دوره درمان یبوست و داروهاش و ..
افرا تا 5 روز دیگه دو ماهه میشه .
مدتیه خیلی شیر میخواد .شیر خیلی میخوره ..هر یک ساعت دو ساعت دو الی چهار شماره میخوره .
خس خس داره بعد شیر خوردن ..گاهی انگار تا گلو خورده شبر نفسش اذیته نمیتونم توصیف میکنم من فک میکنم شاید زیاد شیر میخوره اینجوریه
بعد آروغش رو میخوام بگیرم. انگار قورت میده هوا رو تو دهنش ..هوا رو میده تو ..
یه چی دیگه تازگیا با ولع شیر میخوره و صدای قورت دادنش میاد و گاهی هم اندازه یه قاشق مربا خوری بالا میاره..یا از گوشه دهنش میریزه .
داروهای فعلی افرا اینفاکول
گریپ میکسیچر ایرانی هر هشت ساعت دو سی سی و نیم
روغن ام سی تی هر 12 ساعت دو سی سی
و بی بی کر 5 قطره صبح 5 قطره عصر
که مدت سه هفته ست داره استفاده میکنه مرتب..برای درمان یبوست دکتر داده ..البته دکتر بی بی کر نداده بود که من اوما اومدم بی بی کر هم گفتند در کنارش استفاده کنم ..
الان یبوستش تقریبا روبه بهبوده هر دو روز یکبار ..گاهی روزی یک بار..ولی آیا همچنان داروها رو استفاده کنم ضرر که نداره
مخصوصا گریپ میکسیچر ایرانی رو ادامه بدم ؟
احساس میکنم قطع کنم دوباره یبوستش برگرده شیر خشک ببلاک کامفورت استفاده میکنه
علائم بالا رو گفتم بهتون نمیدونم چرا ایقد پرخور شده امروز هم که نق نقو شده پی پی نکرده هنوز ..دلش میپیچه و بدخوابه




