سلام
امشب خواهر شوهرمو بردن بیمارستان
از صب حالش بده مرخصش کردن باز امشب حالش بد شد بردن بستری کنن
رفته ام ار ای و عکس گرفته از سرش
لطفا دعا کنین صلواتی چیزی خوب بشه گناه داره 😭😭😭
پرسش (1399/06/30):
بچه ها خواهر شوهرم حالش خوب نیست دعا لازمم☹☹
2495
283
1399/06/30
سوال کننده
0
1399/06/30
FAEZEH 👨👩👧
انشالله زودی خوب بشه ❤️
0
1399/06/30
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
سلام عزیزم ان شاءالله که زودخوب میشه.منم ۵تاصلوات فرستادم براش
0
1399/06/30
باران ❤️❤️❤️
به محض اینکه اسم تاپیکو دیدم گفتم این نفسه😁😁😁😁😁
0
1399/06/30
Parisa ♡🦋
اره دقیقااا بنده خدا ازززز بس گفت خواهر شوهر خواهر شوهر اخر چشش کرد 😐😐🤦♀️
0
1399/06/30
سوال کننده
سلام ممنون از همتون بخاطر دعاهاتون
نمیدونم خبرش خوبه یا بد
الان دارن کاراشو انجام میدن بفرستنش تهران
دکتر تشخیص تومور مغزیه خوش خیم داده
معلوم نیست عمل میخواد یا با پرنو درمانی میشه کاری کرد😢😢😢😢
نمیدونم خبرش خوبه یا بد
الان دارن کاراشو انجام میدن بفرستنش تهران
دکتر تشخیص تومور مغزیه خوش خیم داده
معلوم نیست عمل میخواد یا با پرنو درمانی میشه کاری کرد😢😢😢😢
0
1399/06/30
Roya Niazi
وای نفس الان داشتم دنبال این تایپیک میگشتم که پیدات کنم ببینم چی شد
0
1399/06/30
سوال کننده
☹☹☹
0
1399/06/30
Roya Niazi
انشالله خدا کمکش کنه نفس بگردین دکتر محمدی پیدا کنید بهترین جراح مغز و اعصاب
0
1399/06/30
Roya Niazi
یه تایمی میاد بیمارستان امام حسین مطبش هم بالاس حتی نصف شبم ویزیت داره البته کلا ویزیت های مطبشو نصف شب انجام میده
0
1399/06/30
سوال کننده
گفت زین علی یه همچین چیزی
0
1399/06/30
سوال کننده
الان میفزستنش شهدا تهران
از اونجا نمیدونم کجا میفزستن
از اونجا نمیدونم کجا میفزستن
0
1399/06/30
Roya Niazi
دکتر محمدی شاگرد دکتر سمیعی بوده بعد از خودش این بهترینه
0
1399/06/30
سوال کننده
میگم ب شوهرتم
0
1399/06/30
سوال کننده
شوهرم
0
1399/06/30
Roya Niazi
مامانبزرگ منم داشت دکتر بیمارستان بعثت میخواست عملش کنه پروندشو بردیم پیش دکتر محمدی گفت که عملش نکنید چون پیر زیر عمل دووم نمیاره ولی همینجوری شاید سالهای سال زندگی کنه که همونم شد الان با دارو کنترلش کرده براش
0
1399/06/30
سوال کننده
مرسی رویا جان بابت راهنماییت
ب محسن میگم حتما
ب محسن میگم حتما
0
1399/06/30
Roya Niazi
حالا خواهرشوهر تو جوونه انشالله که چیزی نیست و زود خوب بشه
0
1399/06/30
Roya Niazi
قربونت عزیزم تو هم به خودت استرس نده برات خوب نیست
0
1399/06/30
Roya Niazi
