ادرار نارنجی رنگ نوزاد سه روزه
سلام نوزاد من سه روزه اس و ادرارش امروز نارنجی رنگ شده علت را کسی میدونه خطرناک نیست ؟؟؟؟
قبل و بعد از واکسن دو ماهگی بابد چکار کنم؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. چند روزه دیگه واکسن دو ماهگی نوزاد پسرم هست، نمیدونم باید قبل و بعدش چیکار کنم؟ مثلا استامینوفن باید بدم ؟ و این که دقیقا در روز ۶۰ تولد فرزندم باید برم واکسن بزنم؟ یا روز بعدش؟ و قد و وزنش رو هم همون موقع میگبرن؟ نوزادم با شیر خشک تغذیه میشع و البته کنارش شیر خودم هم میدم که البته زیاد نیس.
فشار خون نرمال
فشار107روی64خوبه یا کمه من سرم از درد میترکه
بارداری بدون پریود در شیردهی
سلام دکتر عزیز ،من دوماه و ۱۰ روزه زایمان کردم وپریود هم نمیشم شیر خودمو میدم دخترم ، و دوشب پیش جلوگیری نکردم ، آیا امکان بارداری وجود دارد؟؟ اگه بارداربشم ازکجا بفهمم؟؟ وقتی پریود هم نمیشم بارداری قبلیم هم اصلا علائم نداشتم ۱۲ روز از وقتم گذشته بود که برای ازمایش رفتم گفتن باردارم ،درصورت بارداری دیگه نمیتونم شیر بدم ؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین
تفسیر ازمایش نوزاد ۵ماهه
سلام دکتر ممنون میشم تفسیر ازمایش پسرمو بگید
پوست پوست شدن پای دخترم
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر عزیز
خانم دکتر چند روزه بین انگشت های پای دخترم پوسته شده هرچی با کرم چرب میکنم نمیره تازه داره بیشتر هم میشه,چکار کنم خوب بشه
میکرو کردن ابرو درشیردهی
سلام من ابروهامو عصر میکرو کردم ب پسرم اومدم شیردادم ازاارایشگره برسیدم میشه شیر داد گف مشکلی نیست بنظرتون ضرری نداره ??
زمان مصرف قرص فمی لاکت
سلام
من عفونت دارم و دارو های سفازولین ،کلیندامایسین و تاوانکس مصرف میکنم.دوره شون هم برای ۱۰ روز هست.
داروخانه یک دارو هم داده و نوشته بعد از اتمام آنتی بیوتیک ها مصرف بشه.
منظورش بعد تموم شدن آمپول های سفازولین بوده یا تمام قرص ها؟
ممنونم
علاعم بارداری در هفته ی هفتم
سلام خسته نباشید ،من الان تو هفتهی هفتم هستم،این دوروزه علاعم بارداریم مثل تهوع و سینه دردم از بین رفته،خیلی میترسم و نگرانم،شنیدم علاعم بارداری از بین بره خطر ناکه؟درسته؟چه کار کنم
تب کردن بدون هیچ علائمی دیگه
سلام دکترجان هفته پیش دخترم تب کرد ۳۸ درجه که همون یک بار بود با استامینوفن کنترل شد ،از دیشب دوباره تب ۳۸ درجه میکنه که با استامینوفن کنترل میشه ، هیچ علائمی دیگه نداره ،، لثه اش هم باد کرده حالا نمیدونم میشه گفت از دندونه یا نه ؟سوال دومم اینه که همسرم شربت پاراکید خریده من تا الان قطره پاراکید میدادم دوبرابر وزنش شربتش رو چه مقدار باید بدم؟
علت خونریزی بین دو پریود چیست؟
سلام دکتر عزیز و دوستان
من دورههام منظم بود و ۲۸ روزه ایندفعه ۲ بهمن پریود شدم و ۶ روز طول کشید و تموم شد
دوباره ۱۶ ام شروع کردم خونریزی خیلی زیاد نیست ولی کمم نیست که بهش بگی لکهبینی
حالا نگرانم که چیه
اینم بگم یه کرونای خیلی سخت گرفتم من
باردار هم نیستم
قرص دوفاستون کسی استفاده میکنه؟
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر .
ببخشید من قرص استرادیول و دوفاستون مصرف میکنم بعد از خوردن ۴ عدد دوفاستون لکه بینی دارم در طول روز.
