Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

سرما خوردگی خلط بینی

سلام نوزاد 6ماهه با علائم سرماخوردگی مثل خلط بینی بعضی وقتا تک سرفه داره
کم اشتها شده تازه شروع به غذا خوردن کردن شیر خشک استفاده می‌کنه
شربت پلارژین به مدت سه روزی سه دفه 10قطره استفاده کرده ولی بهتر نشده
ممنون میشم کمکم کنید 🙏

13 پاسخ 26 بازدید