سلام خانوما خیلی تنهام حاملم و هیچ کس و ندارم میشه اصول نوزاد داری و بهم اموزش بدید اخه هیچ کس و ندارم بهم یاد بده میترسم اشتباه کنم ..
پرسش (1401/11/22):
سلام خانوما خیلی تنهام حاملم و هیچ کس و ندارم میشه ..
3404
250
1401/11/22
سوال کننده
1
1401/11/22
سحر بنی رشید
سلام عزیزم
20
1401/11/22
سحر بنی رشید
اصلا تنها نیستی تو خدارو داری عزیزم
3
1401/11/22
سحر بنی رشید
منم مثل توهستم کسیرو ندارم فقط همسرم
0
1401/11/22
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1401/11/22
سوال کننده
خب حاملگی اولته؟
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
نه دومه ولی ۷سال پیش زایمان کردم و باورت میشه چیزی یادم نیست اصلا
0
1401/11/22
سوال کننده
چکار کردی
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
احساس میکنم اولین حاملگیه
0
1401/11/22
سوال کننده
من خیلی میترسم
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
من اواین کاری که کردم ساک و جمع کردم
0
1401/11/22
سوال کننده
من اخه خواهر و مادر دارم اما شرایط ندارن ک بیان جام
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
ترس نداره که عزیزم
0
1401/11/22
سوال کننده
چون قراره سزارین بشم
0
1401/11/22
سوال کننده
😢
1
1401/11/22
سحر بنی رشید
خوبه داری خدا حفظشون کنه من ندارم
3
1401/11/22
سحر بنی رشید
سزارین اره سخته خیلی باید یکی کنارت باشه ولی ما زنیم و ازپس همه چی برمیایم
0
1401/11/22
سوال کننده
سلامت باشی اما خیلی دوریم من اصفهانم اونا بیرجند
0
1401/11/22
سوال کننده
تو سزارین شدی بچه اولت؟
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
من اگه مامانم بود حتما می اومد حتما ولی 😔
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
نه طبیعی
0
1401/11/22
سوال کننده
خدا رحمتشون کنه
2
1401/11/22
سحر بنی رشید
ممنونم رحمت کنه رفتگانتون
0
1401/11/22
سوال کننده
😔😔😔
0
1401/11/22
سوال کننده
حالا بنظرت چکار کنم
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
سزارین حتما همراه میخوای ولی من چند روزا پیش بستری بودم یکی تنها بود سز شده بود خیلی راحت کاراشو انجام میداد بچرو شیر میداد پاشد راه رفت لباساشو عوض کرد
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
برای زایمانت نمیان پیشت؟؟
0
1401/11/22
سوال کننده
ن
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
البته بیمارستانا خدمه دارن که اگه همراه نداشته باشی میتونی پول بدی و همراهت باشه تا مرخص شی
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
خیلی هم خوب ازت مواظبت میکنن و همه چی بلدن و واردن
0
1401/11/22
سوال کننده
اعع من میترسم نتونم😭
2
1401/11/22
اسرا فاطمی
آخه بعد زایمان نمیشه که تنها باشی ، حد اقل تو بیمارستان باید کسی پیشت باشه
0
1401/11/22
سوال کننده
خونمونم میان اگه پول بدیم؟
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
خوب جونم میگم که یکی از خدمه های بیمارستان و پول بده بیمارستان مراقبت باشه
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
واسه خونه هم بله میتونی پرستار بگیری کنارت باشه
0
1401/11/22
سوال کننده
از همون بیمارستان میان؟
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
ولی اینارو از قبل باید هماهنگ کنی
0
1401/11/22
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
همسرتم خونه باشه خوبه
0
1401/11/22
سوال کننده
من غصه بچمو دارم
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
اره تو خود بیمارستان بگو خودشون جور میکنن
0
1401/11/22
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم از راهنماییات
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
