Ooma
پرسش (1405/04/05):

کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟

سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر می‌ره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟

کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
سلام دختر من درست میکنه
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
فقط،چسب حرارتی داشته باش راحته
چ خوشگله
می‌فروشه؟
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
بنظر راحته خیلی وسایل نمیخواد
فقط ربان و سیخ چوبی و چسب حرارتی
روبانش چند سانتیه؟
دلی برا خودش درست میکنه ۱۴ سالشه پر اتاقش شده این
اره بنظر خودمم راحت میاد
۵ سانت
فقط باید حوصله به خرج بدی
به دخترت میگی برای ی دسته گل بزرگ چند متر باید بخرم؟
خیلی طول میکشه؟
فک کنم یه ربان کامل رولی میخره
زیاد نه در حد شاید ۱ساعت میبینم دسته گل آماده میکنه
ولی باز بیاد خونه بهش میگم
آها
خوبه پس وسایلاش و بگیرم
مرسی عزیزم 😍
اره سرگرمی خوبیه
فدات
خیلی راحته ولی ربانش گرون شده برا درآمد بصرفه نیس
ربان ۴ سانتی
فندک
چسب حرارتی
شاخه
رولی من میخرم ۲۵۰
من درست میکردم قبلا
اره میگن ۴ سانت ولی ۵ سانت
کاغذ دورپیچ
چسب بادکنک
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
من درست میکرد م واسه سرگرمی راحته
من یه سال عید اینجوری درست کردم برای عیدانه ی مادر و مادرشوهرم
اینم آخرین کارش بود😁
اینم آخرین کارش بود😁
اره من شهرمون قیمت کردم یا تو با سلام اینا نصف قیمت در میومد حالا من دستمزدشو زیاد حساب نمیکردم
راحته فقط وقت گیره
برای خودم می‌خوام
چه خوبه😍
وای چ تمیز و خوش رنگه 😍
من بین سورمه ای و کالباسی و صورتی چ آبی موندم
حضوری بخرم بهتره یا آنلاین
جدیدا دیدم از فندک استفاده نمیکنن
نیازه ؟
چرا دختر منم با فندک کار میکنه
بعد تافت مو میزنه و اکلیل میریزه روش
اکلیل ها کنده نمیشه ؟
میگن چسب چوب و رقیق کنید بزنید ک
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
منم آبجیم درست کرده بود برا روز زایمان بیمارستان آورده بود
وای ابیش چ خوشگله😍
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
برا بیمارستان و زایمان هم واقعا خوبه چون گل طبیعی نمیزارن ببری تو بخش زنان و زایمان
اره خوشم اومد
نه دیگه تافت که میزنه همون لحظه اکیل میریزه دیگه خشک میشه اوکی میشه
درست کردنش خیلی راحته منم خودم درست میکردم
آها
من نمیتونم مرتب کنار هم بزارم دسته گل بشه
هر ی رول ربان ض۷تا شاخه گل ۲۰گلبرگ میده
گلی ازش پ سیدم میگه دوتا ربان باید بگیره نزدیک ۲۰ تا هم چسب میخواد الان اون دسته گل قرمز خودش با یه ربان و ۱۰ تا چسب درست کرده میگه وقتی برش میدم من با فندک میچسبونم رولش میکنم اگه بخواد چسب بزنه اونم خیلی مصرف چسبش میره بالا
هر ی ربان برای ۱۷شاخس
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
این ی سفارشم بود البته تموم نشده بود داخلش پر از برگ بود
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
این شاین بود ک با چسب استفاده کردم و سور شاین بود
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