دل دردت خوب شد؟
0
1399/06/30
فاطمه کریمی
زندایی منم تومور خوش خیم داشت بیمارستان میلاد عمل کرد سنش تقریبا بالاس خداروشکر خوب شده
0
1399/06/30
سوال کننده
اره
من ک از خودم ب کل یادم رفته
من ک از خودم ب کل یادم رفته
0
1399/06/30
سوال کننده
خداروشکر
0
1399/06/30
سوال کننده
دعا کنین واسش
0
1399/06/30
فاطمه کریمی
فقط ببرنش پیش یه متخصص خوب
0
1399/06/30
فاطمه کریمی
انشاالله خدا به جوونیش رحم کنه
0
1399/06/30
Roya Niazi
انشالله که مشکلی پیش نمیاد برات ولی زیادم به خودت فشار نیار، ماهم برای خواهرشوهرت دعا میکنیم خدا شفاش بده
0
1399/06/30
سوال کننده
ممنونم از همتون
0
1399/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
✔✔✔ببین خواهر من ۱۰سال پیش ی تومور خوش خیم تو سرش درومد بردیم تهران چندتا دکتر گفتن چون رو عصب قرار داره اگ عمل کنیم ویلچرنشین میشه
ب خواست خدا رفتیم پیش دکتر مسعود شیروانی شاگرد پروفسور سمیعی عملش کرد خوب شده
فقط چون تومور رو عصب گوشش قرار داشت متاسفانه شنوایی ی گوشو از دست داد
این دکتر خیلی خوبیه
مطبشم شهرک غرب بود
نزدیک بیمارستان اتیه
ب خواست خدا رفتیم پیش دکتر مسعود شیروانی شاگرد پروفسور سمیعی عملش کرد خوب شده
فقط چون تومور رو عصب گوشش قرار داشت متاسفانه شنوایی ی گوشو از دست داد
این دکتر خیلی خوبیه
مطبشم شهرک غرب بود
نزدیک بیمارستان اتیه
1
1399/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ب لطف خدا و دعای امام زمان صبح ک عمل شد شبش پاشد تو بخش راه رفت
0
1399/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اینارو نوشتم اشکم درومد خیلی روزای بدی بود خدا ب کسی نشون نده
ان شاالله این بنده خداهم زودتر خوب بشه
از دعا غافل نشو ک جواب میده
ان شاالله این بنده خداهم زودتر خوب بشه
از دعا غافل نشو ک جواب میده
0
1399/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
همین دکتر زالی هست تی وی نشون میده شده فرمانده کرونا
پیش این بردن میگفت باید بشینه ویلچر
پیش این بردن میگفت باید بشینه ویلچر
0
1399/06/30
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
نفس جان ان شاءالله ک حالش خوب میشه
اینکه تومورش خوش خیمه جای شکر داره
پدرشوهر من تومورش بدخیم بود و....
ولی حتما دکتر امیر جمشیدی تو بیمارستان ارادو پیدا کنین .کلا بیمارستان اراد فوق تخصص همین کارا هستن.
اینکه تومورش خوش خیمه جای شکر داره
پدرشوهر من تومورش بدخیم بود و....
ولی حتما دکتر امیر جمشیدی تو بیمارستان ارادو پیدا کنین .کلا بیمارستان اراد فوق تخصص همین کارا هستن.
