هل نشنیده بودم 😆🤣
معمولا پیاز میریزن درسته
عیب ندارع که روغنت عطر دار شد واسه پلو عالی میشه
نه دیگه نمیشه کاری کرد فقط مگر اینکه یکم دیگه دنبه بخری روغن بگیری بدون هل؛ قاطی کنی😬
اره اینم به فکرم رسید ولی این روغنه زیاده کم نیست😒
حالا برای وقتی که برنج دم کردی یکم ازش بریز عطر خوبی میگیره عیب نداره
هرچقدر بوی هل بگیره بازم موقع استفاده مزه و بوی هل نمیده. چون الان میپزی بوش زیاد میاد. نگران نباش
میتونی چربی گاو هم بخری روغنش که گرفتی با این روغن دنبه قاطی کن.
بهتر بابا .هرچقد بیشتر طعم هل بده هم پلو مخلوط هات خوشمزه میشه هم خورشت هات
اما بعید میدونم عطرش بمونه