- سلام دکتر جان ایا این ها زگیل هست ؟نیاز به بررسی هست؟816 بازدید16 پاسخ
- کسی بوده شوهرم اینطور ضایعه داشته باشی بنظرتون زگیل هست یا خال گوشتی ؟خودتون یا شوهرتون داشتین این مدلی بعد بفهمین خال بوده؟من نگرانم خیلی و تا پس فردا خودمو میخورم مرسی،تست پاپ هم 4 ماه پیش خوب بود غیر از التهاب چیز دیگه ای نبود،ولی تست مخصوص hpv ندادم >سلام دوستان من تخصصی جوابم از دکتر گرفتم حالا شمام اگه تجربه دارید بگید541 بازدید7 پاسخ
- زگیلای بدن پسرم داره زیادمیشه چند تا دکتر بردیم گفتن خودشون خوب میشه،ولی کو؟داره زیادترمیشه
یه دکترگفته بیاری فریز کنم دردداره نمیتونه تحمل کنه،
چیکارکنم >خانم دکتر زگیلای بدن پسرمو چی کنم531 بازدید10 پاسخ - زگیل تناسلی استفاده از پماد و آسیب جدی پوستم به همراه درد و تورم لطفا کمکم کنید1,284 بازدید17 پاسخ
- بارداری با وجود hpvمثبت و خطر ان بر جنین811 بازدید40 پاسخ
- خیلی نگرانم
زگیل دهانی علائم خاصی داره؟,درد و سوزش منظورمه
چون هیچ علائمی ندارم >دونه های اطراف گلو زگیل هستن؟401 بازدید2 پاسخ - انتقال HPV از چه طریق است؟477 بازدید7 پاسخ
- سابقه زگیل وتزریق گارداسیل584 بازدید26 پاسخ
- دوستان لطفا هرکی تجربه ای واسه hpvداره بیاد934 بازدید68 پاسخ
- در اومدن چیزی شبیه زگیل روی سینه+عکس762 بازدید36 پاسخ
- پسرم ۵سالشه
۲ماه پیش ،سمت کتف راست پسرم چندتا جوش مانندزدبیرون ریز،
اولش فکرمیکردم جوشه،ولی نرفت،همچنان مونده مثل زگیل شده
امروزلباسشودرمیاوروم دیدم داره بیشترم میشه
دکترم یباربردیم گفت خودش ازبین میره،ولی داره همچنان زیاد میشه>بدن پسرم مثل جوش زده بیرون اما جوش نیست322 بازدید4 پاسخ - برس کشیده زخم شده🤦🏻♀️
>آیا این خال گوشتیه یا زگیل📸📸📸824 بازدید21 پاسخ - کسایی که سرشون به کار خودشونه چه گناهی کردن آخه بخان آلوده بشن؟!!
بنظرتون احتمال این نوع انتقال چقدره؟>احتمال انتقال زگیل از شیر توالت وامثالش؟629 بازدید28 پاسخ - عکس زیر زگیل میباشد؟؟ خانم دکتر1,132 بازدید8 پاسخ
- چه چیزایی میتونه باشه
عکساشو قبلاً بهتون فرستاده بودم>سلام دکتر عزیز برآمدگی های روی ته حلق و لوزه ها که بلافاصله بعد از رابطه جنسی848 بازدید1 پاسخ - شرمنده این سوال دوستمه عکسشو فرستاده
بی زحمت بگید ب نظرتون چیه؟
وراه درمانش چیه.
یه مدت زیاد عفونت داشته الان ک خوب شده اینا رو دیده >عکس مشکوک ب زگیل917 بازدید9 پاسخ - میگم بنظرتون این میتونه زگیل باشه روی رونمه چند سانت نزدیک واژن
خیلی نگرانم البته چندسالی هست دارمش>میشه یه نگاهی به این بندازین906 بازدید23 پاسخ - زگیل تناسلی عکس1,177 بازدید21 پاسخ
- اصلاح موی بدن به جز لیزر384 بازدید19 پاسخ
- من ی جایی مهمونی رفتم و دست بچه اون طرف ک ۸ سالشه دیدم یچیزی داره مثل زگیل از خود بچه پرسیدم چیه گفت زگیل ک بعدش ب مادرش گفتم زگیلش مصری نیس!؟
گفت نه انتقال داده نمیشه😐
ازونجایی ک من وسواسم بچم ک ۹ ماهشه رو سفت چسبیدم نذاشتم بهش دست بزنه
الان سوالم اینه اگ تجربه دارید بگید اون بچه روی انکشت اشاره و شصتش درگیر بود و ی چندباری ب بچم دست زد و ب بینی و بالای لبش هم دست زد ک بالای لب بچم ی جوش یا ی نقطه زخم بود
الان من حالم خیلی بده ازین ب بعد ک کلا قطع ارتباط میکنم
خواستم بدونم سرعت انتقالش بالاس؟؟
و اینکه چند وقت طول میکشه مشخص بشه
اینا دوبار دیگ هم باهاشون رفت و امد داشتیم بعد بچه ولی اونموقع بچم جاییش زخم یا جوش نداشت و من کلا نمیدونستم این داستانارو اگ میدونید ممنون میشم راهنماییم کنید ک از این وسواس فکری دربیام❤>زگیل دست و شدت مصری بودن آن؟؟!!680 بازدید59 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم
سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رومینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشوبگه
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢




