پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.
لکه بینی در بارداری
سلام دکترجان منو شناختید همون که دهانه رحم ۱ سانت باز هست از بیمارستان مرخص شدم آمپول و اینا زدم،دکترجان الان رفتم دستشویی روی شرت اینو دیدم،خطرناک هست؟؟درد پریودی دارم ولی ضعیف هست این نرمال هست؟؟یا باید برم بیمارستان؟؟
14 پاسخ 114 بازدید




