Ooma

اورژانسی نوار قلب جنین

سلام خانم دکتر من بدلیل کم شدن حرکات جنین رفتم بیمارستان وnst گرفتن چون شهرستان هستم بیمارستان تجهیزات و دکتر درستی نداره بهم گفتن که شبی باید برم شیراز بیمارستان الان سوالم اینه نوار قلب جنین مشکل داره باید حتما همین الان برم بیمارستان؟؟؟
از خانوادم دورم کسی رو ندارم پسرمو بزارم پیشش و امشب برم بیمارستان

6 پاسخ 448 بازدید


مامان های پسر دار میشه عکس آلت پسرم رو نگاه بندازید ختنه شده

پنج روز هست ختنه شده بخیه زده شده جذبی هست
طبیعی هست من تجربه ای ندارم برای دکترش عکسش فرستادم ندیده هنوز
ممنون میشم نگاهی هم شما بندازید

113 پاسخ 3,852 بازدید


نوزاد.گرسنگی.دنبال سینه گشتن.دهان چرخاندن

سلام ب همگی.نوزاد شمام اینطوریه ک وقتی تازه شیر خورده و مثلا نیم ساعتی گذشته،بازم با دهنش دنبال شیر میگرده یا همش دست تو دهنش میکنه؟واقعا نمیدونم طبق غریزه س یا گرسنه؟

11 پاسخ 425 بازدید


جوانه زدن دندان شیری کودک۱۴ ماهه

سلام و عرض ادب دکتر جان سوالی داشتم
دختر ۱۴ ماهم ، دوتا دندون نیشش از پایین دراومده بود.که تازه متوجه شدم کنار اونها یه دندونی داره جوونه میزنه که کاملا خلاف دندونای دیگشه.خیلی ناراحت و داغون شدم.میخوام ببینم راهی داره که درست بشه؟آیا دندون دایمیش هم کج میشه؟
علتش چیه؟
خیلی ناراحتم و غصه اش داغونم کرده.خواهش میکنم دکتر محترم اوما پاسخ بدن 🙏🏼🙏🏼
واز مادران بزرگوار اگه کسی تجربه ای داره بفرمایید لطفا🙏🏼🙏🏼

5 پاسخ 358 بازدید


سلان دوستان عزیز

میخوام پسرمون ختنه کنم ولی دکترش گفت چون من ختنه دیگه انجام نمیدم یه چیز دیگه مینویسم که بیمارستان قبول کنه ..به نظرتون دکتر چی نوشته

6 پاسخ 429 بازدید


خوردن قرص ویتامین d

سلام دکترجان ،من الا ویزیت شدم دکتر گف ک نباید قرص ویتامین d3 بخورم آخه دکتر قبلیم همیشه میگف باید تا ۴ ماهگی قرص ویتامین d 1000 رو روزی ی دونه بخورم ،الا چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ؟

19 پاسخ 326 بازدید


زدن امپول هاچ سی جی روز ۱۱ سیکل

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان گلم.
من روز ۱۰ سیکلم...عصرش.... رفتم سونو دو تا فولی ۲۲ داشتم.دکترم .گقت همین امشب ی نزدیکی داشته باشم قبل از امپول ازاد سازی.. فردا صب ساعت ۸ یا ۹...ک بشه ۱۱ سیکل دو تا هاچ سی جی داد گفت همزمان بزنم ..و چهارشنیه ک بشه امروز روز ۱۲ سیکلم عصر یا شب نزدیکی داشته باشم....
حالابا خودم میگم چرا همون دیروز ک امپول زدم نگفت نزدیکی داشته باشم.....نکنه من اشنباه میکنم .....
دارو هامم روز سوم تا ۹ سیکلم لتروزل و روز ۸ تا ۱۱ هم سینال زدم‌..ک من تا روز ۱۰ سینال و زدم ...

12 پاسخ 321 بازدید


راهنمایی درمورد دستگاه تست قند

سلام
لطفا منو راهنمایی کنین

من چندروز پیش ازمایش قند خون ناشتا دادم و عددش:۹۰
بلافاصله با دستگاه گرفتم:۷۸


بعد رفتم نمایندگی که دستگاه رو درست کنن و دقیق بشه
فروشنده گفت اینقد تفاوت طبیعه
گفت صددرصد ازمایشگاه بهتر و دقیقتر قندخون رو مشخص میکنه تا دستگاه
و درستش نکرد
گفت هرزمان که تست قند با دستگاه گرفتم خودم ۱۰ عدد بهش اضافه کنم


نظرشما چیه؟!
میتونه این همه تفاوت داشته باشه و طبیعی باشه؟!
بنظرتون فروشندهه از سر باز نکرد؟

11 پاسخ 273 بازدید


سونوگرافی بارداری و قلب جنین

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز
وقت شما بخیر و شادی
میشه لطفا سونوی دوستم رو بررسی کنید
میوم که گزارش شده چی هست؟

12 پاسخ 578 بازدید


دیر رشد کردن موی بچه

سلام خانوم دکتر و خانوما. شبتون بخیر
پسرم الان ۸ ماه و نیمشه دو ماه پیش موهای دور سرش رو شوهرم با ماشین کوتاه کرد
اطراف سرش موهاش رشد کردن اما پشت سرش یعنی بالای گردنش هنوز رشد نکردن..علتش چی میتونه باشه؟
اینم بگم موهاش قبلا کوتاه نکرده بودیم خودشون ریخته بودن فقط اون پشت سرش نریخته بودن از اول

15 پاسخ 458 بازدید


خوردن قرص داستینکس برای قطع شیردهی

سلام دکتر عزیز اوما
میخاستم بدونم بعد خوردن یک عدد قرص داستینکس چقدر بعد از آن می‌توان شیر داد ب نوزاد؟
نوزادم ۱۹روزشه

6 پاسخ 454 بازدید


سونوگرافیNT ,میوم در بارداری

با سلام و احترام خدمت پزشک محترم
من دیروز NT انجام دادم ممنون میشم بررسی بفرمایید .
و موردی که وجود داره با استفاده شیاف، استراحت و دورکاری برای کارم هماتومم بزرکتر شده(رابطه و انجام کار خانه و ... ندارم )
و مورد دیگه این که میوم داشتم و میوم ها دارن بزرگ میشن نگرانم کرده

18 پاسخ 597 بازدید


تفسیر جواب آزمایش لطفاااا

سلام به همگی و دکتر اوما این ازمایش بنده هست .
لنفوسیت خونم کم هست علتش چیه ؟
جواب آزمایش ادرارم خوب نیست.من قبلا شن داشتم الانم به خاطر ویار شدیدم اصلا اب نمیتونم بخورم .اینکه خون زده در ادرار بابت شن هست یا عفونت من خارش یا سوزش ادراری ندارم.
ممنون

11 پاسخ 234 بازدید


آزمایش ادرار نوزاد پسر

سلام خانوم دکتر عزیز ممکنه بفرمایید آزمایش ادرار نوزاد من مشکلی داره یا خیر

8 پاسخ 294 بازدید


خانم دکتر ازمایش من رو چک کنین نگرانم

سلام وقتتون بخیرخانم دکتر ببخشید ازمایش چکاپ بارداری من رو میشه نگاه کنین انگار ی مشکلاتی هست از استرس دارم میمیرم

33 پاسخ 425 بازدید


خراش آندومتر روز 24 سیکل میتونم برم؟

سلام دکتر عزیز و دوستای گل
من سیکلم 30 روزس و دکتر گفته بود هفت روز قبل از پریود بیام برای خراش که میشه 23 سیکلم
روز 23 جمعه است
میتونم شنبه 24 سیکلم برم
مشکلی نیست ؟
چون قبل از 24 سیکل برام مقدور نیست برم
دکتر جان اگر از نظر شما ایرادی نیست روز 24 سیکل خراش بدم و اگر ایرادی داره که بزارم ماه بعد برم
ممنونم

7 پاسخ 300 بازدید


مدفوع نکردن نوزاد 38روزه

باسلام دکترجان خسته نباشید
بچم از10روزگی دهنش برفک داشت 3تا نیستاتین مصرف کردم ویوله دوژانسین زدم خوب نشد بردم دکتر کپسول داد گفت روزی یک سوم با آب حل کن بده بهش حالا نمیدونم از اونه یا برا رفلاکس ک علائمشو گفتم شربت دومیتیدون داد از اونه بچم از دیروزه مدفوع نکرده بعضی وقتام زور میزنه چیکار کنم

7 پاسخ 313 بازدید


یه نصیحت خواهرانه واسه همه. لطفا تا آخر بخونید.

من از روز شنبه قصد کردم دخترم رو از پوشک بگیرم. خیلی راجع بهش خوندم خیلی از بقیه پرسیدم. با چند تا مشاور صحبت کردم. حتی اینجا هم اومدم و پرسیدم. تا دیروز نمیتونست جیش رو بگه و انگار داشت یه تغییر بزرگ رو تجربه می‌کرد. اما من علی رغم تمام تحقیقاتم علی رغم اینکه میدونستم کار درست چیه و روند چجورییه انگار افسار رفتار خودم رو نداشتم دو سه روز اول حسابی کلافه بودم و عصبی. سعی می‌کردم کنترل کنم خودم رو اما فشار زیادی روم بود. حس میکردم میبازم و این فرشته ی کوچولو که روبرومه هیچ وقت نمیتونه جمله ی جادویی مامان جیش دارم رو بگه. شاید باورتون نشه گریه میکردم و ازش خواهش میکردم جیش کنه!!! نمیدونم چرا اینقدر آستانه تحملم اومده بود پایین. اون زبون بسته هم نمی‌دونست چی به چیه و گیج شده بود و کمی ترسیده. اما به خودم اومدم. بهش گیر ندادم و با بازی و خنده و جایزه و تشویق با دلش راه اومدم. براش وقت گذاشتم و کل روز رو باهاش بازی کردم. و سعی کردم جبران کنم‌. کم کم ترسش ریخت و خنده نشست رو لب هر دومون‌. میدونم طولانی شد اما فقط خواستم بگم خواهش میکنم خواهش میکنم سرشون داد نزنید. توی هر مرحله ای از بچه داری هستید فرض کنید دارید یه گل نازک رو مراقبت میکنید. براشون وقت بذارید. یه قدم برید جلو اونا هزار قدم میان. دختر من از امروز دستشویی ش رو میگه و کلی خوشحالی میکنه. براش جایزه خریدم و کلی خوشحالش کردم. بچه ها آیینه ی رفتار ما هستن. یا بهتر بگم اونا خود ما هستن در سنی کمتر....

77 پاسخ 1,470 بازدید


چند ساعت خواب برای کودک ۲۱ ماهه کافیه ؟

سلام دکتر عزیز
وقتتون بخیر
دکتر جان دختر من ۱۱ ساعت در شبانه روز میخوابه
میخواستم‌ ببینم این تایم کافیه واسش ؟

10 پاسخ 312 بازدید


ایا با مصرف مولتی ویتامین پرناتال باید ویتامین d هم جداگانه مصرف کرد؟

با سلام
ایا با مصرف مولتی ویتامین پرناتال باید ویتامین d 1000 هم مصرف کرد؟

14 پاسخ 297 بازدید