Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

بخیه سزارین و مکملای بعد زایمان

سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر
۲۵ روزه سزارین شدم با بخیه جذبی
درد داخل شکم و سوزش همچنان دارم
از سه روز بعد عمل روزی دو بار جای بخیه با شامپو بچه میشورم و با باد ملایم سشوار خشک میکنم
شکمم بعد ده روز با شکم بند پاک سمن اروم بستم
یه هفته هست میبینم جای بخیه م ورم داره بیرون زده
اوایلم وقتی میشستم دست میکشیدم از داخل انگار سفت بود
این چند روز گفتم شلید خوب بشه
ولی همچنان ورم داره ده روز اولم درد شدید شکم و بخیه داشتم دکترم سونو نوشت عکس اونم میفرستم

سوال دومم اینه وزنم خیلی کم شده ۴۸ کیلو
روزی دو تا مولتی ویتامین مینرال
و کلسیم
و ی دونه فیفول و ویتامین دی میخورم
شیر خودمم میدم
چه مکمل مجازه برای افزایش وزن دوران بارداری
در ضمن پوست شکمم خیلی تیره شده
بنظرتون روشن میشه

31 پاسخ 39 بازدید