قطره آهن سیدرال گوچه
سلام خدمت پزشک عزیز اوما
پسرم ۶ماهشه برای شروع قطره آهن قطره سیدرال تهیه کردم خواستم بپرسم روزانه چند قطره باید بهش بدم؟
وزنش ۹۵۰۰ هستش،ممنون میشم راهنماییم کنید🌹🌹
اقدام به بارداری همزمان با مصرف دارو
سلام بچه ها خوبید؟میگم من پلی کیستیک هستم و پریودیم نامنظم بوده.اما الان دو ماه هست دارو(فمارز۲۰۵ و استرادیول والرات ۲میلی و دوفامد۱۰)استفاده میکنم و دوره هام شدن ۲۵ روزه الان باید داخل اوما بزنم ۲۵ روز منظم یا همون نامنظم بمونه
دادن شربت سرماخوردگی کودکان به نوزاد
سلام خانم دکتر عزیز ودوستای گلم من پسرم ۵ماهو۵ روزشه سرما خورده ونمیتونم الان ببرمش دکتر میتونم بهش سرما خوردگی کودکان بدم
بهش پلارژین داشتم دادم
سونو ان تی احتمال پسر
سلام خانم دکتر خسته نباشید
سونو ntبمن گفتن احتمالا پسره
ایا میتونم بهش اطمینان کنم یا اگه بخوام مطمعن تر بشم کی میتونم سونو بدم معلوم شه؟؟کسی بوده اشتباه شده باشه
حساسیت روی گونه نوزاد
سلام خانم دکتر و مامانای اومایی پسرم چند روزه از این دونه های قرمز روی گونه هاش زده از چیه غذای جدید هم بهش داده بودم ۴ ۵ روزه قطع کردم ولی خوب نشده چی بزنم خوب بشه؟هفت ماه و ۸ روزشه عکسش پایین میزارم
وزن جنین هفته ۳۴
سلام خانم دکتر من هفته ۳۴و سه روز هستم امروز سونو انجام دادم گفتن که وزنش ۲۲۸۰گرم و ضمن اینکه دیابت بارداری هم دارم ولی دارو مصرف نمیکنم دو هفته رژیم گرفتم اومد قند ناشتام پایین از ۱۰۱به ۸۸
که تقریبا سه هفته پیش امپول بتامتازون زدم فک کنم دوباره قندم رفت بالا
مصرف شیرینی جات صفر کردم اما نان و برنج و مصرف میکنم ولی مقدار کمتری
الان به نظر شما چیکار باید بکنم لیدی میل بخورم؟
سونوی داپلر بیومتری یا بیوفیزیکال هفته ۲۹
سلام خانوم دکتر عزیز وقت بخیر. من فردا صب خدا بخاد نوبت سونو دارم ولی دکتر نرفتم ک برام بنویسه چون دکترم تا ی هفته دیگه نیس. شما قبلا طبق آزمایش غربالگری اول و دوم ک فرستادم واستون بهم گفتین باید سونو داپلر بیومتری بدم.بخاطر بالا بودن عدد مام بتای ازاد.ک عددش۳.۶۷ بود. ب منشی سونوگرافی گفتم سونو بیومتری میخام انجام بدم گف بیومتری نداریم بیوفیزیکال. خانوم دکتر من فردا کدوم رو انجام بدم برا برررسی دقیق وزن و جفت و خونرسانی و هرررچی ک لازمه اخه فک نکنم دیگه شوهرم ببرتم سونو هرسونویی ک لازمه انجام بدم دقیق بفرمایین ک من فردا برم ب امید خدا انجام بدم. ممنون از لطفتون
اورژانسی دکتر اوما لکه بینی خونریزی بتا بارداری
سلام دکتر اومای عزیز و دوستان عزیز
من ۱۶ مهر آخرین پریودم بود .... سه روز بعد از مثبت شدن بی بی چک رفتم بتا ساده دادم ۵۸ بود ..... افتادم به لکه بینی ... گه گاهی هم خون میدیدم .... رفتم دکتر سونو گفت زوده هنوز ساک دیده نمیشه تیتر بتا بده ... دادم شد ۵۶۰ .... بازم خون و لکه بینی .... تا دیروز که واقعاً خونریزی شده....دکترم گفت سونوگرافی سه شنبه برم .... دوباره هم تیتر بتا بدم دیروز بتام شد ۸۰۰ و خورده ای شده ولی الآن خونریزی دارم قهوه ای تیره هستش رگه هم داره
شنیدم تا بتا به ۱۵۰۰ یا ۲۰۰۰ نرسه ساک حاملگی دیده نمیشه
حالا دکتر جان من صبر کنم تا بره بالا یا برم سونوگرافی (علت خونریزی چیه)
سلام خانم دکتر عزیز میشه این سونو ترانس واژینال رو برام تفسیر کنید
خانم دکتر این قسمت که نوشته die یعنی چی تو کدوم قسمت از لگن یا تخمدانم هست میشه دقیق برام توشیح بدید من که کیست اندو متریوز ندارم پس این die چرا به وجود اومده
شکستن شیشه آب مقطرمسکن بچه ١۴ ماه
سلام دکترخسته نباشید دخترم ١۴ ماهشه شیشه سرنگ شکست بعد دادش به من اندازه یک عدس گمش کردم نمیدونم کجاست جارو دستمال کشیدم شایدرفته باشه توجاروبرقی امامیترسم خورده باشم به دکترش زنگ زدم گفتش اگرخورده باشه جذب میشه خطرنداره گفتش اگربی قرار شد یا استفرغ داشت وگریه کردش ببرش دکترگفت عکس نشان نمیده دکترجان بگیدچیکارکنم دخترم خداروشکرحالش خوب هستش و داخل دهانش جراحتی نداره و توف خونی نیستش دکتر خودش گفت جذب میشه خطرنداره
تاخیر پریود در شیردهی😶😶
سلام من ۹ ماه بعداز زایمانم پریود شدم اما نامنظم ۲۸و۳۰.۳۵روزه
الان ۴۰روزه پریود نشدم و سابقه تنبلی تخمدان هم دارم از لحاظ بارداری هم خیالم راحته که باردار نیستم
ممنون میشم راهنمایی کنید
بچه ها یه مسئله ای فکرمو خیلی درگیر کرده میشه بیاید؟
دخترم۱۵ماهشه
بعد دوس داره بالشت یا پتو بیاره و خودشو بندازه روش و انگار بهش حس خوب دست میده
من خیلی نگرانم
یعنی ممکنه حس لذت بهش دست بده؟
اخه خیلی کوچیکه که
ولی از یه طرف هم هی مثل خوره تو ذهنمه
یامثلا میخاد شیر بخوره میوفده دوسینم و روشکمم میخابه ومیخوره و خودشو فشار میده .
