سلام مامانا خوبین من ۲۷روزه که زایمان کردم خدایی خیلی نوزاد داری سخته اصلا شبا خواب ندارم که دو ساعت یه بار بلند میشه واسه شیر کی این پروسه تموم میشه که ساعت شبشون بیشتر بخوابه کسایی که تجربه کردن یا دارن بیاین یکم گپ بزنیم
0
1402/06/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
۵.۶ماهگی یکم بهتر میشن تو خواب شب بعد کمکی خیلیییی بهتر میشه اگر شیرشبشو قطع کنی اونم اخرین وعده رو قبل خواب بهش تپل بدی بعد شیر بدی سیررر بشه راحت بخوابه ی ۵.۶ ساعت
0
1402/06/10
سوال کننده
واای خیلی سخته خدایی من از بیخوابی کلافه شدم
1
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
😅😅😅عزیزم کاملا درکت میکنم من خسته ی خسته ام دلم میخواد یه شب کامل بخوابم ولی نمیشه
0
1402/06/10
سوال کننده
آدم تازه زایمانم کرده انرژیش واقعا کمه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
اره بخدا
0
1402/06/10
zari khanom
ناراحت نباش من مث شما بودم یعنی عاجز همینکه چله ش در اومد انگاری سختیش تموم شد برام
0
1402/06/10
zari khanom
من هنوزم بعد 47روز بدن درد و ضعف دارم
1
1402/06/10
S H
بچه با بچه فرق داره دختر من تا دو ماهگی س ساعتی پامیشد الان تا چار پنج ساعت پشت سر هم میخابه
0
1402/06/10
سوال کننده
واای شما هم همینطور هسین ببین شبا ۱۲بیداره تا ۶ اینا شیر میخوره آروغش میزنه ، زیرش تمیز میکنم ولی نمیخوابه همش غر میزنه
1
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
فقط این شیر شب نبود خیلی بهتر بود
0
1402/06/10
سوال کننده
آره بخدا آدم کلا کلافه و بدخواب میشه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
اخ اخ دست رو دلم نزار که خونه دریغ از یک ساعت خواب درست و حسابی
0
1402/06/10
zari khanom
مال منکه بیدار نمیشه خودم تو خاب بهش میدم ...الان بزذگتر شده سه ساعتی میدم شبا
0
1402/06/10
سوال کننده
واای خیلی دردناکه منم بدنم درد میکنه بیحالم
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
عزیزم شما بنده ی برگزیده ی خدایی😂😂😂
1
1402/06/10
zari khanom
کف پاهام انچنان دردی دارن بعضی وقتا فک میکنم خون لخته کرده
0
1402/06/10
سوال کننده
خوشبحالت مال من دوساعته تو سرم یهویی جیغ میکشه😂
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
خیلی بده
0
1402/06/10
سوال کننده
شما چند درجه بهش شیر میدی؟
0
1402/06/10
zari khanom
عوضش دو شبه اذیتم میکنه دیشب سه خابیده ...فقط بیدار بود گریه نداست اما امشب از ده گریه میکنه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
من دخترم شیرخشکی بود خیلی راحت بودم
0
1402/06/10
zari khanom
مال منم الان شیر خشکیه
0
1402/06/10
zari khanom
اما اخرش میخاد سینه مو مک بزنه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
والا مال من که شیرخودمو میخوره هر یه ساعت بیداره تا میخوام بخوابم نق میزنه
0
1402/06/10
سوال کننده
واای گریه بده
0
1402/06/10
zari khanom
احتمالا سیر نمیشه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
شیر خشک خیلی بهتره پسر من هرکاری کردیم نخورد
0
1402/06/10
سوال کننده
مال من شیر خشکه
0
1402/06/10
سوال کننده
۲درجه میدم بعش
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
