Ooma

این جوش ها آبله مرغان هست یا نه

سلام خانم دکتر پسرم 4ماه و 18روزشه الان چهار روزه که سرما خورده آبریزش بینی داشت تا امروز که صداش هم گرفته دکتر بهش کلراید سدیم داد برای بینی و پلارژین استفاده کردم تا امروز
دیروز دوتا جوش رو گونه و پیشونیش بود که ما گونه اش تا شب بزرگ شد و کمی تاول دار امروز صبح دوتا دیگه یکی را بینی و یکی رو دستش دراومده
حالا می‌خوام ببینم اینها می‌تونه آبله باشه یا نه احتمال دیگه ای هست مثلا سرخک یا گزش حشره
تب هم نداره

28 پاسخ 777 بازدید


قرمز شدن آلت تناسلی نوزاد

سلام خانم دکتر از صبح پسرم بیقراری داره و گریه می کنه و آلت تناسلی قرمز شده میشه راهنمایی کنید چیکار کنم

18 پاسخ 620 بازدید


درد در دو طرف ناف و شکم علتش چیه؟عفونت؟

دکتر عزیز و خانومای گل مدتیه زیر شکمم درد میکنه دائمی هم نیس یهو یکی دوساعت درد دارم مخصوصا درحالت نشسته درد شدید نیس علتش عفونته ایا؟ ترشح هم دارم ک بو هست چون مسافرت هستم دکتر دردسترس نیس

7 پاسخ 312 بازدید


شربت دیفن هیدرامین در بارداری

سلام،وقت به خیر
دوران بارداری ماه ۸ رو میگذرونم که به خاطر سرفه و آنفولانزا شربت دیفن هیدرامین رو استفاده میکنم، ۴ روز مصرف کردم مجدد تمدید کردم منتها روی شیشه نوشته دیفن هیدرامین هیدروکلراید،آیا شربت ساده نیست به خاطر هیدروکلراید یا این که میتونم استفاده کنم؟
و تا ده روز هر ۸ ساعت یک ق غ خوری؟
با سپاس از شما

7 پاسخ 713 بازدید


خانم دکتر جان آزمایشمو تفسیر میکنید

سلام خانم دکتر جان خسته نباشید، من همونی ام که سه ماهه پریود نشدم کلی ام سوال پرسیدم ازتون 🙈 یه چند تا آزمایش کفته بودید برم رفتم برام اینارو نوشتن میشه یه نگاه بندازید، تاپیک قبلی که گفتین دوفاستون بخورم پریود بشم چون قلبم درد میکرد فقط یه دونه خوردم کفتید شاید پریود بشی، یکی دو روز بعد قرص لکه بینی افتادم یعنی از لکه بینی زیاد بود ولی اصلا شبیه پریودی نبود فقطم یکو نیم دو روز بود بعد تموم شد، الان چیکار کنم پریود بشم؟ یه سوالم دارم خانم دکتر این پریود نشدن من میتونه علابم یاعسگی زودرس باشه؟

29 پاسخ 463 بازدید


لطفا آزمایش را تفسیر کنید

سلام خانوم دکتر میشه این آزمایش تفسیر کنید این قسمت آزمایش رو متوجه نشدم بدای چی هست چرا بالاس استرس دارم

4 پاسخ 361 بازدید


قطره پاراکید دوبرابر وزن یا تعداد قطره به اندازه وزن

دکتر عزیز و دوستان اوما شبتون بخیر
من بخاطر تب پسرم داشتم درباره پاراکید توی اینترنت سرچ میکردم ی سریا میگن قطره پاراکید چون غلیظه باید قطره به اندازه وزن بدیم یعنی مثلا ده کیلوا ده تا قطره . پس چرا من همش شنیدم دوبرابر وزن ؟ همینجا توی اوما دکتر هم گفتن دوبرابر وزن . بلاخره کی درست میگه.من برا واکسناشون دوبرابر میدادم یعنی اشتباه میکردم؟ همشم پاراکید میدادم انگار اثرش بیشتر بود😢😢😢

17 پاسخ 916 بازدید


بهم ریختن پریودی بعدزایمان

سلام دکتر عزیز و دوستان گرامی من بعد زایمانم پسرم یکساله ک شد پریود شدم یعنی ۲۶مرداد بعد ماه پیش با تاخیر۳۰ شهریور پریود شدم این ماه هم امروز صبح پریود شدم بنظرتون این طبیعیه چرا اینجوری میشه ادم و سوپرایز میکنه یهو و یه سوال دیگم اینه میگم بنظرتون قرص جلوگیری استفاده کنم چجوریه عوارضش خیلی زیاده اخه از جلوگیری طبیعی بشدت میترسم شما کدوم قرص و پیشنهاد میدین بهترین وکم عوارضش ترینش چیه؟ ببخشید طولانی شد سوالم 😘😘

16 پاسخ 326 بازدید


دخترم هر چی بخواد بهش ندم سریع دستشو مکوبه تو سرش😑

سلام مامانا خوبین؟دخترم ۱۷ ماهشه یه هفته میشه مثلا گوشی ببینه بخواد بهش ندم تا ندم همش دستشو میکوبه به سر و صورتش منم نگاه میکنه میکوبه که یعنی من دارم خودمو میزنم نمیدونم تو اون لحظه چیکار کنم
به نظرتون بی تفاوتی کنم یا تذکر بدم بهش؟اون وسیله ای که میخوادو سرسع بهش بدم یا ندم؟