عزیزم غصه خودتو بخور ، بچت شما رو داره
0
1401/11/22
سوال کننده
خودم ک چکار کنم از تنهایی و بی کسی خستم باورتون میشه مادرشوهرم نزدیکه اما انقد عوضیه ..از وقتی حامله شدم ارتباطشو قط کرده
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
این پیشنهادی که سحر جان به شما دادن خوبه ، حتما برو بیمارستان و پرستار رو هماهنگ کن که بیمارستان و ده روز تو خونه مراقبت باشه ، بعد ده روز هم خودت سر پا میشی و هم قلق بچه داری دستت میاد
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
همسرتون کمکتون میکنند؟؟
0
1401/11/22
سوال کننده
اره اما سرکار باید بره فک نکنم زیاد بتونه
0
1401/11/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
5
1401/11/22
اسرا فاطمی
انشاءالله خدا کمکتون میکنه و یه بچه آروم و بی درد سر نصیبت میکنه
0
1401/11/22
سوال کننده
ان شاءالله با دعای تو عزیز
4
1401/11/22
اسرا فاطمی
سعی کن قبل زایمان خونتو تمیز کنی و اینکه چند نوع خورشت درست کنی بزار فریزر ، روزایی که نرسیدی غذا بپزی ، از فریزر در بیار و یه برنج بزار همونا رو بخور
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
انشالله که به سلامتی زایمان کنی عزیزم و همه ی این روزارو فراموش میکنی باورت نمیشه من الان به شدت حالم بده و ویار بدی دارم و هرروز بیمارستانم خستم شده ولی هی به خودم میگم میگذره تحمل کن
0
1401/11/22
سحر بنی رشید
اره اینم روش خوبیه
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
تموم لباسای بچتو با ماشین بشور ، من خودم تجربه نداشتم مثلا وقتی شیر بالا میوورد سریع با دست میشستم با اینکه لباس زیاد داشتم ، اما بعد گفتم چه کاریه همه رو نینداختم ماشین ، آخر شب نیم ساعت میذاشتم می شست
0
1401/11/22
نسترن ..
عزیزم حتما بگو مامانت یا خاهرت بیاد سزارین اصلا نمیشه دست تنها باشی
3
1401/11/22
نسترن ..
ازاتاق عمل ک بیای فک میکنی از کمر ب پایین تو بتن گیر کردی نمیتونی چن ساعت تکون بخوری
1
1401/11/22
اسرا فاطمی
قورمه سبزی ، کرفس ، مایع لوبیا پلو ، قیمه ، مایع استانبولی ، بادمجون سرخ کن بزار ، حبوبات ابپز شده ، سبزی اش و کوکو و پلو و هر چی که به ذهنت میرسه ، همه رو هم دو وعده ای ، هم ناهار ، هم شام ، برنج هم قد ناهار و شام بزار
2
1401/11/22
نسترن ..
این مادر شوهرا چ مرگشونه واقعا ادم نمیفهمه...خوشبحان اونی ک من مادرشوهرشم😌
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
مثلا یه پاتیل قرمه سبزی بزار ، اندازه دو وعده یا تو ظرف دربسته اگه داری ، یا تو کیسه فریزر محکم جدا کن ، مثلا پنج تا خورشت چهار نفره بشه ، برای پنج وعده ناهار شامتون
1
1401/11/22
اسرا فاطمی
آدم اگه خدا رو درنظر بگیره ، نباید اینقدر بی انصاف باشه ، بالاخره این عروس هم مثل دختر منه ، من بزرگتری کنم براش
0
1401/11/22
اسرا فاطمی
به خاطر پسر من از خانوادش دور شده و به هر علتی خانوادش نمیتونند بیان برای زایمان پیشش ، من کمک کارش بشم
2
1401/11/22
اسرا فاطمی
عشقی که بهش بدم ، میره با پسرم تو زندگی قسمت میکنه ، حداقل به خاطر پسر خودم
0
1401/11/22
آتنا صالحی
سلام قشنگم نی نی اولمه و من مادرم فوت شده ولی خواهر دارم و مادرشوهرمم هست ولی از شانسم وقتی سزارین شدم بستری شدم ای سیو و تنهای تنها مجبور شدم خودم راه برم خودم بخورم بعدم بچم رفت ان آی سیو بازم مجبور شدم تنها روز دوم برم پیشش فقط مادر راه میدن و تنها شیرش دادم عوضش کردم . پس مطمئنم تو شرایطش که قرار بگیری بهترین مادریو میکنی
0
1401/11/22
آتنا صالحی
تازه مسکن هم که میتونی هر ۶ ساعت شیاف دیکلوفناک بزاری برای روزای اول که مجبوری راه بری معجزه هست . انشالله زایمان کنی مهر بچه میفته به دل مادرشوهرت به خاطر اونم شده میاد پیشت و کمک حالته.
