زردی نوزاد تازه متولد شده
سلام و خسته نباشید.
دختر من در ۳۵هفته و ۵ روز بارداری دنیا اومد. توی بیمارستان گفتن یه کم زردی داره و بره دکتر متخصص. ۳روزه بود ازمایش زردی داد ۹.۷ بود که دکتر گفت روزی ۳ وعده شیر خشک بخوره و دو روز و هر روز ۸ساعت توی دستگاه باشه. ۵روزه شد دوباره آزمایش داد و دکتر گفت شیر خشک لازم نیس. ولی ۲روز و هر روز ۶ ساعت تو دستگاه باشه. ۷روزه دوباره ازمایش داد بیلی روبین شده یود ۱۰.۳ ولی دکتر گفت دیگه خطرناک نیس و لازم نیس دستگاه استفاده بشه
ولی هنوز رو صورت و بدنش تا بالای ناف رنگ زرده. باید چیکار کنم احتیاج به درمان هست؟ مثلا قطره بیلی ناستر رو بدم بهش یا طبق گفته دکترش دیگه کاری لازم نیس؟
درد انتهای کمر و درد استخونای اطراف واژن
سلام دکترجان و خانوما
عصری یهو درد انتهای کمر با درد استخونای اطراف واژنم طبیعیه میترسم😭😭
ده روز تاخیر پریود و بیبی منفی
سلام خانم دکتر عزیز.
من دو هفته پیش تقریبا خارش داشتم و از پماد واژینال استفاده کردم بعد از پنج شب کامل خوب شدم.
الان ده روزه پریود نشدم .سه روز پیش هم بیبی زدم منفی بود .
چیکار کنم بنظر شما :(
جیغ کشیدن کودک ۱۳ ماهه
سلام خسته نباشید.
من دخترم ۱۳ ماهه هست و چن روز پیش تب شدید دو روزه داشت بدون هیچ علامت دیگری.بعدش که خوب شد خیلی خلقش تغیر کرد.همش جیغ میزنه.حدود چهار پنج روزی میشه همچیزو با جیغ درخاست میکنه.اگر چیزیو بخادو بهش نرسه شروع میکنه به جیغ زدن و گریه شدید.
بشدت لج میکنه....
من سعی میکنم فکرشو منحرف کنم ولی گاها یادش نمیره و ب رفتارش و جیغش ادامه میده.
چ باید کرد؟
احتمال بارداری با مصرف قرص روکین
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید میتونید لطفاً این آزمایش منو تفسیر کنید و آیا اگه یک هفته از پریودی گذشته باشه این آزمایش انجام شده باشه احتمال خطا هست؟خانم دکتر من با قرص روتین پیشگیری میکنم و طبق بارداریهای قبلی که حالت تهوع و جوشهای هورمونی میزدند و الان این علائم را دارم نگران شدم و آزمایش را انجام دادم خواستم ببینم با وجود منفی بودن جواب آزمایش احتمال داره اشتباه باشه
⭐یکباربرای همیشه، خرید سیسمونی وظیفه ی کیه دقیقا؟🤷🏻♀️
سلام خانومای اومایی عزیز، لطفا بیاین منو راهنمایی کنین وهمینطورازتجربیاتتون بگین که بالاخره خرید سیسمونی وظیفه ی کیه؟پدرو مادر عروس؟!خود پدرو مادر بچه ؟!نظر من اینه که واقعا پدرو مادرمن دیگه وظیفه ای ندارن واسه ی بچه ی منم سیسمونی بخرن😑ولی شوهرم میگه وظیفه ی خانواده توعه چون که رسم و عرفه.😑 میشه شما بگین سیسمونی نی نی تونو کی خرید ؟و بنظرتون من بهتره چیکارکنم؟اینم بگم وضع مالی پدرم متوسطه
زایمان در بیمارستان ارتش مشهد
سلام خانوما کسی تجربه زایمان در بیمارستان ارتش مشهد رو داره؟؟ اگه کسی نمیدونه لطفاً تجربه ش رو بگه !!!
