Ooma

نحوه مصرف قرص تقویتی

سلام خدمت دکتر اوما و دوستان
زمان استفاده از قرص زینک پلاس+کالمرز+ویتامین ای+فرو-دین+ویتامین د۳+(مولتی ویتامین +مینرال)چه زمانی هست آخه دکتر بهم گفتن روزی یه دونه

قرص مولتی ویتامین +منیرال چاق کننده هست و باعث افزایش اشتها میشه ؟؟؟

4 پاسخ 244 بازدید


پریود نشدن با دوفامد الان ۳۵ روز شده

از روز ۱۰ شروع کردم خوردن دوفامد تا روز ۲۰ . روز ۱۴ سونو فولیکول دادم هیچی نداشتم . الان ۳۵ روز شده پریود نشدم . حامله ام نیستم . دوسال پیش دوفامد خوردم نشدم الان چیکار کنم ؟ اگه آمپول پروژسترون بزنم باز باید ۱۰ روز صبر کنم یا نه ؟ خیلی حالم بده لطفاً راهنمایی کنید

11 پاسخ 605 بازدید


پریود نشدن بعد زایمان

سلام پزشک عزیز (این سوال خواهرم هست )
من ۱۰ماه زایمان کردم(سزارین)تاالان پریود نشدم
لک بینی های قهوه ای تادرم و بااین قرص بند میاد و باز بیست روز بعد دوباره لک بینی و با قرص بند میاد

سونو واژینال یک روز بعد از قطع لک بینی باقرص
ضمنا ضخامت اندومترم همیشه ۳ میل یا ۴میل هست

17 پاسخ 450 بازدید


دندون قروچه و کج در اومدن دندان

پزشک اوما و دوستان اومایی سلام و عرض ارادت . امیدوارم خوب باشید و سلامت. پسرم نه ماهشه چهارتا از دندوناش در اومده دو تا بالا و دوتا پایین . پایینی سمت چپ دیرتر از بقیه در اومد . الان جوونه زده و اومده بیرون ولی میبینم کج در اومده . نگران شدم . از طرفی هم بعضی وقتها دندون قروچه داره به قدری بهم فشار میده که وقتی صداش و می شنوم بهم میریزم . لطفا راهنمایی کنید چیکار میتونم انجام بدم که این کار رو نکنه . و اینکه آیا کج در اومدنه به مرور زمان خوب میشه یا اینکه الان لازمه ببرمش دندانپزشک اطفال . ممنون میشم راهنمایی کنید .

20 پاسخ 433 بازدید


نخوردن شیر نوزاد ۱۰ ماهه

سلام خانوم دکتر و دخترا نیکان به هیچ عنوان شیر نمی خوره از دیروز ساعت ۶ تا همین الان هیچی بهش ندادم بلکه شیر بخوره ولی فایده نداره حتی تو خواب،تا صبح نق میزنه ولی اصلا نمی خوره ن پاستوریزه ن شیرخشک هیچ مارکی،چیکا کنم واقعا خسته شدم قید شیر دادن بزنم واقعا؟اصلا این موضوع عصبیم کرده با دور بریامم دیگه حوصله ندارم حرف بزنم خیلی روم فشار اومده خواهش می کنم یه چیزی بگین حداقل ارومشه دلم😔😔

328 پاسخ 568 بازدید


اسهال سرماخوردگی نوزاد ۳ماهه

سلام خانم دکتر دخترم ۳ماه س. دو روز پیش سرماخورد بردمش دکتر
دارو برا سرماخوردگی داد، دکتر ازم پرسید اسهال داره گفتم نه.
ولی از دیروز اسهال گرفته . قبلا شکمش سفت بود هردوسه روز یبار کار می‌کرد پدی لاکت قطع کردم بش بی بی کر دادم ،
الان بهش پدی لاکت بدن دوباره؟

42 پاسخ 301 بازدید


زیاد کار کردن شکم نوزاد

سلام دکتر محترم.خسته نباشید.
پسر من ۲۲روزشه ، شیر خشک آپتامیل و شیر خودمو میخوره.در طول روز ۷,۸بار مدفوع داره و شکمش یه خورده شل کار میکنه.قطره دایمتیکون هم بخاطر نفخ روزی یکبار میخوره.میخاستم ببینم انقد کارکردن شکم طبیعی هس؟
لازمه شیرشو عوض کنم یا نه؟
در طول روز هم زیاد درخواست شیر داره

14 پاسخ 865 بازدید


شیرخشک برای نوزاد کولیکی

سلام دکتر جان من پسرم رفلاکس داره و کولیک و الان ۱۴ روزشه
دکتر گفت شیر اخر شبش رو شیرخشک بدم ک راحتتر بخابه
اما من یادم رفت بپرسم چ شیری براش مناسبه
میدونم شیرهایی ک پسوند ar دارن برای رفلاکس خوبن
اما برای کولیک چطور؟
چ شیری برای هردوخوبه؟
ممنون میشم اگر کسی تجربه داره راهنمایی کنه.