0
1399/06/30
Parisa ♡🦋
عزیزم انشاالله ک زودتر خوب شه و با سلامتی کامل برگرده🙏🙏
0
1399/06/30
nasim ❤️ e
عزیزم ایشالا زود خدا شفاش بده براش آیه الکرسی خوندم
0
1399/06/30
سوال کننده
پمنونتم از همتون
0
1399/06/30
fatemeh ش
عزیزم ایشالا خدا کمکش کنه
0
1399/07/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلام نفس جان حال خواهر شوهرت چطوره
0
1399/07/01
سوال کننده
سلام
0
1399/07/01
سوال کننده
مرگ مغزی😭😭😭😭😭😭
0
1399/07/01
Maryam f
عزیزم انشاالله زودتر حالش خوب شه و با سلامتی کامل برگرده پیشتون
0
1399/07/01
سوال کننده
انشاالله😢😢😢
0
1399/07/01
همتا ~♥~
نفس جان واقعا متاسفم😔خدا به دل پدرو مادرش رحم کنه
1
1399/07/01
Mehraban Khoshbakht
من واقعا برام عجیب بود یکی نگران خواهرشوهر شه
کاش خواهر شوهر من میفتاد میمرد
کاش خواهر شوهر من میفتاد میمرد
0
1399/07/01
سوال کننده
مزسی عزیزم
0
1399/07/01
سوال کننده
😭😭😭خواهرشوهر نبود ک ماه بود😢😢😢
0
1399/07/01
فریبا طهماسبی
الان مرگ مغزی شدن؟😦😦
0
1399/07/01
سوال کننده
میگن اره
0
1399/07/01
همتا ~♥~
منم دقیقا همین حرفو زدم😂😂😂
1
1399/07/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
یا صاحب الزمان
خدا ب پدر مادرش صبر بده
حتما دیر فهمیدن
الان میخوان چکار کنن؟
خدا ب پدر مادرش صبر بده
حتما دیر فهمیدن
الان میخوان چکار کنن؟
1
1399/07/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
نمیدونم واقعا چرا اینطوریه یکی ظالمه و هی میتازه یکی ک مظلوم باید زجر بکشه
حکمتتو شکر خدا
حکمتتو شکر خدا
0
1399/07/01
سوال کننده
فعلا ب دستگاه وصلخ
0
1399/07/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ای خدا دلم گرفت
خدا کمک کنه
خدا کمک کنه
0
1399/07/04
zahra erfani
نفسسس
0
1399/07/04
سوال کننده
جانم
0
1399/07/04
zahra erfani
عزیزم خواهرشوهرت چطوره
0
1399/07/04
سوال کننده
😢😢😢😢همونجوری
0
1399/07/04
zahra erfani
جدی هوشیاریش زیاد نشده
0
1399/07/04
سوال کننده
ن هیچ تغییری نکرده
همون رو ۳ هست
همون رو ۳ هست
0
1399/07/04
zahra erfani
😣😔
0
1399/07/04
سوال کننده
خدا میدونه فقط چی میشه
0
1399/07/04
zahra erfani
انشالله سرپا میشه
خدا بهش رحم کنه
خدا بهش رحم کنه
0
1399/07/04
سوال کننده
هرچی صلاحه زهرا جان
دیگه همه منتظر معجزه ایم
دکترا جواب کررن
دیگه همه منتظر معجزه ایم
دکترا جواب کررن
0
1399/07/04
zahra erfani
😔😣چه دلی دارن حالا مامان وبابای بیچارش
0
1399/07/04
سوال کننده
مادر و خواهر برادراش قبول کردن
پدرشوهرم ولی هنوز ن
پدرشوهرم ولی هنوز ن
0
1399/07/04
فریبا طهماسبی
سلام
چیو قبول کردن؟
چیو قبول کردن؟
0
1399/07/04
فریبا طهماسبی
من همش تو فکرشم
از فکرم بیرون نمیره😥😥😥
خدا کمکشون کنه
از فکرم بیرون نمیره😥😥😥
خدا کمکشون کنه
0
1399/07/04
فریبا طهماسبی
نفس جان این اتفاقی برای خواهرشوهرت افتاده عینا داره برا من تکرار میشه
یه همچی موردی پارسال داشتیم
یه همچی موردی پارسال داشتیم
0
1399/07/05
سوال کننده
