Ooma

سرماخوردگی و دندون درد شدییید هفته۳۱ بارداری

سلام خانوم دکتر عزیز من طی یک ماه دوبار سرماخوردم بار اول حدود ۲ هفته طول کشید. سینوزیتم عفونت داشت ک سردرد شدید داشتم و خلط گلو و سرفه برا درمانش فقط نشاسته خوردم و سرمو بخور اکالیپتوس دادم. چیز دیگه ای نخوردم و سرماخوردگیم خوب شد الان دوباره سرماخوردم شدییید
آبریزش بینی. گلو درد خلط گلو و سینه و سرفه. گلوم انگار زخم شده میسوزه. درکنار سرماخوردگیم. دندون درد شدید هم دارم.دوتا از دندونام پوسیده درد میکنه. دوتا دندون عقل هم فروردین ۱۴۰۱ کشیدم ک الان باز جای اونا هم درد میکنه انگار لثه هام عفونت کرده . بااین شرایط سرماخوردگی و دندون پوسیده و عفونت لثه چ دارویی بخورم ک خوب بشم؟ آنای بیوتیک مجازه؟ دیروز دکترزنان بودم اما فراموش کردم ازشون بپرسم فعلا هم نمیتونم دوباره برم دکتر. اگه ممکنه لطف کنین برا عفونت و دردم دارویی بگین استفاده کنم. ممنون میشم

8 پاسخ 250 بازدید


لک زیر بغل در زیر بغل

سلام خانوم دکتر خسته نباشی برادر من ۱۴ سالشه و زیر بغلش میخاره لکهای درشت در اومدن دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟

18 پاسخ 717 بازدید


تفسیر آزمایش قند بارداری

سلام دکترجان وقت بخیر
آزمایش گلوکز دادم و قند رو بالا نشون دادو مجدد آزمایش قند دوساعته دادم .
اگر لطف کنید آزمایش بنده رو تفسیر و راهکار لازم رو لطف کنید ممنون میشم.

7 پاسخ 323 بازدید


مصرف فرص دوفاستون وکوتاه شدن دوره ها

سلام روزخوش من قبلاهمیشه سیکل ۲۸ روزه داشتم چهارماه پیش یه سقط هفت هفته داشتم بعدازاون دوفاستون مصرف کردم ازروز۱۴ سیکل به مدت ده شب ..سه روزبعدازقطع قرص یعنی بیست وششم‌سیکلم پریودشدم دکترگفتش ازشانزده سیکل شبی یکی بخورم که دوماه قبل بازسیکلم بیست وشش روزه‌وکوتاه شده تاقرص قطع میکنم فرداش پریودمیشم الان این ماه یه دونه قرص دیگه مونده بودیه روزبیشتر۲۵ روزه پریودشدم میخوام این ماه اقدام کنم دوفاستون بهمم ریخته چه کارکنم چه طوری بخورم به دکتردسترسی ندارم

12 پاسخ 259 بازدید


گلودرد وحشتناک امانمو بریده

سلام خانم دکتر من یه هفته است مریض شدم و گلودرد بدی دارم اصلا خوب نمیشه هر چی دارو محلی میخورم، هر چی مایعات میخورم هر چی شربت هایی ک دکتر داده میخورم اصلا فایده نداره، اینا رو ک میخورم تا یکی دو ساعت بهتر میشم ولی ب محضی ک خوابم میبره انگار یکی منو میبره ب روز اول مریضی! چیکار کنم ب نظرتون دکتر عفونی برم؟ حالم ب هم میخوره از این گلو درد

37 پاسخ 2,770 بازدید


ضخامت زیاد اندومتر رحم

سلام
من چند ماهه خونریزی های غیرطبیعی دارم .بعد سونو واژینال گفتن پولیپ دارم و ضخامت اندومترم خیلی زیاده .برام عکس رنگی رحم‌ تجویز کردن
با عکس رنگی میشه عارضه یابی کرد ؟

