Ooma

زردی نوزاد بعد از سه روز

سلام به دکتر عزیز اوما و دوستان گل ،میشه راهنمایی کنید پسرم بعد سه روز زرد شده دیروز بردم ازمایش ۱۳ بود دکتر گفت ب ۱۵ برسه باید بستری بشه خیلی ناراحتم خداروشکر شیرم دارم مدام شیر میدم ،عرق کاسنی ،اب هندوانه ،ترنجبین هم میخورم گاهی به پسرمم ترنجبین دادم دکتر گفت دیگه نده باعث اسهال و کم ابیه بچه میشه ،اگه کسی تجربه دیگه ای داره میشه بگید ممنون میشم

38 پاسخ 474 بازدید


قند خون و انسولین

دکتر اوما و خانم های ک انسولین استفاده میکنید لطفا جواب بدین
من یک هفته ست ۱۰ واحد انسولین شبا تزریق میکنم ، قند ناشتام زیر صد شده اما قند ۲ ساعته م ۱۳۴ تا ۱۴۴ متغیره کمتر نمیشه نرمالش چنده .؟ دکتر گفت زیر ۱۲۰ ولی نمیره ک ... چکار باید بکنم .. رژیم غذایی هم رعایت میکنم🤔🤔

15 پاسخ 364 بازدید


دختر ۳ ماهه م عادت کرده دستشو میمکه چیکار کنم عادت از سرش بیافته

همین دیگه سوالم همینه اولا پستونک می‌خورد حالا خیلی بد میخوره و دستشو مدام تو دهنشه و میک میزنه چیکار کنم از سرش بیافته
یعنی بخاطر دندوناشه زود نیست؟؟؟

9 پاسخ 448 بازدید


باز شدن دهانه رحم در ۴۰ هفته

سلام خانما خوبید من امروز وارد ۴۰ هفته شدم معاینه شدم یه سانت باز شده بودم برای باز شدن دهانه رحمم چکار کنم ب حز پیاده روی؟?؟
بعد معاینه لکه هم داشتم ممکنه توی این یکی دو روز دردام شروع بشه.؟؟؟
هر کی اطلاعات داره بهم بگه ممنون میشم

9 پاسخ 632 بازدید


سلام یه سوال فکرمو درگیر کرده لطفا جواب بدین ترسیدم ..

سلام وقتتون بخیر وخسته نباشی ..سرماخوردم و گلوم عفونت کرده قرص آموکسی سلین خوردم .ایا تو خواب بچه و شیر دهی تاثیر داره ..چون از دیشب که خوردم پسرم خوابید فقط موقعه شیر بیدار میشه ..ضرر نداره ؟؟

4 پاسخ 315 بازدید


لطفا سونو منو تفسیر کنید

تغسیر سونو لطفا

6 پاسخ 415 بازدید


سونوگرافی آنومالی رو تفسیر میکنید لطفا

سلام میشه لطفا سونو برام تفسیر کنید
جفتم پایینه؟

19 پاسخ 359 بازدید


یبوست در ۱۷ هفتگی

با سلام خدمت همگی شبتون هم خوش من یه سوال داشتم من امروز خیلی شکمم درد میکرد بعد از ظهر که رفتم دستشویی رو صندلی فرنگی نشستم دستشویی کردم دستشوییم نمیومد مجبور شدم اولش یکم زور بزنم بعدش نمیدونم فک کنم یه چیزی دفع شد الان سوالم اینه که میتونه بچه باشه یعنی میشه بچه با زور زدن از مقعد بیاد بیفته ؟!

62 پاسخ 468 بازدید


نوزاد ۱۷ روزه و شیر خوردن

سلام نوزادم ۱۷ روزشه و در شبانه روز بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ سی سی شیر میخوره ، خیلی نگرانم چکار کنم !؟!همش مبخابه و مک نمیزنه شیشه شیر ،حین شیر خوردن خیلی قرمز میشه و بهو گریه میکنه ،شیر خشک میدم و شیر خودم میدوشم

18 پاسخ 319 بازدید


تفسیر سونوگرافی اولیه

با سلام من یک هفته بعد از تاخیر قاعدگی لین سونو رو انجام دادم میخواستم بدونم هنه جی نرماله؟
صدای قلب رو نتونستم بشنوم جای نگرانی وجود داره؟

9 پاسخ 460 بازدید


درد زیر شکم در هفته ۳۵

سلام دوستان من الان چند روز میشه که زیر شکمم داخل واژنم درد میکنه مخصوصا زیر شکمم جوری که بعضی اوقات نمیتونم راه برم واسه چیه این خیلی ترسیدم

19 پاسخ 572 بازدید


قطع شدن علائم بارداری

من دو سال پیش یه سقط فراموش شده داشتم برای همین استرس بیشتری دارم و شش ساله نازایی دارم
الان باردارم طبق سونو جنین دقیقا یک هفته کوچیکتر از تاریخ پریودم بود ولی قلبش تشکیل شده و مشکلی نداشت و نرمال بود
حالت تهوع داشتم که امروز از صبح قطع شده خیلی نگرانم نوبت بعدی سونو هم دو هفته دیگه است چکار کنم آرامش بگیرم

70 پاسخ 780 بازدید


اندازه فولیکول و زمان تقریبیه آزاد شدن تخمک

سلام ب همگی
خانما و پزشک اوما
ببخشید من روز ۱۱ سیکل فولی ۱۶ داشتم.این فولی روزی چند میل بزرگ میشه؟ و چندم سیکل احتمال آزاد شدنش هست؟

8 پاسخ 395 بازدید


چه چیزی باعث زردی بچه میشه

سلام میسه بگید خوردن چه چیزی در بارداری باعث زردی بچه میشه؟
من هفته ۳۳ هستم کلا غذاهای تند خیلی دوست دارم آیا برای بچه ضرر داره؟

36 پاسخ 460 بازدید


دندان دراوردن نوزاد دوماهه

سلام دوستان کسی بوده بچش از دوماهگی شروع کنه به دندون دراوردن
دخترم دوروزه خیلی بیقراره دائم اب دهنش میریزه و دستشو میبره سمت دهنش با انگشتم لثشو میخارونم اروم میشه
میتونم شربت دیفین هیدرامین بزنم به لثش ؟

16 پاسخ 635 بازدید


یبوست شدید نوزاد ۱۴ماهه

سلام خانوم دکتر و دوستان اومایی
دخترم سه روزه یبوست گرفته به کمک شیاف کمی مدفوع میکنه ولی سفته و کلی عذاب میکشه من باید چیکار کنم بهترشه خیلی اذیته
شربت انجیرم دادیم فایده نداشت

41 پاسخ 342 بازدید


خانمایی ک 36 هفته هستین و سزارینی

سلام،من تاریخ بستری شدنم 25 خرداد هست دکترم از اولین روز هفته ی37 بارداری تا روز بستری شدنم ب من کپسول فرنوژست 200تجویز کرده روزی یکی بخورم تا درد زایمانم زودتر از موعد شروع نشه،ایا دکترای شماهم همچین کپسولی براتون تجویز کردن؟ایا این کپسول برای بچم ک پسر هست مشکلی ایجاد نمیکنه؟

17 پاسخ 528 بازدید


سوالم راجع به مصرف لتروزل هست

سلام عزیزان من 5 روز لتروزل خوردم دیروز که 12 سیکلم بود رفتم سونو فقط دو تا فولیکول 14 و 12 دید که گفت خوب نیست
حالا چون اینا کوچیکن دیگه آمپول نمیخواد بزنم ،مگه نه؟
دکتر خودم الان شهر دیگست پیام دادم جوابم نمیده
خیلی ناراحت شدم چند ماه پیش بدون قرص هم همین اندازه بود که ،تازه روز یازده سیکل
دیروز کلی گریه کردم

92 پاسخ 908 بازدید


خوردن پودر لاکتومیل در شیردهی برای مادر

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
من برای تقویت و چرب شدن شیرم
پودر لاکتومیل خریدم و دیدم یکی از ترکیباتش شیر تازه گاو هستش
خواستم بدونم بنظر شما برای نوازاد حساسیتی ایجاد میکنه؟و ضرری داره؟مصرف کنم یا نه
خیلی ممنونم🙏❤

18 پاسخ 322 بازدید


تفسیر ازمایش تحمل گلوکز در هفته ۲۶

سلام میشه لطفا بگید چجوریاس چرا از ۱۷۰ی دفعه شده ۱۸۰بعد ی دفع اومده رو۱۰۸ممنون میشم توضیح بدید ,دیابت بارداری حساب میشه یا خیر چجوریاس ک یدفع بالا رفته بعد اومده پایین

9 پاسخ 384 بازدید