اورژانسی نوار قلب جنین
سلام خانم دکتر من بدلیل کم شدن حرکات جنین رفتم بیمارستان وnst گرفتن چون شهرستان هستم بیمارستان تجهیزات و دکتر درستی نداره بهم گفتن که شبی باید برم شیراز بیمارستان الان سوالم اینه نوار قلب جنین مشکل داره باید حتما همین الان برم بیمارستان؟؟؟
از خانوادم دورم کسی رو ندارم پسرمو بزارم پیشش و امشب برم بیمارستان
مامان های پسر دار میشه عکس آلت پسرم رو نگاه بندازید ختنه شده
پنج روز هست ختنه شده بخیه زده شده جذبی هست
طبیعی هست من تجربه ای ندارم برای دکترش عکسش فرستادم ندیده هنوز
ممنون میشم نگاهی هم شما بندازید
نوزاد.گرسنگی.دنبال سینه گشتن.دهان چرخاندن
سلام ب همگی.نوزاد شمام اینطوریه ک وقتی تازه شیر خورده و مثلا نیم ساعتی گذشته،بازم با دهنش دنبال شیر میگرده یا همش دست تو دهنش میکنه؟واقعا نمیدونم طبق غریزه س یا گرسنه؟
جوانه زدن دندان شیری کودک۱۴ ماهه
سلام و عرض ادب دکتر جان سوالی داشتم
دختر ۱۴ ماهم ، دوتا دندون نیشش از پایین دراومده بود.که تازه متوجه شدم کنار اونها یه دندونی داره جوونه میزنه که کاملا خلاف دندونای دیگشه.خیلی ناراحت و داغون شدم.میخوام ببینم راهی داره که درست بشه؟آیا دندون دایمیش هم کج میشه؟
علتش چیه؟
خیلی ناراحتم و غصه اش داغونم کرده.خواهش میکنم دکتر محترم اوما پاسخ بدن 🙏🏼🙏🏼
واز مادران بزرگوار اگه کسی تجربه ای داره بفرمایید لطفا🙏🏼🙏🏼
سلان دوستان عزیز
میخوام پسرمون ختنه کنم ولی دکترش گفت چون من ختنه دیگه انجام نمیدم یه چیز دیگه مینویسم که بیمارستان قبول کنه ..به نظرتون دکتر چی نوشته
خوردن قرص ویتامین d
سلام دکترجان ،من الا ویزیت شدم دکتر گف ک نباید قرص ویتامین d3 بخورم آخه دکتر قبلیم همیشه میگف باید تا ۴ ماهگی قرص ویتامین d 1000 رو روزی ی دونه بخورم ،الا چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ؟
زدن امپول هاچ سی جی روز ۱۱ سیکل
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان گلم.
من روز ۱۰ سیکلم...عصرش.... رفتم سونو دو تا فولی ۲۲ داشتم.دکترم .گقت همین امشب ی نزدیکی داشته باشم قبل از امپول ازاد سازی.. فردا صب ساعت ۸ یا ۹...ک بشه ۱۱ سیکل دو تا هاچ سی جی داد گفت همزمان بزنم ..و چهارشنیه ک بشه امروز روز ۱۲ سیکلم عصر یا شب نزدیکی داشته باشم....
حالابا خودم میگم چرا همون دیروز ک امپول زدم نگفت نزدیکی داشته باشم.....نکنه من اشنباه میکنم .....
دارو هامم روز سوم تا ۹ سیکلم لتروزل و روز ۸ تا ۱۱ هم سینال زدم..ک من تا روز ۱۰ سینال و زدم ...
راهنمایی درمورد دستگاه تست قند
سلام
لطفا منو راهنمایی کنین
من چندروز پیش ازمایش قند خون ناشتا دادم و عددش:۹۰
بلافاصله با دستگاه گرفتم:۷۸
بعد رفتم نمایندگی که دستگاه رو درست کنن و دقیق بشه
فروشنده گفت اینقد تفاوت طبیعه
گفت صددرصد ازمایشگاه بهتر و دقیقتر قندخون رو مشخص میکنه تا دستگاه
و درستش نکرد
گفت هرزمان که تست قند با دستگاه گرفتم خودم ۱۰ عدد بهش اضافه کنم
نظرشما چیه؟!
میتونه این همه تفاوت داشته باشه و طبیعی باشه؟!
بنظرتون فروشندهه از سر باز نکرد؟
سونوگرافی بارداری و قلب جنین
سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز
وقت شما بخیر و شادی
میشه لطفا سونوی دوستم رو بررسی کنید
میوم که گزارش شده چی هست؟
دیر رشد کردن موی بچه
سلام خانوم دکتر و خانوما. شبتون بخیر
پسرم الان ۸ ماه و نیمشه دو ماه پیش موهای دور سرش رو شوهرم با ماشین کوتاه کرد
اطراف سرش موهاش رشد کردن اما پشت سرش یعنی بالای گردنش هنوز رشد نکردن..علتش چی میتونه باشه؟
اینم بگم موهاش قبلا کوتاه نکرده بودیم خودشون ریخته بودن فقط اون پشت سرش نریخته بودن از اول
خوردن قرص داستینکس برای قطع شیردهی
سلام دکتر عزیز اوما
میخاستم بدونم بعد خوردن یک عدد قرص داستینکس چقدر بعد از آن میتوان شیر داد ب نوزاد؟
نوزادم ۱۹روزشه
سونوگرافیNT ,میوم در بارداری
با سلام و احترام خدمت پزشک محترم
من دیروز NT انجام دادم ممنون میشم بررسی بفرمایید .
