حس کردن کم شدن تکانهای جنین
سلام وقتتون بخیر من ۲۴هفته و ۴روز بارداریم امروز تکونهای کوچولوم یکم حس کردم مثل همیشه نبود خیلی نگرانم تا حالا کسی براش پیش اومده کمک کنید قبلا حرکاتش موجی حس میکردم اما امروز نه
قرص ریزش مو فیتو در دوران شیردهی
سلام وقت بخیر دکتر عزیز. ببخشید میخاستم بدونم قرص فیتو FHYTO برای ریزش موشدید خوبه؟,در دوران شیردهی هستم میخاستم بدونم ضررری نداره برای نوزادم هفت ماهس رفلاکسوحساسیت ب پروتئین گاوی داره.ترکیباتی نداره که براش مضر باشه؟
اضافه کردن وزن در سه ماه اول؟
سلام اومایی های عزیز خوبید؟
ببخشید من از وقتی فهمیدم باردارم تا الان۲یا۳کیلو اضافه کردم ولی سر پسرم سه ماه اول وزن کم کردم چیکار کنم دیگه خیلی زیاد وزن نگیرم!؟
علائم حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد
سلام و روز بخیر
خانم دکتر میخواستم بپرسم از کجا میشه متوجه شد نوزاد حساسیت به پروتئین گاوی داره؟
مدتیه روی صورت و گردن و بالای سینه پسرم جوش های ریز زده. روی صورت کمتر پیدا هست ولی ریز ریز زیادن
سرچ میکردم با مسئله حساسیت پروتئین روبرو شدم. میخواستم بدونم علائم چیا هست؟حتما باید رگه خونی در مدفوع نوزاد دیده بشه؟
چند روزه پسرم نفخ داره و خیلی به خودش میپیچه و دفع گاز زیاد داره. میخواستم بدونم اینم میتونه یکی از علائم باشه؟
همینطور ار دوستانی که نوزادشون حساسیت داشته میخواستمبپرسم چه زمانی متوجه شدند و علائم نوزادشون چیا بوده؟
لطف میکنید ازمایشو بخونید
ممنون بالا گفتم
دیفن هیدرامین برای باقله ای ها
سلام به پزشک عزیز اوما و مادرای گرامی
من پسرم فاویسم داره امروز رفتم دکتر برای تنظیم خواب شبانه بهش دیفن هیدرامین داده مشکلی نداره؟؟؟
اقدامات قبل از بارداری
سلام وقت همگی بخیر
من دوتا سقط داشتم .آزمایشات سقط مکرر انجام دادم مشکلی نداشتم .
حتی تنبلی تخمدانم بهتر شده.رفتم دکتر بهم گفت سه ماه طبیعی اقدام کن نشد بیا بهت لتروزول بدم.
بهم فقط فولیک داده و دی.
خیلی استرس دارم .نمیدونم چیکار کنم .مولتی ویتامین چیزی نیاز هست بخورم؟
همسرم چی بدم بخوره اونم q10میخوره.
کسی بوده شرایطش مثل من بوده باشه؟آزمایش بده و چیزی مشخص نشه؟
تفسیر آزمایش تیرویید و کم خونی
سلام دکتر عزیزم میشه این آزمایشو تفسیر کنید واسم من از پارسال تا الان هفته ای دوبار نصف قرص تیروئید میخوردم خاستم ببینم وضعیتم چه جوریه ممنونم از شما
کبد چرب گرید ۳ و طحال فرعی
سلام پزشک اوما سونومو میبینید لطفا
قطره آهن لیپوزوفر نوزاد
سلام خسته نباشین
ببخشید من قطره آهن لیپوزوفر به دخترم میدم روزانه چند سی سی باید بخوره؟ تا الان یک سی سی فقط دادم ولی میگن دوتا باید بخوره.. ده ماهشه
تا کی باید ادامه بدم؟
قطره مولتی ویتامین چند سی سی باید بخوره؟
دون دون شدن پوست نوزاد 6 ماهه
سلام خانم دکتر دختر من 6 ماهشه شیر خشک اپتامیل ،مولتی ویتامین و قطره اهن میخوره
تقریبا چند هفته ای هست کمکی و شروع کردم برنج و سیب زمینی میکس یا با گوشت مرغ ،فرنی میخوره
الان شکمش حالت دون دون شده لطفا راهنمایی میکنید از چیمیتونه باشه
برای کودک ۸ ماه و نیمه غیر از سوپ چی درست کنم؟
سلام خانوم دکتر. و خانومای عزیز.