شوهرم میگه واقعا فکر بیخودی اومده سراغت
اخه بچه ۱۵ماهه
هووووف
یکی بیاد بگه چیکار کنم بااین فکر مزخرف
سلام دوستان بیایید از ماهگرد نی نی هاتون عکس بزارین ایده بگیریم😃😍
سلام دوستان بیایید از ماهگرد نی نی هاتون عکس بزارین ایده بگیریم😃😍
تجربه در نگهداری از کودک یکساله
سلام مامانای عزیز. من یه دختر یک ساله دارم امکان دارهاگه تجربه ای در خصوص غذا دادن، طرز رفتار، بازی های این سن دارین منورو راهنمایی کنید؟
تفسیر آزمایش خون
سلام خانم دکتر مهربان
این آزمایش برا همسرم هست، میشه لطفا ببینیدش
ممنونم
آیا این عفونت گوش است ؟
سلام خسته نباشید دوروز گوش پسرم این شکلی شده اول فکر کردم خشکی هست ولی امروز بیشتر شده و یکمم سرجاش زرد رنگ شده بود
دوروز پیش دکتر بردمش وگوششم چک کردن نگفتن مشکلی داره
لازمه دوباره ببرمش دکتر؟
اسهال نوزاد یک ماه، همراه عکس
سلام دکتر عزیز، من دخترم ۱ ماه و ۴ روزه هست اولای زایمان شیر نداشتم بهش شیر خشک نان دادم هر روز ۲ بار مدفوع میکرد یا گاهی هیچی الان یه هفته ای هست که شیر منو میخوره بیشتر بهش شیر خودمو میدم و در کنارش شیر خشک نان رو هر ۲۴ ساعت فقط ۱۲۰ سی سی بهش میدم اما از وقتیی شیر منو میخوره روزی ۸ تا ۷ بار دستشویی میره که مدفوعش به شکل آبکی و کشسانی هست الان اسهال محسوب میشه ؟ با عرض معذرت عکس سه دفع متوالیشو میفرستم
سرفه های مکرر و ابریزش بینی
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید خانوم دکتر دخترم چندروزه سرفه های شدید میکنه تا حد خفگی میره ابریزش بینی هم داره شبا هم نمیخابه شربت سرما خوردگی.الگراکس ایورامی. بنفشه باریچ و ایبوپروفن هم دادم اصنن تاثیری نداره و اینکه خانوم دکتر پسرمم چشاش قی میکنه و بی حاله چی بدم بهش خسته شدم از بس دکتر بردمشون و خوب نشدن😭تروخدا راهنماییم کنید
خواندن نسخه و زمان انجام آزمایش
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
رفتم پیش پزشک به خاطر طولانی بودن دوره پریودیم که از ۷ روز به ۱۵ روز تبدیل شده بود سونو واژینال انجام دادم گفتن خداروشکر همه چی اوکیه ک مشکلی ندارم
بهم ۳۰ عدد دوفاستون داد
و یه سری آزمایش که باید انجام بدم حالم خوب نبود تو مطب فراموش کردم زمان دقیقشو بپرسم
میشه شما لطف کنین بهم بگین زمان دقیق انجامش کی هست ممنون♥️
این تیتربتا آخرش منفیه یا مثبته؟
خانم دکترجانم، من ۷ دیماه انتقال جنین انجام دادم، بعد روز ۱۲ انتقال تیتربتام ۲ونیم بود روز ۱۴ که امروزه، تیتر بتام ۵.۳ بود. الان تکلیف چیه؟ منفیه؟ یا چون دو برابر شده مثبته؟😭🥺
اگه مثبته، و بارداری اتفاق افتاده، مشکلی پیش نمیاد که انقد بتا غیرطبیعیه؟