2
1401/11/22
آتنا صالحی
خدا کریمه . تا به حال شده نی نی اولت یک وعده گرسنه بمونه ؟ نه چون تو هر کار بتونی براش میکنی که سیر بشه حتی شده جونتو بدی ...
خدا از مادر مهربان تره پس مطمئن باش نمیزاره درمونده بمونی بهش توکل کن من میگفتم خدیا من مادر ندارم میشه مادرم بشی و واقعا جواب میداد همین الانم میگم.پریشب میگم خداجان واقعا خستم میشه یکم تو بغلش کنی و بچم که خواب نداره دو ساعت خوابید و منم کنارش خوابیدم انگار واقعا بغل خدا بود . 😊
خدا از مادر مهربان تره پس مطمئن باش نمیزاره درمونده بمونی بهش توکل کن من میگفتم خدیا من مادر ندارم میشه مادرم بشی و واقعا جواب میداد همین الانم میگم.پریشب میگم خداجان واقعا خستم میشه یکم تو بغلش کنی و بچم که خواب نداره دو ساعت خوابید و منم کنارش خوابیدم انگار واقعا بغل خدا بود . 😊
1
1401/11/22
آتنا صالحی
مهم نیست چقدر دور و برت پر باشه یا خواهرو مادرو ... داشته باشی گاهی فقط خودت میمونی و خدای خودت من همشو داشتم ولی از ۲۶ هفته بستری بودم بیمارستان مهدیه بخش مراقبت ویژه و ملاقات و همراه ممنوع بود و فقط همسرم شب میومد و ۵ دقیقه دم درب شیشه همدیگرو میدیدیم گاهی هم دو سه روز بلوک زایمان بودم و همون پنج دقیقه ملاقاتم نبود و منی که فکر میکردم تو حاملگی دست به سیاه و سفید نمیزنم همه کارامو باید خودم میکردم فقط سه چهار روز یک بار ۵ دقیقه خواهرم میبردم حمام خداتو شکر کن خونه خودتی تنهاییش مهم نیست.
1
1401/11/22
فرناز فدایی
عزیزم منم شاهین شهرم.کاری داشتی بگو.منم مامانم آلزایمر داره فقط خواهرم میتونه کمکم کنه😔😔
2
1401/11/22
آتنا صالحی
من همه ی شام و نهارم اب پز شده چون وقت کمتری میبره .
یدونه پلو پز هم بگیر واقعا کار راه بندازه .
مثل دوستمون که گفت من همه مواد غذاهارو شب که شوهرم میاد یا روزای تعطیل که خواهرم میاد اماده میزارم فریزر و هر روز فقط سر هم میکنم .
پیازداغ اماده هم که مثل بمب انرژی برای اشپزیه 😅😅😅
لباسای نی نی هم شب به شب میرم دوش بگیرم میشورم .
تمیز کاری هم وقتی همسرم میاد انجام میدم و سعی کردم خیلی مرتب تر از قبل باشم نخوام تمیز کنم 😅😅
هر روز که نی نی بیدار میشه همون اول صبح که اروم تره لباساشو عوض کن و تمیز کن زیر گردن و زیر بغل و پشت گوشو و غیره .... تا طول روز راحت باشی .
و هر روز سحر شیشه شیر و قاشق و ظرف و پستونک و وسایلشو .... بجوشون که طول روز وقتتو دیگه نگیره ...
یدونه پلو پز هم بگیر واقعا کار راه بندازه .
مثل دوستمون که گفت من همه مواد غذاهارو شب که شوهرم میاد یا روزای تعطیل که خواهرم میاد اماده میزارم فریزر و هر روز فقط سر هم میکنم .
پیازداغ اماده هم که مثل بمب انرژی برای اشپزیه 😅😅😅
لباسای نی نی هم شب به شب میرم دوش بگیرم میشورم .
تمیز کاری هم وقتی همسرم میاد انجام میدم و سعی کردم خیلی مرتب تر از قبل باشم نخوام تمیز کنم 😅😅
هر روز که نی نی بیدار میشه همون اول صبح که اروم تره لباساشو عوض کن و تمیز کن زیر گردن و زیر بغل و پشت گوشو و غیره .... تا طول روز راحت باشی .
و هر روز سحر شیشه شیر و قاشق و ظرف و پستونک و وسایلشو .... بجوشون که طول روز وقتتو دیگه نگیره ...
