Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

درد زیر شکم بعد پریودی

سلام خانم دکتر خسته نباشید...من چندماهه عفونت زیاد داشتم چند سری پماد و قرص استفاده کردم کمی بهتر شدم یعنی کامل خوب نمیشم نمیدونم چرا هرچیم استفاده میکنم انگار تاثیری نداره...پاپ اسمیر دادم ک توش عفونت زده بود...اچ پی وی دادم سالم بود....این سری ک دوباره رفتم دکتر بازم پماد داد و قرصم داد واسه عفونت اما بازم تاثیر انچنانی نداشت‌‌...ترشح خیلی زیاد دارم رنگش زرده...ولی ترشح پنیری یا سبز نیس...این سری پریود نشدم یه ماه..دوسه ماه قبلم خیلی پریودیم عقب میوفتاد... سونو واژینال شدم ک گفتن کیستای ریز دارم...قرص داد ک روز ۱۶ پریودی باس بخورم ..امپول پروژسترون داد و زدم بعد ۹ روز پریود شدم...هنوز ۱۶ نشد ک قرصو بخورم...الان دوروز دردای زیر شکم زیادی دارم یعنی هر دو سه ساعت یهو میگیره در حد وحشتناک ک یاد درد زایمانم میوفتم یه ربع تا بیس دقیقه همینطوری هی میگیره ول میکنه..ب نظرتون درد بخاطر عفونته یا کیست؟؟چیکار کنم عفونت دس از سرم برداره بخدا دیگ خسته شدم..

52 پاسخ 158 بازدید