هر ۱۷تا شاخه گل ۱۰تا چسب حرارتی می‌بره
اگر بافندک بتونی خرج کمتر می‌افته من دستم و ناخنم میسوخت برای مشتری کلا از چسب استفاده میکنم
برای دسته کردن گل هم اول سه تا گل و می‌زاری با چسب شاخه رو میچسبونی
سری بعد پنج تا می‌زاری رو اون و دوباره میچسبونی
اینجوری تکون نمیخوره
آها مرسی عزیزم
اوایل ک دستم راه نیافتاده بود هر ی گل ۲۰گلبرگ و ۱۹دیقه طول می‌کشید آماده کنم
الان دددیگ فرز شدم نهایت ۸دیقه
چ خوشگله 😍😍
وای خدای من😍😍😍
آسون هست ولی قلق داره و یکم حوصله ب خرج بدی اثر هنری قشنگی خلق میکنی
😘
وای مرسی از راهنماییت 😍😍
بنظرت کدوم رنگش از همه بهتره
اگر۳۲بارد باشه
اگر کمار باشه کل کمتری میده
روبان و سفارش میدی یا حضوری روبان چند سانتی باید بخرم چهار یا پنج
من همه رنگ هارو درست کردم
ولی زرشکی ی چیز دیگس
عکساشونو نداری آیدی روبیکامو بدم بفرستی؟
ن ربان حضوری میخرم
۴سانت
نه گوشیم ریست شد کلا همین چندتا رو داشتم
شاین میخوای درست کنی؟
اره
حدودا وسایلاش چقدر پام در میاد
چسب حرارتی هم ندارم
کلا هیچی ندارم باید بخرم
برای سی تا شاخه گل
تافت اگر بخوای بزنی شاین هاش میریزه
اسپری کاسپین بگیر هم خوشبو میشه هم میچسبه
این چند تا شاخه گله
۱۷
مگه نمیگن چسب چوب باید رقیق کنی بزنی
خیلی کسافت کاری داشت من استفاده نکردم
خوبه پس
سی تاش خیلی بزرگ میشه؟
اره میتونی تو باکسم بزاری
اسپری کاسپین استفاده کنم دیگ اکلیلش نمیریزه
اوک
حدودا چقدر پام در میاد وسایلاش
بعد به عنوان شغل خوبه ؟در امدش چطوره
سیخ چوبی ۱۰۰تومن
روبان۲۱۰
چسب چسب حرارتی ۳۰۰
شاین ۱۰۰
اینا برای ۱۷شاخه اس
آها
روبان چهار سانتی یا پنج سانتی باید بگیرم
پول خیلی خوبی داره ولی گردن درد میگیری شدید چون همش باید ربان اندازه بزنی بعد بچسبونی گل کنی دسته کنی کاغذدیچ کنی
4
حتما اول ویدیو هارو ببین بعد درست کن
اگر چپه بپیچی گلت بسته میشه و حالت قشنگی نمیگیره
اینجا من از چسب اعلامیه استفاده کردم اینم خوب بود ولی تمام دست چسبی میشه
اهااااا
فعلا می‌خوام یکی امتحانی درست کنم ببینم پسرم می‌زاره یا ن
حتما موفق مبشی
ربان ۴ سانتی
چسب حرارتی
شاخه چوبی یاسیمی
فندک
کاغذ دورپیچ
ربان ها پرطرفدار رنگهاش گرونتره تا بقیه شون
سرمه ای قرمز زرشکی اینا
اگ باکسی بخایی باید باکس و اسفنج هم بگیری و چیزای دیگه
نمیشه بگم خیلی رااااحته
چون راحتی واسه یکی دوشاخه هست
تعداد شاخها بالا دسته گلها حرفه ای و متنوع تر سختی و اذیتش بیشتره
ولی کارنشد نداااره
بنظرخودم گلبرگ درست کردنها زمان بر و خسته کننده ترین مرحلشه
منو جاریم ی تایم واسه خودمون درست میکردیمم
مرسی عزیزم
اهااااااا مرسی عزیزم
ی هفته دیگ استارتشو میزنم ببینم میتونم یا ن
اگه منظورت ربانه بستگی داره به شهری که زندگی میکنیمثلا تو شهر ما ربان5سانتی پیدا نمیکنم اگه هم باشه رنگ بندی خیلی محدودی داره میگن چون گرون شده نمیاریم پول پست هم اضاف میشد بعد اگه بتونی با فندک کار کنی خوبه اگرنه مصرف چسبش بالاس اخرین بار چسب حرارتی گرفتم دونه ای 15 تقریبا هر دو شاخه یه چسب میخواد برا من که سود دهی نداشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.