آبریزش بینی بچه ۹ماهه
سلام وقتتون بخیر دکتراوما و خانومای عزیز
دختر من چند روزه بینیش گرفته و آبریزش داره،اصلا خواب نداره،چیکارکنم؟چی بهش بدم؟
دوهفته قبل هم سرفه خشک داشت بردمش دکتر گفت آنفولانزاعه،قرص آنفولانزا و دگزا بهش داد خوب شد،
الان دوباره آبریزش
روز نهم قدام هستم چندروزی کار زیاد انجام میدم متوجه ترشحات آبکی میشم
روز نهم اقدام هستم حدود۵روز پیش ترشح و لکه بینی داشتم والان هم فعالیتم زیاد باشه ترشحات آبکی دارم دلیلش چیه؟
تفسیر جواب آزمایش ان تی
با سلام خانم دکتر عزیز لطفا آزمایش ان تی خواهرم رو تفسیر میفرمایید🙏
یبوست کودک ۱ سال و نیم
با سلام من دیروز یه سوال پرسیدم چرا دکتر اوما دیر پاسخ میدن ؟؟
درد زیر شکم در بارداری
سلام خانم دکتر
چند روزه یه مقدار درد دارم زیر شکم و مثانه
دکتر رفتم برای آزمایش گفت مقداری عفونت ادراری هست که نیاز به دارو نداره و اینکه اول بارداری درد زیاد داشتم که شیاف پروژسترون دادن روزی ۲تا
الان این درد نگران کننده است یا مشکلی نداره ؟
بررسی آزمایش cell free DNA
لطفا جواب تست cell free من و بررسی کنید دکتر
شربت فروگلوبین و زینک
سلام خانم دکتر
من دخترم مریض بود دو هفته پیش بردمش دکتر دارو داد که داخلشون شربت زینک هم بود،، بعد چند روز بردمش پیش یه متخصص دیگه یه سری ازمایشو اینا نوشت دادم و چنتا شربت و قرص داد،، امروز متوجه شدم. توی اون شربت قرمز رنگه زینک هم هست، حالا سوالم اینه جفتشو بدم یا زینک رو قطع کنم؟؟ زینک هر دوازده ساعت گفتن5 سی سی،و فروگلوبین روزانه5سی سی
دخترم وزنش پایینه، 4سال و سه ماهشه و14/5کیلو هست
دکتر خوب برای هیستروسکوپی پولیپ
سلام به همه دوستان عزیز وقتتون بخیر
لطف میکنید دکتر خوب و کاربلد، برای هیستروسکوپی پولیپ در تهران معرفی کنید؟
سرما خوردگی و گلو درد در بارداری
سلام وقتتون بخیر من دو روزی هست که خیلی گلوم میسوزه چه دارویی مجازم مصرف کنم خیلی اذیت میشم اصلا نمیتونم نفس بکشم احساس خفگی میکنم
انقباض در هفته ۳۵
سلام دکتر و دوستان اومایی
امروز از صبح حرکات بچه کم بود ، حتی بعد از غذا ، رفتم ان اس تی دادم . با خوردن شیرینی جات حرکات بچه اوکی شد ولی دستگاه ۳ تا انقباض به فاصله تقریبا ۱۱ دقیقه نشون داد. من خودم چیزی حس نکردم ولی دستگاه نشون داد . گاهی حس میکنم شکمم سفت میشه ولی اون لحظه هایی که دستگاه انقباض ثبت کرده من چیزی حس نکردم . با تزریق امپول ریه ام پزشکم موافقت نکرد . گفتن حرکات بچه رو کمتر میکنه و به لحاظ روانی بیشتر اذیت میشی . به نظرتون باید چیکار کنم که روند زایمان به تاخیر بیوفته ؟ چون امپول ریه نزدم ، نگرانم که نارس باشه و بره تو دستگاه
کولیک نوزاد یک ماهه
سلام دکتر اونایی عزیز