24 پاسخ 486 بازدید


لطفابعد خوندن نگین چرا زود بی بی زدم اینوهمه اقدامیها درک میکنن🥴🥴🙈

باسلام خدمت دکتر اومایی عزیز و خانم های همراه😘
اول اینو بگم ک الان تو ماه چهارمم ک از سقطم میگذره و این ماه اقدام رو شروع کردم
چهارروز مونده ب موعدم و چون حالت تهوع داشتم یه بی بی چک صبح زدم هاله ی کمرنگی افتاده ک دوباره موعدم ک برسه مجدد بی بی میزنم ولی خیلی کمردرد دارم
سوالم اینه کمردرد خطرناکه اگه باردار باشم یا احتمال اینکه نباشم و کمردردم مال پریودیم باشه؟؟

99 پاسخ 1,377 بازدید


متخصصین بیبی چک زود بیایید نظر بدیددد😍😍😍😍

دخترا سیکل هام ۲۸ روزس
امروز روز ۲۴ هستم و دیروز ی بی بی انداختم چون ادار اول صبح نبود زیاد واضح نبود
امروز انداختم و اینجوری شد نظر بدید

286 پاسخ 1,468 بازدید


ریزش شدید مو سه ماه بعداز زایمان

سلام
خیلی خیلی موهام میریزه چیکار کنم بنظرتون چی استفاده کنم؟ یه چیزی ک چاقم هم نکنه. بعد از اون زایمانم هیرویت و زینک خوردم خیلی چاق شدم.
الان موندم چیکار کنم دارم کچل میشم شب عیدی😅😅💔
تمام خونه پر شده از موهای من....

32 پاسخ 608 بازدید


سرخ بودن صورت نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر پسر من امروز بدتیا اومد یه لکه سرخ تقریبا بزرگ رو پیشونیش مثل جای مهر من خیلی میترسم این چیه نسبت ب صبح کمرنگ تر شده اما میترسم نره یا ماه گرفتگی باشه تروخدا بگین چکار کنم از صبح خیلی حالم بده

51 پاسخ 798 بازدید


جلوگیری از بارداری بعد زایمان طبیعی

سلام خانم دکتر عزیز و خانم ها من ۴۲ روز پیش زایمان زودرس داشتم ۲۹هفته بچه هام ب دنیا اومدن هر دوتا رو از دس دادم ...از ۳۵ روز بعد زایمان اولین رابطه جنسی رو داشتم و شوهرم تا الان سه بار اسپرمشونو تو واژنم خالی کردن من بنا ب وضعیت جسمیم میخام ب رحمم ی چند ماه استراحت بدم تا قوی تر شم ولی شوهرم اینکارو کرده... بنا ب این ک هنوز دوماه نشد زایمان کردم هیچ دارویی مصرف نکردم ک جلوگیری از بارداری باشه میترسم سرخود مصرف کنم عواقب داشته باشه وقت دکترم شنبه هستش...نگرانم ک ی وقت بدون برنامه باردار بشم میشه قرصی چیزی معرفی کنین کمکم کنین و اینکه تو اولین بار ک اینکارو کردن من صبحش زنجبیل و عسل و دارچین با اب جوشیده شده قاطی کردم و خوردم ولی تو دومین بار نه چیکار کنم ک نشه فعلا خیلی زوده هنو از نظر جسمی خودمو باید تقویت کنم 🥺🥺🥺 در ضمن زایمانم طبیعی بود

46 پاسخ 924 بازدید


حاملگی داخل رحمی دفورمه باضربان قلب

سلام من سونو ۶ هفته دادم گفت هفت هفته و ۲ روز ۱۳ میلی متر گفت ساک حاملگی مختصر دفورمه داخل رحم حاوی فتال پل با ضربان قلب روئیت شد و سونو دومم بعد از ۱۶ روز بعد گفت ساک حاملگی دفورمه داخل رحمی دا کاوینه اندومتر باضربان قاب روئیت شد اول اصلا نگفت دفورمه کاغذ هم بهم داد گفت ۸ هفتته بچه هم ۱۵ میلیمتره سالمه بعد ک سونو اولمو نگاه کرد دیگه سونو نگرفت فقط تغییر داد گفت هفت هفته و ۶ روزته بچه ۱۳ میلیمتره دفورمه هم اضافه کرد برا سونوم الان اگه از پریودم حساب کنم سونو اولی ی فته اضاف داده بود سونو بعدی یه چند روز کم بوده البته از تاریخ پریودم ب بعد الان من ۹ هفته و ۳ روزمه ب حساب اخرین پریودی من یه ۵ روز پیش این سونو رو گرفتم ‏و اخرین پریودی ام ۲۶/۸ امروز ۱/۱۱