1
1401/11/22
آتنا صالحی
هر سوالی داشتی بگو اعلانمو باز میزارم.😊❤️
1
1401/11/22
. .
ی خانمی قبلا اوما بود پارسال ،شرایطش مثل شما بود گفت و میره بهزیستی ی پرستار بگیره برا ۲،۳ روز اونجا پرستاراش کار بلد و مطمئنن
ب نظر من شب اول بیمارستان سخته تنهایی
بعدش ک میای خونه میتونی ولی خوب غذاهات اماده باشه راحت تری ،اگرم نتونستس نگران نباش رستورانا انواع سوپ دارن و غذا میگیری میخوری
ولی روزای اول یکم کلافه کنندس یکی باشه کنارت ک سرگرم بشی خ خوبه بچه کلافه میکنه روزای اول
ب نظر من شب اول بیمارستان سخته تنهایی
بعدش ک میای خونه میتونی ولی خوب غذاهات اماده باشه راحت تری ،اگرم نتونستس نگران نباش رستورانا انواع سوپ دارن و غذا میگیری میخوری
ولی روزای اول یکم کلافه کنندس یکی باشه کنارت ک سرگرم بشی خ خوبه بچه کلافه میکنه روزای اول
0
1401/11/22
سوال کننده
مرسی عزیزم چطور ینی نمیدونم؟
1
1401/11/22
مهربان ف
سکینه جان یعنی هروقت سوالی داشتی حتی بعد زایمان میتونی تو همین تاپیک خودت بپرسی و کمکتون کنن
2
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ببین سعی کن ی بیمارستان خوب بری ک رسیدگیش عالی باشه من موقع زایمانم ۱۳ نفر ادم اومده بودن خونم ولی بخدا ک هیچ کدومشونو نیاز نداشم
موقع بستری شدن ک کلا راهشون ندادن فقط خودمو شوهرم بودیم بعدم ک خودم تنها مثله همه
بعد عملم ک خودشون میومدن همه کارا مو میکردن اصلا مامانم دستشم بهم نزد فقط چن بار بچه رو بهم داد ک بهش شیر بدم وقی هم میخاسم راه برم خود پرستارا اومدن راهم بردن کلا ب هیچکس نیازی نیس
تازه ب جای مامانم شوهرمم میتونس پیشم وایسه یا حتی هر دوشون ولی باید هزینه دوتا همراهو میدادم
پمپ دردم واقعا تاثیر داش چون دردم نداشتم خیلی خوب بود حتی شیافم نزاشم
من بی نهایت ترسو بودم کل اوما میدونستن من چقدر میترسم از زایمان ولی عالی عالی بود همه چیش
بعد زایمانم ک اومدم خونه همونجا خودم برا خودم کاچی درست کردم چون بلد نبودن 😐🥴
بعدم ک رو تخت بودم چ تختی...
میومدن ۴ ۵ نفری میشستن رو تخت جا نبود مجبور بودم خودمم بشینم صحبت میکردیم
دیگه خسته ک میشدم ب زور بیرونشون میکردم
ینی بخدا اگه خودمو شوهرم بودیم خیلی راحتتر بودیم
موقع بستری شدن ک کلا راهشون ندادن فقط خودمو شوهرم بودیم بعدم ک خودم تنها مثله همه
بعد عملم ک خودشون میومدن همه کارا مو میکردن اصلا مامانم دستشم بهم نزد فقط چن بار بچه رو بهم داد ک بهش شیر بدم وقی هم میخاسم راه برم خود پرستارا اومدن راهم بردن کلا ب هیچکس نیازی نیس
تازه ب جای مامانم شوهرمم میتونس پیشم وایسه یا حتی هر دوشون ولی باید هزینه دوتا همراهو میدادم
پمپ دردم واقعا تاثیر داش چون دردم نداشتم خیلی خوب بود حتی شیافم نزاشم
من بی نهایت ترسو بودم کل اوما میدونستن من چقدر میترسم از زایمان ولی عالی عالی بود همه چیش
بعد زایمانم ک اومدم خونه همونجا خودم برا خودم کاچی درست کردم چون بلد نبودن 😐🥴
بعدم ک رو تخت بودم چ تختی...
میومدن ۴ ۵ نفری میشستن رو تخت جا نبود مجبور بودم خودمم بشینم صحبت میکردیم
دیگه خسته ک میشدم ب زور بیرونشون میکردم
ینی بخدا اگه خودمو شوهرم بودیم خیلی راحتتر بودیم
1
1401/11/22
سوال کننده
اها مرسی عزیزم
0
1401/11/22
سوال کننده
سزارین شدی یا طبیعی؟
0
1401/11/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ب نظر من پمپ درد بگیر اتاقتو خصوصی بگیر ک خودتو شوهدت باشین پرستاراهم هستن این از این
اگه دیدی نمیتونی کارا خونتو بکنی هم ی حاج خانمی ک کار منزل انجام میده شمارشو داشه باش بیاد پیشت کمکت کنه اشپزی و نگهداری چن ساعته بچت ک بخابی و اینا
خودت نظافت خونتو از قبل بکن ک کار زیاد نداشه باشی
وقی بچه دنیا میاد اکثرا زردی دارن و خابشونم بهم ریخته س تا دو ماه این یکم سخته فقط بقیه ش چیزی نیس
اگه دیدی نمیتونی کارا خونتو بکنی هم ی حاج خانمی ک کار منزل انجام میده شمارشو داشه باش بیاد پیشت کمکت کنه اشپزی و نگهداری چن ساعته بچت ک بخابی و اینا
خودت نظافت خونتو از قبل بکن ک کار زیاد نداشه باشی
وقی بچه دنیا میاد اکثرا زردی دارن و خابشونم بهم ریخته س تا دو ماه این یکم سخته فقط بقیه ش چیزی نیس
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
سزارین
0
1401/11/22
سوال کننده
خصوصی هزینش زیاد؟؟
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من ۲۰ تومن شد با همه چیش دستمزد دکتر بیمارستانم فیلمبرداری اتاق خصوصی و.......
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ی ابر شستشو بخر حتما برا وقی ک بچتو بخای ببری حمام بچتو رو اون دراز کن بشورش خیلی راحته
0
1401/11/22
سوال کننده
اها
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
پوشک کردن و لباس پوشیدنشم ک کار نداره
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ولی اینو بدون دو ماه اول بچه بی نهایت کم خابی هس ک عادیه و همه همینن فکر نکنی چون کسی پیشت نیس تو فقط این مشکلو داری
0
1401/11/22
سوال کننده
نوزاد تازه بدنیا امده رو کی باید ببریم حمام؟؟
2
1401/11/22
مامان شهرزاد کوچولو .
سلام دوستان
اگه میخواین سزارین بشین حتما پمپ درد استفاده کنین خیلی خوبه من استفاده کردم راحت از جام بلند میشدم هیچی درد توبیمارستان نداشتم
اگه میخواین سزارین بشین حتما پمپ درد استفاده کنین خیلی خوبه من استفاده کردم راحت از جام بلند میشدم هیچی درد توبیمارستان نداشتم
0
1401/11/22
مامان شهرزاد کوچولو .
۶۰۰تومن خریدم چون ازاده
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
هر وق دلت خاس
من از بیمارستان اومدیم فرداش بردم
ولی خب ده روز بعد بیشتر میبرن
من از بیمارستان اومدیم فرداش بردم
ولی خب ده روز بعد بیشتر میبرن
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دقیقا
من فک میکردم تاثیر نداره قطعش کردم بعد دو ساعت دیدم سوزش دارم سریع وصلش کردم🤣🤣🤣🤣
من فک میکردم تاثیر نداره قطعش کردم بعد دو ساعت دیدم سوزش دارم سریع وصلش کردم🤣🤣🤣🤣
0
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اگه شوهرت خوب باشه و همراهت باشه هیچکسو نمیخای هیچکس
0
1401/11/22
Nazanin 🧚♀️
منک شیاف دوسه تا استفاده کردم چبرسه ب پمپ
0
1401/11/22
Nazanin 🧚♀️
اصن درد نداشتم فقط خوابیدن پاشدن برام سخت بود چنروز
0
1401/11/22
Nazanin 🧚♀️
بحث خوب وبد شوهر نیس...روزای اول هم زن هم مرد هنو راه نیفتادن هردوتا خسته وبیخوابن
0
1401/11/22
Nazanin 🧚♀️
واقعا باید یه کمکی باشه بنظرم
0
1401/11/22
آتنا صالحی
چیه پمپ درد؟
0
1401/11/22
تبسم ۰۰۰۰
فرنازجان میشه بگین دکترتون کی هستن و اینکه ازشون راضی هستین؟
1
1401/11/22
سوال کننده
مرسی عزیزم😘
0
1401/11/22
سوال کننده
شوهرم از هرکسی بهتر هوامو داره میترسم نذارنش تو زایشگاه😔
0
1401/11/22
آتنا صالحی
عزیزم کجای اصفهانی ؟
0
1401/11/22
سوال کننده
سلام عزیزم باشه حتما مرسی ازت
0
1401/11/22
سوال کننده
سمت رباط
0
1401/11/22
سوال کننده
بیمارستان صدوقی برم احتمال زیاد
0
1401/11/22
آتنا صالحی
خاله هام اصفهانن مادرم خدابیامرز اصفهانی بود اونجا هستن میخواستم بگم بهشون اگه تونستن بیان همراهت . سمت بزرگمهر و شیخ صفی هستن نمیدونم رباط نزدیکه یا نه .