این ک درصد نموندش بیشتر از موندنشه
0
1399/07/05
سوال کننده
ممنونتم فریبا جان
0
1399/07/05
سوال کننده
🤔تهریف میکنی؟
0
1399/07/05
فریبا طهماسبی
برادردوستم بود
19 سالش بود
یه دفه بیهوش شد
دکترا گفتن تومور تو سرشه
رفت تو کما
بعد یه هفتم مرگ مغزی😳😳😳
19 سالش بود
یه دفه بیهوش شد
دکترا گفتن تومور تو سرشه
رفت تو کما
بعد یه هفتم مرگ مغزی😳😳😳
0
1399/07/05
فریبا طهماسبی
انشالله که خواهرشوهرت خوب میشه
امیدتون به خدا باشه
امیدتون به خدا باشه
0
1399/07/05
سوال کننده
فریبا😭😭😭😭
دیروز شوهرم بهم گفت تو کماس
دیروز بهم گفت نمیخواستم ب کسی بگم ولی مرگ مغزی شده😢😢😢
دلم خیلی گرفته
دیروز شوهرم بهم گفت تو کماس
دیروز بهم گفت نمیخواستم ب کسی بگم ولی مرگ مغزی شده😢😢😢
دلم خیلی گرفته
0
1399/07/05
سوال کننده
انشاالله
0
1399/07/05
فریبا طهماسبی
خدا به دل پدرو مادرش رحم کنه
0
1399/07/05
فریبا طهماسبی
میدونم خییلی سخته ولی شما به فکر بچت باش
همش کارایی که فک میکنی آرومت میکنه انجام بده
بالاخره نسبت به بچت حتی الان که تو شکمته مسئولیت داری
همش کارایی که فک میکنی آرومت میکنه انجام بده
بالاخره نسبت به بچت حتی الان که تو شکمته مسئولیت داری
0
1399/07/05
سوال کننده
درسته
دارم ذکر میگم
قران میخونم بلکه اروم بشم
حداقل تو قران خوندم ادم گریه کنه فرق داره با اینکه الکی بزنه زیر گریه
دارم ذکر میگم
قران میخونم بلکه اروم بشم
حداقل تو قران خوندم ادم گریه کنه فرق داره با اینکه الکی بزنه زیر گریه
0
1399/07/05
لیلا انصاری
سلام نفس جون خوبی
0
1399/07/05
لیلا انصاری
چه خبر
0
1399/07/05
لیلا انصاری
تو اون تایپیک چند روز نیستی سراغتو گرفتم کسی خبر نداشت دیگ گشتم تا این تایپکتو پیدا کردم گفتم شاید بتونم اینجا پیدات کنم و ی سراغی ازت بگیرم
0
1399/07/05
سوال کننده
سلام لیلا جان
0
1399/07/05
سلین .
سلام نفس چه خبر؟
0
1399/07/05
سوال کننده
خبر خاصی نیست گل من
من زیاد اوما نمیام
اگرم بیام تو همین تایپیکا هستن حال ندارم جای دیگه برم
من زیاد اوما نمیام
اگرم بیام تو همین تایپیکا هستن حال ندارم جای دیگه برم
0
1399/07/05
سوال کننده
لطفته عزیزم
0
1399/07/05
سوال کننده
سلام سودا جان خوبی؟
0
1399/07/05
سلین .
خیلی ناراحتم که اینجوری شده
0
1399/07/05
سوال کننده
خبری ک نیست
دیشب شوهرم گفت مرگ مغزی
ینی یه چیز بین مرگ مغزی و کما
امروز یادم بمونه از خواهرشوهرم درستشو میپرسم خبرشو میدم
دیشب شوهرم گفت مرگ مغزی
ینی یه چیز بین مرگ مغزی و کما
امروز یادم بمونه از خواهرشوهرم درستشو میپرسم خبرشو میدم
0
1399/07/05
سوال کننده
هممون ناراحتیم عزیز دلم
شرمنده ک باعث ناراحتیتم
شرمنده ک باعث ناراحتیتم
0
1399/07/05
سلین .
توهم اخرای بارداریته سخته
0
1399/07/05
سوال کننده
😔😔😔😔
0
1399/07/05
سلین .
این چه حرفیه
0
1399/07/05
سوال کننده
مجبورم واسه خوب بودن بقیه و بچم خوب باشم اونم ب زور
0
1399/07/05
لیلا انصاری
مرگ مغزی رو فقط معجزه میتونه برطرف کنه. ایشالله خدا ی نگاه به جونیش بندازه
0
1399/07/05
سلین .
