- سلام خانم دکتر آزمایش پرولاکتینم رو مشاهده کنین ممنون186 بازدید6 پاسخ
- امروز صبح پریود شدم ، روز سومم میشه جمعه ، به نظرتون پنج شنبه برم یا شنبه ؟
امروز صبح یک لیوان شیر خوردم و بعد دیدم پریود شدم . تاثیری روی آزمایشم داره یا نه ؟
این آزمایش برای دکترم خیلی خیلی مهمه و گفتن دقیق و بدون مشکل انجام بشه
ممنونم 🌷🌷>آزمایش پرولاکتین دارم .256 بازدید14 پاسخ - تفسیر جواب آزمایش پرولاکتین366 بازدید17 پاسخ
- آیا قبل از آزمایش پرولاکتین نباید قرص ضدبارداری مصرف کرد؟2,664 بازدید23 پاسخ
- آزمایش پرولاکتین خون و آزمایش هورمون518 بازدید10 پاسخ
- سلام خانم دکتر مهربون آزمایش پرولاکتین503 بازدید7 پاسخ
- آزمایش پرولاکتین هورمونی و مصرف دارو1,215 بازدید6 پاسخ
- این ازمایش من رو تفسیر میکنید>تفسیرازمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان810 بازدید94 پاسخ
- من ۳۱ سالم هستش و یکسال و نیم هستش که ازدواج کردم قبل ازدواج هم پریود نامنظم داشتم البته بعد ازدواجم خیلی مرتب شده بود که بعد چندماه دوباره نامنظم شد
دیماه رفتم پیش دکتر که برام آزمایش نوشت و گفت که باید اقدام به بارداری کنم و تا شش ماه وقت دارم در غیر اینصورت امکان باردار شدنم خیلی پایین میاد
متاسفانه همسرم و همینطور خودم اصلا آمادگی بچه دار شدن نداریم و شوهرم زیربار نمیره و تا الان اقدام نداشتم
ممنون میشم یه نگاهی به ازمایشاتم بندازید خیلی استرس دارم >تفسیر جواب آزمایش پرولاکتین و سونوگرافی7,491 بازدید12 پاسخ - آزمایش پرولاکتین خون روز سوم پریودی اقدام به بارداری788 بازدید8 پاسخ
- میشه آزمایشمونگاه کنیدوبگیدپرولاکتینم بالاست؟؟؟810 بازدید12 پاسخ
- آزمایش پرولاکتین چه موقع؟1,591 بازدید12 پاسخ
- من امروز نتیجه آزمایشمو گرفتم میشه برام تفسیرش کنید
ذخیره تخمدانم خوبه یا نه؟ مشکلی ندارم؟>تفسیر آزمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان4,320 بازدید12 پاسخ - آزمایش قبل اقدام برای بارداری596 بازدید14 پاسخ
- آزمایش پرولاکتین و مصرف یه سری دارو601 بازدید3 پاسخ
- اثرقرص کابرگولین تاچندروزدربدن میماند؟680 بازدید1 پاسخ
- بالا بودن آزمایش پرولاکتین464 بازدید4 پاسخ
- تفسیر آزمایش پرولاکتین خون2,942 بازدید24 پاسخ
- من آزمایش پرولاکتین دارم که قرار بود روزسوم پریودی انجام بدم ولی متاسفانه روزسوم پریودی من روز جمعه میفته که آزمایشگاهها تعطیل هستن آیاایرادی داره اگه آزمایش رو روز چهارم پریودی انجام بدم؟ وچندروز طول میکشد جواب آزمایش آماده شود؟>آزمایش پرولاکتین راکی باید انجام داد؟638 بازدید8 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر میره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
بی بی چک روز ۱۲ انتقال
لطفا یه نگاهی بندازین
خانمای گل لطفاا برای دوستمون سلمااا دعاکنید
سلام عزیزای دلم سلما جان سه شنبه انتقال دارن انتقال ۷م هست خیلی محتاج ب دعا هست خواهشا براش کوتاهی نکنید و در حقش ی آیه الکرسی بخونید ک انشاالله ب زودی زود مادر بشه و دلش شاد بشه تو این راه خیلی خیلی اذیت شد😭😭😭
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم
سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رومینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشوبگه
دیشب رفته بودیم خونه خواهرشوهرم که....
دخترم عصری رفت حمام بعد تو راه تو ماشین خوابش برد. ب شوهرم گفتم بیدارش نکن بزار یکم بخوابه اونم بردش توی اتاق دختر بزرگشون (یه پسر دارن یه دختر) خوابید. نیمساعتی گذشت بعد داشتیم شوخی میکردم ک سلین انقدر خوابش عمیقه ک داره خروپف میکنه دلم نمیاد بیدارش کنم با بچها بازی کنه. اون یکی خواهرشوهرمم مهمان بود ک اونم یه پسرو دختر داره. پسرش جفت اون پسرخالشه واسه بازی. یهو دیدم شوهرم پاشد بره دستشویی ک دیدم تو اتاق زد تو گوش پسرمیزبان..دست سلینو گرفت آوردش تو سالن .من دوهزاریم افتاد. ب شوهرم پیام دادم ک چیشد تو اتاق؟ گفت پوریا داشت دست میزد ب وسط پاهای سلین آمپرم چسبید.گفتم ب خواهرت میگی ک چیشده پسرش چ گوهی خورده. بعد شام ب اون یکی خواهرشوهرم گفتم ک قضیه اینطوره گفت من خودم فهمیدم رفتم با پسرم دعوا کردم ک چرا نیومد لوش بده یا بگه..گفت مث اینکه چندسال پیشم مث اینکه شلوار پسرعمشم کشیده پایین.گفتم به به پ این اینکارست مگ چندسالشه ک این گوه خوریا رو میکنه. پوریا ۸ سالشه. الان اعصابم خورده ک چرا نرفتم تو اتاق بزنم تو دهنش. بنظرشما چ واکنشی باید ازین ببعد نشون بدم
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه




