Ooma

آزمایش بتا بعد از سینال اف چرا؟

سلام من ۱۰ سیکلم هستم
روز ۳ عادت سونو شکمی کردم
دکتر شب ۴ تا ۵ شب شبی دوتا لتروزل
و شب ۸ و ۹ شبی دوتا سینال اف شکمی
امروز گفت بیا سونو
سونو کرد گفت خیلی تخمدونات متورم شده و یه چیز ۱۰ میلی متری خیلی ریز تو رحمت هست شاید پلیپ باشه
باید لاپراسکوپی کنی ترسوندم اما الان کلی ازمایش نوشت دیدم یکیش بتا هست دلیل این آزمایش ها چیه اگر میدونید کمکم کنید

13 پاسخ 1,143 بازدید


جای واکسن بدو تولد

سلام خانم دکتر وقت بخیر
واکسن بدو تولد پسرمو بد جا زدن اولاش از دوماهگی ورم کرد و چرکای زرد میزد بیرون بردم دکتر گف طبیعیه خودش خوب میشه بعد دلمه بست امشب ک لباسش عوض کردم دام‌ش درومد خونی شد خیلی جاش بده ممکنه عفونت کنه؟ باید چی بزنم بش؟

36 پاسخ 953 بازدید


لکه بینی دربارداری

سلام دکتر عزیز
هفته شش هستم ازاول بارداری لکه بینی دارم اخرین عدد بتام۶۸۵۳بوده سونو نرفتم میشه شیاف استفاده کنم برای قطع لکه بینیم؟!

42 پاسخ 492 بازدید


سن مجاز مصرف کنجد

کنجد و روغن کنجد از چه سنی مجاز هست برای بچه؟ هم کنجد سیاه هم سفید؟

1 پاسخ 1,336 بازدید


دمای آمپول آزاد سازی

سلام خانوم دکتر عزیزم من امروز اشتباها دوساعت آمپول آزاد سازی رو که داروخونه گفته بود یخچالی هستش تو دمای خونه قرار دادم.ینی از یخچال آوردم بیرون که چیزی بذارم جاش یادم رفت دوباره بذارمش تو یخچال.خونمون هم خیلی گرم نیست و رو به سرده هواش.حالا میخواستم بدونم آیا خراب شدن؟خیلی ناراحتم از اشتباهم

23 پاسخ 1,460 بازدید


ریختن آب جوش روی شکم

سلام دکتر جان
شاید سوالم‌خنده دار باشه
اما نگرانم کرد .آب جوش‌ریخت روی شکمم .نگران بچه هستم
چیزیش نشده باشه

10 پاسخ 1,037 بازدید


مصرف ویتامین D و غیره ویتامین ها در بارداری

سلام خدمت دکتر عزیز و خانومیا
من چون با iui باردار شدم سریع دو روز بعد از موعد پریودم با آزمایش مثبت رفتم پیش دکترم ک ویتامین های مربوطه و قرص و آزمایش ها رو بنویسه
اصرار کردن ک باید سنو بشی
وقتی من سنو شدم گفتن هیچی نیست و سریع برو بتا تکرار کن
رفتم بعد از دو روز دوبرابر شده بود ولی دیگه دکتر نرفتم

دکترمم فقط قرص فموبرا نوشته برام
راستش از بقیه می‌شنوم ک ویتامین دی و شیاف و اینا استفاده میکنن ولی من هیچی
به نظرتون لازمه که چیزی برم خودم از داروخانه بخرم؟
و اینکه طبیعیه هستش ک من اصلا حالت تهوع و این علائم بارداری و ندارم؟ فقط سینه درد دارم همین
مرسی بابت پاسخ

35 پاسخ 383 بازدید


جواب آزمایش سلفری

سلام به دکتر اوما و خانمای عزیز
میشه جواب سلفری منو ببنید چطوره ؟جنسیت بچه چیه ؟

21 پاسخ 439 بازدید


گریپ واتر نوزاد ۲۵ روزه

سلام دکتر عزیز وقت بخیر
نوزاد من ۲۵ روزه اس و دکتر برای دل درد اون شربت گریپ واتر رو تجویز کرده سه وعده در روز هر بار دو و نیم سی سی
فقط گفتند در آب بریزم و بهش بدم خواستم ببینم با چند سی سی آب مخلوطش کنم؟

9 پاسخ 312 بازدید


نزدن قلب جنین ...چرا خدا کمکم نکرد بچه ها دارم میمیرمممممم

سلام خانم دکتر و دوستان..من امروز با هزار امید و ارزو رفتم سونو ان تی.ولی متاسفانه گفت قلبش نمیزنه...میشه نگاه کنین ببینید چی نوشته .الان چجوری باید سقط بشه با دارو یا کورتاژ..من امروز تازه رفتم تو ۱۳ هفته

762 پاسخ 2,972 بازدید


تفسیر سونوگرافی غربالگری اول

دکتر لطف میکنید این سونوگرافی رو برام تفسیر کنید ؟

17 پاسخ 527 بازدید


تفسیر ازمایش تیرویید

سلام خانم دکتر ازمایش تیرویید منو تفسیر می کنین

15 پاسخ 1,003 بازدید


سرفه شدید خشک در هفته ۲۹ و تنگی نفس (حرکات زیاد جنین )

سلام خانم دکتر عذر خواهم میدونم این روزا خیلی ها این سوال رو مبپرسن .
خانم دکتر یک هفته ی هست که سرفه های خشک وحشتناک دارم
در حدی که دل و پهلوهام میگیره و بعد از سرفه بچه یا حرکت زیاد میکنه یا خودشو سفت میکنه ی گوشه حس میکنم خیلی اذیته که اینقدر عکس اعمل نشون میده .
صدام گرفته . بینی هام گرفته . گلو خشک.به سختی نفس میکشم . شب ها تا ۴ الی ۵ صبح بیدارم و به شدت اذیتم .
دکتر رفتم شربت دکسترومتروفان و برونسبان گیاهی پیچک و سیم پرگناکلد داد که هیچ تاثیری نداشتن 😢😢😢
سرفه میکنم پهلوی چپم دیگه تیر میکشه و جدیدا چند قطره ی هم لباس زیرم خیس میشه که فکر کنم ادرار چون بعدش باید برم سرویس
خانم دکتر بچه اذیت نمیشه؟😢 چون زیر دلم سفت میشه

15 پاسخ 684 بازدید


میشه در هفته ی 29 بارداری از قرص استامینوفن استفاده کرد؟

سلام خانوم دکتر لطفا به دادم برسید سر درد شدیدددد دارم میتونم مسکن استفاده کنم یا نه؟

13 پاسخ 372 بازدید


تکرر ادرار با حجم زیاد

سلام مهربان دکتر
روزبخیر
من ار هفته های اول بارداری تکرر ادرار داشتم ۲ روز توی هفته ۱۱ کامل قطع شد ولی مجدد شروع شد.شبها حدود ۴یا۵ بار.
جواب آزمایش کشت ادرارم مربوط به هفته ۴یا۵ هست و اینکه هربار حجم ادرارم خیییلی زیاده.مصرف آبمم کلا خیلی کمه.خواستم بدونم طبیعیه؟ آیا نیازه مجدد آزمایش کشت بدم؟

5 پاسخ 479 بازدید


خونریزی بعد از سزارین

سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر
من الان۲۳روز از زایمان سزارینم میگذره ده روز بعداز زایمان خونریزیم خیلی کم شده بوده و درحدخون آبه و لکه های قهوه ای بود تا چهارپنج روز پیش که مجددا خونریزی شروع شد که کاملا رنگش قرمزه و مثل خونریزی پریودی هست.تا کی این خونریزی ها ادامه داره؟و این خونریزی من طبیعی هست یا نه؟؟؟
از چندوقت بعداز زایمان میشه رابطه داشت؟

26 پاسخ 448 بازدید


سرفه در بارداری برای طول سرویکس کم مشکل ساز نمیشه؟؟

سلام دکتر جان و اومایی های عزیز
من دو شبه خیلی سرفه میکنم ببخشید همراه با خلط هست
آب نمک قرقره میکنم
آبلیمو عسل و آبلیموشیرین و پرتقال میخورم
سوپ مرغو سبزیجات درست کردم خوردم
شربت سیم پرگناکلد خوردم
اما تاثیری نداشت
چیکار کنم کم بشه
زیر دلم درد گرفته
طول سرویکسمم پایینه از اینم خیلی میترسم که به بچه فشار نیاد

14 پاسخ 2,175 بازدید


چند روز بعداز آمپول💉 hcg آزمایش بدم؟

سلام دکتر و دوستان اوما وقت بخیر
من ۳ دی آمپول اچ سی جی زدم یه دونه فولی ۲۲ داشتم
اقدام هم داشتم
امروز ۱۶ دی بی بی چک زدم منفی بود
فردا آزمایش بدم مشخص میشه قطعی منفی باشه یا مثبت؟
چقد اعصابم خراب شد اول صبحی😐

46 پاسخ 597 بازدید


خانم دکتر اسهال علایم زایمانه؟

سلام خانم دکتر من ۳۵ هفته ۴ روزم دیروز ی بار اسهال شدم یهویی امروز صبح هم بیدار شدم اسهال شدم، دیشب آخر شب ی درد خاصی پیچید زیر دلم خودش خوب شد حرکات بچه ام خوبه
میخواستم ببینم این علائم زایمان ؟ باید برم کجا دکتر؟

8 پاسخ 683 بازدید


تفسیر ازمایشات هفته ۳۲بارداری

باسلام
خدمت دکتر محترم
لطفا ازمایشات رو با توجه ب ازمایشهای قبلی تفسیر بفرمایید.

29 پاسخ 433 بازدید