سلام
خیلیاتون در جریان حال خواهرشوهرم هستین
شنبه صب تشنج میکنه و دیگه بیدار نمیشه
سطح هوشیاریش افت میکنه و تشخیص تومور مغزی میدن
با امپولی ک اینجا بهش میزنن هوشیاریش اونقددی کم میشه ک ب دستگاه وصل میکنن و میبرنش تهران واسه ادامه درمان
دکترا قطع امید کردن و میگن بایو سطح هوشیاریش بیاد بالا تا عمل بشه
۱۹،۲۰ سالشه
حالا اومدم عاجزانه ازتون خواهش کنم صلواتی.چله ای.زیارتی.حتی دعایی ناچیز هرچی ک در توانتونه براش انجام بدین حدقل سطح هوشیاریش بالا بیاد
تو دعاهاتونم بگین اگه ب صلاحش هست برگرده ب زور نمیخوایمش
ممنونتونم🌹🌹
پرسش (1399/07/01):
💮💮سلام بچه ها💮💮 نفستون ب کمک نیاز داره☹🌷🌷🌷🌷
7167
1031
1399/07/01
سوال کننده
0
1399/07/07
سوال کننده
چمیدونم
یه چیزیو ب من نمیگن
یه چیزیو ب من نمیگن
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
جمع بندیش اینه که مرگ مغزی وجود نداره، خواهرشوهرتون مرگ مغزی نکرده، امکان برگشتت هست، یه دلیلی هم داره که نمیخوان به کسی بگن، مرگ مغزی شده قابل اهدا هم نیست زخم بستر هم گرفته بدنشم کلا ورم کرده کل بدنشو هم درگیر کرده برای هفته آینده هم برنامه ریزی کردن، فکرشو کن آخه مگه میشه
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
آهاا..خب بهشون حق بده بعضی چیزا ندونستنش بهتر از دونستنشه عزیزم شاید اگه تو هم جای اونا بودی همین کار رو میکردی
0
1399/07/07
سوال کننده
پس چرا ب خواهرشوهرم گفتم کما رفته یا مدگ مغزیه گفت دومیش
0
1399/07/07
سوال کننده
چرا میگن بچه هیچ خسی تداره و هیچی نمیفهمه
0
1399/07/07
سوال کننده
دردم حس نمیکنه
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
عزیزم مرگ مغزی خبری نیس که بخوان الکی بگن اونم به یه زن پا به ماه
0
1399/07/07
سوال کننده
پس چرا برادرشوهرم پیشنها اهدا داده
0
1399/07/07
سوال کننده
منم همیتو میگم
0
1399/07/07
سوال کننده
از طرفیم بقیه چیزا باهم نمیخونه
0
1399/07/07
سوال کننده
میگن ۷۰ درصد مغز و تونور گرفته
0
1399/07/07
سوال کننده
عملا ینی برگرده بچه بازم ریسک زندگی کردنش زیاده
0
1399/07/07
yasi
نفس برو از مامانت بپرس اصلا حتما بهتر از تو میدونه اون به یکی بگو این بلاتکلیفی نگران ترت کرده
0
1399/07/07
سوال کننده
مامان بنده خدای من از چی خبر داده؟
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
عزیزم اگه خیلی اذیتی و شوهرتم شرایط روحیش خیلی وخیم نیس بهش مشکلت رو بگو بگو که همه چی رو بهت بگه بگو اینجوری همش فکر و خیال داری بیشتر عذابت میده
0
1399/07/07
سوال کننده
گفتم بهش جوابش اینایی بود ک گفتم
ولی باهم نمبخونه
ولی باهم نمبخونه
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
کسایی که مرگ مغزی میکنن میگن اگر بخوان اهدا کنن با دستگاه بقیه اعضا از 1الی 14روز دوام داره که اگر میخوان نگه دارن تا 14روز برای اهدا هست،ولی اگر نمیخوان اهدا کنن منطقی نیست وگرنه خیلی عجیبه، شایدم خانواده رضایت نمیدن
0
1399/07/07
yasi
نه میگم شاید شوهرت با مامانت درد و دل کرده میدیده تو شرایطتت خوب نیست
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
خب اینم بگو بهش که برات توضیح بده چرا هیچی باهم نمیخونه
0
1399/07/07
سوال کننده
ن بابا وقتی ب من نگفته ینی تو خودش ریخته
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
رضایت نمیدن دستگاه قطع بشه
0
1399/07/07
سوال کننده
