Ooma
پرسش (1399/04/15):

سلام فایزه جون بیاببینم نی نی چطوره

فازی جون ازت خبرنداشتم بیاگلم 😂😂😂😂😂

😂😂😂نی نی سلام داره میگ برام خوراکی بخر
فایزه نه فائزه
🤣🤣🤣🤣چ واسه هم تاپیک میزنن
هووووی سحر گوزو
بده عکس خودتو ببینم این بچه ب کی رفته
ااا راست میگی اسممو اشتباه نوشته
سحرحسود
وووی بخورم نی نی روفازی چشم واسش کوکو نونوچه میخروم
من دوست دارم اینجوری بنویسم دوست نداری تامیکوپاک کنم ایششش
😍😍😍جووون میسییی
چرا واسه من تایپیک نمیزنین نا مردا
😂😂😂تو هر چی دوست داری بنویس
گوه تو این زندگی
فقط خوراکی بخرین برام
😂😂😂
عشقمی عزیزم
😍😍😍😘😘
واااچرانفس
ایش
چه لوس
زهراااااحسودی ممنوع
اره حتما الان میدم🤣🤣🤣جقیا دس ب گلنار نشستن منتظره سووووژه
خخخخ
منتظرم
خرنشی بدی هاااا
وای زی زی گلوتعلیقش تموم شده میادمیبینه هابعدامیزاره روعکس پورن
خنگ، 🤦‍♀️🤣
مگ تعلیقه؟
راست میگه
مگه ...؟؟
غزل واسه من چرا تاپیک نزدی؟؟
یعنی نگران من نشدی؟؟
😐🙄
خدایا شفا بده الهی امین😂😂😂🤣🤣🤣🤦‍♀️
به من رفته🙄😁🥰😍
توهمیسه توقلب منی فازی گفت دوست دادم یکی واسم تامیک بزنه منم زدم واسه توهم زدم قبلایادت رفته
مررررسی عششششقم توام عشششق منی
اره یادمه سر بارداری قبلیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه