Ooma

حس کردن کم شدن تکانهای جنین

سلام وقتتون بخیر من ۲۴هفته و ۴روز بارداریم امروز تکونهای کوچولوم یکم حس کردم مثل همیشه نبود خیلی نگرانم تا حالا کسی براش پیش اومده کمک کنید قبلا حرکاتش موجی حس میکردم اما امروز نه

17 پاسخ 472 بازدید


قرص ریزش مو فیتو در دوران شیردهی

سلام وقت بخیر دکتر عزیز. ببخشید میخاستم بدونم قرص فیتو FHYTO برای ریزش موشدید خوبه؟,در دوران شیردهی هستم میخاستم بدونم ضررری نداره برای نوزادم هفت ماهس رفلاکسوحساسیت ب پروتئین گاوی داره.ترکیباتی نداره که براش مضر باشه؟

6 پاسخ 1,053 بازدید


اضافه کردن وزن در سه ماه اول؟

سلام اومایی های عزیز خوبید؟
ببخشید من از وقتی فهمیدم باردارم تا الان۲یا۳کیلو اضافه کردم ولی سر پسرم سه ماه اول وزن کم کردم چیکار کنم دیگه خیلی زیاد وزن نگیرم!؟

17 پاسخ 442 بازدید


علائم حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد

سلام و روز بخیر
خانم دکتر میخواستم بپرسم از کجا میشه متوجه شد نوزاد حساسیت به پروتئین گاوی داره؟
مدتیه روی صورت و گردن و بالای سینه پسرم جوش های ریز زده. روی صورت کمتر پیدا هست ولی ریز ریز زیادن
سرچ میکردم با مسئله حساسیت پروتئین روبرو شدم. میخواستم بدونم علائم چیا هست؟حتما باید رگه خونی در مدفوع نوزاد دیده بشه؟
چند روزه پسرم نفخ داره و خیلی به خودش میپیچه و دفع گاز زیاد داره. میخواستم بدونم اینم میتونه یکی از علائم باشه؟
همینطور ار دوستانی که نوزادشون حساسیت داشته میخواستم‌بپرسم چه زمانی متوجه شدند و علائم نوزادشون چیا بوده؟

61 پاسخ 1,214 بازدید


لطف میکنید ازمایشو بخونید

ممنون بالا گفتم

9 پاسخ 298 بازدید


دیفن هیدرامین برای باقله ای ها

سلام به پزشک عزیز اوما و مادرای گرامی
من پسرم فاویسم داره امروز رفتم دکتر برای تنظیم خواب شبانه بهش دیفن هیدرامین داده مشکلی نداره؟؟؟

152 پاسخ 1,062 بازدید


اقدامات قبل از بارداری

سلام وقت همگی بخیر
من دوتا سقط داشتم .آزمایشات سقط مکرر انجام دادم مشکلی نداشتم .
حتی تنبلی تخمدانم بهتر شده.رفتم دکتر بهم گفت سه ماه طبیعی اقدام کن نشد بیا بهت لتروزول بدم.
بهم فقط فولیک داده و دی.
خیلی استرس دارم .نمیدونم چیکار کنم .مولتی ویتامین چیزی نیاز هست بخورم؟
همسرم چی بدم بخوره اونم q10میخوره.
کسی بوده شرایطش مثل من بوده باشه؟آزمایش بده و چیزی مشخص نشه؟

5 پاسخ 371 بازدید


تفسیر آزمایش تیرویید و کم خونی

سلام دکتر عزیزم میشه این آزمایشو تفسیر کنید واسم من از پارسال تا الان هفته ای دوبار نصف قرص تیروئید میخوردم خاستم ببینم وضعیتم چه جوریه ممنونم از شما

17 پاسخ 205 بازدید


کبد چرب گرید ۳ و طحال فرعی

سلام پزشک اوما سونومو میبینید لطفا

5 پاسخ 1,306 بازدید


قطره آهن لیپوزوفر نوزاد

سلام خسته نباشین
ببخشید من قطره آهن لیپوزوفر به دخترم میدم روزانه چند سی سی باید بخوره؟ تا الان یک سی سی فقط دادم ولی میگن دوتا باید بخوره.. ده ماهشه
تا کی باید ادامه بدم؟
قطره مولتی ویتامین چند سی سی باید بخوره؟

23 پاسخ 353 بازدید


دون دون شدن پوست نوزاد 6 ماهه

سلام خانم دکتر دختر من 6 ماهشه شیر خشک اپتامیل ،مولتی ویتامین و قطره اهن میخوره
تقریبا چند هفته ای هست کمکی و شروع کردم برنج و سیب زمینی میکس یا با گوشت مرغ ،فرنی میخوره
الان شکمش حالت دون دون شده لطفا راهنمایی میکنید از چی‌میتونه باشه

8 پاسخ 1,017 بازدید


برای کودک ۸ ماه و نیمه غیر از سوپ چی درست کنم؟

سلام خانوم دکتر. و خانومای عزیز.
بچه من ۸ ماه و نیمشه تا الان برا ناهار و شامش فقط سوپ درست کردم البته غلظتش نزدیک به کته هست، میخواسم ببینم الان میتونم پنکیک و مثلا کوکو سیب زمینی در حد تفت دادن کم درست کنم ؟( الان هم ۵ تا دندون داره،)و کلا دیگه چیا میتونم درست کنم ، اخه برا یه ماه پیش که بردمش دکتر گفت سرخ کردنی درست نکن حالا نمیدونم منظورش پنکیک و اینا هم بود یا نه

46 پاسخ 1,433 بازدید


قرمزی صورت نوزاد پنج ماهه

سلام دکتر جان.پوست صورت پسرم توی عکس که پایین فرستادم اینجوری شده.دکتر براش هیدروکوتیزون نوشت ولی تاثیری نداشت.تست حساسیت مدفوع هم انجام دادیم ولی منفی بود.بنظرتون چه پمادی بزنم؟؟؟

5 پاسخ 505 بازدید


حالم خیلی بده تب و لرز در اولین روز های بارداری

سلام دکتر عزیز و دوستان
من روز ۳۶ سیکلمه
و ۲۳روز از اقدام و آمپول hcg که زدم میگذره
و پریودم حدود یک هفته عقب افتاده
دو بار بیبی چک زدم هر دوش خط کمرنگی افتاد و فک کنم مثبت بود اما هنوز آزمایش ندادم مطمئن نیستم
چون یک بار هم قبلاً پریودم عقب افتاده بود اما اون موقع بیبی چک منفی بود
الان یک هفته زیاد حالم خوب نیست و دو روزه مرتب تهو اسهال و سر درد و تب و لرز دارم
رفتم دکتر سرم زدم ولی اصلا خوب نشدم زیر دلم هم درد می‌کنه
فردا هم تعطیله که بخوام آزمایش بدم یا برم دکتر
میشه بگید چیکار کنم خیلی حالم بده
این تب و لرز طبیعیه اصلا ربطی ب بارداری داره یا می‌خوام پریود بشم

12 پاسخ 822 بازدید


چه سرم یا دارویی مصرف کنم

سلام
وقت بخیر
مسافرتم و دیروز بشدت خورده خوری هایی ک ملین هستن خوردم و یهو از دیروز تا صبح اسهال شدم
صبح مثل خیلی وقتای دیگه زرداب بالا اوردم اما چند ساعتی حالم بشدت بد
از همیشه بیحالترم
سرم بشدت درد میکنه
کمی حس سرد بودن دارم
نبض و فشارم پایینه
چ دارو یا سرمی مصرف کنم
داروهایی ک در حال حاضر میخورم: دایجستیو بلعیدنی، ویتاگلوبین و فموبرا

3 پاسخ 456 بازدید


آیا نشستن در تشت آب و نمک با حجم آب کم مضر است ؟

سلام وقت بخیر دکتر عزیز آیا نشستن در تشت آب و نمک با حجم آب کم در هفته من مضر است ؟ آیا آب و نمک صد باکتری و قارچ هست ؟

12 پاسخ 1,938 بازدید


کیت تخمک گذاری درسته؟

سلام وقت بخیر
من امروز 13ام سیکلمه کیت گذاشتم مثبت شده.
ولی تو نرم افزار زده 16ام. روز تخمک گذاریه
دوره هام 30روزه.
الان کیت درسته؟
چقدر دیگه تخمک آزاد میشه؟

24 پاسخ 486 بازدید


درد نامعلوم زیر قفسه سینه سمت راست

سلام دکتر جان
۱ بند انگشت زیر اخرین دنده قفسه سینه سمت راست من به شدت درد میکنه
فقط وقتی سرپا هستم حس نمیکنم
درازکش و نشسته نمیتونم نفس بکشم از دردش
بنظرتون علتش چی هست ؟

3 پاسخ 644 بازدید


داخل نسخه چی نوشته؟

سلام . لطف میکنید بهم بگید نوشته داخل نسخه چی هست؟ فکر میکنم داروخانه اشتباه بهم کرم رو داده

23 پاسخ 432 بازدید


خانومای بوشهری هم اکنون به یاری سبزتون نیازمندیم💚

سلام خانومای بوشهری زیباااا
شهر قشنگتون راه آهن داره؟
اگه داره ، من می‌خوام برای اواسط مهر بلیط بگیرم از کی باید اقدام کنم؟
هرسایتی رو باز میکنم یا تکمیل شده یا موجود نیست 🥺
مرسی از کمکتون🌸

20 پاسخ 833 بازدید