Ooma

ادرار نارنجی رنگ نوزاد سه روزه

سلام نوزاد من سه روزه اس و ادرارش امروز نارنجی رنگ شده علت را کسی می‌دونه خطرناک نیست ؟؟؟؟

10 پاسخ 499 بازدید


قبل و بعد از واکسن دو ماهگی بابد چکار کنم؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. چند روزه دیگه واکسن دو ماهگی نوزاد پسرم هست، نمیدونم باید قبل و بعدش چیکار کنم؟ مثلا استامینوفن باید بدم ؟ و این که دقیقا در روز ۶۰ تولد فرزندم باید برم واکسن بزنم؟ یا روز بعدش؟ و قد و وزنش رو هم همون موقع میگبرن؟ نوزادم با شیر خشک تغذیه میشع و البته کنارش شیر خودم هم میدم که البته زیاد نیس.

2 پاسخ 387 بازدید


فشار خون نرمال

فشار107روی64خوبه یا کمه من سرم از درد میترکه

3 پاسخ 449 بازدید


بارداری بدون پریود در شیردهی

سلام دکتر عزیز ،من دوماه و ۱۰ روزه زایمان کردم وپریود هم نمیشم شیر خودمو میدم دخترم ، و دوشب پیش جلوگیری نکردم ، آیا امکان بارداری وجود دارد؟؟ اگه بارداربشم ازکجا بفهمم؟؟ وقتی پریود هم نمیشم بارداری قبلیم هم اصلا علائم نداشتم ۱۲ روز از وقتم گذشته بود که برای ازمایش رفتم گفتن باردارم ،درصورت بارداری دیگه نمیتونم شیر بدم ؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین

20 پاسخ 428 بازدید


تفسیر ازمایش نوزاد ۵ماهه

سلام دکتر ممنون میشم تفسیر ازمایش پسرمو بگید

14 پاسخ 201 بازدید


پوست پوست شدن پای دخترم

سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر عزیز
خانم دکتر چند روزه بین انگشت های پای دخترم پوسته شده هرچی با کرم چرب میکنم نمیره تازه داره بیشتر هم میشه,چکار کنم خوب بشه

7 پاسخ 607 بازدید


میکرو کردن ابرو درشیردهی

سلام من ابروهامو عصر میکرو کردم ب پسرم اومدم شیردادم ازاارایشگره برسیدم میشه شیر داد گف مشکلی نیست بنظرتون ضرری نداره ??

37 پاسخ 809 بازدید


زمان مصرف قرص فمی لاکت

سلام
من عفونت دارم و دارو های سفازولین ،کلیندامایسین و تاوانکس مصرف میکنم.دوره شون هم برای ۱۰ روز هست.
داروخانه یک دارو هم داده و نوشته بعد از اتمام آنتی بیوتیک ها مصرف بشه.
منظورش بعد تموم شدن آمپول های سفازولین بوده یا تمام قرص ها؟
ممنونم

11 پاسخ 2,006 بازدید


علاعم بارداری در هفته ی هفتم

سلام خسته نباشید ،من الان تو هفته‌ی هفتم هستم،این دوروزه علاعم بارداریم مثل تهوع و سینه دردم از بین رفته،خیلی میترسم و نگرانم،شنیدم علاعم بارداری از بین بره خطر ناکه؟درسته؟چه کار کنم

19 پاسخ 436 بازدید


تب کردن بدون هیچ علائمی دیگه

سلام دکترجان هفته پیش دخترم تب کرد ۳۸ درجه که همون یک بار بود با استامینوفن کنترل شد ،از دیشب دوباره تب ۳۸ درجه میکنه که با استامینوفن کنترل میشه ، هیچ علائمی دیگه نداره ،، لثه اش هم باد کرده حالا نمیدونم میشه گفت از دندونه یا نه ؟سوال دومم اینه که همسرم شربت پاراکید خریده من تا الان قطره پاراکید میدادم دوبرابر وزنش شربتش رو چه مقدار باید بدم؟

16 پاسخ 320 بازدید


علت خونریزی بین دو پریود چیست؟

سلام دکتر عزیز و دوستان
من دوره‌هام منظم بود و ۲۸ روزه ایندفعه ۲ بهمن پریود شدم و ۶ روز طول کشید و تموم شد
دوباره ۱۶‌ ام شروع کردم خونریزی خیلی زیاد نیست ولی کمم نیست که بهش بگی لکه‌بینی
حالا نگرانم که چیه
اینم بگم یه کرونای خیلی سخت گرفتم من
باردار هم نیستم