و موردی که وجود داره با استفاده شیاف، استراحت و دورکاری برای کارم هماتومم بزرکتر شده(رابطه و انجام کار خانه و ... ندارم )
و مورد دیگه این که میوم داشتم و میوم ها دارن بزرگ میشن نگرانم کرده
تفسیر جواب آزمایش لطفاااا
سلام به همگی و دکتر اوما این ازمایش بنده هست .
لنفوسیت خونم کم هست علتش چیه ؟
جواب آزمایش ادرارم خوب نیست.من قبلا شن داشتم الانم به خاطر ویار شدیدم اصلا اب نمیتونم بخورم .اینکه خون زده در ادرار بابت شن هست یا عفونت من خارش یا سوزش ادراری ندارم.
ممنون
آزمایش ادرار نوزاد پسر
سلام خانوم دکتر عزیز ممکنه بفرمایید آزمایش ادرار نوزاد من مشکلی داره یا خیر
خانم دکتر ازمایش من رو چک کنین نگرانم
سلام وقتتون بخیرخانم دکتر ببخشید ازمایش چکاپ بارداری من رو میشه نگاه کنین انگار ی مشکلاتی هست از استرس دارم میمیرم
خراش آندومتر روز 24 سیکل میتونم برم؟
سلام دکتر عزیز و دوستای گل
من سیکلم 30 روزس و دکتر گفته بود هفت روز قبل از پریود بیام برای خراش که میشه 23 سیکلم
روز 23 جمعه است
میتونم شنبه 24 سیکلم برم
مشکلی نیست ؟
چون قبل از 24 سیکل برام مقدور نیست برم
دکتر جان اگر از نظر شما ایرادی نیست روز 24 سیکل خراش بدم و اگر ایرادی داره که بزارم ماه بعد برم
ممنونم
مدفوع نکردن نوزاد 38روزه
باسلام دکترجان خسته نباشید
بچم از10روزگی دهنش برفک داشت 3تا نیستاتین مصرف کردم ویوله دوژانسین زدم خوب نشد بردم دکتر کپسول داد گفت روزی یک سوم با آب حل کن بده بهش حالا نمیدونم از اونه یا برا رفلاکس ک علائمشو گفتم شربت دومیتیدون داد از اونه بچم از دیروزه مدفوع نکرده بعضی وقتام زور میزنه چیکار کنم
یه نصیحت خواهرانه واسه همه. لطفا تا آخر بخونید.
من از روز شنبه قصد کردم دخترم رو از پوشک بگیرم. خیلی راجع بهش خوندم خیلی از بقیه پرسیدم. با چند تا مشاور صحبت کردم. حتی اینجا هم اومدم و پرسیدم. تا دیروز نمیتونست جیش رو بگه و انگار داشت یه تغییر بزرگ رو تجربه میکرد. اما من علی رغم تمام تحقیقاتم علی رغم اینکه میدونستم کار درست چیه و روند چجورییه انگار افسار رفتار خودم رو نداشتم دو سه روز اول حسابی کلافه بودم و عصبی. سعی میکردم کنترل کنم خودم رو اما فشار زیادی روم بود. حس میکردم میبازم و این فرشته ی کوچولو که روبرومه هیچ وقت نمیتونه جمله ی جادویی مامان جیش دارم رو بگه. شاید باورتون نشه گریه میکردم و ازش خواهش میکردم جیش کنه!!! نمیدونم چرا اینقدر آستانه تحملم اومده بود پایین. اون زبون بسته هم نمیدونست چی به چیه و گیج شده بود و کمی ترسیده. اما به خودم اومدم. بهش گیر ندادم و با بازی و خنده و جایزه و تشویق با دلش راه اومدم. براش وقت گذاشتم و کل روز رو باهاش بازی کردم. و سعی کردم جبران کنم. کم کم ترسش ریخت و خنده نشست رو لب هر دومون. میدونم طولانی شد اما فقط خواستم بگم خواهش میکنم خواهش میکنم سرشون داد نزنید. توی هر مرحله ای از بچه داری هستید فرض کنید دارید یه گل نازک رو مراقبت میکنید. براشون وقت بذارید. یه قدم برید جلو اونا هزار قدم میان. دختر من از امروز دستشویی ش رو میگه و کلی خوشحالی میکنه. براش جایزه خریدم و کلی خوشحالش کردم. بچه ها آیینه ی رفتار ما هستن. یا بهتر بگم اونا خود ما هستن در سنی کمتر....
چند ساعت خواب برای کودک ۲۱ ماهه کافیه ؟
سلام دکتر عزیز
وقتتون بخیر
دکتر جان دختر من ۱۱ ساعت در شبانه روز میخوابه
میخواستم ببینم این تایم کافیه واسش ؟
ایا با مصرف مولتی ویتامین پرناتال باید ویتامین d هم جداگانه مصرف کرد؟
با سلام
ایا با مصرف مولتی ویتامین پرناتال باید ویتامین d 1000 هم مصرف کرد؟