انءشالله هرچی صلاح پیش بیاد
0
1399/07/05
سوال کننده
اره عزیزم
هممونم منتظر معجزه ایم دکترا ک قطع امید کردن
تنها دلخوشیم اینکه اول پاک بود و بی ریا ک جاش اون دنیا خیلی خوبه
دوم اینکه دردی نکشید
تو خواب رفت
هممونم منتظر معجزه ایم دکترا ک قطع امید کردن
تنها دلخوشیم اینکه اول پاک بود و بی ریا ک جاش اون دنیا خیلی خوبه
دوم اینکه دردی نکشید
تو خواب رفت
0
1399/07/05
سوال کننده
انشاالله دعا کنین براش
0
1399/07/05
لیلا انصاری
وای. ایشالله ک خود خدا شفاش شده فقط. نمیدونی تا خوندم چه حالی شدم
0
1399/07/05
سوال کننده
😢😢😢
0
1399/07/05
سوال کننده
همش فکر میکنم خدا ب جوونیش رحم کرده ک تا پاک بوده بردتش از این دنیایی ک هیچی نداره
عاقبت بخیر شدن فرزند ارزوی هر مادر و پدریه
عاقبت بخیر شدن فرزند ارزوی هر مادر و پدریه
0
1399/07/05
سوال کننده
عاقبت بخیر شده
0
1399/07/05
لعیا gh
ای وای نفس.خداصبربده به همشون الهی که معجزه بشه
0
1399/07/05
سوال کننده
سلام لیلا جان
قربون
دعا کن خدا صبرشو بده
قربون
دعا کن خدا صبرشو بده
0
1399/07/05
لعیا gh
😔😔😔😔
0
1399/07/05
لیلا انصاری
اخه جون بود. باز اگ ازدواج کرد بود و یکم سنش بیشتر بود اره. ولی ی دختر 20 ساله. خیلی سخته
0
1399/07/05
سوال کننده
صبا پا میشم میگم ینی باز صب شد!!!
0
1399/07/05
لعیا gh
واقعاغمناکه این اتفاقا.
0
1399/07/05
سوال کننده
اره خیلی سخته
ولی دیشب داشتیم میگفتیم الان ازدواج کرده بود یا بچه داشت داغش سنگینتر بود
ولی دیشب داشتیم میگفتیم الان ازدواج کرده بود یا بچه داشت داغش سنگینتر بود
0
1399/07/05
لعیا gh
بله خیلی سنگینتربود
0
1399/07/05
سوال کننده
حکمتشو شکر
0
1399/07/05
لعیا gh
ازمعجزه ی خداهیچوقت غافل نشین
0
1399/07/05
سوال کننده
ما ک سالم میخوایمش از خدا
نا امید نیستیم و منتظر معجزه ایم
ولی اگرم بره خودمونو امادا کردیم
نا امید نیستیم و منتظر معجزه ایم
ولی اگرم بره خودمونو امادا کردیم
0
1399/07/05
لیلا انصاری
اتفاقا اگ بچه داشت. بهتر بوذ ی دل گرمی برا خانواده اش بود. هردقت دلشون براش تنگ میشد میرفتن سراغ بچه اش.