14 پاسخ 557 بازدید


خانم دکتر جواب ازمایشم رو نگاه میکنین

بخاطر ذخیره اهن پایین قرص سیدرال مصرف کردم و مجدد ازمایش دادم
ولی انگار ی گزینه هایی کمو زیادی داره

14 پاسخ 275 بازدید


سردی شکم دوهفته

سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
من الان تقریبا ۲هفته س هرچی دست میزارم رو شکمم همش سرده .. میخواستم ببینم چیزی نیست؟ عادیه؟
و اینکه خیلی دیر به دیر شکمم کار میکنه مثلا ۴.۵ روز شکمم کار نمیکنه اصلا .. عیبی نداره؟
🤕🥺چیکار کنم؟
آب هم سعی میکنم به زور بخورم اما فرقی نداره .. حتی یبوست هم ندارم .. کلا هیچی برا دفع نیست انگار

25 پاسخ 392 بازدید


راه زیاد شدن شیر مادر

سلام دکتر جان من شیر خودم ب بچم میدم منتها سیر نمیشه گرسنه هس دیگه کمکی هم بهش میدم اونوقت راحت میخوابه خب من میخوام فقط شیر خودمو بخوره اینجوری شیرم رو پس نمیزنه چکارکنم؟

17 پاسخ 400 بازدید


کسی هزینه عمل لاپاروسکوپی رو میدونه

من تو این مدت اقدام بودم اصلا نشده بود که فولیکول‌ نداشته باشم اما دو سه سری اخر ک سونو دادم فقط یه دونه سمت راست دارن با اینکه دارو مصرف کردم این ماه دکتر گفت اگه باردار نشم برا ماه بعد باید لاپاروسکوپی بشم تا ببینن مشکل چیه کسی میدونه این عمل نتیجه بخش هست یا ن؟ و هزینش چقدره بیمارستان خصوصی

70 پاسخ 421 بازدید


کیپ بودن بینی نوزاد

سلام خانم دکتر خسته نباشید دخترم سرما خورده ۱۵ روزشه چند رور پیش بردم دکتر قطره بتامتازون داد و منتول ک رو لباسش بزنم.
ولی همچنان بینیش کیپه و نمیتونه نفس بکشه براش پوار بینی میزنم ک خیلی هم مقاومت میکنه و دوست نداره‌
راه حل دیگه ای هست ک خوب بشه؟
و اینکه خودم خونریزیم کامل قطع شده بود ولی قرص اهن فرفورت دئودرات روزی دو عدد رو طبق نظر پزشکم شروع کردم و ب شدت خون ازم میره ایا طبیعیه؟

10 پاسخ 277 بازدید


سلام دکترعزیزسوالم درموردخروپف کردنه

مادرشوهرم خروپف میکنه ازموقعی که دندان مصنوعی گذاشته راهی هس که انجام بده درمان بشه خیلی ناراحته ازاین موضوع بنده خدا..ممنون میشم راهنمایی کنید

20 پاسخ 499 بازدید


درمان سرماخوردگی و سرفه

سلام دکتر جان دخترم ده روزه سرفه و ابریزش داره دکتر زیمیکسر صد داد حالا تموم شده چه بدم بجاش؟
نئوتادین و پلارژین هم میدم چیکا. کنم زودخوب بشه نه ماهشه

1 پاسخ 222 بازدید


سرماخوردگی نوزاد سه ماهه

سلام پزشک محترم اوما و دوستان عزیزم.
پسرم ۳ ماه و ۱۸ روزشه از دیشب بینی ش گرفته و موقع شیر خوردن اذیت مییشه مجبور میشه ول کنه. احساس میکنم گلوش هم درد میکنه چه کاری باید براش انجام بدم؟
اینم بگم دکتراطفال متاسفانه رفته نمیتونم ببرم ببینه.
خودم هم یک هفته ست سرپاخوردم گلوم به شدت درد میکنه و سرفه میکنم دکتر رفتم ولی فعلا اثری نداشته داروها

2 پاسخ 273 بازدید