Ooma

خوردن انواع میوه برای نوزاد 7 ماهه

سلام خانوم دکتر
از 5 ماهگی غذاخور شده بود
پسرم 7 ماهشه
چه میوه هایی میتونم بهش بدم
موز سیب هلو میتونم بدم؟

5 پاسخ 295 بازدید


ازمایش منو شوهرم وببینید لطفا متخصص جان

ازمایش منو شوهرم وچک کنید لطفا اگه مشکلی هست بهم بگید

9 پاسخ 592 بازدید


تاریخ زایمان سزارین

سلام مامانای ۱۵ هفته به بالا به شما تاریخ زایمانتون و دکتر مشخص کرده یا نه؟؟
من هر سری میرم یه چیز میگن

21 پاسخ 662 بازدید


خوردن خرما برای نوزادشش ماهه

سلام خانوم دکتر
من پسرم 6 و 15 روزشه
مجازه روزی یه خرما بزنم به فرنیش؟؟

7 پاسخ 335 بازدید


جفت پایین و هماتون

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز دکتر سونو بهم گفتن جفتم پایین هست و هماتون دارم
میشه راهنماییم کنید چ کارایی کنم ک جفت بره بالا و این ک من ی کوچولو ۱سال و نیم دارم

29 پاسخ 405 بازدید


تفسیرجواب آزمایش کودک یکسال وپنج ماهه

سلام دکترجان دخترم خارش واژن داشت ک دکتربراش ازمایش نوشت ممنون میشم تفسیرکنید

5 پاسخ 227 بازدید


دکتر روان‌پزشک خوب اصفهان لطفا اگر میشناسین معرفی کنین

سلام روز بخیر سوالامو بالا پرسیدم ممنون میشم راهنمایی کنین

4 پاسخ 242 بازدید


باز بودن دهانه رحم

سلام دکتر جان من ۳۷ هفته و ۶ روز هستم و ۵ روز پیش ک معاینه شدم،دهانه رحمم س سانت باز بود و نرمی ۴۰ درصد و طبق ان اس تی ضربان قلب خوب بود و انقباض داشتم ک گفتن بمونم بیمارستان،اما من برگشتم خونه چون درد نداشتم و خیلی کم بود و تا دو روز بعد معاینه هم ترشحات خونی داشتم ک رفتم دکتر و گفتن مشکلی نیست و شما هم گفتین موکوس پلاک هست و الان دیگ ندارم
الان حرکات بچه خوبه خداروشکر و مشکلی ندارم،دو روز پیش هم سونو دادم و همه چیز خوب بود و وزنش هم ۳کیلو و چهارصد بود ومشکلی نداشت الحمدلله
حالا میخوام بدونم از نظر شما من باید چیکار بکنم؟مشکلی نداره ک منتظرم تا دردم بگیره؟یعنی مشکلی پیش نمیادخدایی نکرده؟
و اینکه ممکنه دهانه رحم ک ۳ سانت بوده،بجای اینکه پیشرفت داشته باشه،پسرفت کنه و کمتر بشه؟ اخه من روزی ک رفتم معاینه چون قبلش خیلی کار کرده بودم،انقباضام زیاد بود،ک دکتر فکر کرد جوشونده خوردم‌،اما الان خیلی کمه انقباض هام..
ممنون از پاسختون

25 پاسخ 763 بازدید


سونو NT در هفته سیزدهم

وقت بخیر خانوم دکتر محترم، عزیز جان امروز تاریخ 7/18 ( 11 هفته و 4 روز) از زمان بارداریم میگذره برای سونو NT هفته دیگه دوشنبه 24 به من وقت دادن آیا زمان مناسبی هست؟ دیر نمیشه؟

2 پاسخ 359 بازدید


قرص جلوگیری قرص روکین

سلام دکتر عزیزم خوبین ببخشید من یه مسافرت برآم پیش اومده پنج شنبه که چهار شنبه پریود میشم امشب رفتم داروخانه بهم قرص روکین داد بعد دکتر دارو خانه گفت تا آخر بسته باید ادامه بدم که پریودم بهم نریزه میخواستم نظر شما رو هم بدونم ممنونم

16 پاسخ 565 بازدید


خلط گلو نوزاد.گرفتگی بینی

سلام دکتر عزیز خسته نباشید. ببخشید من نوزادم هفت ماهشه .چند روزه گلوش خلط داره و چسبیده به گلوش اذیتش میکنه پلارژین بهش میدم ولی خوب نمیشه موقع شیر خوردن اذیتش میکنه راه دهنشو میبنده. ترشح شفاف گاهی سفید هم از بینیش داره. از دهنشم ابرزیش دهان داره گاهی سرفه میکنه .چند هفته پیش هم از من سرماخوردگی گرفت دارو دادم خوب شد دکترم بردم فقط کمی ملتهب بود گلوش چیزی نگفت .خوب شده بود الان دوباره اینجوری شده ومن نمیدونم سرماخورده یا از رفلاکسه . میترسم دکتر ببرم خیلی ویروس هست الان هم موقعیتشو ندارم ببرمش.

