Ooma

زالو درمانی واریکوسل بیضه

سلام عزیزان
همسر بنده هردو بیضه شون واریکوسل درجه دو داره،و دکتر گفتن قعطی باید عمل شن،ایشون میترسن و باوجود مخالفت من رفتن طب سنتی و درمانی گیاهی روشروع کردن و دومرحله زالو انداختن رو بیضه و بالای ناحیه تناسلیشون،تاالان تغییری توی مورفولوژی تعداد و حرکت نداشته
آیاهستن افرادی که راضی بوده باشن و نتیجه دیده باشن؟؟
میشه امیدوار بود؟؟

27 پاسخ 1,466 بازدید


سلام آیااین آزمایش مثبت است

سلام خانم هاروزخوش من سیکل ۲۸ روزه دارم دوروزعقب انداختم اول غروب بیبی زدم هاله انداخت بعدرفتم آزمایش دادم. عکس هارومیفرستم الان باردارم بتاپایین نیست به پزشک دسترسی ندارم

59 پاسخ 1,108 بازدید


جای بخیه سزارین

سلام خانوم دکتر من ۹ماهه زایمان کردم حس میکنم جای بخیه هام خیلی مونده ،دست میزنم مثل جوش انگار تو عکسم مشخصه لطفاً راهنمایی کنید

آیا الان پمادی چیزی هست که بزنم جاشون بره؟

21 پاسخ 1,157 بازدید


سلام پزشک اوما لطفا سونو ان تی منو بررسی کنید❤️

همین دیگه مرسی

6 پاسخ 641 بازدید


لطفا تفسیر آزمایش خون

سلام دکتر عزیزم میشه این آزمایشو واسم تفسیر کنید

19 پاسخ 429 بازدید


ابریزش بینی نوزاد ۳ماه و نیم

سلام خانم دکتر و مامانای عزیز
پسرم ۳ ماه و ۱۵ روزشه.خودم ۳ روز پیش تا امروز ابریزش بینی داشتم بدون هیچ علائم دیگه.الان متوجه شدم پسرمم ابریزش داره و چشماش اشک میاد.باید برم دکتر؟؟؟

10 پاسخ 290 بازدید


درد گرفتن پشت گردن و کتف سمت راست

سلام دکتر اوما . ۱۰روزی هست کتف سمت راست و گردن همسرم گرفته و درد میکنه خصوصا شبها تا صبح موقع خواب دردش زیاد هست . میشه راهنمایی کنید چکار کنه خوب بشه ؟ ساعتکاری همسرم خیلی زیاده و همش پشت سیستم هست . مرخصی هم ندارن.
ممنون میشم راهنمایی کنید

5 پاسخ 304 بازدید


یبوست نوزاد ۲۳ روزه

سلام خانم دکتر عزیز
پسر من از اول که به دنیا اومد تا سه روز دفع خوبی داشت بعد دیگه دفع نکرد تا تقریبا ۱۰ روز که دکتر شیاف گلیسیرین داد
الانم از اون روز دفع داره اما یا کامل دفع نمیکنه یا مدفوعش کمه یا کم کم دفع میکنه
دکتر قطره بی بی کر و بیلی ناستر دادن که البته بیلی ناستر و گفتن اگه دفع داره قطع کنم و گفتن اطراف مقعد و با روغن چرب کنم
من همه ی این کارارو کردم اما نتیجه ی خاصی نگرفتم هنوز
مثلا امروز اصلا دفع نداشت و دلدرد هم داره و بی قراره
هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک گیگوز ۱

21 پاسخ 347 بازدید


خواستم آزمایش خواهرم بگین

سلام خسته نباشین خواستم بدونم آزمایش خواهرم سرطان رحم داره؟

10 پاسخ 464 بازدید


نشانه های عفونت در بارداری چیست؟

سلام خدمت اومایی های عزیز
علائم عفونت توی دوران بارداری چی هست؟ من ترشحاتم روی دستمال ک میاد زردرنگ هست، ن بو داره ن سوزش دارم ن خارش، میترسم عفونت باشه هفته ی ۶هستم

1 پاسخ 333 بازدید


سونو بعد زایمان.

