سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر میره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟
پرسش (1405/04/05):
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
481
128
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 9 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام دختر من درست میکنه
1
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون

1
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون

1
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون

0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
فقط،چسب حرارتی داشته باش راحته
0
حدود 8 ساعت قبل
Fatemeh 💖
چ خوشگله
میفروشه؟
میفروشه؟
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون

0
حدود 8 ساعت قبل
Fatemeh 💖
بنظر راحته خیلی وسایل نمیخواد
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
فقط ربان و سیخ چوبی و چسب حرارتی
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
روبانش چند سانتیه؟
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
دلی برا خودش درست میکنه ۱۴ سالشه پر اتاقش شده این
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
اره بنظر خودمم راحت میاد
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
۵ سانت
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
فقط باید حوصله به خرج بدی
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
به دخترت میگی برای ی دسته گل بزرگ چند متر باید بخرم؟
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
خیلی طول میکشه؟
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
فک کنم یه ربان کامل رولی میخره
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
زیاد نه در حد شاید ۱ساعت میبینم دسته گل آماده میکنه
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
ولی باز بیاد خونه بهش میگم
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
آها
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
خوبه پس وسایلاش و بگیرم
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم 😍
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اره سرگرمی خوبیه
0
حدود 8 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
فدات
0
حدود 8 ساعت قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
خیلی راحته ولی ربانش گرون شده برا درآمد بصرفه نیس
0
حدود 7 ساعت قبل
مریم .
ربان ۴ سانتی
فندک
چسب حرارتی
شاخه
فندک
چسب حرارتی
شاخه
0
حدود 7 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
رولی من میخرم ۲۵۰
0
حدود 7 ساعت قبل
حسنا ❤️
من درست میکردم قبلا
0
حدود 7 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اره میگن ۴ سانت ولی ۵ سانت
0
حدود 7 ساعت قبل
مریم .
کاغذ دورپیچ
چسب بادکنک
چسب بادکنک
1
حدود 7 ساعت قبل
حسنا ❤️

0
حدود 7 ساعت قبل
مریم .
من درست میکرد م واسه سرگرمی راحته
1
حدود 7 ساعت قبل
حسنا ❤️
من یه سال عید اینجوری درست کردم برای عیدانه ی مادر و مادرشوهرم
2
حدود 7 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون

اینم آخرین کارش بود😁
0
حدود 7 ساعت قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
اره من شهرمون قیمت کردم یا تو با سلام اینا نصف قیمت در میومد حالا من دستمزدشو زیاد حساب نمیکردم
1
حدود 7 ساعت قبل
پری خانم
راحته فقط وقت گیره
1
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
برای خودم میخوام
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
چه خوبه😍
1
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
وای چ تمیز و خوش رنگه 😍
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
من بین سورمه ای و کالباسی و صورتی چ آبی موندم
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
حضوری بخرم بهتره یا آنلاین
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
جدیدا دیدم از فندک استفاده نمیکنن
نیازه ؟
نیازه ؟
0
حدود 7 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
چرا دختر منم با فندک کار میکنه
0
حدود 7 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
بعد تافت مو میزنه و اکلیل میریزه روش
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
اکلیل ها کنده نمیشه ؟
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
میگن چسب چوب و رقیق کنید بزنید ک
2
حدود 7 ساعت قبل
پری خانم

