Ooma
پرسش (1395/09/22):

وزن گیری جنین در 27 هفته

سلام. چه چیزهایی برای وزن گفتن جنین خوبه که بخورم .سپاس

سلام مری عزیز، این شاید سوال خیلی ها باشد
تخم مرغ به هر صورتی که دوست دارید میل کنید، سیب زمینی هم مفیده ولی حتی المقدور سرخ کرده نباشد.
دریافت کلسیم از رژیم غذایی خیلی مفید است، بلاخره جنین برای رشد خود بویژه اسکلت و استخوان بندی خود نیاز به این ماده معدنی با ارزش دارد که به راحتی می توانید با خوردن ماست در تمامی وعده ها آنرا دریافت کنید.
جذب ویتامین ث و فولات از اهمیت بالایی برخورد است، که میتونی با یک لیوان آب پرتقال صبحگاهی و عصرانه تا حد خوبی تامین کنی که این نوشیدنی خوشمزه به شما در جذب آهن و کلسیم نیز کمک می کند. مرکبات کلم بروکلی، گوجه فرنگی همگی برای جذب ویتامین ث به شما توصیه می شود.
آجیل ها هم خیلی برات مفیده، سعی کن آجیلهایی که خیلی شور هستند استفاده نکنی ولی این دسته از مواد غذایی نیز برای شما بسیار گرانبها می باشد.
شما باید برای رشد جنین خود و وزن گیری به اندازه قابل قبولی پروتئین دریافت کنی، که میتونی از گوشت به راحتی بگیری، هرچقدر چربی کمتری آن گوشت داشته باشد برای شما مفید است، خب لازمه بگم اگه زیاد میل به خورد گوشت نداری میتونی عدسی و لوبیا و سویا برای تأمین پروتئین مورد نیاز خود استفاده کنی.
خیلی از پزشکان مصرف سوپ جو هم خیلی پیشنهاد می کنند، که فیبر مورد نیاز شما را به خوبی تأمین میکند و در کنارش انرژی زیادی به شما می دهد.

سوالات مشابه