0
1401/11/22
آتنا صالحی
روز زایمانت بیا اینجا بگو کجا رفتی
0
1401/11/22
آتنا صالحی
کاش میشد اینجا پیام شخصی داد برات شمارره تلفنمو بگذارم. راهی نیست بشه شخصی به هم پیام داد ؟
0
1401/11/22
سمیرا سمیر
عزیزم من زایمان اولمم تنها بودم دومیم تنهای تنها
0
1401/11/22
سمیرا سمیر
خب ماها الان شماره میدیم سریع پاک مکنیم
0
1401/11/22
سمیرا سمیر
بعدم عزیزم اگ کسی نیس اتاق خصوصی بگیر همسرت بیاد بازم نتونستی کسای هستن ک شبی 500میگیرن میان پیشت همه کاراتوهم مکنن
0
1401/11/22
Mami Sh ....
انشالا که زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
شما نمیتونی بری پیش مامانت موقع زایمانت؟
خدا مادرا رو حفظ کنه انشالا وجودشون باعث دلگرمیه
شما نمیتونی بری پیش مامانت موقع زایمانت؟
خدا مادرا رو حفظ کنه انشالا وجودشون باعث دلگرمیه
0
1401/11/22
فرناز فدایی
بهاره اربابی.همین شاهین شهره.خوبه ازش راضی م.۲۴بهمن هم نوبت دارم برم پیشش
0
1401/11/22
فرناز فدایی
بیمارستان عسگریه خیلی عالیه
1
1401/11/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
برو بپرس
بیمارستانی ک من رفم دوتا همراهم میزاشتن واسه اتاق خصوصی ک شب وایسن
بیمارستانی ک من رفم دوتا همراهم میزاشتن واسه اتاق خصوصی ک شب وایسن
0
1401/11/22
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف میکنی ❤️
0
1401/11/22
سوال کننده
شمارتو اگه میتونی بزار خوب میشه
0
1401/11/22
سوال کننده
اعع ..
0
1401/11/22
سوال کننده
مرسی عزیزم..ن شوهرم نمیذاره راه دوره میگه خطرناکه
1
1401/11/22
سوال کننده
ای جان عزیزم چ کار کردی سز شدی؟؟
0
1401/11/22
آتنا صالحی
شما بزار برات پیام میدم همین الان
0
1401/11/22
آتنا صالحی
از شوهرم والا میترسم خیلی سختگیره 😅😅😅😅
0
1401/11/22
S H
عزیزم ب نظرم روزی ک شما رفتی برای زایمان همسرت برای مادرتون بلیط بگیره
بیان پیش شما
ده روز اول خوب نیست تنها با بچه بمونین
بیان پیش شما
ده روز اول خوب نیست تنها با بچه بمونین
2
1401/11/22
Zahra Nik
من مامانم فوت شده و خواهر ندارم. مادرشوهرم ۸۰ سالشه و خودش نیاز به کمک داره. تو شهرم فقط زنداداشم بود که دوشیفت سرکار بود.
روز زایمانم با شوهرم رفتم ، هیچکس نبود پرونده تشکیل بده ، چون معاینه شدم خونریزی داشتم، کاغذبازی های بلوک زایمان رو خودم انجام دادم و پرونده رو دادم شوهرم رفت بقیه کارهارو انجام داد.
