Ooma

بچه ها چه موقع دندون در میارن

سلام وقت تون بخیر دخترم ۸ ماهشه هنوز دندون در نیاورده سینه خیزم نمیره اما بدون کمی میشینه یا چیزی که میخواد خودشو واسش پرت میده عادیه یا من حساسم بچه های شماچطور بودن

28 پاسخ 299 بازدید


سونو بیوفیزیکال هفته ۳۵

سلام
همه چیزم اوکیه
ایا نیاز ضروریه بخاطر دیابت و قندم برم این سونو رو یا ن؟
چون همش هزینش زیاده هم میخام اینقدددر سونونرم دیگه اگ لازم نیس
قند ناشتام به ترتیب اینطور بوده
۹۷
۹۵
الان با مصرف روزی متفورمین حدود ۱۰ روزه
ناشتا
۱۰۰
۱۰۵
دوباره قراره برم ازمایش هفته ی آینده

2 پاسخ 263 بازدید


شیاف فرتیژست ،رشد جنین

سلام من ۶هفته باردارم دکتر برام شیاف تجویز کرده ک شبی یه دونه استفاده کنم،جنین هنوز داخل ساک حاملگی تشکیل نشده لک بینی هم ندارم امکان داره ک این شیاف برای رشد جنین باشه ک برام تجویز کرده؟

31 پاسخ 557 بازدید


علائم عفونت ادراری در نوزاد چیه؟

من دخترم 2 ماهشه شیر خشکی هم هست. الان دو سه روزه که کم ادرار میکنه یعنی تقریبا در طی سه ساعت یکبار ادرار میکنه. ادرارش هم حس میکنم پررنگ تر شده و بو میده. کلا چقدر به چقدر باید ادرار کنه و اینکه آب بهش بدم؟ اطرافیان همش میگن بهش آب بده. کاسنی و بیدمشک و.. بده. ولی من میترسم غیر از شیر چیز دیگه ای بهش بدم. 5شنبه هم باید واکسن دو ماهگیشو بزنم. الان به نظرتون این موارد علائم عفونت ادراریه‌؟

43 پاسخ 500 بازدید


شوید پلو در بارداری ممنوع نیست

سلام دوستان شما تو بارداری شوید پلو میخورین ؟

40 پاسخ 6,380 بازدید


چرا پریود نمیشم ولی آزمایش بتا منفی؟

سلام دکتر جان خسته نباشید🙏

من از اردیبهشت تا مرداد هر ماه امپولhcgو hmg زدم ولی شهریور نزدم و اقدام کردم.
ماه قبل ۲۷ مرداد پریود شدم و دیگه نشدم یعنی امروز روز ۳۸سیکلم هست و پریود نشدم و از روز ۳۳ سیکلم لکه خیلی کم دارم در حدی ک لباس زیرم کثیف نمیشه.
دیروزم بتا دادم اینه جوابش.فکر کنم مفی.
الان باید چکار کنم؟

18 پاسخ 833 بازدید


لرزیدن دست ها بعد از خواب

سلام پسر من ۱۱ ماهشه و جدیدا وسط خواب یهو بلند میشه دور و برش نگا میکنه و دستاش و بدنش میلرزه خیلی زیاد درحدی ک تکون میخورن و بالا پایین میشن قشنگ دستاش ولی بدنش کمتره میشه بگین چرا اینجوری شده خیلی میترسم وقتی اینجوری میشه لازمه ببرمش متخصص مغز و اعصاب؟🤕

5 پاسخ 396 بازدید


مصرف مولتی ویتامین در بارداری

سلام.این مولتی ویتامین رو از ترکیه خریدم.به نظرتون میتونم مصرف کنم

8 پاسخ 309 بازدید


پاره شدن یا سوراخ شدن کیسه اب

سلام عزیزان و پزشک مهربون
میگم حرکات محکم جنین میتونه باعث پارگی کیسه اب یا سوراخ شدنش بشه؟

10 پاسخ 461 بازدید


رفلاکس نوزاد سه ماهه

سلام خانم دکتر عزیز و مهربون
وقتتون بخیر
خانم دکتر تو تاپیک قبلیم گفتین دخترم رفلاکس داره
چون هم شیر بالا میاره هم شیر دائم برمیگرده تو دهنش و دوباره قورت میده ، آب دهنش دائم جاریه و تو خواب هم گریه میکنه
و هم موقع شیر خوردن اذیته و گاهی امتناع میکنه از خوردنش
۳ تا دکتر متفاوت بهم گفتن بیش تر بچه ها تا ۶ ماه رفلاکس دارن و طبیعیه
هیچ دارویی هم ندادن
امروز دخترم خیلی بالا اورد ناراحتم
حالا من چیکار باید کنم؟

20 پاسخ 245 بازدید


مصرف قرص برای رفتن به زیارت

سلام وقتتون بخیر
من اول آبان ماه باید برم سفر زیارتی دقیقا ۱ آبان هم پریود میشم میخواستم قرص بخورم که عقب بندازم ولی نمی‌دونم از چند روز قبلش باید مصرف کنم ؟

17 پاسخ 2,050 بازدید


جواب آزمایش خون خون

سلام دکتر اوما عزیز خسته نباشید جواب آزمایش تفسیر میکنید ممنونم

25 پاسخ 490 بازدید


جنین سی و هفت هفته و چهار روز

با سلام آیا بدنیا اومدن جنین سی و هفت هفته و چهار روز کامل هست نیاز به انکی باتور دستگاه مادر ندارد

9 پاسخ 556 بازدید


جواب چکاپ و سونوگرافی

دوستان این چکاپ منه
غیر از ویتامین دی ک کمه مشکل دیگه ای میبینین
سوزش ادرار داشتم سرگیجه هم داشتم ک واسه اون چکاپ رفتم
عکس واضحتری ندارم متاسفانه جواب ازمایشام پیشم نیس عکسشو فرسادن برام

4 پاسخ 205 بازدید


از شیر گرفتن کودک ۱سال و ۷ماهه

سلام خدمت دکتر و دوستان اومایی من دنیزو میخوام از شیر بگیرم الان تقریبا یه هفته ای هس روزا کمتر شیر میدم بهش الان میخوام کامل ازش بگیرم خیلی سردرگمم چیکار باید بکنم؟اینکه سنش برای از شیر گرفتن خوبه؟از بس میگن کوچیکه و اینا خیلی عذاب وجدان گرفتم ولی واقعا خودم دارم نابود میشم آخه اصلا غذا نمیخوره کلا چسبیده به سینه واس همون میخوام جداش کنم بعد اینکه اصلا شیر پاستوریزه نمیخوره یا شیرموز و اینا اصلا دوس نداره

53 پاسخ 342 بازدید


کولیک در۵ماهگی و نوزاد دختر

باسلام به دوستان و خانوم دکتر عزیز.دخترم ۴ماه و ۹روز داره..تقریبا دو هفته میشه که از ساعت ۸شب به بعد نمیخوابه و بیقراره..مشکل اصلی اینجاس که برا خواب شب مقاومت میکنه و حدودا ۱تا ۲ساعت پروسه خوابوندنش طول میکشه.با کلی گریه.جیغ و جمع کردن پاها به شکم..با هیچ صدایی هم آروم نمیشه..ممکنه کولیک باشه و چه دارویی بهش بدم؟ممنون

13 پاسخ 369 بازدید


واکسن دوماهگی و اسهال

سلام وقتتون بخیر من ۳ مهر واکسن دوماهگی دخترم زدم روز اول حالش خوب بود و هر ۴ساعت ۱۲قطره استامینفون دادم بهش و از روز دوم هر ۶ ساعت بهش دادم و تب نداشت ولی از روز دوم اسهال شد به حدی که پوشک عوض میکنم دوباره کثیف میکنه و اوایل سبز رنگ بود مدفوعش و الان ب رنگ زرد و حالت پَر پَر شده و بوی خیلی بدی هم میده حداقل ۵ یا ۶ باری این اتفاق افتاد الانم ک روز سوم هستش بازم از ادامه دار اسهالش دخترم فقط شیرخشک میخوره و مارک ببلاک کامفورد. قطره پتی لاید دارم ولی بهش ندادم هنوز.بنطرتون چیکار کنم بهتر بشه

13 پاسخ 229 بازدید


شیر ماجان.نوزاد ۱ ساله

سلام دکترجان خداقوت.
دکتراومای عزیز پسرم ۱ سالشون شده امروز شیر ماجان رو امتحان کردم پسرم خیلی استقبال کرد.روزی ی پاکت بخورن مشکلی نداره؟شیرهای پاستوریزه دیگه رو نمیتون بخوره؟حتما باید ماجان باش؟

11 پاسخ 547 بازدید


لتروزول .قرص. بارداری. اقدام

سلام خسته نباشید.من چندماه اقدامم ولی فولیکولام اندازش کم هس فک میکنم تخمک‌گذاری انجام نمیشه آخه قبلا می‌فهمیدم الان ترشحی ندارم. اگر قرص لتروزول بخورم نتیجه میگیرم ؟

17 پاسخ 462 بازدید


چقدر بعد از قطع شیر ، شیر خشک میشه ؟

سلام من یه چهار پنج روزی هست که دیگه کاملا بچمو از شیر گرفتم ولی هنوز شیر دارم
البته روز اول سینه ام پر شد و درد گرفت خالیش کردم ولی الان یکم پر شده ولی خیلی کم ازش میدوشم خشک نمیشه چرا؟

9 پاسخ 366 بازدید