0
1399/07/05
سوال کننده
الان میان سراغ بچه من 😭😭😭😭
0
1399/07/05
لعیا gh
خودش بخوادحله.الهی که برااینم بخوادوبرش گردونه به خونوادش
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
فاطمه جان خیلی زود ناامید شدین عزیزم خدابزرگه
0
1399/07/05
لیلا انصاری
هرجی شد تو فکرت خودت و بچه ات باش. استرس و ناراحتی خیلی برات بده. هرجند ک میدونم سخته
0
1399/07/05
سوال کننده
خواهرشوهرم متولد ابان بود
بچه منم ابان میاد
شوهرم میگه خدا جایگزینشو فرستادا
بچه منم ابان میاد
شوهرم میگه خدا جایگزینشو فرستادا
0
1399/07/05
لعیا gh
نه اینجوری هرروزداغش براشون تازه میشد
0
1399/07/05
سوال کننده
ولی مسئولیت من سنگینتر میشه
0
1399/07/05
سوال کننده
هانی جان ناامید نشدیم
حقیقتو قبول کردیم
حقیقتو قبول کردیم
0
1399/07/05
لعیا gh
اصلااین حرف درست نیست هرکی جای تودش
0
1399/07/05
سوال کننده
ن منظورو بگیر لیلا
0
1399/07/05
سوال کننده
اون ک صد البته ک هیچی دختر ادم نمیشه
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
واقعا آفرین بهتون منطقی برخورد کردن خودش کلیه
0
1399/07/05
لعیا gh
ازاون نظر.اره خب
0
1399/07/05
سوال کننده
😭😭😭😭
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
الان دکترا چی گفتن؟
0
1399/07/05
سوال کننده
از خواهرشوهرم بپرسم دقیقشو میگم بهت عزیزم
یه چیز بین مرگ مغزیو کما
یه چیز بین مرگ مغزیو کما
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
😔😔😔
0
1399/07/05
لیلا انصاری
من داییم تو 35 سالگی بخاطر مریضی فوت کرد ی پسر 10 ساله هم داشت. 5 سال پیش. الان هروقت دلمون برا داییم تنگ میشه زنگ میزنم به پسرش و باهاش حرف میزنم یکم اروم میشم. حس میکنم با داییم حرف میزنم.
0
1399/07/05
لعیا gh
من عموم توسن۲۲سالگی تونیرودریایی وحین عملیات ایست قلبی کردومرد.وزن وبچه هم نداشت
0
1399/07/05
لعیا gh
تازه میخواست برگرده ونامزدکنه که خدانخواست
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
واقعا راسته خدا خوبا رو زود میبره پسرعموی شوهرم پارسال 29شهریور تصادف کرد در جا فوت کرد دوراز جونتون پرت شده بود چوب رفته بود تو سرش 😔انقد پسر خوبی بود همه آرزوی داشتنش داشتن لباس خریده بود فرداش بره دانشگاه 20سالش بودمنکه انقد غریبه ام داغش برام سرد نشده مامانش سیاهشو درنیاورده😔
0
1399/07/05
لیلا انصاری
نمیدونم چرا خدا هرچی جوونه داره میبره.
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
ن عزیزم مرگ جوون خیلی ب چشم میاد
0
1399/07/05
لعیا gh
😔😔😔😔😔
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
شوهرت چطوره لعیا
0
1399/07/05
لیلا انصاری
نمیدونم چرا چی بگیم. منم پسر خاله ام ی خونه قدیمی خریده بوذ ک خراب کنه بسازه و میخواست بره خاستگاری تو خراب کردن خونه دیوار خراب میشه روش و... خاله ام افسردگی گرفته. اصلا دیونه شده.
0
1399/07/05
لعیا gh
دارن کارای ترخیصشومیکنن ولی فعلااسکنش مونده فرداوپس فردا.نظرقطعیورواون اسکن میدن بهمون توکل بخدا
0
1399/07/05
لعیا gh
😔😔
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
انشالله خیره
0
1399/07/05
لعیا gh
توکل بخداهرچه باشه فقط بتونن براش کاری بکنن
0
1399/07/05
لعیا gh
خیلی عذاب میکشه
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
سخته خب واقعا من ی جنین 3 ماهه رو ازدست دادم افسرده شدم حالا فک کن 19،20سال زحمتشو بکشی ی دفه دودشه بره هوا
0
1399/07/05
لیلا انصاری
واقعا. ایشالله خدا بر هیچکس نخواد حتی دشمن ادم.
0
1399/07/05
لیلا انصاری
نفس جون دوتا ذکره من خودم شخصا خیلی چیز ها ازش دیدم. یکی صوات خاصه امام رضا. یکی هم. دعای متقابل بن سلیمان. تو مفاتیح هست. من از این دوتا ذکر خیلی چیز ها دیدم. توام ختم بردار. شاید فرجی شد.
