه احتمال زیاد فردا برم
0
1399/03/05
فرزانه بانو
اخه اوما زده که دیروز سونوی تشکیل قلب باید میرفتم
0
1399/03/05
سوال کننده
انشالله همه چی اوکی باشه طبق اون از این به بعد حساب کن... من میخوام یه تقویم بگیرم ضربدر بزنم یادم نره
0
1399/03/05
فرزانه بانو
درسته باید همینکارو کنم انشالله واسه شما هم بسلامتی رشد کنه و بدنیا بیاد گلم
0
1399/03/05
سوال کننده
❤❤❤
0
1399/03/05
دل آرام م
برامنم سونوم با اوما فرق داش
0
1399/03/05
فرزانه بانو
چقدر
0
1399/03/05
فرزانه بانو
پریودتون منظمه
0
1399/03/05
زهرا ....
شماسونورفتی قلبش تشکیل شده بود؟؟؟
0
1399/03/05
سوال کننده
نه اون سری رفتم فقط ساک بود
0
1399/03/05
زهرا ....
یعنی چنروبعدتاخیرپریودیت رفتی فقط ساک بود.چون منم قراره فردابرم بخاطراون اگه میشه دقیق بگین
0
1399/03/05
عسل 73
نگران نباش اوما خودش بهت چند بار میگه ک سن جنین تو دو هفته از سن بارداری ای ک ما اینجا بهت نشون میدیم کمتره
0
1399/03/05
سوال کننده
من ۱۸ ام باید پریود مبشدم نشدم ۲۹ ام رفتم ساک فقط بود گفت زود گفتم بیای تا خدایی نکرده معلوم بشه تو رحمه یا خارج رحمی ... گفت اینجوری خیالم راحته بعد گفت عب نداره جنین خیلی کوچیکه برو ۱۰ خرداد بیا هم جنین معلوم شه هم قلب بزنه
0
1399/03/05
زهرا ....
اوکی ممنونمانشاا...سالم وسلامت بغلش کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