14 پاسخ 359 بازدید


انجام ماساژ وبادکش و خوردن همزمان قرص دروسبلاوآسپرین قبل از پانکچر

سلام خانم دکتر خسته نباشین من قراره برم تو سیکل ای وی اف دکتر گفته از ۵پریودی قرص دروسبلا و آسپرین استفاده کنم و روز دوم پریودی برم برا وارد شدن تو سیکل تخمک کشی خواستم بدونم تو این مدت ورزش کنم یا ماساژ با روغن سیاهدانه رحم و تخمدانهام وبادکش اونا ضرری نداره انجام بدم خواستم بدونم این قرص دروسبلا برا چی دکتر قبل از پانکچر تجویز میکنه؟

10 پاسخ 579 بازدید


چرب کردن بند ناف نوزاد

باسلام دکتر جان
من 3تا سوال دارم ممنون میشم راهنماییم کنید
3روزه بچم بدنیا اومده خواستم ببینم میتونم نافشو چرب کنم مثلابا بتامتازون یا ان ان
و نوک سینم زخم شده چیکار کنم که بدتر نشه
و سوال بعدیم هم برای شیرم اکثر غذاهای چرب وشیرافزا میخورم چیکار کنم که شیرم خوب بشه زیادشه

6 پاسخ 561 بازدید


مصرف پلارژین کیدز برای کودک سه ساله

سلام،، وقتتون بخیر
پسرم سرفه میزد۲.۵ سی سی شربت پلارژین کیدز بهش دادم،، بعد گذاشتم توی یخچال،، بعد یه ربع خودش رفت در یخچال و به اندازه یه سر شربت واسه خودش ریخته و خورده،، همین که رسیدم سریع ازش گرفتم،، ولی نزدیک ۵ سی سی خورده بود،، به نظرتون خطر داره واسش؟؟؟؟ الان خوابیده،، ولی از ترس دارم بیدارش میکنم و آب بهش میدم

14 پاسخ 490 بازدید


مدفوع نوزاد روزی ۳،۴ بار در روز همراه با عکس

سلام و درود
پسرم اولش چند روزی یکبار مدفوع میکرد ولی الان روزی چند بار چسبناک و تقریبا شله
قطره پدی لاکت هم بهش دادم ولی تاثیر نداشته
شیر خشک آپتامیال میخورد ک عوض کردم نان ۱ میدم
علتش چیه

15 پاسخ 500 بازدید


خانما چ کنم زودتر پریود شم

سلام
همیشه خدا پریودم منظم بود حتی وقتی که کیست داشتم دوساله توی اقدامم ولی سر ساعت میشدم
ولی ماه پیش سه روز عقب انداختم ولی دلدردم داشتم شدید ولی این ماه امروز موعدم بود ولی نه دلدرد دارم نه هیچییییی هیچییی
میخوام امروز پریود شم که بهم نخوره سیکلم :(((
همه چی هم امتحان کردم زعفرون و رازیانه و زیره و بدو بدو کردن و بپر بپر و دراز نشست و همه چی
دیگه چیکار کنم؟
درضمن باردارم نیستم چون این ماه اقدام نداشتم

24 پاسخ 514 بازدید


اگزما یا خشکی پوست دست

سلام پزشک عزیز و اومایی های گل.
پوست دستم به شدت خشک شده و سوزش داره و دردناکه.عکسشو میذارم ببینید
دکتر هم یه صابون و چن تا پماد بهم داد ولی بهتر که نشد هیچ بدترم شد.
خواهش میکنم راهنماییم کتید هر چه زودتر خوب شم😢چون با بچه کوچیک واقعا اذیتم

17 پاسخ 395 بازدید


شروع غذای کمکی

سلام خانم دکتر عزیزم و دوستان اومایی. دخترم 4ماه و 27 روزشه.
من با اجازه دکترش غذای کمکی از 6 روز پیش شروع کردم. و 6 روز فرنی دادم. امروز حریره بادام درست کردم بهش دادم.
بعد 40 دقیقه دیدم اطراف لبش دون دون قرمز شده. یعنی حساسیت نشون داده؟ فردا چی بهش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

17 پاسخ 244 بازدید


زمان مصرف ویتامین دی و قرص مولتی ویتامین

سلام مامانا و خانوم دکتر اوما.دکترم بهم قرص مولتی داده و گفت موقع ناهاربخورم و میشه ساعت 13.و ویتامین دی رو هم همراه صبحانه که من یکساعت بعد صبحانه میخورم چون معدم حساسه نمیشه اب بخورم قبل یکساعت و تابخورم میشه ساعت۱۱ وفاصله دوتاقرص ۲ساعت میشه مشکلی نداره؟ قبلا یجا خونده بودم که نباید قبل مولتی چایی خورده باشی درسته؟

7 پاسخ 285 بازدید


آبریزش بینی و سرفه کودک یکسال و هفت ماهه

سلام خدمت دکترو دوستان اومایی از دیشب دخترم آبریزش بینی داره و سرفه میکنه البته سرفه ش خلطی نیس چه دارویی میتونم بدم بهش که خوب بشه و اینکه تقریبا ۱۲روزه از شیرم جداش کردم چه غذاهایی بدم بهش که براش مفید باشه زودتر حالشو خوب کنه پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون

8 پاسخ 218 بازدید