- من بعد از پایان پریودم خارش شدید میگیرم و ترشح هم دارم دوباره تا پريود بعدی بهتر میشه مجدد بعدش شروع میشه.
دوماه پیش دکتر که رفتم گفت عفونت قارچی هست و باکتری های مفید کم شده دارو لاکتوواژ و باریج واژیهیل و یه پماد موضعی نوشت دو هفته هر هفته یکی سفازولین هم تزریق کردم بهتر شدم مجدد الان شروع شده...
چه دارویی میتونم استفاده کنم مجدد؟ این داروها رو ادامه بدم؟
میخوام زودتر خوب بشه کلافه میشم واقعا...>عفونت قارچی در بانوان219 بازدید13 پاسخ - پریودیام 6روزه بودن اما ایدفعه 4روزه پاک شدم علت چیست؟234 بازدید18 پاسخ
- من دو روزی میشه که کنار انگشست شست پای چپم کمی ملتهبه و درد داره.میخوام بدونم ممکنه عفونت قارچی باشه؟اگر بله علتش چیع و باتوجه به اینکه من به پسر یکساله ام شیرمیرهم ،چه دارویی میتونم مصرف کنم و کلا چه مراقبت هایی لازمه؟>التهاب انگشت شست پا یا قارچ پا307 بازدید20 پاسخ
- پماد کلوتریمازول و دلدرد251 بازدید6 پاسخ
- پماد کلوتریمازول و دلدرد89 بازدید1 پاسخ
- نحوه استفاده پماد موضعی کلوتریمازول برای عفونت قارچی واژن421 بازدید14 پاسخ
- امروزقرص مترونیدازول ۵۰۰ شروع کردم میخورم کافیه؟>عفونت قارچی واژن دارم710 بازدید8 پاسخ
- پماد کلوتریمازول ۲ درصد در بارداری271 بازدید3 پاسخ
- پماد ها رو الان زدم خیلی بدتر شدم چیکار کنم خانم دکتر
قند هم آخرین بار برج ۱۰ پارسال دادم ۹۲ بود که رنج آزمایشگاهی ۷۰ و ۱۱۵ بود
یعنی دیگه خوب نمیشم ،خیلی بی قرارم و اذیت دارم میشم
و اینکه الان که عفونت دارم گرفتن تست پاسمیر درست بود؟>سوزش و خارش شدید واژن367 بازدید9 پاسخ - دکتر عزیز میشه بفرمایید برای عفونت قارچی چی باید استفاده کرد
من دیروز بهداشت رفتم معاینه شدم گفتن عفونت قارچی داری
ولی دارو بهم ندادن
فقط ترشح دارم و به ندرت خارش در واژن
ممنون راهنمایی بفرمایید>عفونت قارچی و درمان391 بازدید9 پاسخ - من عفونت قارچی داشتم دکتر بهم نیستات واژینال داد. ولی هنوز یک هفته هم نشده موقع نزدیکی ترشحات پنیری و خارش دارم. حالا چکارکنم؟ این دو روز دکتر نیست برای بچه خطرناک نیست؟ دیر نمیشه؟ هفته اینده دوباره مراجعه کنم؟ >عفونت قارچی دوباره بعد یک هفته دارم اگه هفته اینده مراجعه کنم برای بچه خطرناکه؟351 بازدید8 پاسخ
- ب ای حلوگیری از عفونت قارچی چکارکنم؟ الان دو بار شده عفونت میگیرم دکتر بهم دارو میده. الان و بعد زایمان چطور مراقبت کنم؟ با اینکه لباس زیر هر روز عوض میکنم و تو افتاب میندازم. >برای جلوگیری از عفونت قارچی چکار کنم؟ بعد زایمان چطور؟436 بازدید9 پاسخ
- اینکه اتفاقی برای رحم نمیافته؟>عفونت قارچی و سزارین426 بازدید8 پاسخ
- برطرف کردن عفونت قارچی408 بازدید7 پاسخ
- من ۲۴ سالمه و ۷ ساله ازدواج کردم و یه بچه دوساله دارم
من بعد از زایمانم دچار رماتیسم لوپوس شدم ویک سال قبل به خاطر بیماریم در بیمارستان بستری شدم و از همون موقع دچار عفونت قارچی شدم بار اول که دکتر رفتم شیاف و قرص دادم اما سوزشم خیلی زیاد شد به طوری که با اب یخ خودمو میشستم
بار بعد که دکترمو عوض کردم دو تا کرم بهم داد یه کلوتریمازول یک درصد و اون یکی هم کلیندامایسین ۲ درصد به همراه ازیترومایسین و سفکسیم، داروهارو استفاده کردم به مدت ۵ ماه ولی الان دوباره همونطور شدم سوزش ادار خارش تروم پوست اطراف واژن حتی نمیتونم رابطه داشته باشم>عفونت قارچی مکرر525 بازدید14 پاسخ - هفته پیش آزمایش کشت ادرار دادم عفونت ادراری ندارم اما یکم سوزش دارم ، ترشحاتم سفید و بدون بو هستن اما یکم حالت بریده دارند
ممنون میشم راهنمایی کنین❤🙏>عفونت قارچی در بارداری438 بازدید10 پاسخ - قرص فلوکونازول برای عفونت قارچی واژن372 بازدید5 پاسخ
- خانم دکتر درمان عفونت قارچی واژنتاچه مدته؟540 بازدید10 پاسخ
- بچه ها توروخدا راه حل خونگی و سنتی برای عفونت زنان بگید653 بازدید48 پاسخ
- من امروز یک مقدارخیلی کم خارش دادم ک باسابقه ای ک ازخودم تو بارداری قبلی ام میدونم عفونت قارچیه یک هفته دیگه وقت دکتردارم بنطرتون میشه یک دوره هفت روزه استفاده کنم مثل بارداری قبلی همون یک بندانگشت .تا درصورتی ک بهترنشدم برم و دکترآزمایش بنویسه راستی هفته بارداری ام هفده هفته وسه روزه؟ممنون که وقتتون میذارید مهربونم>استفاده ازپمادکلوتریمازول یک درصد واژینال393 بازدید7 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک
خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید
سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید
کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان
سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️




