نخوابیدن نوزاد ۴۰ روزه🥺
سلام خانم دکتر و مامانای گل
میگم پسرم امروز چهل روزش شده .الان چند روزه که خیلی کم خواب شده یعنی در طول ۲۴ ساعت بزور با گهواره روپا تکون دادن و بغل کردن ۸ ساعت بخوابه همش بیداره چیکار کنم قبلش شیر میخورد میخوابید
خونریزی روز ۱۱ انتقال جنین
سلام خانم دکتر و دوستان من امروز ۱۱ روزه انتقال جنین داشتم
و بی بی چک هام چند روزه همه مثبته
الان بیدار شدم میبینم خونریزی دارم اونم زیادددد😭😭
چیکار کنم الان
روزی دوتا شیاف و دوتا امپول پروژسترون میزنم
تلوزیون نگاه کردن نوزاد ۴ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم ۴ماهشه تا تلوزیون روشن میشه محو تماشاش میشه میگن برا بچه ضرر داره؟ نباید نگا کنه یا مشکلی نداره؟چشاش ضعیف نشه ی وقت!
علت سکسکه کردن جنین
۳۶ هفتم بچه خیلی سکسکه میکنه روزی دو سه بار سکسکه میکنه هر بار هم سه چهار دیقس شایدم بیشتر بنظرتون بد که نیست قبلا هم سکسکه میکرد الان بیشتر شده
تب ادامه دار در کودکان
سلام بچه ها
پسرم سرما خورده و تب کرد شبش ..بردیم از ریه اش عکس گرفتیم گفتن ریه اش خیلی کم عفونت داره..چون آلرژی داره بردمش پیش فوق تخصص آسم و آلرژی بهش دارو آزیترو و اسپری و نئوتادین، قرص مونته لوکاست داد.
الان دو روزه دارو میخوره ولی مجدد تبش ادامه داره البته نه مدام...شبا تب میکنه
حالا بنظرتون ببرمش بیمارستان؟
چون دکتر خودش شهر دیگس و فقط مطبش تا چهارشنبه ها بازه که بخوام زنگ بزنم و بهش اطلاع بدم.
ایا این علائمعفونت است؟
سلام
من یک مدتی هست که ترشح پنیری شکل دارم
سفید و بی بو هست
نه خارش دارم. نه سوزش
این یعنی دچار عفونت شدم؟
جز اینکه شکل ظاهری ترشحاتم تغییر کرده هیچگونه علائم دیگه ای ندارم.
چه کار باید بکنم؟
زردی طول کشیده نوزاد
سلام پزشک اوما، وقتتون بخیر
دختر من ۴روزگی زردی گرفت با عدد ۱۲.۷
دستگاه آوردم تو خونه دو روز زیر دستگاه بود بعد بردم آزمایش همون روز گفت شده ۱۶ ببر بیمارستان .بردم بیمارستان اونجا دوباره آزمایش گرفتن گفتن ۷.۷ هستش ، دکتر تو بیمارستان گفتن من نمیدونم به کدوم آزمایش اعتماد کنم چون خیلی فاصله هست بینشون ولی از ظاهر بچه میشه گفت ۷.۷ درست تره ، بعد گفت محض احتیاط دو روز دوباره بذار دستگاه
منم آوردم گذاشتم دستگاه دو روز
دو روز بعد از دستگاه بردم آزمایش گفت ۸.۳ هستش بردم دکتر خودش دوباره گفت جای نکرانی نیست قرص داد گفت روزانه ۳ قطره بریز دهنش
بعد اون قرص رفع شده بود کلا الان از دیروز دوباره صورتش زرد شده تقریبا بعد از گذشت دو هفته ، دوباره بردم دکترش میگه نگران نباش تا دوماهگی رفع میشه ، نمیدونم دیگع چیکار کنم نظر شما چیه ؟
از نگرانی دارم دیوونه میشم🤦🏼♀️🤦🏼♀️
سونو واژینال و ترشح قهوه ای
سلام
من بعد از سونوی واژینال ترشحات قهوه ای رنگم تعداد دفعات بیشتر شده. باید چه کاری انجام بدم. دکتر توی سونو گفت جنین خوبه و قلبش تشکیل شده ولی ترشح قهوه ای رنگ دارم.
سونو کالرداپلر ۳۵هفته ودوروز
سلام خانم دکتر عزیز
توصیه هایی که در هفته ی ۳۲ داشتید انجام دادم وتا ۳۵هفته تغذیه مناسب واستراحتم را بیشتر کردم .دوروز قبل که ۳۵هفته ودوروز بودم سونو رشد جنین وکالر داپلر انجام شد .لطف می کنید سونو را ببینید نسبت به سونوی قبلی چطور هست؟
ببخشید خانم دکتر درد واژن موقع پهلو به پهلو شدن ویا راه رفتن در این
هفته از بارداری طبیعیه یا اینکه نیاز به پیگیری داره؟آزمایش کشت ادرار انجام دادم عفونت نداشتم .