تعداد دفع زیاد +عکس
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
پسر من تقریبا یه ماه و خورده ای میشه که دو روز یبار یا سه روز یبار پی پی میکرد
حالا این وسط گاهی روزی یکبار یا دوبار (خیلی کم پیش می اومد ولی)
امروز از صبح سه بار پی پی کرده
ولی این بار آخری یه چیزی شبیه مخاط ماننده
اسهاله یعنی؟
میشه بیبی چکموببینیدسرشب گذاشتم
بچه هااین بیبی چک روسرشب زدم دوروزمونده به موعدم به نظرتون منفی یامثبت؟
بچم شیرخشکش آپتامیل پپتی ۲ هستش
سلام به همگی
هر کدوم از دوستان که شیر خشک آپتامیل ۲ داره من خریدارم طبق معمول آپتامیل پیدا نمیشه
بچه منم کلا یدونه دیگه داره
ممنون میشم اگه داشتین حتما بهم اطلاع بدین
خودتون اطرافیانتون دوستانتون خلاصه محبت میکنید
وزن گیری جنین در ماهای آخر
سلام دکتر اوما عزیز وقت بخیر بابت وزن گیری جنین میتونم از پودر لیدی میل استفاده کنم.قندم یکم بالا هستش انسولین بادوز خیلی کم شبی یکبار میزنم وزنم با رژیمی که دارم ثابت مونده جنین زیاد وزن نمیگیره گفتن پودر لیدی خوبه میخواستم بدونم با شرایط من که قند دارم مشکلی نداره ؟استفاده کنم و اینکه روزی چند بار باید بخورم؟ الان من ۳۵هفته هستم
مصرف داروی واژینال در بارداری
سلام وقت بخیر دکترجان من الان ۱۵هفته و۵روزم دکترجان امکان استفاده داروی واژینال کلوتریمازول ودالاوگ سی جهت درمان عفونت برای من وجوده داره؟!ایا امکان نزدیکی وجود داره؟!
تفسیر جواب آزمایش دیابت بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. لطفا آزمایش را برام تفسیر کنید ممنونم
اقدام ب بارداری و خارش شدید گلو و گوش
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من این ماه دوم پریود شدم بعدش دوباره اقدام ب بارداری داشتم میتونم قرص سیتریزین بخورم خیلی گلوم و گوشم میخاره کلا آلرژی دارم، میتونم بخورم یا ضرر داره؟
میزان مصرف مجاز و لازم تخم مرغ
سلام . کودک ۱۵ ماهه در هفته باید چند تخم مرغ استفاده کنه ؟ حداقل و حداکثر ؟
جواب سونوگرافی رو تفسیر کنید
سلام خانم دکتر شبتون بخیر
یه هفته به پریودم مونده و من سه روز بود که ترشح قهوهای داشتم سونو داخلی دادم
ممنون میشم تفسیر کنید🙏
برای پنیرک دهان نوزاد چیکارکنیم؟
سلام روی زبان پسرم سفید شده وسقف دهانش هم دونه های قرمز وسفید داره، اطرافیان گفتن پنیرک هست، چی خوبش میکنه؟
عفونت شدید ادراری و خارش
سلام دکتر عزیزم...من عفونت شدید ادراری دارم.میخواستم ببینم چقدر طول میکشه تا بهتر بشم...عاجزم دیگه...سرکارم میرم غیرقابل تحمل شده خارش بدنم
و اینکه داروهای ک دکتر داده به نظر شما با توجه به نوع عفونتم مناسبه؟
دیده نشدن جنین در هفته 6
سلام وقت بخیر
من دیروز برای سونو رفتم و گفتن کیسه هست اما جنین رویت نشده
من حالا از دیروز استرس شدید گرفتم ک نکنه مشکلیه ک جنین دیده نشده یا ممکنه جنینی تشکیل نشده باشه
خوردن کلداکس در بارداری
سلام وقتتون بخیر آیا خوردن کلداکس در بارداری مجاز هست
کربلا هستیم و دسترسی به چیز خاصی نداریم