منم فقط فکرم ب این میرسه
مبگم شابد اجازه نمیدن دستگاهو جدا کنن
مبگم شابد اجازه نمیدن دستگاهو جدا کنن
0
1399/07/07
سوال کننده
از یه طرف خواهرشوهرم مبگه یه نشونی ب ما بده ک حاش اوتور خوبه
تو خواب یکی بیاد
و دیگه حرفشو ادامه نمبده
تو خواب یکی بیاد
و دیگه حرفشو ادامه نمبده
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
خدایا چقد سخته همچی
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
فاطمه جان فقط برات از خدا آرامش میخوام چون خیلی سخته خودم بودم تو این شرایط
0
1399/07/07
سوال کننده
😔😔😔
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
نفس جان
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
یه چیز دیگه هم میتونه باشه
0
1399/07/07
سوال کننده
ممنونم عزیزم
بهترین چیزو خواستی برام
بهترین چیزو خواستی برام
0
1399/07/07
سوال کننده
چی
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
شاید کمای عمیق رفته
0
1399/07/07
سوال کننده
پس چرا میگن مرگ مغزی
0
1399/07/07
zahra n
سلام نفس جان خیلی ناراحت شدم خدا صبر بده ب همتون
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
این افراد در کمای عمیق بوده ولی نزدیکان آنها و یا حتی گاهی برخی از پزشکان و پرستارانی که درباره تفاوت مرگ مغزی و کما اطلاعات کافی ندارند چنین برداشت نادرستی کرده اند.
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
اینو گوگل خوندم
0
1399/07/07
سوال کننده
سلام
ممنونم عریز دبم
انشاالله
ممنونم عریز دبم
انشاالله
0
1399/07/07
سوال کننده
اره منم خوندم
ولی ۱۱ تا پزشک دیدنش
ولی ۱۱ تا پزشک دیدنش
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
من که رد دادم🙄
0
1399/07/07
سوال کننده
منم 😭😭😭
0
1399/07/07
نسترن ..
خدایا چ غم انگیزه
0
1399/07/07
سوال کننده
نسترن تو فقط میشنوی
0
1399/07/07
نسترن ..
تموموجودم ب درد میاد تو این تایپیک بخاطر اون طفل معصوم
0
1399/07/07
نسترن ..
چرا باید اینجوری بره دختر ب این جوونی😣
0
1399/07/07
سوال کننده
ببخشید☹☹
0
1399/07/07
نسترن ..
تقصییر تو نیست اتفاقا ادمو از خواب غفلت بیدار میکنه ما ادما هیچی نیستیم ب ی مو بندیم انوقت منم منمون گوش فلکو کر کرده
0
1399/07/07
سوال کننده
اره واقعا
0
1399/07/07
نسترن ..
خودمو همش جای خاهر شوهرت میزارم ممکن بود این اتفاق برا من بیفته
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
توی گوگل نوشته تومور مغزی که روی عصب باشه علائمش مشکلات بینایی، گفتاری، حرکت اختلال ایجاد میکنه، که هرسه تاشو خواهر شوهرتون داشته
0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
چشمش ضعیف تر میشده، یک روز قبلش مثل گفتاری داشته، و بعدم که تشنج کرده
0
1399/07/07
سوال کننده
خدانکنه
0
1399/07/07
نسترن ..
هرچی صلاحشه خدا براش پیش بیاره از این دنیا ک خیر ندید ...ما از کجا میدونیم شاید اون اللن بهتر از جایی باشه ک ما هستیم
0
1399/07/07
سوال کننده
اره
هر ۳ تاشو داشته
هر ۳ تاشو داشته
0
1399/07/07
سوال کننده
مطمئن باش جاش ثدبرابر بهتره
0
1399/07/07
سوال کننده
ببخشید من ناخنانو گرفتم تابپم مشکل پیدا کرده
0
1399/07/07
نسترن ..
شاید ما داریم الکی غصه میخوریم خدا داره بما میخنده میگه اگ میدونستید جاش چقدر خوبه دوست داشتید شما جاش بودین
0
1399/07/07
سوال کننده
من اصلا مبگم شاید خودش نمیخواد برکرده
0
1399/07/07
نسترن ..