دخترم یک ماهشه و دلدرد داشت از یکشب تا صبح گریه کرده..قطره دایمتیکون یکبار شب و یکبار صبح دادم ظهر هم گیرمیچر بهش دادم و دو ساعت بعدش ترنجبین ک دفعش رو خوب کرد...و شب هم دوباره گیرمیچر دادم و دوساعت بعدش قطره اینفاکول ک دکتر گفته بود یک قطره چکان دادم و الان خاب هست میخاستم بپرسم دادن همه اینا در یک روز خطری نداره؟ضرری برای بچه نداشته باشه؟
وقتی تایم خابش میره بالا میترسم
قارچ یا حساسیت؟ صورت و پای نوزاد
سلام خانم دکتر و خانوما میشه بگین اینایی که روی صورت و پای پسرم هست چیه؟قرچه با حساسیت چیبزنمبهشون؟
ادرار سوختگی پای نوزاد
سلام خانم دکتر برای سوختگی پسرم پمادکلوتریمازول خواستم ولی این پماد که عکیشومیفرستم داده به نظرتون بزنم به پای پسرم
زایمان در ۳۴هفته و آمپول ریه
سلام خانم دکتر ،من احساس می کنم انقباضات شدید دارم،و ممکنه زایمان کنم ،ولی هنوز ۳۴هفته هستم.سونو رو براتون میفرستم ببینید.با توجه به سونو میشه بهم بگید اگه زایمان کردم ممکنه بچه بره تو شیشه؟؟فردا می خوام برم ویزیت شم.اگر آمپول ریه بزنم چقدر طول میکشه اثر کنه تا بچه نره تو شیشه؟؟من سه تا بچه دارم،می دونم درد زایمان چجوره.
خارش دست وپا در بارداری
سلام وعرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز و گرامی
۳ روزی میشه بیشتر دست چپ و پای چپم دچار خارش شده میخاستم بدونم باید چیکار کنم عکس دستمو میفرستم
واینکه چون سابقه ۴ تا سقط داشتم دکتر تجویزکرده روزی یدونه آسپرین میخورم
سقط و بقایای ان در هفته ۶
سلام میشه سونوگرافی منو ببینین لطفا.
دکتر واس بقایای سقط نوشته بود ۸ روزه خونریزی دارم
آمپول روگام در بارداری
با سلام دکتر جان ممنون میشم جواب منو بدین هفته ۲۹ بارداری هستم گروه خونی خودم Bمثبت هست همسرم گروه خونی A منفی هست با توجه به اینکه همسرم گروه خونی Rh منفی هست آیا نیازه آمپول روگام بزنم ؟
هموروئید در بارداری
سلام دکتر جان ممنون میشم سوال منو جواب بدین من یبوست شدید دارم و جوری که از مقعد خونریزی کمی داشتم هفته ۲۹ بارداری هستم آیا برا چنین ضرر داره؟ (فقط فقط یه بار از پشتم خون دیدم )چه راهکاری دارید برا یبوست و هموروئید؟
سونو گرافی زیاد در بارداری
با سلام من بخاطر طول سرویکس پایین و مایع آمنیوتیک تا حالا ۱۸ تا سونو رفتم
میخواستم ببینم اینهمه سونو ضرری نداره ؟
خانمهای اصفهانی میشه جواب بدین؟؟؟
سلام خانمهای اصفهانی ایا کسی از فروردین تا ب الان ivf تو مرکز مشتاق یاهمون شهرک سلامت انجام داده؟دکترتون کی بوده؟هزینون با دارو حدود چقدرشده؟ایا بیمه تامین اجتماعی یا تکمیلی هستین یا ن با این دو بیمه چقدر شده؟هزینه داروها چقدره چطوریه؟پروسه ivf تاانتقال جنین چقدر طول میکشه؟جنین هاتون چند روزه بودن؟