نکنه کولیک داره اذیت میشه نمیخوابه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
شاید سیر نمیشه
0
1402/06/10
سوال کننده
نه جیغ نمیکشه فقط بیداره و نق میزنه میگه بغلم کن
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
بغلیش کردی دیگه
0
1402/06/10
سوال کننده
آره چون گریه میکرد تا میزاشتمش تو بغلم آروم میشد
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
واقعا بچه داری خیلی سخته من که کلافه شدم
0
1402/06/10
سوال کننده
من همه امیدم به اینه که میکن چهلمش بگذره بهتر میشه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
انشالله که بهتر شه وگرنه ادم کم میاره
0
1402/06/10
سوال کننده
منم خیلی روحیمو از دست دادم بیشترم بخاطر بیخوابی هست
1
1402/06/10
سوال کننده
بخدا شب که میشه من استرس و اضطراب میگیرم
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
ادم استراحت کافی نداشته باشه اعصاب هیچی رو نداره
0
1402/06/10
سوال کننده
دقیقا همینه
0
1402/06/10
mom. kosar. Amirali rasouli
انشالله که بعد چهلش بهتر میشه گلم مادر بودن همینه دیگه
0
1402/06/10
سوال کننده
انشاالله امید به خدا
0
1402/06/10
nazi ❄️
دوست گلم دختر منم فقط تو بغلم آروم میشد الان ک ۱۱ ماهشه باید برای خوابیدن بغلش کنم بچرخم بخوابه از من به شما نصیحت اشتباه منو نکن چون دیگه کتف و کمر و دست و پا برات نمیمونه اگه خودش نمیخوابد دست کم عادتش بده رو پاهات بخوابه وگرنه دهنت سرویسه
اگه عادت کنه رو پاهات بخوابه بعدا به جونم دعا میکنی
اگه عادت کنه رو پاهات بخوابه بعدا به جونم دعا میکنی
0
1402/06/10
zari khanom
منم مث شما بودم ...که ای وای چ مسولیت بزرگی.....بعد چند وقت دیدم اینجوری بدتر میشم ...دیگه به خودم قبولوندم که همینه باید با شرایط وقف بدم خودمو....الان شبا که شوهرم هس بچه رو نگه میداره همه ی کارامو میکنم حتی شام زیاد میپزم برای ناهار فردام...دیگه فردا تا ظهر با بچه میخابم هر دوساعتم بیدار میشه شیر و میخوره و باز میخابه
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی که گفتی حتما
0
1402/06/10
nazi ❄️
خواهش میکنم گلم
0
1402/06/10
zari khanom
الان با صدای سشوار چشماشو بسته
0
1402/06/10
zari khanom
میگم امکان داره بچه از این به بعد کولیک بگیره
0
1402/06/10
سوال کننده
آره دوساعته بیدار میشه شیر میخوره ولی تا بخواد بخوابه یه نیم ساعتی طول میکشه
0
1402/06/10
سوال کننده
امکانش هست
0
1402/06/10
سوال کننده
قطره کولیک مگه از پایان دو هفتگی بهش ندادی
0
1402/06/10
zari khanom
نه دختر من از ساعتای یک شب تا ظهر فردا همش در عالم خواب شیر میخوره ....در عوضش از عصر تا یک شب بیداره و هی این وسطا چرت میزنه
0
1402/06/10
سوال کننده
خداروشکر که خیلی خوبه
0
1402/06/10
سوال کننده
من تا آروغش میگیرم بیدار میشه یا میفته رو سکسه
0
1402/06/10
سوال کننده
یه اوضاعی دارم
0
1402/06/10
سوال کننده
خیلی بهشون آرامش میده منم واسش میزارم
0
1402/06/10
😍 ❤
قربونت از ۵ تا ۶ ماهگی خوابشون بهتر میشه بعد نوبت به دندون دراوردنشون میرسه که دیگه کلا خواب و از ادم میگیرن
0
1402/06/10
😍 ❤
تا ۲ سالگی باید تحمل کنی
0
1402/06/10
سمیه ر
عزیزم من دخترم یکساله شده ،بهتر نشده بدتر شده قبلا حداکثر پنجاه دقیقه میخوابید الان هر سی دقیقه بیدار میشه
0
1402/06/10
مهشید .