اره شاید واقعا شاید ..داره کیف میکنه بما میخنده
0
1399/07/07
سوال کننده
روز اول بهم میگفتن سردرد داره
منم خنگم
چقد خنگم خب بگو ادم عاقل واسه سردرد مگه ابنجور بستری میکنن
منم خنگم
چقد خنگم خب بگو ادم عاقل واسه سردرد مگه ابنجور بستری میکنن
0
1399/07/07
نسترن ..
یادمه تو ی فیلم دیدم طرف کما رفته بود خانوادش دستگاه قطع نمیکردن تا اینکه مرده اومد ب خاب باباش گفت من جام خیلی خوبه چرا عذابم میدی
0
1399/07/07
سوال کننده
😢😢😢😢کاش بیاد ب خوابمون
0
1399/07/07
نسترن ..
بخواه ازش ک بیاد تو خابت
0
1399/07/07
سوال کننده
خواستم
0
1399/07/07
سوال کننده
تهدیدشم کردم
0
1399/07/07
نسترن ..
شب چهارشنبه بخواه
0
1399/07/07
سوال کننده
ولی نمیاد😭😭😭😭
0
1399/07/07
سوال کننده
گفتم حلالش نمبکنم اگه ب خوابم نباد
0
1399/07/07
سوال کننده
منو فابل نمبدونه
0
1399/07/07
نسترن ..
مامانم هر وقت دلش برا باباش تنگ میشه شب چهارشنبه میگه بابا بیا تو خابم دلم برات تنگ شده شبش بخدا خابشو می بینه
0
1399/07/07
سوال کننده
مامانت دلش خیلی پاکه نسترن
من دبم پاک نیست
من دبم پاک نیست
0
1399/07/07
سوال کننده
مامانم میگه شابد احازه نداده
0
1399/07/07
سوال کننده
ندارع
0
1399/07/07
نسترن ..
اره اینم ممکنه ...مامانبزرگم زود فوت شد عمم ۱۱سالش بوده میگه یشب خاب دیدم اومده باهام بازی میکنه منو حموم برد لباسامو اتو زد میگه گفت من باید بذم توهم برو مدرسه میگه دستشو گرفتم گفتم مامان میشه نری بمونی پبشم ..گفته اجازه ندارم مامان جان
0
1399/07/07
سوال کننده
😔😔😔😔😔😔
0
1399/07/07
سوال کننده
خداببامرزدش
0
1399/07/07
نسترن ..
عمم هنوز ک هنوزه میگه اون خاب برام شیرینترین خاب بود وخیلی خیلی واقعی میگه اصلا باورم نمیشد خوابه
0
1399/07/07
نسترن ..
الان عمم ۴۳سالشه
0
1399/07/07
سوال کننده
الهی💖💖
0
1399/07/07
سوال کننده
شیطونه میگه زنگ بزنم ب زنداییاش از اونا بپریم
0
1399/07/07
نسترن ..
ن اینکارو نکن شوهرت ممکنه ناراحت بشه
0
1399/07/07
سوال کننده
😭😭😭😭پس چیکار کنم
0
1399/07/07
نسترن ..
صبر کن فقط
1
1399/07/07
سوال کننده
چشم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
نفس الان درکت میکنم😭😭😭😭
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
الان فهمیدم خواهرشوهرم کرونا گرفته میدونم درد تو بیشتر اما نفسم گرفته جون بهم نیست😭😭😭
0
1399/07/07
سوال کننده
ای جانم مژگان جان
بابا اروم باش
بابا اروم باش
0
1399/07/07
سوال کننده
خوب میشه زود
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
خودش ۱۹ سالشه خوب میشه
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
مادرشوهرم بیچاره ریه هاش مشکل داره
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
پدرشوهرم بیماره
0
1399/07/07
سوال کننده
خب دورش کنن از اونجا
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
الان خودش نمیدونه ازمایشو فرستاد واسه من خودش رفته دکتر مامانش بردش دکتر
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
کجا بره😔
0
1399/07/07
نسترن ..
تو ی اتاق خودشو قرنطینه کنه
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره بش میگم تا بفهمه نتونستم خودم بهش بگم
0
1399/07/07
سوال کننده
بگو خیلی مراعات کنه
0
1399/07/07
FAEZEH 👨👩👧
نفس من حس میکنم دستگاه نمیخان قطع کنن ب قول تو منتظرن نشونه ای ببینن دلشون نمیاد دستگاه قطع کنن اونم ی جوون 20 ساله
0
1399/07/07
FAEZEH 👨👩👧
و سطح هوشیاری 3 رو مرگ مغزی میدونن
0
1399/07/07
FAEZEH 👨👩👧
نفس من پرسیدم تا رضایت ندن دستگاه تا ابد میتونه وصل باشه
1
1399/07/07
سوال کننده
🖤🖤انا لله و انا الیه راجعون 🖤🖤
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
خدا صبرتون بده 😭😭😭😭😭😭خدا رحمتش کنه
0
1399/07/07
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خدارحمتش کنه خداصبرتون بده😔
0
1399/07/07
نسترن ..