سلام دکترجان لطفا سونو منو ترجمه کنین

4 پاسخ 439 بازدید


برق گرفتگی در بارداری

سلام من گوشبم تو شارژ بود بعد روی شکمم بود یه دفه یکم برقم گرفت چیکار کنم؟خیلی ترسیدم.هفته ۲۰ بارداری هستم و تکان هایش را هنوز متوجه نمیشم

8 پاسخ 977 بازدید


واکسن ۱۸ ماهگی چجوریه

سلام خانوما ی هفته از واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رد میشه بهداش هم هی ز میزنه 😑 اما من میترسم ببرمش بعد پاش درد کنه گریه کنه بچه هاتون خیلی اذیت شدن🥺

22 پاسخ 354 بازدید


تفسیر ازمایش هفته ۲۸

سلام نتایج ازمایشم رو میشه بگید
و اینکه واکسن کزاز رو تا چند هفته وقت هست بزنم؟

5 پاسخ 323 بازدید


قرمزی محل پوشک نوزاد

سلام
پسر من چند روزی هست ک فرنی آرد برنج و بادوم رو شروع کرده. پوره سیب هم بهش دادم.
دو روزه ک کیسه بیضه و پایین ترش قرمز شده. اما دون دون نشده.
پوشک همشیگیشو میبندم برند جان ببه
پماد سودوکرم میزنم. ینی از اول همون سودوکرم زدم
و همیشه با آب و شامپو بدن جانسون میشورمش و دستمال اصلا استفاده نمیکنم.
ممنون میشم راهنماییم کنین ک علت قرمزی و سوختگی ایا از فرنی هست یا خیر

7 پاسخ 440 بازدید


جلوگیری از زردی نوزاد

سلام همه عزیزان
میگم برای اینکه نی نی زردی نداشته باشه چه توصیه های تغذیه ای رو رعایت کنیم؟
عرق کاسنی چقدر در روز بخوریم؟
و همینطور عناب؟
میدونم که زردی بیشتر به کارکرد کبد نوزاد و ناسازگاری هلی خونی بستگی داره،اما خب اگه بشه تغذیه ای هم رعایت کرد شاید تاثیری داشته باشه و کمک کننده باشه

36 پاسخ 502 بازدید


پاره شدن کیسه اب

بچه هااا برام دعاکنین😭😭کیسه ابم پاره شد اومدم بیمارستان دهانه رحمم بستست دردم ندارم سرم وصل کردن..چیکارکنم دارم میمیرم از استرس..بین شماها کسی مثل من بود😭😭😭

38 پاسخ 1,398 بازدید


سونو گرافی تشکیل قلب

سلام دکتر عزیز و دوستان گرامی
امروز سونو رفتم
نتیجه خوبه؟؟

28 پاسخ 697 بازدید


مدفوع نوزاد۲۵روزه سبز رنگ

سلام دکتر جان دخترم ۲۵ روزشه مدفوعش شُل و سبز رنگه عذر خواهی میکنم عکسشو میزارم ببینید چند روز مدفوع نمیکرد یبوست داشت رفتم دکتر کولیک ییز داد و بی بی کر استفاده میکنه ۱بار هم ۴ روز پیش شیاف زدم تا مدفوع کرد الان خودش مدفوع کرده اما سبزه و حالت اسهالی هست خیلی هم بوی بدی داره
آیا مشکلی داره ببرمش دکتر یا طبیعیه؟البته ناگفته نماند جوشونده عناب هم دیروز بهش دادم

4 پاسخ 330 بازدید


الان باید کی پریود بشم؟

سلام خانم دکتر عزیزم و دوستان خوبم
من همیشه پریودام منظم بوده توی ۵ سال اخیر و روز ۲۹ سیکل پریود میشدم. الان دو ماه اخیر با ۴ و یا ۵ روز تاخیر پریود شدم و اینکه اون دوماه نه تخمک داشتم نه تخمک گزاری طبق سونو و علائمم.
حالا سوالم اینه این ماه باید چند سیکل پریود شم؟ ۲۹ سیکل؟ اوما زده ۲۹ سیکل باید پریود بشی درسته؟ یعنی با دو ماه تاخیر سیکل پریودی من تغییر نمیکنه؟

10 پاسخ 326 بازدید