وای منم حدود ۲۰ روز پیش دقیقا همین تاپیکو زدم.یکم بگذره عادت میکنی.منکه همش میخواستم گریعهکنم
0
1402/06/10
سمیه ر
من الانم میخوام گریه کنم با هیچکس نمیخوابه دوساعت روی پامه تا بخوابه ،اگر بخوابه
اونم نیم ساعت
اونم نیم ساعت
0
1402/06/10
سوال کننده
واای خدای من
0
1402/06/10
سوال کننده
منم همش گریه هسم
0
1402/06/10
سوال کننده
خدا خودش کمک کنه که واقعا خیلی سخته
0
1402/06/10
سارا کیانی
۲ ساعت که خیلی خوبه من بچه ام نهایت ۱ ساعت میخوابید
0
1402/06/10
سارا کیانی
۴ ماهگی بهتر میشن
0
1402/06/10
سارا کیانی
کمک بگیر از اطرافیان
0
1402/06/10
سوال کننده
هسن اطرافیان ولی من خودم شبا تا صداش میشنوم بلند میشم دلم آروم نمیگیره
0
1402/06/10
سوال کننده
همش استرس و اضطرابم دارم
0
1402/06/10
سارا کیانی
منم همینجوری بودم داغون شده بودم
0
1402/06/10
سوال کننده
یکی باید همش پیشم باشه نمیتونم تنها بمونم خونه خیلی بده
0
1402/06/10
سارا کیانی
طبیعی یه عزیزم هر ماه که بگذره خوابشون بهتر میشه
0
1402/06/10
سوال کننده
ایشالا واقعا من که افسردگی گرفتم همش گریه هم میکنم
0
1402/06/10
سارا کیانی
آره حتی حضور یه شخص دیگه به آدم آرامش میده
0
1402/06/10
سارا کیانی
شیر خودت رو فقط میدی؟
0
1402/06/10
سوال کننده
آره واقعا حتی اگه کاری هم نکنه فقط باشه من تنها نباشم
0
1402/06/10
سوال کننده
نه خشک
0
1402/06/10
سارا کیانی
من شیر خودمو میدادم یک ماهگی بریدم کمکی دادم آخر شبا
0
1402/06/10
سوال کننده
خیلی سخته شیر دادن خودت من که حساسیت داشت به شیر خودم هضمش نمیکرد میورد بالا
0
1402/06/10
سارا کیانی
الان تا یک ماه دیگه نهایت سختیته
0
1402/06/10
سارا کیانی
وارد ۳ شدی میفتی تو سرازیری
0
1402/06/10
سوال کننده
واقعا خدا کنه اینو شنیدم آرومتر شدم
0
1402/06/10
سارا کیانی
نگران نباش عزیزم ماه به ماه بهتر میشن چون معده شون بزرگ تر میشه بیشتر میخوابن
0
1402/06/10
سارا کیانی
سز بودی؟
0
1402/06/10
سوال کننده
ایشالا امید بخدا
0
1402/06/10
سارا کیانی
اگر سز بودی که واقعا ۲ ماه اول افتضاحه چون درد بخیه هم داری
0
1402/06/10
سارا کیانی
ان شاءالله
0
1402/06/10
سوال کننده
آره واای چقدرم درد داشتم و الانم دارم
0
1402/06/10
سوال کننده
آره درد دارم هنوز
0
1402/06/10
سارا کیانی
خیلی بده تا ۲ ماه واقعا اذیت میشه آدم
0
1402/06/10
سارا کیانی
میدونم سخته ولی چاره ای نیست اینم هزینه ی مادرشدنه
0
1402/06/11
سارا کیانی
ایشالله وارد ۳ شدی شیرینی هاش شروع میشه یه خنده اش حتی تا ساعت ها شارژ نگهت میداره انگار آدم ثمره ی زحمت هاش رو میبینه
0
1402/06/11
سوال کننده
واقعا مادر شدن خیلی سخته
0
1402/06/11
سوال کننده
چقدر قشنگ ایشالا اینروزا به زودی و خوشی بگذره
0
1402/06/11
سارا کیانی
الان چون تازه سز شدی و نوزاده فقط سختی یه
0
1402/06/11
سوال کننده
چقدر حرف زدم باهات آروم شدم مرسی
0
1402/06/11
سارا کیانی
ان شاءالله عزیزم
0
1402/06/11
سارا کیانی
فدای تو منم خوشحال شدم عزیزم
0
1402/06/11
سارا کیانی
شب بخیر 😍💖🌹🥰😘🙏🏻
1
1402/06/11
سوال کننده
شبت بخیر😘😘
1
1402/06/11
نسترن ..