بچه من ۸ ماه و نیمشه تا الان برا ناهار و شامش فقط سوپ درست کردم البته غلظتش نزدیک به کته هست، میخواسم ببینم الان میتونم پنکیک و مثلا کوکو سیب زمینی در حد تفت دادن کم درست کنم ؟( الان هم ۵ تا دندون داره،)و کلا دیگه چیا میتونم درست کنم ، اخه برا یه ماه پیش که بردمش دکتر گفت سرخ کردنی درست نکن حالا نمیدونم منظورش پنکیک و اینا هم بود یا نه
قرمزی صورت نوزاد پنج ماهه
سلام دکتر جان.پوست صورت پسرم توی عکس که پایین فرستادم اینجوری شده.دکتر براش هیدروکوتیزون نوشت ولی تاثیری نداشت.تست حساسیت مدفوع هم انجام دادیم ولی منفی بود.بنظرتون چه پمادی بزنم؟؟؟
حالم خیلی بده تب و لرز در اولین روز های بارداری
سلام دکتر عزیز و دوستان
من روز ۳۶ سیکلمه
و ۲۳روز از اقدام و آمپول hcg که زدم میگذره
و پریودم حدود یک هفته عقب افتاده
دو بار بیبی چک زدم هر دوش خط کمرنگی افتاد و فک کنم مثبت بود اما هنوز آزمایش ندادم مطمئن نیستم
چون یک بار هم قبلاً پریودم عقب افتاده بود اما اون موقع بیبی چک منفی بود
الان یک هفته زیاد حالم خوب نیست و دو روزه مرتب تهو اسهال و سر درد و تب و لرز دارم
رفتم دکتر سرم زدم ولی اصلا خوب نشدم زیر دلم هم درد میکنه
فردا هم تعطیله که بخوام آزمایش بدم یا برم دکتر
میشه بگید چیکار کنم خیلی حالم بده
این تب و لرز طبیعیه اصلا ربطی ب بارداری داره یا میخوام پریود بشم
چه سرم یا دارویی مصرف کنم
سلام
وقت بخیر
مسافرتم و دیروز بشدت خورده خوری هایی ک ملین هستن خوردم و یهو از دیروز تا صبح اسهال شدم
صبح مثل خیلی وقتای دیگه زرداب بالا اوردم اما چند ساعتی حالم بشدت بد
از همیشه بیحالترم
سرم بشدت درد میکنه
کمی حس سرد بودن دارم
نبض و فشارم پایینه
چ دارو یا سرمی مصرف کنم
داروهایی ک در حال حاضر میخورم: دایجستیو بلعیدنی، ویتاگلوبین و فموبرا
آیا نشستن در تشت آب و نمک با حجم آب کم مضر است ؟
سلام وقت بخیر دکتر عزیز آیا نشستن در تشت آب و نمک با حجم آب کم در هفته من مضر است ؟ آیا آب و نمک صد باکتری و قارچ هست ؟
کیت تخمک گذاری درسته؟
سلام وقت بخیر
من امروز 13ام سیکلمه کیت گذاشتم مثبت شده.
ولی تو نرم افزار زده 16ام. روز تخمک گذاریه
دوره هام 30روزه.
الان کیت درسته؟
چقدر دیگه تخمک آزاد میشه؟
درد نامعلوم زیر قفسه سینه سمت راست
سلام دکتر جان
۱ بند انگشت زیر اخرین دنده قفسه سینه سمت راست من به شدت درد میکنه
فقط وقتی سرپا هستم حس نمیکنم
درازکش و نشسته نمیتونم نفس بکشم از دردش
بنظرتون علتش چی هست ؟
داخل نسخه چی نوشته؟
سلام . لطف میکنید بهم بگید نوشته داخل نسخه چی هست؟ فکر میکنم داروخانه اشتباه بهم کرم رو داده
خانومای بوشهری هم اکنون به یاری سبزتون نیازمندیم💚
سلام خانومای بوشهری زیباااا
شهر قشنگتون راه آهن داره؟
اگه داره ، من میخوام برای اواسط مهر بلیط بگیرم از کی باید اقدام کنم؟
هرسایتی رو باز میکنم یا تکمیل شده یا موجود نیست 🥺
مرسی از کمکتون🌸