🙏🙏🙏🙏
وزن نوزاد در ماه اول
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اوما،نوزاد در ماه اول باید چقدر وزن اضافه کنه؟
امپول رگام رو چ زمانی باید بزنم؟
سلام دوستان وقت بخیر
من گروه خونیم Bمثبت
وهمسرمOمنفی هست
کی باید امپول رو بزنم؟
از کجا باید تهیش کنم؟
و قیمتش چقدره؟ کسی خبر داره؟
درد در دو طرف شکم
سلام خانم دکتر
من امروز ی هفتس ک سرکلاژ کردم
تو این یک هفته تماما دراز کش بودم غیر سرویس
ولی از روز سوم ب بعد هر لحظه ی جاییم درد میکرده
روزایی اول قسمت پایین واژنم بعد اون بالا تر روی واژن ک احساس گرفتگی و گاهی تیر کشیدن داشتم و یک روز کامل هم کشایی پام درد کرد
امروزم دو طرف شکمم نزدیک ب پهلو
ب هر سمت میخابم همون سمتم کشیده میشه و درد میگیره
گرفتگی هم حس میکنم دارم ولی نمیتونم تشخیص بدم چون مداومه و ول نمیکنه
احساس میکنم واژنم بو میده ولی سوزش و خارش ندارم
خیلی کمم ترشح دارم ک بیشتر زرده ولی خب من تیره تر از رنگ زرد میبینم ولی قهوه ای هم نیس
دارو هامم هفته ای ی امپول پروژسترون شبی یک شیاف
۱۲ساعتی سفکسیم و قرص ایزوکسوپرین ۱۲ساعتی
الان من با این دردا چیکار کنم
ن تموم میشه ن شدت میگیره
میشه ازین باشه ک دراز کشم همش
دیگ واقعا حس میکنم دارم کم میارم 😞
برای اسهال نوزادامروز خیلی گریه میکنه
چیکارکنم خیلی بیقرار مدفوعش آبکی خیلی
شکمم از دیروز سفت شده و کمر درد شدید دارم
سلام من از دیروز شکمم سفت شده اصلا هم شل نمیشه.
کمرمم خیلی بد درد میکنه.شیاف پروژسترون هم هرشب استفاده میکنم.
اگه سفت شدن شکم انقباضه که اکثرا میگن.پس چرا اصلا شل نمیشه؟؟؟بعضا سفت میشد ول می کرد این دفعه از دیروز سفته.
میترسم خیلی زود به دنیا بیاد.۳۵ هفته و ۴ روزمه.
کمر دردمم بیشتر نگرانم کرده.چیکارکنم به نظرتون؟
نفس کم اوردن در بارداری
سلام.بیشتر روز نفس کم میارم
چندبار نفس عمیق میکشم تا هوا داخل بره
انگار ریم هوا کم داره
با نفس عمیق هوا بره داخل و بعد دوباره همینطور باید تکرار بشه
بنظرتون چکارکنم بهتر بشم
اذیتم میکنه متاسفانه
بهترین زمان انجام سونوگرافی شکم و لگن
سلام خانم دکتر عزیز.ببخشید میخواستم بدونم بهترین زمان برای انجام سونو شکم و لگن چند روز بعد از تاریخ پریوده؟(دوره های من ۲۸ روزه هست)
آسپربن و امپول انوکساپارین
سلام پزشک اوما ممنون میشم منو راهنمایی کنید . من از هفته ۲۴ بارداری به دلیل خونرسانی ضعیف شبی دوتا اسپرین میخورم و امپول انوکساپارین ۴۰۰۰ میزنم . خیلیا میگن خطر خونریزی و مرگ هنگام زایمان هست . امشب صورتم زخم شد خیلی خون اومد . به نظرتون نیاز نیس کم کنم تعداد قرص ؟ از خطرش خیلی میترسم .
فرا رسیدن زمان زایمان
سلام دکتر جان من امروز دوباره رفتم پیش دکترم
دکترم گفت دهانه رحم یک سانت دیگه باز شده و به چهار سانت رسیده
گفت میخوای زمان زایمان به شنبه ولادت امام علی بندازیم
من با تعجب گفتم ینی چی مگه میشه دکتر گفت همین فردام میشه
گفت شنبه دوشنبه هر وقت بخوای میشه
دکتر جان من درد دارم اما قابل تحمل
نظر شما چیه چی کار کنم
دکتر گفت نگه داشت زیاد یکم ریسک داره
من چی کار کنم
لرزش پایه نوزاد سه ماه 23روزه
سلام پسرم موقع شیرخوردن وخواب برا یلحظه هی پاهاش میلرزه خیلی نگرانم ازوقتی بدنیا اومد اینطور بوده:/
لک بینی و عکس رنگی رحم
سلام پزشک محترم اوما
من این ماه باید ۲ روز بعد از اتمامپریودم برای عکس رنگی میرفتم
از ۲۸ دی دچار لک بینی بودم
۶ تا۱۰ بهمن شبیه پریود شد و دوباره لک داشتم
امروز لک بینیم خیلی خیلی کمتر بود و شببه خون نبود با این حال عکس رنگی از رحم رو گرفتم
ولی الان استرس دارم
ممکنه عفونت کنم یا مشکلی پیش بیاد ؟