😔😔😔😔خدا صبر بده ب پدر و مادرش😣😣😣
0
1399/07/07
نسترن ..
تسلیت نفس جان ..خدا رحمتش کنه
0
1399/07/07
Nazi ❤🥰)
خدارحمتش کنه
0
1399/07/07
🤪Zahra 🤪
خیلی تسلیت میگم. در غمت مارو شریک بدون عزیزم خدا بهتون صبر بده هیچی نمیتونم بگم از دست دادن جوون سخته 🖤😔
0
1399/07/07
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
خدا رحمتش کنه عزیزم😔 غم آخرتون باشه🖤
0
1399/07/07
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
خدا رحمتش کنه روحش شاد😔😭
0
1399/07/07
سوال کننده
ممنونم از همگی
0
1399/07/07
سوال کننده

0
1399/07/07
🌺ستاره احمدی🌺
وای چه زود😔
0
1399/07/07
😍Sheyda_mom+3 ❤️
براش فاتحه فرستادم روحش شاد
0
1399/07/07
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
خدا بهتون صبر بده💔💔😭😭
0
1399/07/07
یگانه 👼💕sadat💕👼
نفس جان خدا رحمتش کنه و به شما و خانوادش صبر بده😢😢😢
0
1399/07/07
نسترن ..
اخ خدایا 😓😓😓😓
0
1399/07/07
nasim ❤️ e
وااای خدااا رحمتش کنه 😭 آخه گفتی دارن واسه هفته بعد برنامه ریزی میکنن فکر میکردم حداقل تا هفته دیگه زندست 😭😭😭😭😭
0
1399/07/07
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
😭تسلیت میگم فاطمه جان ..ان شالله جاش خیلی خیلی خوبه این ماییم که داریم روز به روز بیشتر غرق میشیم تو منجلاب این دنیای کثیف..خوش بحالش ...خداوند خودش فرموده که حافظ قران بهشت براش واجبه ...😭😭از روزی که گفتی چی سر این طفل معصوم اومده همش فکر آخرتم افتادم نمیدونم مثل یه تلنگر ...میخام یه ذره بچم بزرگ تر شد شروع کنم قرآن رو حفظ کنم با کمک خدای مهربونم...میخام خدا خیلی دوستم داشته باشه حسودیم میشه به فاطمه احمدی..منم فاطمه ام ولی بنده روسیاه
0
1399/07/07
حورا جانان💏👼👼
نفس
0
1399/07/07
حورا جانان💏👼👼
😭😭😭😭
0
1399/07/07
حورا جانان💏👼👼
خدا رحمتش کنه ایشالله جاش با بچه های شما پر شه و جای خالیش رو حس نکنین خیلی ناراحت شدم خدا بهتون صبر بده همه دیر یا زود میمیریم ایشالله جاش بهشت باشه
0
1399/07/07
سوال کننده
😭😭😭😭
0
1399/07/07
سوال کننده
ممنوتم حورا حان 😢😢
0
1399/07/07
سوال کننده
دیدی نسیم چجوری رفت
بخوابمم نیومد
بخوابمم نیومد
0
1399/07/07
Roya Niazi
قسمتش این بوده عزیزم
0
1399/07/07
نسترن ..
بهشت جایگاهشه بدلم زده بود امروز ک گفتم شاید اون جاش بهتره ماس و داره ب ماها میخنده😓
0
1399/07/08
نسترن ..
دنیا لیاقتشو نداشت رفت😓
0
1399/07/08
sogol .
تسلیت میگم خدابیامرزتش،اول تاپیکوخوندنم کلی ناراحت شدم داشتم دعامبکردم که پایینودیدم 😔😔😔،خداخودش صبرتون بده،حافظ قرانم بوده ان شاءالله جاش بهشته
0
1399/07/08
ZaHrA r9723
خدا بهتون صبر بده..الهی دیگه غم نبینین.