0
1399/07/05
سوال کننده
باشه چشم ممنونتم
0
1399/07/05
سوال کننده
خدابیامرزدش
0
1399/07/05
سوال کننده
خدا رحمتش کنخ
0
1399/07/05
سوال کننده
ای بابا
خدا بیامرزدش
خدا بیامرزدش
0
1399/07/05
یگانه 👼💕sadat💕👼
اینقد میدونم تنها دلخوشی این پدر مادر اینه که دخترشون پاک واگه هم گناه داشته که به نطر من نداشته داره واک میشه
انشاا.. هممون عاقبت ب خیر بشیم
انشاا.. هممون عاقبت ب خیر بشیم
0
1399/07/05
یگانه 👼💕sadat💕👼
پاک
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
🙏🙏🙏
0
1399/07/05
🤱 Hani Joonii💜
آمین
0
1399/07/05
لیلا انصاری
خواهش عزیزم.
0
1399/07/05
لیلا انصاری
خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه. و خواهرشوهرتم شفا پیدا کنه.
0
1399/07/05
غزل ا
سلام عزیزم خدا بهتون صبر بده و برای خودش طلب خیر میکنم .عزیزم اگر مرگ مغزی خدایی نکرده تایید نهایی شد به اهدای اعضا فکر کنید و راجبش با خانواده صحبت گنید شاید بتونید جون خیلی ها رو نجات بدید
0
1399/07/05
سوال کننده
سلام غزل جان
اره انگار برادر شوهر بزرگم در این مورد یه صحبتی کرده با خونواده ک با مخالفت شوهرم مواجه شده🤦♂️🤦♂️🤦♂️
اگه مرگ مغزی تایید بشه من خودم شوهرمو راضی میکنم
مطمئنم ک راضی میشن خونوادش
اره انگار برادر شوهر بزرگم در این مورد یه صحبتی کرده با خونواده ک با مخالفت شوهرم مواجه شده🤦♂️🤦♂️🤦♂️
اگه مرگ مغزی تایید بشه من خودم شوهرمو راضی میکنم
مطمئنم ک راضی میشن خونوادش
0
1399/07/05
غزل ا
اره خدا خیرت بده
0
1399/07/05
غزل ا
واقعا گلی ثواب پشت اینکاره ایشالا معجزه بشه و به اونجا ها نکشه
0
1399/07/05
غزل ا
خدا به مادر پدرش ارامش بده 😭😭😭
0
1399/07/05
لعیا gh
خودش که پاک بوده وجاش اون دنیامشخصه.بااین کارم جون چندنفرونجات میده وکلی براش ثواب داره
0
1399/07/05
سوال کننده
انشاالله
0
1399/07/05
سوال کننده
الهی امین
0
1399/07/05
سوال کننده
اره عزیزم
من الان خودمم کارت اهدا دارم
ولی باید بعدا جدی دد این مورد صحبت کنیم
من الان خودمم کارت اهدا دارم
ولی باید بعدا جدی دد این مورد صحبت کنیم
0
1399/07/05
غزل ا
من پیکرم رو هم میخواستم اهدا کنم مامانم مدیونم کرد گفت حق نداری
0
1399/07/05
غزل ا
اهدا پیکر کلا جسم ررو میبرن برای دانشگاه ها برای تحقیقات علمی و جسدی تحویل داده نمیشه و اگر بخوای بعد ۱۰ سال که روش تحقیق کردن تحویل میدن اگرم نخوای که خودشون میبرن دفن میکنن
0
1399/07/05
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
😑
0
1399/07/05
لعیا gh
منم خواستم بگیرم مادرم نذاشت
0
1399/07/05
FAEZEH 👨👩👧
سلام عزیزم خوبی
0
1399/07/05
FAEZEH 👨👩👧
مرگ مغزی تایید شده؟
0
1399/07/05
سوال کننده
😖😖😖پیکر دیگه ن
اینقد معتاد هستن ک خانواده ندارن
اونا میبرن
