Ooma

آبریزش بینی بچه ۹ماهه

سلام وقتتون بخیر دکتراوما و خانومای عزیز
دختر من چند روزه بینیش گرفته و آبریزش داره،اصلا خواب نداره،چیکارکنم؟چی بهش بدم؟
دوهفته قبل هم سرفه خشک داشت بردمش دکتر گفت آنفولانزاعه،قرص آنفولانزا و دگزا بهش داد خوب شد،
الان دوباره آبریزش

8 پاسخ 248 بازدید


روز نهم قدام هستم چندروزی کار زیاد انجام میدم متوجه ترشحات آبکی میشم

روز نهم اقدام هستم حدود۵روز پیش ترشح و لکه بینی داشتم والان هم فعالیتم زیاد باشه ترشحات آبکی دارم دلیلش چیه؟

16 پاسخ 431 بازدید


تفسیر جواب آزمایش ان تی

با سلام خانم دکتر عزیز لطفا آزمایش ان تی خواهرم رو تفسیر میفرمایید🙏

9 پاسخ 406 بازدید


یبوست کودک ۱ سال و نیم

با سلام من دیروز یه سوال پرسیدم چرا دکتر اوما دیر پاسخ میدن ؟؟

7 پاسخ 250 بازدید


درد زیر شکم در بارداری

سلام خانم دکتر
چند روزه یه مقدار درد دارم زیر شکم و مثانه
دکتر رفتم برای آزمایش گفت مقداری عفونت ادراری هست که نیاز به دارو نداره و اینکه اول بارداری درد زیاد داشتم که شیاف پروژسترون دادن روزی ۲تا
الان این درد نگران کننده است یا مشکلی نداره ؟

25 پاسخ 467 بازدید


بررسی آزمایش cell free DNA

لطفا جواب تست cell free من و بررسی کنید دکتر

18 پاسخ 380 بازدید


شربت فروگلوبین و زینک

سلام خانم دکتر
من دخترم مریض بود دو هفته پیش بردمش دکتر دارو داد که داخلشون شربت زینک هم بود،، بعد چند روز بردمش پیش یه متخصص دیگه یه سری ازمایشو اینا نوشت دادم و چنتا شربت و قرص داد،، امروز متوجه شدم. توی اون شربت قرمز رنگه زینک هم هست، حالا سوالم اینه جفتشو بدم یا زینک رو قطع کنم؟؟ زینک هر دوازده ساعت گفتن5 سی سی،و فروگلوبین روزانه5سی سی
دخترم وزنش پایینه، 4سال و سه ماهشه و14/5کیلو هست

11 پاسخ 318 بازدید


دکتر خوب برای هیستروسکوپی پولیپ

سلام به همه دوستان عزیز وقتتون بخیر
لطف میکنید دکتر خوب و کاربلد، برای هیستروسکوپی پولیپ در تهران معرفی کنید؟

2 پاسخ 258 بازدید


سرما خوردگی و گلو درد در بارداری

سلام وقتتون بخیر من دو روزی هست که خیلی گلوم میسوزه چه دارویی مجازم مصرف کنم خیلی اذیت میشم اصلا نمیتونم نفس بکشم احساس خفگی میکنم

18 پاسخ 1,125 بازدید


انقباض در هفته ۳۵

سلام دکتر و دوستان اومایی
امروز از صبح حر‌کات بچه کم بود ، حتی بعد از غذا ، رفتم ان اس تی دادم . با خوردن شیرینی جات حرکات بچه اوکی شد ولی دستگاه ۳ تا انقباض به فاصله تقریبا ۱۱ دقیقه نشون داد. من خودم‌ چیزی حس نکردم ولی دستگاه نشون داد . گاهی حس میکنم شکمم سفت میشه ولی اون لحظه هایی که دستگاه انقباض ثبت کرده من‌ چیزی حس نکردم . با تزریق امپول ریه ام پزشکم موافقت نکرد . گفتن حرکات بچه رو کمتر میکنه و به لحاظ روانی بیشتر اذیت میشی . به نظرتون باید چیکار کنم که روند زایمان به تاخیر بیوفته ؟ چون امپول ریه نزدم ، نگرانم که نارس باشه و بره تو دستگاه

