امروز ۳ بار دخترم بالا اورده 😢خیلی میترسم رفلاکسش برگشته باشه
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل امروز عصری مامانم برا دخترم شیر موز گرفت یه خورده ازش و خورد بعدشم چایی بش دادن که سریع بالا اورد اما نه خیلی زیاد بعد نیم ساعتش باز آروغ زد باز بالا اورد امشبم تقریبا دو ساعت پیش یه موز خورد نیم ساعت پیشم بهش شیر دادم که بخوابه آروغ زد باز بالا اورد این درصورتیه که از ۶ ماهگیش تا حالا هنوز یکبارم بالا نیاورده خیلی میترسم رفلاکسش برگشته باشه.بنظر شما چرااینجوری شد.اصلا بچه تو این سن بالا میاره؟؟؟ممنون از راهنماییتون
کم شدن طول سرویکس
سلام وقت بخیر
خانم دکتر من ان تی طول سرویکسم ۳۹ بود الان انومالی شده۳۶
مشکلی نیس ؟ دردهای زیادی هم موقع حرکت تو استخوان واژنم حس میکنم
واقعا گاهی غیر قابل تحمل میشه.
ب نظرتون نیاز ب سرکلاژ نیست ؟
خوردن میگو در زمان شیر دهی
سلام خانم دکتر و مامان های عزیز خوردن میگو سوخاری وقتی شیر میدم ب بچه اشکالی داره ؟
تشخیص سن بارداری
سلام اومایی های عزیز ،،،میگم چ روز و چهفته ای چهارماه تمام میشه که فرداش میریم تو پنج
قطع شیردهی و خوردن شیرپاستوریزه
سلام دکتر عزیزم چند روزیه پسرم رو از شیرگرفتم(شیرخودمومیخورد)حالا شیر ماجان گرفتم اصلا لب نمیزنه ولی شیرهای طعم دارمث کاکائو و موز رو خیلی دوس داره روزی یه پاکت کوچلو میخوره
چون شیرین هستن مشکلی نداره روزی یکی براش؟
اخراین ماه ۲سالش تموم میشه
باتشکر
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان مقدارشربت استامینوفن درکودک۲۰ماهه
چندسی سی شربت استامینوفن باید بدم تب داره دخترم
سرماخوردگی قبل از پانکچر
سلام خانم دکتر خوب هستین من پنج شنبه نوبت تخمک کشی دارم یکم سرما خوردم اگه بفهمن پانکچر نمیکنن؟چی بخورم که انشالله تا پنج شنبه بهتر بشم داروی شیمیایی بخورم رو تخمکا اثر بد نمیزاره لطفا راهنمایی کنید ممنون
پریود نشدن و عقب افتادن
سلام وقت بخیر من یه هفته ست پریود نشدم آزمایش بارداری هم دادم باردار نبودم رفتم دکتر چهارتا آمپول داد زدم باز نشدم بنظرتون چیکار کنم از چی میتونه بلسه هرماه سروقت میشدم
سلام خسته نباشید دکتر و دوستان عزیز
سلام خانوم دکتر و دوستان گلم
من چند ماهه خونریزی تو پریودم خیلی کم شده ولی درد پریودم خیلی زیاده و سر وقتم پریود میشم مشکلی هست که خونریزیم کم شده؟؟
آخه چند ماهه اینحوری شدم قبلاً اینحوری نبودم الان هم پریودم منظومه هم خونریزیم خیلی خیلی کم دردمخیلی زیاد
سونوگرافی رحمم برا ماه پیشه عکسش میزارم لطفا تفسیر کنید اگه مشخص میشه تنبلی تخمدان دارم هم لطفاً بگید
استفاده صحیح دانه چیا برای لاغری!!!!
سلام به اومایی های عزیز
خانوما
اگر کسی از دانه چیا برای لاغری استفاده کرده ونتیجه گرفته ممنون میشم منم راهنمایی کنه...
و همینطور شیر دارچین
من بخاطره دخترم فعلا نمیتونم برم باشگاه.