اینقد معتاد هستن ک خانواده ندارن
اونا میبرن
0
1399/07/05
سوال کننده
سلام گل من
0
1399/07/05
سوال کننده
نمیدونم
باید از خواهرشوهرم بپرسم
باید از خواهرشوهرم بپرسم
0
1399/07/05
غزل ا
اره مامان منم جیغش رفت هوا .خودشون زنگ زد بهم وقتی قطع کردم به مامانم توضیح دادم چی میگه انقد جیغ زد سرم گفت اصلا غلط کردی همون اهدای عضوم پر کردی😂😂😂
0
1399/07/05
فریبا طهماسبی
آره برادر دوستم که جریانشو گفتم جون خیلیا رو نجات داد
خیلی دعای خیر پشت سرش بود
خیلی دعای خیر پشت سرش بود
0
1399/07/05
غزل ا
خدا رحمتشون کنه
0
1399/07/05
FAEZEH 👨👩👧
انشالله مرگ مغزی نباشه 😢
0
1399/07/05
سوال کننده
مرگ مغزیه😭😭😭😭😭😭
0
1399/07/05
لیلا انصاری
اخی مرگ مغزی تایید شده؟
0
1399/07/05
غزل ا
الهی خدا بهتون ارامش بده
0
1399/07/05
سوال کننده
اره گلم
0
1399/07/05
سوال کننده
انشاالله
0
1399/07/05
سوال کننده
😭😭😭😭
0
1399/07/05
لیلا انصاری
وای خدا بهتون صبر بده. 😔😔😔😔
0
1399/07/05
لیلا انصاری
میدونم سخته ولی سعی کن بخاطر بچه ات خودت رو زیاد اذیتت نکنی. مواظب خودت و بچه ات باش.
0
1399/07/06
فریبا طهماسبی
خدا صبرتون بده عزیزم
پدرو مادرش چه حالین😔😔😔
خدا کمکشون کنه
پدرو مادرش چه حالین😔😔😔
خدا کمکشون کنه
0
1399/07/06
لیلا انصاری
سلام نفس جون خوبی چه خبر؟
0
1399/07/06
لیلا انصاری
بهتری خودت؟
0
1399/07/06
سوال کننده
😔😔
0
1399/07/06
سوال کننده
سلام گل من
0
1399/07/06
سوال کننده
خبر خاصی نیست
0
1399/07/06
سوال کننده
اره خداروشکر
0
1399/07/06
لیلا انصاری
میدونم سخته عزیزم. ولی تو باید حالت خوب باشه ک بچه ات حالش خوب باشه. نمیگم شادی کن ولی خیلی ناراحتم نباش.
0
1399/07/06
ریحانه 💕
😢😭😢😢
0
1399/07/06
سوال کننده
میرم خونه یه ساعتیو واسه خودم دعا میزارم میشینم زار زار گریه میکنم ک میام اینجا خونه مادرشوهرم دیگه بی تاب نباشم
0
1399/07/06
سوال کننده
ریحانه جان پسرت بهتره
0
1399/07/06
لیلا انصاری
اخی عزیزم. نمیدونم چی بگم. فقط از خدا میخوام بهتون صبر بده. دکترا چی گفتند؟
0
1399/07/06
سوال کننده
دکترا ک همون روز اول قطع امید کردن
0
1399/07/06
لیلا انصاری
مادرشوهرت و اینا چی میگن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچها خواهرشوهرم بچس ۹ سالشه همش پیشمه
- دوستاو خواهری عزیزم میشه باهام هفکری کنید و راهنماییم کنید؟
- فشارم روهزاره خاهرشوهرم داشت پشت تلفن غیبت منومیکردبه شوهرم
- 💮💮سلام بچه ها💮💮 نفستون ب کمک نیاز داره☹🌷🌷🌷🌷
- 🖤🖤انا لله و انا الیه راجعون🖤🖤🖤 خواهرشوهرم پر کشید😭😭😭
- خواهر شوهری ک دقم میده اخرش
- غزل دلاور جان میشه این خواب برام تعبیر کنی عزیزم
- دلم گرفته از خواهرشوهرم
- طاقتم طاقه از دست داداشمو زنشششش
- بیایین بچه ها بهم دلداری بدین