46 پاسخ 752 بازدید


❎❎مواد غذایی تقویت کننده شیر مادر❎❎

عرض سلام و وقت بخیر خدمت پزشک محترم و خانومای اومایی🌺🌺
برای تقویت و افزایش شیر چه مواد غذایی و داروهایی میتونم استفاده کنم؟

32 پاسخ 416 بازدید


ژل رویال .اقدام به بارداری

سلام عزیزان وقت بخیر وسلام خدمت خانم دکتر عزیزم
اقدام یا بارداری کردم چند دوره قرص وامپول مصرف کردم ولی جواب نگرفتم
بهم گفتم ژل رویال بگیرم ومصرف کنم کسی بود که تجربه ی مصرف ژل رویال داشته باشه ؟
وجواب میده برای بارداری؟
واینکه من پلیپ هم دارم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
اگه زحمتی واسه خانم دکتر نیست مشاوره بدن بهم مرسی

39 پاسخ 685 بازدید


محصولات قابل استفاده در بارداری

لطف میکنید کرم دست و صورت و شامپو سر و بدن که در بارداری منعی ندارد معرفی بفرمایید

6 پاسخ 284 بازدید


شکستن استخوان فک صورت

سلام خدمت دکتر و خانمهای عزیز . برادرم تو تصادف فکش شکست و دکتر گفت باید تا یکماه غذا با نی بخوره چه غذاهایی خوبه براش مقوی باشه
و چه مراقبت هایی داره بعد از عمل؟
ممنون

48 پاسخ 664 بازدید


عرق سرد پیشانی نوزاد موقع شیر خوردن

سلام خدمت پزشک محترم و مامانا.
دختر من ۴ماه و نیمشه چندروزه ک موقع شیر خوردن عرق سرد میکنه پیشونیش یا موقع خواب روی بالشش خیس میشه .
من یه بادی تنش میکردم هوا ک خنک شد دیدم دست و پاش یخه یه بلوز شلوار آستین دار اضافه کردم...کولر هم خاموش و در و پنجره ها رو هم میبندم .
ب نظرتون بخاطر اینه ک لباس زیاد پوشوندم؟

17 پاسخ 673 بازدید


سلام صبحتون بخیر یه سوال

دخترم سرما خورده دیروز بردمش دکتر بهش آموکسی داده حالا آب و که قاطیش کردم هر چقدم تکونش میدم بازم از پودرش حل نشده مونده.تاریخ انقضاشم برا ۴ سال دیگست ولی نمیدونم چرا خوب قاطی نمیشه

31 پاسخ 384 بازدید


دادن شربت کوریزان به نوزاد ۱۱ ماهه

سلام خسته نباشید پسر من دوهفته دیگه یکساله میشه . میتونم شربت کوریزان بهش بدم؟

1 پاسخ 567 بازدید


استفاده از ضدافتاب در بارداری

سلام دکتر عزیز
این ترکیبات ضدآفتاب مدیسان هست که استفاده میکنم
مناسبه یا استفاده نکنم؟

14 پاسخ 322 بازدید


تفسیر جواب تست پاپ اسمیر

سلام خسته نباشید.
میشه لطف کنید جواب رو تفسیر کنید؟
سه ماه از زایمانم میگذره

5 پاسخ 283 بازدید


قند بالا در هفته ۲۹ بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
وقتتون بخیر
من آزمایش OGTT دادم و این نتیجه اشه....میشه تفسیرش کنید....ممنونم

5 پاسخ 395 بازدید


استفاده ی دارو در دوران شیردهی

سلام خانم دکتر مهربونم خوبین؟
خانم دکتر جان من چند روزی بود سرماخورده بودم ولی دیگه درد و کوفتگی بدن اذیتم کرد بهداشت رفتم برام سرم نوشت که بهتر شدم ولی هنوز گلوم درد میکنه به سختی لقمه از گلوم پایین میره حس خفگی میگیرم الانم بشدت ته گلوم میسوزه و درد میکنه دکتر عمومی بهداشت برام آزیترومایسین ۵۰۰ نوشته بود من وقت سرما خوردگی یکی خوردم فقط الان متوجه شدم برای شیردهی مناسب نیس پس چیکار کنم گلوم انگار چرک کرده چون گوشمم عفونت و چرکی شده کامل وقت سرماخوردگیا میگیره که قطره داده بود.
و سوال بعدی که داشتم من دو تا بچه دارم یکیش مدرسه یی هست کارهایی که همه ی مادرا انجاممیدن رو منم میکنم ولی خب من دست تنهام یعنی کسی نیست یه لحظه مراقب زندگیم باشه من یک استراحت کنم اصلا استراحت نمیفهمم چیه .الان چند وقته چشام میسوزه هی بهم میمالم سوزش شدید و سوختن
روی پلکم درد میکنه دردش میزنه به وسطای سرم تیر میکشه میتونم از قطره اشک مصنوعی استفاده کنم؟
خیلی بدنم خسته س کسلم به زور سرپا وایمیستم خانم دکتر سطح اهن و ویتامین دی بدنم در زمان حاملگی پایین بود الان رو نمیدونم

میتونم ویتامین دی ۲۰۰۰ م رو همین بخورم و کپپسول فرفورت گاین و مولتی پرگنازون؟؟

13 پاسخ 217 بازدید