0
1399/07/08
fatima khmr
نفس جان تسلیت میگم غم آخرتون باشه .خدابهتون صبربده .روحش شاد🖤🖤🖤😔
0
1399/07/08
نسترن ..
نفس امروز نیومد
0
1399/07/08
نسترن ..
نگرانشم
0
1399/07/08
fatima khmr
مراسم دارن حتما
0
1399/07/08
نسترن ..
عه فاطی اینجایی
0
1399/07/08
fatima khmr
اره
0
1399/07/08
نسترن ..
بیا تایپیک خودمون
0
1399/07/08
fatima khmr
فاطی اینجا فاطی اونجا فاطی همجت
0
1399/07/08
fatima khmr
ا
0
1399/07/08
نسترن ..
بعععله 😁
0
1399/07/09
fariba 💚
سلام عزیزم خدارحمتش کنه ان شالله که خدا به شماوخانوادش صبر بده🙏🙏
یه چیزی تو تایپیکتون ذهنمو مشغول کرده اگه لطف کنی جوابم بدید ممنونتون میشم
شماگفتید که فاطمه خانم قرآن میخوندن ولی یه هفته قبل که حالش بد بشه دیگه نخوند یکی از خانم ها دلیلش گفت برای چی یعنی اگه یکی تومور داشته باشه بخواد بمیره دیگه قرآن نمیخونه
خیلی برام مهمه لطفا جواب بدید خواهش میکنم😟
یه چیزی تو تایپیکتون ذهنمو مشغول کرده اگه لطف کنی جوابم بدید ممنونتون میشم
شماگفتید که فاطمه خانم قرآن میخوندن ولی یه هفته قبل که حالش بد بشه دیگه نخوند یکی از خانم ها دلیلش گفت برای چی یعنی اگه یکی تومور داشته باشه بخواد بمیره دیگه قرآن نمیخونه
خیلی برام مهمه لطفا جواب بدید خواهش میکنم😟
0
1399/07/09
سوال کننده
سلام گلم
ممنوتم ازتون
فاطمه تا روزی ک حاللش بد شد اصلا نمبدونست تونور داره
یه هفته قبل روزی ک بره بیمارستان میبینه هرچی میخونه نمیتونه حفظ کنه
میره پیش مشاور
مشاور پیشنهاد میده یه مدت حفظ و بزاره کنار و دوباره شرو کنه
فاطمه هم تو اون یه هفته تواشی و نقاشی تمرین میکرده ک ذهنش باز بشه
چون حفظ قرانشو تو کمتر از یکسال انجام داد
و فکر میکرد دلیل اینکه حفظش ضعیف شده استرس و فشار بیش از حده
ممنوتم ازتون
فاطمه تا روزی ک حاللش بد شد اصلا نمبدونست تونور داره
یه هفته قبل روزی ک بره بیمارستان میبینه هرچی میخونه نمیتونه حفظ کنه
میره پیش مشاور
مشاور پیشنهاد میده یه مدت حفظ و بزاره کنار و دوباره شرو کنه
فاطمه هم تو اون یه هفته تواشی و نقاشی تمرین میکرده ک ذهنش باز بشه
چون حفظ قرانشو تو کمتر از یکسال انجام داد
و فکر میکرد دلیل اینکه حفظش ضعیف شده استرس و فشار بیش از حده
0
1399/07/09
حورا جانان💏👼👼
واقعا چند جز رو حفظ کرده بود؟
0
1399/07/09
سوال کننده
۲۶ جز
0
1399/07/09
fariba 💚
آهان حالا متوجه شدم چقدر بد عزیزم ولی خوشبحالش که تواین دنیای نامرد نموند البته از دید من😟😓😭.... خدا صبر پدر مادر و اطرافیانش بده🙏🙏
همش به خودم میگم دختر دومم به دنیاآوردم چقدر درحقش بدی کردم تواین اوضاع گرونی ومریضی... خدا خودش کمک کنه🙏🙏
همش به خودم میگم دختر دومم به دنیاآوردم چقدر درحقش بدی کردم تواین اوضاع گرونی ومریضی... خدا خودش کمک کنه🙏🙏
0
1399/07/09
fariba 💚
ولی خدارو شکر میکنم که دخترکم به جمع ما اومد 🙏🙏🙏
اونقدر ناشکر نیستم خدابزرگه🙏
اونقدر ناشکر نیستم خدابزرگه🙏
0
1399/07/09
FAEZEH 👨👩👧