33 پاسخ 486 بازدید


کولیک نوزاد یک ماهه

سلام دکتر اونایی عزیز
دخترم یک ماهشه و دل‌درد داشت از یکشب تا صبح گریه کرده..قطره دایمتیکون یکبار شب و یکبار صبح دادم ظهر هم گیرمیچر بهش دادم و دو ساعت بعدش ترنجبین ک دفعش رو خوب کرد...و شب هم دوباره گیرمیچر دادم و دوساعت بعدش قطره اینفاکول ک دکتر گفته بود یک قطره چکان دادم و الان خاب هست میخاستم بپرسم دادن همه اینا در یک روز خطری نداره؟ضرری برای بچه نداشته باشه؟
وقتی تایم خابش می‌ره بالا میترسم

3 پاسخ 376 بازدید


قارچ یا حساسیت؟ صورت و پای نوزاد

سلام خانم دکتر و خانوما میشه بگین اینایی که روی صورت و پای پسرم هست چیه؟قرچه با حساسیت چی‌بزنم‌بهشون؟

15 پاسخ 605 بازدید


ادرار سوختگی پای نوزاد

سلام خانم دکتر برای سوختگی پسرم پمادکلوتریمازول خواستم ولی این پماد که عکیشومیفرستم داده به نظرتون بزنم به پای پسرم

74 پاسخ 970 بازدید


زایمان در ۳۴هفته و آمپول ریه

سلام خانم دکتر ،من احساس می کنم انقباضات شدید دارم،و ممکنه زایمان کنم ،ولی هنوز ۳۴هفته هستم.سونو رو براتون میفرستم ببینید.با توجه به سونو میشه بهم بگید اگه زایمان کردم ممکنه بچه بره تو شیشه؟؟فردا می خوام برم ویزیت شم.اگر آمپول ریه بزنم چقدر طول میکشه اثر کنه تا بچه نره تو شیشه؟؟من سه تا بچه دارم،می دونم درد زایمان چجوره.

11 پاسخ 598 بازدید


خارش دست وپا در بارداری

سلام وعرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز و گرامی
۳ روزی میشه بیشتر دست چپ و پای چپم دچار خارش شده میخاستم بدونم باید چیکار کنم عکس دستمو میفرستم
واینکه چون سابقه ۴ تا سقط داشتم دکتر تجویزکرده روزی یدونه آسپرین میخورم

19 پاسخ 335 بازدید


سقط و بقایای ان در هفته ۶

سلام میشه سونوگرافی منو ببینین لطفا.
دکتر واس بقایای سقط نوشته بود ۸ روزه خونریزی دارم

9 پاسخ 565 بازدید


آمپول روگام در بارداری

با سلام دکتر جان ممنون میشم جواب منو بدین هفته ۲۹ بارداری هستم گروه خونی خودم Bمثبت هست همسرم گروه خونی A منفی هست با توجه به اینکه همسرم گروه خونی Rh منفی هست آیا نیازه آمپول روگام بزنم ؟

15 پاسخ 392 بازدید


هموروئید در بارداری

سلام دکتر جان ممنون میشم سوال منو جواب بدین من یبوست شدید دارم و جوری که از مقعد خونریزی کمی داشتم هفته ۲۹ بارداری هستم آیا برا چنین ضرر داره؟ (فقط فقط یه بار از پشتم خون دیدم )چه راهکاری دارید برا یبوست و هموروئید؟

12 پاسخ 345 بازدید


سونو گرافی زیاد در بارداری

با سلام من بخاطر طول سرویکس پایین و مایع آمنیوتیک تا حالا ۱۸ تا سونو رفتم
میخواستم ببینم اینهمه سونو ضرری نداره ؟

35 پاسخ 457 بازدید


خانمهای اصفهانی میشه جواب بدین؟؟؟

سلام خانمهای اصفهانی ایا کسی از فروردین تا ب الان ivf تو مرکز مشتاق یاهمون شهرک سلامت انجام داده؟دکترتون کی بوده؟هزینون با دارو حدود چقدرشده؟ایا بیمه تامین اجتماعی یا تکمیلی هستین یا ن با این دو بیمه چقدر شده؟هزینه داروها چقدره چطوریه؟پروسه ivf تاانتقال جنین چقدر طول میکشه؟جنین هاتون چند روزه بودن؟

26 پاسخ 1,302 بازدید