Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

اسهال و دلپیچه در بارداری و علائم انقباض

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من دو روزه فقط صبح ها که بیدار میشم از خواب دلپیچه دارم بعد که میرم سرویس دیگه خوب میشم کامل و مدفوع هم تقریبا شل هست، ممکنه نشانه زايمان زودرس خدایی نکرده باشه؟ و اینکه من شکمم از قبل بارداری سفت بود الانم سفت هست دکترم منو برای ان اس تی فرستاد خداروشکر مشکلی نبود اون موقع

46 پاسخ 162 بازدید