0
حدود 7 ساعت قبل
پری خانم
منم آبجیم درست کرده بود برا روز زایمان بیمارستان آورده بود
1
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
وای ابیش چ خوشگله😍
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 7 ساعت قبل
پری خانم
برا بیمارستان و زایمان هم واقعا خوبه چون گل طبیعی نمیزارن ببری تو بخش زنان و زایمان
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده
اره خوشم اومد
0
حدود 7 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نه دیگه تافت که میزنه همون لحظه اکیل میریزه دیگه خشک میشه اوکی میشه
0
حدود 6 ساعت قبل
bita zgh
درست کردنش خیلی راحته منم خودم درست میکردم
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
آها
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
من نمیتونم مرتب کنار هم بزارم دسته گل بشه
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
هر ی رول ربان ض۷تا شاخه گل ۲۰گلبرگ میده
0
حدود 6 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
گلی ازش پ سیدم میگه دوتا ربان باید بگیره نزدیک ۲۰ تا هم چسب میخواد الان اون دسته گل قرمز خودش با یه ربان و ۱۰ تا چسب درست کرده میگه وقتی برش میدم من با فندک میچسبونم رولش میکنم اگه بخواد چسب بزنه اونم خیلی مصرف چسبش میره بالا
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
هر ی ربان برای ۱۷شاخس
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو

0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو

0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
این ی سفارشم بود البته تموم نشده بود داخلش پر از برگ بود
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو

0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
این شاین بود ک با چسب استفاده کردم و سور شاین بود
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو

0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
هر ۱۷تا شاخه گل ۱۰تا چسب حرارتی میبره
اگر بافندک بتونی خرج کمتر میافته من دستم و ناخنم میسوخت برای مشتری کلا از چسب استفاده میکنم
اگر بافندک بتونی خرج کمتر میافته من دستم و ناخنم میسوخت برای مشتری کلا از چسب استفاده میکنم
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
برای دسته کردن گل هم اول سه تا گل و میزاری با چسب شاخه رو میچسبونی
سری بعد پنج تا میزاری رو اون و دوباره میچسبونی
اینجوری تکون نمیخوره
سری بعد پنج تا میزاری رو اون و دوباره میچسبونی
اینجوری تکون نمیخوره
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
آها مرسی عزیزم
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اوایل ک دستم راه نیافتاده بود هر ی گل ۲۰گلبرگ و ۱۹دیقه طول میکشید آماده کنم
الان دددیگ فرز شدم نهایت ۸دیقه
الان دددیگ فرز شدم نهایت ۸دیقه
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
چ خوشگله 😍😍
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
وای خدای من😍😍😍
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
آسون هست ولی قلق داره و یکم حوصله ب خرج بدی اثر هنری قشنگی خلق میکنی
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
😘
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
وای مرسی از راهنماییت 😍😍
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
بنظرت کدوم رنگش از همه بهتره
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اگر۳۲بارد باشه
اگر کمار باشه کل کمتری میده
اگر کمار باشه کل کمتری میده
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
روبان و سفارش میدی یا حضوری روبان چند سانتی باید بخرم چهار یا پنج
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من همه رنگ هارو درست کردم
ولی زرشکی ی چیز دیگس
ولی زرشکی ی چیز دیگس
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
عکساشونو نداری آیدی روبیکامو بدم بفرستی؟
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
ن ربان حضوری میخرم
۴سانت
۴سانت
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
نه گوشیم ریست شد کلا همین چندتا رو داشتم
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
شاین میخوای درست کنی؟
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
اره
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
حدودا وسایلاش چقدر پام در میاد
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
چسب حرارتی هم ندارم
کلا هیچی ندارم باید بخرم
کلا هیچی ندارم باید بخرم
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
برای سی تا شاخه گل
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
تافت اگر بخوای بزنی شاین هاش میریزه
اسپری کاسپین بگیر هم خوشبو میشه هم میچسبه
اسپری کاسپین بگیر هم خوشبو میشه هم میچسبه
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
این چند تا شاخه گله
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
۱۷
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
مگه نمیگن چسب چوب باید رقیق کنی بزنی
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
خیلی کسافت کاری داشت من استفاده نکردم
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
خوبه پس
سی تاش خیلی بزرگ میشه؟
سی تاش خیلی بزرگ میشه؟
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اره میتونی تو باکسم بزاری
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
اسپری کاسپین استفاده کنم دیگ اکلیلش نمیریزه
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
اوک
حدودا چقدر پام در میاد وسایلاش
حدودا چقدر پام در میاد وسایلاش
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
بعد به عنوان شغل خوبه ؟در امدش چطوره
1
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
سیخ چوبی ۱۰۰تومن
روبان۲۱۰
چسب چسب حرارتی ۳۰۰
شاین ۱۰۰
روبان۲۱۰
چسب چسب حرارتی ۳۰۰
شاین ۱۰۰
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اینا برای ۱۷شاخه اس
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
آها
روبان چهار سانتی یا پنج سانتی باید بگیرم
روبان چهار سانتی یا پنج سانتی باید بگیرم
1
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
پول خیلی خوبی داره ولی گردن درد میگیری شدید چون همش باید ربان اندازه بزنی بعد بچسبونی گل کنی دسته کنی کاغذدیچ کنی
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
4
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
حتما اول ویدیو هارو ببین بعد درست کن
اگر چپه بپیچی گلت بسته میشه و حالت قشنگی نمیگیره
اگر چپه بپیچی گلت بسته میشه و حالت قشنگی نمیگیره
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اینجا من از چسب اعلامیه استفاده کردم اینم خوب بود ولی تمام دست چسبی میشه
0
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
اهااااا
فعلا میخوام یکی امتحانی درست کنم ببینم پسرم میزاره یا ن
فعلا میخوام یکی امتحانی درست کنم ببینم پسرم میزاره یا ن
0
حدود 6 ساعت قبل
مریــم بانـــو
حتما موفق مبشی
0
حدود 5 ساعت قبل
monireh shakoor
ربان ۴ سانتی
چسب حرارتی
شاخه چوبی یاسیمی
فندک
کاغذ دورپیچ
ربان ها پرطرفدار رنگهاش گرونتره تا بقیه شون
سرمه ای قرمز زرشکی اینا
اگ باکسی بخایی باید باکس و اسفنج هم بگیری و چیزای دیگه
نمیشه بگم خیلی رااااحته
چون راحتی واسه یکی دوشاخه هست
تعداد شاخها بالا دسته گلها حرفه ای و متنوع تر سختی و اذیتش بیشتره
ولی کارنشد نداااره
بنظرخودم گلبرگ درست کردنها زمان بر و خسته کننده ترین مرحلشه
منو جاریم ی تایم واسه خودمون درست میکردیمم
چسب حرارتی
شاخه چوبی یاسیمی
فندک
کاغذ دورپیچ
ربان ها پرطرفدار رنگهاش گرونتره تا بقیه شون
سرمه ای قرمز زرشکی اینا
اگ باکسی بخایی باید باکس و اسفنج هم بگیری و چیزای دیگه
نمیشه بگم خیلی رااااحته
چون راحتی واسه یکی دوشاخه هست
تعداد شاخها بالا دسته گلها حرفه ای و متنوع تر سختی و اذیتش بیشتره
ولی کارنشد نداااره
بنظرخودم گلبرگ درست کردنها زمان بر و خسته کننده ترین مرحلشه
منو جاریم ی تایم واسه خودمون درست میکردیمم
0
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
اهااااااا مرسی عزیزم
ی هفته دیگ استارتشو میزنم ببینم میتونم یا ن
ی هفته دیگ استارتشو میزنم ببینم میتونم یا ن
0
حدود 5 ساعت قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
اگه منظورت ربانه بستگی داره به شهری که زندگی میکنیمثلا تو شهر ما ربان5سانتی پیدا نمیکنم اگه هم باشه رنگ بندی خیلی محدودی داره میگن چون گرون شده نمیاریم پول پست هم اضاف میشد بعد اگه بتونی با فندک کار کنی خوبه اگرنه مصرف چسبش بالاس اخرین بار چسب حرارتی گرفتم دونه ای 15 تقریبا هر دو شاخه یه چسب میخواد برا من که سود دهی نداشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