سلام نفس خوبی عزیزم دیروز نبودی من پیام ندادم بهت در کل گفتم درگیر مراسمی خوبی بهتری روحیت بهتر شده؟
0
1399/07/09
سوال کننده
🖤🖤خدا حفظشون کنه برات عزیزم
خوده خدا وعده داده ازدواج کنید و بچه دار بشید
روزیشو خودش میریونه
خوده خدا وعده داده ازدواج کنید و بچه دار بشید
روزیشو خودش میریونه
0
1399/07/09
سوال کننده
سلام فائزه جان
ممنونم ازت
باورم نمیشه فاطمه نیست
میام خونه میخوابم میرم بیرون میبینم نیست
میگم الان میاد پیشم سلام مبکنه
الان میاد رفته بیرون
ولی چشمم ب عکسش میوفته میفهمم نیست😭😭😭
ممنونم ازت
باورم نمیشه فاطمه نیست
میام خونه میخوابم میرم بیرون میبینم نیست
میگم الان میاد پیشم سلام مبکنه
الان میاد رفته بیرون
ولی چشمم ب عکسش میوفته میفهمم نیست😭😭😭
0
1399/07/09
سوال کننده
خوش بحالش ک همچین مرگی نصیبش شد😢😢😢
0
1399/07/09
سوال کننده
صب رفتیم سرخاکش
هیچ کس نبود
تنها
بچه اینقد کوچبک بود میشد یه نفری بلندش کرد😭😭😭
هیچ کس نبود
تنها
بچه اینقد کوچبک بود میشد یه نفری بلندش کرد😭😭😭
0
1399/07/09
fariba 💚
مرسی فدات روزی خودت باشه نی نی جانت دنیا بیاد🙏
0
1399/07/09
سوال کننده
انشاالله
0
1399/07/09
یگانه 👼💕sadat💕👼
سلام نفس جان
خوشاب سعادتش، ایشون که راه خودشون رو طی کردن، این ماییم که باید به خودمون بیایم و نگران خودمون باشبم که معلوم نی چ راهی در پیش داریم😢
خوشاب سعادتش، ایشون که راه خودشون رو طی کردن، این ماییم که باید به خودمون بیایم و نگران خودمون باشبم که معلوم نی چ راهی در پیش داریم😢
0
1399/07/09
سوال کننده
😔😔😔😔سلام یگانه
اره عزبزم دلمون ب حال خودمون باید بسوزه
اره عزبزم دلمون ب حال خودمون باید بسوزه
0
1399/07/09
Parisa ♡🦋
تسلیت میگم گلم
غم اخرتون باشه انشاالله روحش محشور با بی بی فاطمه زهرا و دعای خیرش پشت زندگی همتون باشه🙏
همه ما رفتنیم کلی خوش بحال اونا ک زودتر رفتن و توی این دنیای فانی و سراسر گنداب گرفته نموندن
از خدا صبر میخوام براتون 🙏🖤
غم اخرتون باشه انشاالله روحش محشور با بی بی فاطمه زهرا و دعای خیرش پشت زندگی همتون باشه🙏
همه ما رفتنیم کلی خوش بحال اونا ک زودتر رفتن و توی این دنیای فانی و سراسر گنداب گرفته نموندن
از خدا صبر میخوام براتون 🙏🖤
0
1399/07/09
FAEZEH 👨👩👧
خدارحمتش کنه 😔😔😔الان دیگ ب فکر دخترتم باش
0
1399/07/09
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام نفس عزیزم
0
1399/07/09
elahe 🤰🤱👩👧👦
سلام نفس خانم تسلیت میگم میشه منم عکس خواهر شوهرت رو ببینم
0
1399/07/09
Mozhgan 🙋🤩🤩
خوبی
1
1399/07/09
elahe 🤰🤱👩👧👦
خدا رحمتش کنه و به بازماندگانش صبربده
2
1399/07/09
fariba 💚
منم دوست دارم ببینم ولی روم نشد بگم کاشکه اگه پیج دارید بهمون بگید اونجا ببینیم البته اگه پیجتون بازه
0
1399/07/09
نسترن ..
خدا بیامرزتش 😔
0
1399/07/09
نسترن ..
عمرکوتاهی داشت طفل معصوم
0
1399/07/09
yasi
مژگان هنوز نرفتی دکتر؟
0
1399/07/10
سلین .
ای خدااا خدا بیامرزه نفس جان
0
1399/07/10
سلین .
