کیت تخمک گذاری وسیکل ۳۰ روزه
سلام خانم دکتر من سیکلهام اکثرا ۳۰ روزه هست هر چندماهی یه بار میشه ۲۵ روزه حالا من این چندسال با حساب اوما ۱۶ سیکل تخمک گذاریه اما هیچ وقت کیت مثبت نمیشد برعکس ۱۱سیکل مثبت میشه
از ۹سیکل کیت میزنم یه هاله محو داره تا ۱۱ سیکل مثبت میشه و دوباره منفی میشه این یعنی چی یعنی ممکنه من ۱۱ سیکل تخمک گذاری کنم با حساب سیکل ۳۰ روزه
سلام دکتراومااینازمایش روتفسیرکنید
سلام ممنون میشم دکترعزیزابنوتفسیرکنید
شروع غذای کمکی برای نوزاد با رفلاکس پنهان
سلام دکتر
بچه ام ۵ماهش تموم شد میخوام غذای کمکی شروع کنم درسته که میگن حریره و فرنی رفلاکس و تشدید میکنه؟
البته پسرم مثل قبل رفلاکسش زیاد نیس ولی هنوزم موقع خواب سرشو میده عقب و...
اگه تشدید میکنه با چی و چجوری شروع کنم؟
دلپیچه شدید در هفته ۲۰ بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من الان ۳ روزه ک دلپیچه دارم روز اول دلپیچه ام خیییلی شدید بود و معذرت میخوام اسهال خیلی شدیدی ام داشتم هنوزم این حالت هارو دارم کم و زیاد میشه اما هست ، فقط وقتایی ک زنجبیل میخورم یکم دلپیچه ام بهتر میشه اما موقته،
بنظرتون خطرناکه؟ چون ۳ روزه هنوز دارمش برام عجیبه؟
فقط نگران بچه هستم وگرنه خودم اشکالی نداره تحملش میکنم اگ طبیعی باشه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
مقدار مصرف شیرخشک برای پسر ۴ ماهه
سلام خانم دکتر
این سوال دوستم هست که میپرسم.
پسرش ۴ ماهش هست با وزن ۸ونیم کیلو،شیرخشک نان ۱ میخوره.با توجه به وزنش حداقل روزانه باید چقدر شیرخشک بخوره؟چند سی سی؟
مرتب سرما خوردن کودک 1 ساله
سلام وقتتون بخیر
پسرم هر ماه داره مریض میشه
از دیروز باز سرفه میکنه
تبش 37 هست
واقعا دیگه خسته شدم
چرا انقدر سرما میخوره
ممکنه این بار بخواطر واکسن 1 سالگی مریض شده باشه
وقتی میریم دکتر منشیه میگه باز سجاد مریضه ؟
آنقدر که ما دو هفته یا هر ماه اونجاییم
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم این بچه انقدر سرما نخوره
قطره شیرافزا و نوزاد پسر
سلام. درسته که قطره شیرافزا چونرازیانه داره برای نوزاد پسر ضرر داره؟ اگه ضرر داره چی جایگزینش کنم؟
من روزی یکبار ۱۰_ ۱۵ قطره میخورم.
تفسیر آزمایش و سونو ان تی
سلام خانم دکتر و دوستان
اگه امکانش هست آزمایش و سونو من رو تفسیر کنید.
برای تهوع و ترش کردن معده در هفته ششم بارداری چه کاری انجام بدم بهتره تا رفع بشه
سلام من صبح ها که بیدار میشم معدم انگار سنگینه و معدم یه چی مونده یعنی حالت تهوع خیلی بدی دارم و خیلی بی حال میشم الانم خیلی ترش میکنه چه کاری باید انجام بدم تا این مشکل برطرف بشه در هفته ششم بارداری هستم
استفراغ شدیدنوزاد ودرمان
سلام دکترجان مدتی بودرفلاکسش بهترشده بوداماصبی داشتم سبزی پاک میکردم فک کنم برداشته خورده حالاشدیداستفراغ میکنه وبی قراری
اگزما نوزاد ۷ ماهه
سلام دکترجان و اومایی های عزیز
من روی سینه پسرم حدود یک هفته هست چیزی شبیه اگزما زده.چیز جدیدی نخورد همون یوپ و فرنی که همیشه میدادم هفته پیش بردمش دکتر نبود لازمه دوباره ببرم؟
بچه پنج ماهم موقغ حموم گریه میکنه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید میگم یچم پنج ماهشه تا الان سه ماهگی وقتی حمومش میکردم هیچی نمیگفت ولی الان گریه میکنه و انگار میترسه
خیبی نگرانشم
دیر دراوردن دندان
سلام وقتتون بخیر دکتر عزیز
دختر من چند روزه دیگه وارد یکسالگی میشه
ولی هنوز دندون نداره
بردمش پیش دکتر خودش گفتن براش ویتامین D تزریق کن چون دیر شده دندون دراوردنش ..
