ivf در بیمارستان کمالی کرج
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
خواستم ببینم کسی تجربه ivf در بیمارستان کمالی کرج رو داشته ؟؟
پیش کدوم دکتر تحت نظر بودین
ترشحات ژله ای در ماه اخر بارداری
سلام خسته نباشید من هفته 36 ام دو روز دیگه وارد 37 میشم درد انقباض تا الان چند بار گرفته ول کرده پهلو درد هم داشتم طی 3 روز بیمارستان رفتم دوسانت بودم معاینه کردن گفتن برو رفتم باز لک. دیدم رفتم گفتن بخاطر معاینس دوباره ترخیص کردن الان دیروز هم خون اب دیدم هم ترشح ژله ای دوبار ازم داره میاد ک خونی هست و کمی و بوی بد داره خیلی بیمارستان رفتم نمیخام اگه لازم نیس برم لطفا راهنمایی میکنید سرگیجه هم خیلی دارم
عفونت دندان در هفته ۱۰ بارداری
سلام وقت بخیر من در هفته ۱۰بارداری هستم و یکی از دندان هام ک قبلا عصب کشی شده ولی کمی عصب مونده عفونت کرده و ورم کرده و کمی درد دارد چه راهکاری پیشنهاد میکنید قرص هم نمیتونم بخورم یعنی نمیدونم چی باید بخورم
آزمایش مدفوع حساسیت به پروتئینگاوی
سلام خانم دکتر خسته نباشید آزمایشی که برای دخترم نوشتین انجام شد.۳ماه و ۲۲روزشه وزنش ۶/۵ و قدش ۶۳ هست.فقط اینکه وزن ۶/۵ کیلوش واسه همون ۲۰روز پیشه و وزن اضافه نکرده اصلا شیرخوب نمیخوره همش با سرشیشه بازی میکنه هربار میک میزنه میندازه بیرون دوباره میگیره تو بغل شیر نمیخوره و همین باعث شده رفلاکسش زیاد بشه نکسیوم۲۰ ۵میلی گرم صبح ناشتا میخوره و شب نیم سی سی فاموتیدین ۴۰.قطره آد کامویت و بی بی کر ۵قطره میخوره
سونو ی شش هفته
سلام وقت بخیر خانم دکتر و دوستان عزیز
سونو رفتم برای قلب
جوابش رو میزارم
حالت تهوع هامو چیکار کنم؟
هیچی نمیتونم نگهدارم
یه چیزی میخورم احساس خفگی میکنم
آبم نمیتونم حتی بخورم
تفسیر سونو رشد جنین
سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان
ممنون میشم سونومو تفسیر کنید
همه چی خوبه؟ شرایط جفت وزن ؟
سلام دکترجان پانکچر بعدی کی میتونه باشه؟
سلام من این ماه پانکچر شدم اما متاسفانه جنین نشد کی مراجعه کنم باز ؟ برا تخمک کشی برا باز دوم
دلیل مدفوع مخاطی چیست؟ آیا حساسیته؟
سلام خانم دکتر عزیز این عکس مدفوع خواهر زادمه برای دیروز و امروز شیرمادر میخوره و شیرخشک گیگوز ببینید طبیعیه ممنون
شیرم چرا خشک نمیشه
سلام
تقریبا ۲۰روز هست دخترمو از شیر گرفتم ولی شیرم خشک نمیشه
سینه هام هیچ تغییری نکردن، امروز ی کوچولو فشار دادم شیر از یکیشون زد بیرون چ کنم؟
سلام خ دکتر قرمزی پوست سر پسرم
سلام خانم دکتر یه سمت سر پسر من قرمز شده و دست میزنم ورم کرده
شبیه اگزما انگار چ پماد بزنم براش بهتر بشه؟
ممنونم
آیا این عقب انداختن پریود نیازی به پیگیری داره با توجه به اینکه همیشه نامنظم بود
سلام خانم دکتر عزیز و مامان های اومایی من همیشه پریود نامنظم و طولانی داشتم سیکل های پریودم معمولا 32 تا 35 روزه بودن و البته با دارو