13 پاسخ 311 بازدید


قرص دوفاستون کسی استفاده میکنه؟

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر .
ببخشید من قرص استرادیول و دوفاستون مصرف میکنم بعد از خوردن ۴ عدد دوفاستون لکه بینی دارم در طول روز.
به نظرتون قرص رو ادامه بدم همچنان اشکالی نداره؟ یا باید قطعش کنم؟
اومایی های عزیز اگه کسی این قرص رو مصرف کرده ممنون میشم بگه همینجوری بوده یا نه . 🙏

27 پاسخ 405 بازدید


یبوست نوزاد و بواسیر

سلام خانم دکتر عزیز یه عکس میزارم ببینید این چیه ایا بواسیر داره دخترم و تقریبا یماهی هس ک مدفوعش سفت شده

21 پاسخ 601 بازدید


لگن درد در ۳۵ هفته

سلام دکتر جان من یه هفتیه‌ی میشه لگنم درد میکنه شدید نه نشسته نه سرپا دراز کشیده همجور درد دارم پاهامم باهاش درد میگیره تو این هفته‌ها طبیعی یا باید پیگیر شم مخصوصا طرف چپم دیگه دیونم کرده

32 پاسخ 488 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم همسرم

سلام دکتر جان
میشه این آزمایش رو تفسیر کنید🙏🙏🙏
خیلی ممنونم ازتون🌹

15 پاسخ 324 بازدید


پایین آمدن سر بچه تو سونوگرافی

سلام خانم دکتر و دوستان من چندروز درد زیر شکم و حالت سفت شدن زیر ناف داشتم نگران شدم رفتم دکتر ،تو سونوگرافیش گفت سر بچه خیلی اومده پایین و زود فرستاد برای اندازه گیری سرویکس از واژینال
خدارو شکر اندازش ۳۴بود و گفت نیازی به بخیه دهانه رحم ندارم.
استراحت کنم فقط .وچون میوم دارم اون حالا تیر کشیدن که داشتم از همونه
میخواستم ببینم با استراحت بچه میره بالاتر؟چه کار دیگه ای باید بکنم؟

32 پاسخ 574 بازدید


بی حالی و بیقراری بچه

سلام.دخترم بیحاله خوابه همش و توی خواب ناله میکنه هرزگاهی پا میشه شدید گریه میکنه یه خورده تب هم داره هیچی هم نمیخوره یه بار شیر خورد همشو بالا اورد دیگه نمیخوره....چش شده بنظرتون؟؟؟.چی بهش بدم تا شب نوبت شه ببرمش دکتر؟

9 پاسخ 435 بازدید


همسرم خون تو دستش لخته شده

سلام وقت بخیر یک هفته پیش همسرم مایعه میانی گوشش مشکل داشت رفتیم دکتر واسش سرم زدن و قرص دادن مشکلش حل شد تقریبا از ۵ روز پیش از خواب بیدار شد همون دستش به شدت درد میکرد عضله هاش و ورم کرده بوده یکم
رفتیم دکتر سونو و عکس و ازمایش گرفتن گفتن تو دستش خون لخته شده علائم حیاتی فشارشو اکسیژن خونشو ضربان قلب و دمای بدن و.. همه چیش خوبه باید چکار کنم عکس ازمایش خونشم میذارم ببینید.. میخوام بدونم خطرناکه ؟ باید چکار کنم ؟چ دارویی بخوره

15 پاسخ 652 بازدید


سرفه خلط دار وابریزش

سلام دکتر جان
دخترهای من پریروز سرفه خشک و ابریزش داشتن دیروز بردم دکتر .دکتر پرسید که سرفه شون خلط داره و اینکه ابریزششون سبزه؟؟ من گفتم نه ،براشون پلارژین و آوی پکت نوشتن.حالا امروز متوجه شدم هم سرفه شون خلط داره هم ابریزششون سبز.باید چیکار کنم؟؟

5 پاسخ 275 بازدید


ورم دست و پا و بینی

سلام و ادب خانم دکتر عزیز
من از ۹ هفته کف پاهام به شددت درد میکنن الانم که ۱۸ هفته هستم .

از وقتی که وارد ماه چهارم شدم کف هر دو دستمم درد دارن و نمیتونم در واقع مفصل های کف دست چپم رو فشار بدم انقد که درد دارن
فشار روی دست چپم خیلی زیاد هست انگار با یه کش محکم از آرنج دستم رو بستن و خون به دستم نمیرسه دردش این شکلی هست.
امشب هم کف دست چپم و کف پای راستم و فاصله بین دو چشمم از گوشه تا گوشه ورم داشتن و واضح دیده میشد.
ورم بینی رو هم از ۱۰ هفته دارم.
کلا هم فشارم بالا نیست
هر وقت فشارم رو میگیرن نرمال هست.
نگرانم مشکلی باشه آسپرین رو هم مرتب مصرف میکنم.
ممنونم ازتون

14 پاسخ 441 بازدید