خاب فراموش کن عزیزم تا دوسالگی همینن
0
1402/06/11
سوال کننده
☹️
0
1402/06/11
😍 ❤
ببین عزیزم منم مثل شما بودم منکه بعضی شبا اصلا نمیخوابیدم دور از جونش میگفتم نخوابم بچم چیزیش بشه
دیگه ابجیامو اوردم شبا دو ساعت دو ساعت بیدار میموندیم منم اینجوری تونستم بخوابم.شماهم همینکارو بکن.که حداقل استراحتی داشته باشی چون راه طولانی در پیش داری باید هم از لحاظ روحی هم جسمی قوی باشی
دیگه ابجیامو اوردم شبا دو ساعت دو ساعت بیدار میموندیم منم اینجوری تونستم بخوابم.شماهم همینکارو بکن.که حداقل استراحتی داشته باشی چون راه طولانی در پیش داری باید هم از لحاظ روحی هم جسمی قوی باشی
2
1402/06/11
فرشته m
این که نازه ولشه تا دوسال همینه مخصوصا دندان در آوردن خودت عادت میکنی به کم خوابی
0
1402/06/11
مامان محمد حسین
چهلش بگذره آروم تر میشه و سبک تر میشه و خوابش بهتر میشه
اگه پسره ک ختنه بشه بازم سبک تر میشه و بهتر میخوایه
ولی خو الانم ک الانه پسر من شبا هر سه ساعت بیداره
قبلا بهتر بودا
تازگیا نمیدونم چش شده اینطور بیدار میشه
اگه پسره ک ختنه بشه بازم سبک تر میشه و بهتر میخوایه
ولی خو الانم ک الانه پسر من شبا هر سه ساعت بیداره
قبلا بهتر بودا
تازگیا نمیدونم چش شده اینطور بیدار میشه
0
1402/06/11
مرجان ر
من آخر شب حدود ۱۲ ۱۲.۵ بهش شیر خشک میدم بیشتر میخوابه، تا صبح ۳ مرتبه بیدار میشه شیر خودم رو میدم
0
1402/06/11
مامان رایانم
از ۴۰ روزگی به بعد کم کم خوابشون بهتر میشه
0
1402/06/11
marziyeh bazargan
اره خب بدنشون تا عادت کنه سخته
0
1402/06/11
زینب نصرتی
سلام نه که بترسونمتون، ولی بعضی بچه ها کلا برای خواب مقاومت دارن و دائم بیدار میشن و خواب سبکن...
دختر منم ۲۱ ماهشه هنوزم منو برای خوابیدن و خواب سبکش دیوانه کرده
دختر منم ۲۱ ماهشه هنوزم منو برای خوابیدن و خواب سبکش دیوانه کرده
0
1402/06/11
زینب نصرتی
منم چون پیش مامانم بودم،گوشاشون سنگین بود، از روز بعد بیمارستان خودم بچه رو تا صبح نگه میداشتم بعدشم اومدم خونه خودم با ۱۸۰۰ کیلومتر فاصله با خانواده ها، بازم خودم تنها بودم.پوستم کنده شد. ولی عادت میکنی، خدا مهربونه
0
1402/06/11
الی🌟 🧑🍼
اوف عزیزم خدا کمکت کنه که دوران خیلی سختی هست ولی دیگه چهار پنج ماهگی و وقتی شیر شبش رو بگیری راحت میشی فعلا باید تحمل کنی
1
1402/06/11
Samir
دوسالِ خواب راحت ندارم
بچم تا صبحم بخوابه من حداقل دوبار بیدار میشم نگاش میکنم
با خواب راحت خدافظی کن🥲😂
بچم تا صبحم بخوابه من حداقل دوبار بیدار میشم نگاش میکنم
با خواب راحت خدافظی کن🥲😂
0
1402/06/11
Samir
فرشته کجایی تو دختر نگرانت بودم
0
1402/06/11
سوال کننده
مسیر طولانی رو در پیش دارم ایشالا خدا صبرشمبهم بده
0
1402/06/11
سوال کننده
ایشالا خوب شه همون چهار ماهگی
0
1402/06/11
سوال کننده
ختنش کردم الان ۵روزه ایشالا بعد چهله خوب شه
0
1402/06/11
مامان دخملی
عزیزم تازه اول بیخوابیه
سعی کن برای بقیه کارهاتو با کمک شوهرت و بقیه انجام بدی.کمکی بگیر
سعی کن برای بقیه کارهاتو با کمک شوهرت و بقیه انجام بدی.کمکی بگیر
0
1402/06/11
سوال کننده
آره عصرا که کلا دست شوهرمه من کارای خونه و غذای فردارو درست میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



523