تا چند ساعت که زنداداشم اومد من همراه نداشتم و چون طبیعی بودم یه سری وسایل لازم داشتم اما کسی نبود برام بیاره. گرفته بودما ولی تو ساک تو ماشین بود ، یه زن باید میاورد تحویلم میداد.
اومدم خونه بودن اقوام شوهرم ولی من کسی که راحت باشم باهاش و دلسوز نداشتم. زنداداشم تا یه هفته خسته میومد شبها پیشم بود ولی بنده خدا خودشم مسئولیت خونه زندگیش و کارشو داشت. تو این اوضاع افسردگی زایمان گرفتم وبی دلیل فقط اشک میریختم. مجبور شدم دارو مصرف کنم ، خیلی سخته ولی باید همت کنی و بگی من میتونم ، من یه مامان قوی هستم و تنها پناه نوزادم منم.
اگه از نظر مالی میتونی یکی یا دوتا پرستار یا همراه از قبل هماهنگ کن که بیمارستان و خونه شیفتی تا چند روز باهات باشن.
شوهرت هم چند روز اول مرخصی بگیره چون باید معاینه و آزمایش تیروئید و شنوایی سنجی برید.
روز زایمانم با شوهرم رفتم ، هیچکس نبود پرونده تشکیل بده ، چون معاینه شدم خونریزی داشتم، کاغذبازی های بلوک زایمان رو خودم انجام دادم و پرونده رو دادم شوهرم رفت بقیه کارهارو انجام داد.
تا چند ساعت که زنداداشم اومد من همراه نداشتم و چون طبیعی بودم یه سری وسایل لازم داشتم اما کسی نبود برام بیاره. گرفته بودما ولی تو ساک تو ماشین بود ، یه زن باید میاورد تحویلم میداد.
اومدم خونه بودن اقوام شوهرم ولی من کسی که راحت باشم باهاش و دلسوز نداشتم. زنداداشم تا یه هفته خسته میومد شبها پیشم بود ولی بنده خدا خودشم مسئولیت خونه زندگیش و کارشو داشت. تو این اوضاع افسردگی زایمان گرفتم وبی دلیل فقط اشک میریختم. مجبور شدم دارو مصرف کنم ، خیلی سخته ولی باید همت کنی و بگی من میتونم ، من یه مامان قوی هستم و تنها پناه نوزادم منم.
اگه از نظر مالی میتونی یکی یا دوتا پرستار یا همراه از قبل هماهنگ کن که بیمارستان و خونه شیفتی تا چند روز باهات باشن.
شوهرت هم چند روز اول مرخصی بگیره چون باید معاینه و آزمایش تیروئید و شنوایی سنجی برید.
1
1401/11/22
تبسم ۰۰۰۰
ممنون گلم.ان شالله به سلامت زایمان کنی..
1
1401/11/22
سوال کننده
خدارحمتشون کنه عزیزم..من اخه سه تا خواهر دارم دو تاشون حاملن و یکی ی دختر ی ساله داره..من هیچ کسه هیچ کسو ندارم تنها تنها اصفهان خانواده شوهرمم منتظرن ی جوری جدایی بندازن بین منو شوهرم ادم نیسن😭😔..گاهی اوقات مخ شوهرمو میزدن و انقد دعوامون شده تا حالا.. الانم ک حاملم مادرشوهرم بهم میگه اخر زهرتو ریختی فک کن😔
1
1401/11/22
آتنا صالحی
☹️☹️☹️☹️ قربون دلت گلم اصلا گوش نکن
0
1401/11/22
سوال کننده
خیلی غصه میخورم هزار کیلومتر اومدم تو غربت دارم با پسرش زندگی میکنم اخرم اینه طرز حرف زدنش
0
1401/11/23
دلوین غلامی
اشکال نداره بزار بگه مهم نیس
من مامانم دوماهه فوت شده ولی دیگه مجبورم خودم کارامو بکنم دیگه
من مامانم دوماهه فوت شده ولی دیگه مجبورم خودم کارامو بکنم دیگه
0
1401/11/23
سوال کننده
خدارحمتشون کنه ..حاملگی اولته؟
0
1401/12/08
آتنا صالحی
سلام عزیزم خوبی ؟ نی نی خوبه ؟
1
1401/12/09
سوال کننده
سلام عزیزم توخوبی؟؟نی نیت خوبه؟ ما ک خوبیم الحمدالله
0
1401/12/09
سوال کننده