26 پاسخ 392 بازدید


تورم بی دلیل غدد لنفاوی

سلام دکتر عزیز
نزدیک به دوماهه غده های لنفاوی گردنم متورم شده و سونوگرافی ام دادم،حالا پشت هردوگوشم هم ورم کرده خیلی کلافه و درمانده شدم هیچ عفونتی هم ندارم از متخصص غدد بگیر تا جراح عمومی ام رفتم همه آنتی بیوتیک دادن ولی خوب نمیشه و ورم ها نمیخوابه مدام سرطان غدد لنفاوی تو ذهنم میاد خیلی میترسم...
نظر شما چیه دکترجان؟چرا بجای اینکه خوب شم هرروز بیشتر میشن..

14 پاسخ 425 بازدید


سلام خانم دکتر و کاربران عزیز

من دو سه روز پیش ان تی دادم و همه چی خوب بود هماتوم داشتم ک برطرف شده بود
الان از بعد ان تی احساس میکنم زیر دلم تیر میکشه چندبارهم درد مقعد داشتم تو این دو روز ی دوبار درد پریودی داشتم چیکار کنم میترسم سونو هم ک خوب بود این درد واس چیه

9 پاسخ 410 بازدید


کیت تخمک‌گذاری منفی چرااااا🥺🥺🥺

سلام خدمت خانم دکتر و بانوان عزیز اومایی
من امشب کیت زدم منفی شد حتی هاله ام نداشت مگ‌میشه اخه
نکنه تخمک گذاری نکنم
۱۲ سیکلمم انتظار حداقل هاله داشتم🥺🥺🥺🥺

64 پاسخ 663 بازدید


تب نوزاد بدون هیچ علایم

سلام خانم دکتر دیروز عصر دخترم دمای زیر بغل ۳۷ بود استا دادم اومد پایین نصف شب ۳۷.۶ بود زیر بغل با استا دوباره اومد پایین دوباره امروز ظهر ۳۷.۵ زیر بغل . هیچ علایم سرما خوردگی نداره. تا ببرم دکتر مبشه بی زحمت بگین چیکار کنم از چی می‌تونه باشه؟

17 پاسخ 475 بازدید


ضرورت واکسن در دوران بارداری

دکتر عزیز سلام و خسته نباشید.
ببخشید من یادم نمیاد تو زندگیم واکسن چیا زدم و کی زدم الانم ۳۵ سالمه ولی تا جاییکه یادم میاد دبیرستان رفتنی فقط یه واکسن زدم بعده اون اصلا هیچی یادم نمیاد (بجز دو دوز کرونا). ایران هم نیستم دسترسی به کارت واکسن اینا ندارم ببینم چیا زدم. الان که باردارم بنظرتون واکسن لازمم؟ اگه آره چیا باید بزنم؟؟
خیلی ممنون از راهنمایی تون 😍

7 پاسخ 406 بازدید


بیاین اسم انتخاب کنیم

سلام بچه ها من دیگه حوصله ندارم بیاین اسم انتخاب کنیم بگین کدوم یکی از اسما قشنگتره خودم فعلا دنیز دوسدارم 🥰😍

405 پاسخ 1,378 بازدید


تفسیر جواب آزمایش لطفا

سلام خانم دکتر وقت شما بخیر
این ازمایش رو توی بیمارستان ازم گرفته بودند.
میشه لطفا چک بفرمایید
ممنون

8 پاسخ 261 بازدید


غذای کودک یک ساله چیا هست؟

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز😍
پسرم این‌ماه یکسالش میشه و من نمیدونم برنامه غذاییش چی باید باشه.
مثلا صبحانه و عصرانه واقعا نمیدونم چی بدم؟ یانون و پنیر و چتی میتونم بدم
خواهشا هرکی میدونه بگه چندباز تاپیک تغذیه زدم ولی همچنان بخش غذای بچم برا پرچالش ترین بخش بچه داریه .که اطلاعاتم کمه

14 پاسخ 394 بازدید


تفسیر آزمایش قند چند مرحله ای

سلام خانم دکتر عزیز .لطفا جواب آزمایش را برام تفسیر کنید .ممنون میشم

5 پاسخ 219 بازدید


ازمایش اسهال تفسیر نوزاد

سلام خانم دکتر دخترم اسهال داشت چند روز آزمایش داد
دکتر بهش سفیکسیم داد ؟
آزمایشش خوبه؟
ادامه بده دارو؟

2 پاسخ 287 بازدید


راهکار برای خشک شدن شیر

سلام خانم دکتر جان خوبید شبتون بخیر شرمنده بابت خشک شدن شیر سوال دارم که چیکار کنم
از دیروز پسرمو از شیر گرفتم سینم از شیر پر شده و درد میکنه چ راهکاری دارید بگید ممنون

26 پاسخ 394 بازدید


اورژانسی دادن شربت دیفن هیدرامین به نوازد

سلام دکترجان بچم از صبح تا حالا گریه که میکنه مثل کسایی که خیلی گریه میکنن صداشون اینگار از ته چاه در میاد اینجوری شده گفتم شاید خدای نکرده سرماخورده باشم رفتم داروخونه به دکتر داروخونه که وضعیتشو گفتم دیفن هیدرامین بهم داد گفت اندازه یه قاشق چای خوری بهش بده منم یک ساعت پیش بهش دادم الان تو گوگل خوندم که خوب نیس نباید میدادم یه ترس و استرسی افتاده به جون لطفا سریع تر جوابمو بدین

49 پاسخ 553 بازدید