خواستم از این روش استارت بزنم
شیاف پروژسترون چگونه مصرف کنم
سلام من سونو واژینال تو ۶ هفته دادم به لکه بینی افتادم دیروز کلا قطع شد اما امروز هم درد شکم دارم حسی شبیه به پریودی و هم اینکه لکه بینی وقتی میرم دستشویی دارم شیاف پروژسترون ۴۰۰ مصرف میکنم به شیاف شب مبزارم صبح با تکه های کثیف خارج میشه با دستمال ک پاک کردم تکه های شیاف بود شبی یه دونه تعدادشو بیشتر کنم و اینکه لکه دارم مقعدی بزارم یا واژینال تا اخر هفته به دکترم دسترسی ندارم
درد سینه و ضایعه هیپو اکو
سلام وقتتون بخیر
حدودا یکساله که دخترم شیر خودما نمیخوره
اما یکی از سینه هام درد داره و وقتی فشار میدم کمی شیر میاد رفتم معاینه گفتن احتمالا بخاطر همون شیره
سونو گرافی هم رفتم گفتن چیز خاصی نیست اما این ضایعه هیپواکو که نوشته یعنی چی ؟؟خطرناک نیست؟
جایگزین کردن مولتی ویتامین نوتریژن
سلام روز بخیر
خانم دکتر پسر من یک سالو چهار ماه سن داره
میخواستم نظرتون در موردمولتی ویتامین نوتریژن بدونم و اینکه میتونم جایگزین بکنم
روزی ۲۵ قطره مولتی ویتامین ویتو کید و یک سی سی لیپیفر فورت بهش میدم
پسرم رفلاکس داره
تفسیر جواب سونوگرافی
سلام خانوم دکتر عزیز
میشه این سونوهای زیر رو یه نگاهی بندازید و برامتفسیر کنید
ایا مشکلی دارن ؟؟
دیروز آی یو آی کردم
بچه ها سلام دیروز ای یو آی کردم
اینقدر نفخ میکنم و اینقدر دستشویی رفتم خسته شدم
امروز هم یه چیزی شبیه آب میاد ازم
ترشح نسیتا مثل آبه زنگ و بو هم نداره
به نظرتون عادیه؟
چند روز بعد بی بی بزنم نشون میده؟
کم خواب بودن نوزاد یک ماهه
سلام دوستان اوما و دکتر عزیز دختر من ۲۹ روزه هست خوابش خیلی کمه صبحا یک ساعت به یک ساعت بیدار میشه شبا هم کلا نمیخوابه تا ۷ صبح حتی وقتی میخوابه هم انگار نگرانه زود به کوچکترین صدا بیدار میشه گاها هم شبا میخوابونم تو خواب صدا میده جوری که انگار جاییش درد میکنه با صدای خودشم بیدار میشه و گریه و بیتابی میکنه چیکار کنم ؟میترسم چیزیش باشه هم شیر خودمو میدم هر شیرخشک ببلاک هرروز حدودا ۱۲۰ میلی میدم یعنی ۳ بار ۴۰ میلی
مدفوع نوزادم چرا اینجوریه
سلام خانم دکتر و مامانا من به بچم قطره ی آهن و مولتی ویتامین پدیابست و حریره ی بادام موزی میدم که از داروخانه گرفتم آیا مدفوع نوزادم طبیعیه
سرگیجه شدید و حالت تهوع
سلام من نیم ساعتی میشه که سرگیجه و حالت تهوع پیدا کردم. طوری که تنها هستم میترسم بلند بشم. سابقه فشار و دیابت ندارم. و همه آزمایش هام نرمال بوده. فقط مولتی آهن و ویتامین دی میخورم. هنوز آزمایش های ۲۴ تا ۲۸ رو انجام ندادم.
سرم رو تاب میدم به اطراف حالم بد میشه.
چکار کنم؟؟؟
درمان عفونت قارچی و جوش ریز واژن
سلام دکتر جان چندروزیه ترشحات ماستی رنگ دارم میرم دسشویی میریزه حالارفتم دیدم زیردستم حالتای دون دون حس کردم توواژن عکس گرفتم ببینید جیه زگیله چرااینادرومد چیکارکنم🥺😰
قد کودک ۲ ساله
سلام دوستان پسر من قد تولدش ۵۰ بود
الان که ۲سالش تموم شده قدش ۸۸
قد بچه های شما چنده؟؟؟
حس میکنم قدش کمه کوتاهه😭
خودم و همسرم و خانواده هامون همه بالای ۱۷۵ ایم