قبل از اقدام به بارداری مثلا 7-8 سال گذشته پیش میومد که حتی دو ماه هم پریود نشم اما بعد از اقدام با دوفامد دیگه منظم بین 32تا 35 بودم الان روز 42 سیکلم هستم به دختر شیر خودمو میدم اما از 11 ماهگیش پریودم شروع شد و تقریبا همون 35 روزه بودم ، الان به نظرتون باید پیگیری کنم دیروز به شدت کمردرد و دل درد پریود داشتم حتی پد گذاشتم اما شب برطرف شد الآنم درد ندارم
ژل مخصوص برای تسکین درد دندان
سلام دکتر جان وقتتون بخیر و ایام به کام💗🌼
دکتر عزیزم دخترم میل به گاز زدن داره شدید و بخاطر دندون اذیته
ژلی چیزی هست معرفی کنید. اصلا توصیه میکنید تو این سن؟
فاویسم داره
ترشح خونی زیاد، ۱۰روز مونده ب پریود
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
من ۱۰ روز مونده ب پریودم،امروز ظهر یهویی مقدار زیادی ترشح صورتی و قهوه ای ازم اومد ولی از اون موقع دیگه هیچی نیومده،کسی تجربه ای داره این مورد؟
انقدری بود ک گفتم حتما پریود شدم
راهکار برای رفع سردرد شدید
سلام خدمت دوستان گل در اوما و خانم دکتر عزیز. من از امروز صبح که از خواب بیدار شدم سردرد شدیدی دارم. احساس میکنم سرم داغ شده و سنگینه. سابقه میگرن هم ندارم الان یک استامینوفن خوردم لطفا هر راهکاری میدونین بهم بگین لطفا. اصلا خوب نمیشم
مایعات هم زیاد خوردم
تفسیر آزمایش هفته ۲۵ بارداری
سلام دکتر عزیز و مامانای مهربون لطفاً میشه نتیجه آزمایش من رو بررسی کنید
تفسیر سونوگرافی آنومالی
سلام دکتر جان ممنون میشم یه نگاهی بندازین سونوگرافی آنومالی تو 21انجام شد یکم نگرانم چطوره
تفسیر ازمایش برای دفع پروتیین
سلام دکتر جان این ازمایش رو برای اینکه وزن گیریم زیاد بوده برام نوشته میشه تفسیر کنید. مشکلی هست؟؟
سلام دکتر جان درمورد شیرخشک سوال دارم
من تا دو روز پیش ب پسرم نان ای آر میدادم بعد براش سونو انجام دادیم مشخص شد ک اصلا رفلاکس نداره ولی خیلی بیقراری داره ک احتمالا از کولیکشه
حالا سوالم اینه ک نان کامفورت براش شروع کردم دوتا هم نان1 خونه دارم که یکیش رو باز کردم میتونم یکی درمیون از نان کامفورت و نان1 بدم یا حتی میشه شیرخشک ها رو باهم ترکیب کرد و ب بچه داد یا خیر؟
شیر خشک چی بخرم خوب باشه
سلام خانم دکتر
بچم ۴ روزشه ، زردی هم داره میخوام شیر خشک بخرم چی بخرم خوب باشه بهش بسازه، شیرمم زور نداره سیرش نمیکنه
دائم زیر سینس ، یهو ۶ ساعت مداوم بیداره یه چرت کوتاه شاید بزنه ، از بیخوابی دیگه دارم میمیرم این چن روز چکار کنم
میخوام سیر باشه شکمش و زردیشم خوب بشه
پوسته پوسته شدن کف پا و دست 🙌🏻🦶🏻👣
سلام خانم دکتر مهربون و اومایی های عزیز
مدتیه دست پاهای پسرم پوسته پوسته شدن
از کمبود ویتامینه یا حساسیته ؟؟؟؟؟؟؟؟
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک
خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید
سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید
کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان
سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.