😭😭😭😭😭خیلی ناراحت شدم
0
1399/07/10
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
سلام نفس جان خوبی😔؟
0
1399/07/10
سوال کننده
سلام فاطمه جان
😢😢😢فردا سوم و هفتمشه😭😭😭😭😭
😢😢😢فردا سوم و هفتمشه😭😭😭😭😭
0
1399/07/10
mozh z@
اخی عزیزم الهی بمیرم😞😞😞چقدر ناراحت شدم
خدا بهتون صبر بده
روحش قرین رحمت الهی🌹🙏🌹
خدا بهتون صبر بده
روحش قرین رحمت الهی🌹🙏🌹
0
1399/07/10
نسترن ..
خدا رحمتش. کنه
0
1399/07/10
سوال کننده
ممنونم از همتون🖤🖤🖤
0
1399/07/10
سوال کننده
خدانکنه🌷🌷
0
1399/07/11
fatemeh ش
آخی عزیزم. خدا بهتون صبربده 😢
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
سلام نفس جان..خوبی؟ حال خانواده شوهرت چطوره؟
0
1399/07/17
سوال کننده
سلام گلم
الحمدلله من ک خوبم
خونواده شوهرمم خداروشکر بهترن
تو خوبی؟
الحمدلله من ک خوبم
خونواده شوهرمم خداروشکر بهترن
تو خوبی؟
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
خداروشکر..
منم خوبم
حال روحیت چطوره؟
منم خوبم
حال روحیت چطوره؟
0
1399/07/17
سوال کننده
خوبم
یکم میگم میخندم باهاشون ک یادشون بره
باز یادمون مباد میزنیم زیر گریه
یکم میگم میخندم باهاشون ک یادشون بره
باز یادمون مباد میزنیم زیر گریه
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
خدا رحمت کنه خواهرشوهرتو😔
به خوابت نیومده؟
به خوابت نیومده؟
0
1399/07/17
سوال کننده
خدا رحمت کنه رفتگانتو
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
😢😢😢داغ جوون سخته..خدا به همتون صبر بده
0
1399/07/17
سوال کننده
ن ب خواب هیچ کس نیومده☹☹☹
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
ممنون
0
1399/07/17
سوال کننده
ب قول شوهرم اینقد گناهکاریم ک ب خوابمونم نمیاد
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
ان شاالله به زودی میاد..حلواشو بخورید
0
1399/07/17
سوال کننده
☹☹
0
1399/07/17
سوال کننده
امروز سر خاکش بودیم
0
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
👀
0
1399/07/17
سوال کننده
🔪🔪
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
عکس نداری از قبرش
0
1399/07/17
ZaHrA r9723
سلام یگانه.خوبی؟
1
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
قربونت عزیزم
1
1399/07/17
سوال کننده
ن عکس نگرفتم
دلم نیومد
ولی خواهرشوهرم داره
دلم نیومد
ولی خواهرشوهرم داره
0
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
نفس جان خوبی
0
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
کم پیدایی
0
1399/07/17
سوال کننده
😐😐خوبم تو خوبی
0
1399/07/17
سوال کننده
اره دیگه عزا دارم
0
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
خبری ازت نی
0
1399/07/17
سوال کننده
😒😒
0
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
تو تاپیک بقلی دنبالت میگشتم🤕🤕
0
1399/07/17
سوال کننده
من اوما نمیام زیاد عزیزم
0
1399/07/17
یگانه 👼💕sadat💕👼
تنت سالم باشه عزیزم
0
1399/07/17
سوال کننده
مرسی گل من🌷🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچها خواهرشوهرم بچس ۹ سالشه همش پیشمه
- دوستاو خواهری عزیزم میشه باهام هفکری کنید و راهنماییم کنید؟
- فشارم روهزاره خاهرشوهرم داشت پشت تلفن غیبت منومیکردبه شوهرم
- بچه ها خواهر شوهرم حالش خوب نیست دعا لازمم☹☹
- 🖤🖤انا لله و انا الیه راجعون🖤🖤🖤 خواهرشوهرم پر کشید😭😭😭
- خواهر شوهری ک دقم میده اخرش
- غزل دلاور جان میشه این خواب برام تعبیر کنی عزیزم
- دلم گرفته از خواهرشوهرم
- طاقتم طاقه از دست داداشمو زنشششش
- بیایین بچه ها بهم دلداری بدین