اما خیلی درد احساس میکنم لگنم و دنبالچم😞
1
1401/12/09
آتنا صالحی
ممنون عزیزم. خدارو شکر هفته ات بالاتر رفته انشالله به سلامت و بهترین وقتش زایمان کنی
0
1401/12/09
آتنا صالحی
درد یکمش طبیعیه بالاخره نی نی داره بزرگ تر میشه جا باز میکنی
1
1401/12/09
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزم..الهی آمین برام دعا کن عزیزم
1
1401/12/09
سوال کننده
یکم نیس ..خیلیه ن میتونم بشین ن راه برم ن دراز کشیده باشم کلا اذیتم
1
1401/12/09
سوال کننده
فقط میخوام بچم سالم باشه دردا رو تحمل میکنم اشکال نداره😢
0
1401/12/14
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی هستی؟؟
0
1401/12/14
آتنا صالحی
سلام گلم خیلی ممنون شما خوبی ؟
0
1401/12/14
سوال کننده
به خوبیت گلم چه خبر؟؟
شوهرم قراره ی سفر بره تنهای تنها میشم😭😭😭
شوهرم قراره ی سفر بره تنهای تنها میشم😭😭😭
0
1401/12/14
آتنا صالحی
سلامتی . نگران نباش عزیزم انشالله به زودی برمیگرده
0
1401/12/21
سوال کننده
سلام خوبی اتنا جان
0
1401/12/21
سوال کننده
خیلی تنهام
0
1401/12/22
آتنا صالحی
سلام گلم
0
1401/12/22
آتنا صالحی
خوبم شما خوبی
0
1401/12/22
سوال کننده
بخوبیت گلم ..
0
1401/12/22
سوال کننده
چ خبر کم پیدایی
0
1401/12/22
آتنا صالحی
هستم درگیر نی نی هستم و کارهای خونه و عید و ...
0
1401/12/22
آتنا صالحی
تو بهتری ؟ اومد همسرت ؟
0
1401/12/22
آتنا صالحی
هنوز تنهایی کسی نیومد کمکت ؟
0
1401/12/22
سوال کننده
اها...من ن تنهام خودم و خدام..همسایم سر میزنه گاهی وقتا
0
1401/12/22
آتنا صالحی
بازم خدا خیرش بده
0
1401/12/22
سوال کننده
اره خدا خیرش بده
0
1402/01/01
سوال کننده
سلام مامانا عیدتون مبارککک
0
1402/01/01
آتنا صالحی
سلام قشنگم
0
1402/01/01
آتنا صالحی
عید شما هم مبارک
0
1402/01/31
آتنا صالحی
سلامعزیزم خوبی نی نی خوبه
1
1402/02/01
سوال کننده
سلام عزیزم شما خوبی؟چخبر؟؟
1
1402/02/01
سوال کننده
خداروشکر خوبیم عزیزم
1
1402/02/01
سوال کننده
کمتر دوهفته وقته زایمانمه ان شاءالله برام دعاکن عزیزم
1
1402/02/01
آتنا صالحی
اخی هزار ماشالله به سلامتی خدارو شکر
0
1402/02/01
آتنا صالحی
ما هم خوبیم شکر
1
1402/02/01
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
1
1402/02/01
سوال کننده
خداروشکر گلم
0
1402/08/11
سوال کننده
سلام عزیزم میگم من خواستم ارد برنجو خودم درست کنم برنج نیم دونه گرفتم شستمش گذاشتم خشک شه با هوای اشپزخونه ی روز پیش حالا ی بویی داره بنظرتون خرابع؟؟
0
1402/08/24
سوال کننده
سلام خوبی؟عزیزم میشه برنامه غذایی بچتو ک دکتر مشایخی داد بمنم بدی رفلاکسی بچم ..چیا بدم بهش؟چطور درست کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مامانایی که نوزاد دارن و تجربه نوزاد داری دارن
- سلام بچه برای ورزش کردن قبل زایمان
- خانومایی که از سیستم آموزش و پرورش سر در میارن بیان لطفا
- خانومای ناخون کار ی دیقه میاید
- مامانایی ک بچه هاشون ۳ ساله نیم ۴ سالشونه میاین
- خانمابیایید حرف بزنیم به نشونه ها اعتقاد دارید؟؟؟
- کمک هزینه کفن و دفن بازنشسته اموزش پرورش چقدره ...