به نظرتون قرص رو ادامه بدم همچنان اشکالی نداره؟ یا باید قطعش کنم؟
اومایی های عزیز اگه کسی این قرص رو مصرف کرده ممنون میشم بگه همینجوری بوده یا نه . 🙏
یبوست نوزاد و بواسیر
سلام خانم دکتر عزیز یه عکس میزارم ببینید این چیه ایا بواسیر داره دخترم و تقریبا یماهی هس ک مدفوعش سفت شده
لگن درد در ۳۵ هفته
سلام دکتر جان من یه هفتیهی میشه لگنم درد میکنه شدید نه نشسته نه سرپا دراز کشیده همجور درد دارم پاهامم باهاش درد میگیره تو این هفتهها طبیعی یا باید پیگیر شم مخصوصا طرف چپم دیگه دیونم کرده
تفسیر آزمایش اسپرم همسرم
سلام دکتر جان
میشه این آزمایش رو تفسیر کنید🙏🙏🙏
خیلی ممنونم ازتون🌹
پایین آمدن سر بچه تو سونوگرافی
سلام خانم دکتر و دوستان من چندروز درد زیر شکم و حالت سفت شدن زیر ناف داشتم نگران شدم رفتم دکتر ،تو سونوگرافیش گفت سر بچه خیلی اومده پایین و زود فرستاد برای اندازه گیری سرویکس از واژینال
خدارو شکر اندازش ۳۴بود و گفت نیازی به بخیه دهانه رحم ندارم.
استراحت کنم فقط .وچون میوم دارم اون حالا تیر کشیدن که داشتم از همونه
میخواستم ببینم با استراحت بچه میره بالاتر؟چه کار دیگه ای باید بکنم؟
بی حالی و بیقراری بچه
سلام.دخترم بیحاله خوابه همش و توی خواب ناله میکنه هرزگاهی پا میشه شدید گریه میکنه یه خورده تب هم داره هیچی هم نمیخوره یه بار شیر خورد همشو بالا اورد دیگه نمیخوره....چش شده بنظرتون؟؟؟.چی بهش بدم تا شب نوبت شه ببرمش دکتر؟
همسرم خون تو دستش لخته شده
سلام وقت بخیر یک هفته پیش همسرم مایعه میانی گوشش مشکل داشت رفتیم دکتر واسش سرم زدن و قرص دادن مشکلش حل شد تقریبا از ۵ روز پیش از خواب بیدار شد همون دستش به شدت درد میکرد عضله هاش و ورم کرده بوده یکم
رفتیم دکتر سونو و عکس و ازمایش گرفتن گفتن تو دستش خون لخته شده علائم حیاتی فشارشو اکسیژن خونشو ضربان قلب و دمای بدن و.. همه چیش خوبه باید چکار کنم عکس ازمایش خونشم میذارم ببینید.. میخوام بدونم خطرناکه ؟ باید چکار کنم ؟چ دارویی بخوره
سرفه خلط دار وابریزش
سلام دکتر جان
دخترهای من پریروز سرفه خشک و ابریزش داشتن دیروز بردم دکتر .دکتر پرسید که سرفه شون خلط داره و اینکه ابریزششون سبزه؟؟ من گفتم نه ،براشون پلارژین و آوی پکت نوشتن.حالا امروز متوجه شدم هم سرفه شون خلط داره هم ابریزششون سبز.باید چیکار کنم؟؟
ورم دست و پا و بینی
سلام و ادب خانم دکتر عزیز
من از ۹ هفته کف پاهام به شددت درد میکنن الانم که ۱۸ هفته هستم .
از وقتی که وارد ماه چهارم شدم کف هر دو دستمم درد دارن و نمیتونم در واقع مفصل های کف دست چپم رو فشار بدم انقد که درد دارن
فشار روی دست چپم خیلی زیاد هست انگار با یه کش محکم از آرنج دستم رو بستن و خون به دستم نمیرسه دردش این شکلی هست.
امشب هم کف دست چپم و کف پای راستم و فاصله بین دو چشمم از گوشه تا گوشه ورم داشتن و واضح دیده میشد.
ورم بینی رو هم از ۱۰ هفته دارم.
کلا هم فشارم بالا نیست
هر وقت فشارم رو میگیرن نرمال هست.
نگرانم مشکلی باشه آسپرین رو هم مرتب مصرف میکنم.
ممنونم ازتون