و گفتن اگه تزریق کردی دیگه ۳ ماه بهش ویتامین نده
حالا به نظر شما این کار درسته ؟ و واقعا دیر شده ؟
تزریق ویتامین D برای بچه مشکل ساز نمیشه ؟
فرزند دو سال و نیمه ام،روی صورتش جوش های هست
سلام وخسته نباشید خانم دکتر عزیز
فرزندم چند وقته این جوش ها روی صورتش هست و اصلا نمیرن،غذا هم همه چی میخوره نمیتونم بگم به چه چیزی حساسیت داره،میشه بگین چه نکاتی بزنم ک خوب شن؟
سونو واژینال روز چندم قاعدگی انجام بشه؟
خانم دکتر درود
سونو واژینال روز چندم سیکل باید انجام بشه؟
جهت بررسی کیست و تنبلی تخمدان که آیا وجود داره یا نه.
تشکر
قطع پریودی و دلیل آن
سلام ب پزشک عزیز اوما
و دوستای گل
من این ماه 4روز زودتر از موعد پریود شدم با درد خیلی شدید بعدش رفتم حمام و یه دوش ده دقیقه ای گرفتم
تا دو روز پریود بودم روز سوم هیچی نیومد و فقط ترشح قهوه ای خیلی کم دارم
ممکنه علتش کیست باشه ؟ چون من تابحال اصلا کیست نداشتم
اینم بگم دمنوش رازیانه یک استکان خوردم و ترکیب عسل و سیاه دانه ممکنه بخاطر همین قطع شده باشه پریودم؟
درضمن اقدام هم داشتم تقریبا از ۱۲,۱۱ روز قبل موعدم جلوگیری نداشتم قبلشم طبیعی بوده روش جلوگیریم
تفسیر آزمایش کشت ادرار
سلام دکترجان
وقتتون بخیر
لطف میکنید این آزمایش رو بررسی بفرمایید، ممنونم🌹
آیا دندان دراوردن باعث اسهال میشه؟
سلام خانم دکتر و مامانای عزیز
پسرم ۳روزه که اسهاله تو روز تقریبا ۷بار پی پی میکنه که ۴بار شل و ابکیه از نظر فعالیتی خداروشکر خوبه بازی میکنه و مثل قبله ولی همش دستش تو دهانشه و آب دهنش میریزه
آیا اسهال میتونه بخاطر دندون باشه؟
چند روز طول میکشه تا خوب شه؟
آزمایش بارداری سال ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر
لطفا برگه آزمایش من رو تفسیر کنید !
گرفتگی عضلات پشت ساق پا
سلام خانما من سه چهارروز شایدم بیشتر،صبح زود،یانزدیک صبح بدنمونومیکشیما،کش میاد بدن خب
اونجوری کردنی،پشت پام یهومیگیره،سفت سفت میشه نالم درمیاد یعنی،شوهرموبیدارمیکنم زود،پاهامواروم میبره بالا،هعی میکشه،تاعضله های پام به حالت اول برمیگرده شل میشه،نمیدونم ازچیه من اینجوری میشم صبحا
بعدم ک پهلوی چپم به شدت دردمیکنه،الان نه ها،شب ک میخوام به پهلوبخوابم نمیتونم،دردمیکشم،استخونای پهلوم دردمیکنه،منم عادت دارم به پهلوی چپ بخوابم




